Skocz do zawartości

antrax

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O antrax

  • Urodziny 27.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam:) Szukuje się do wymiany sprzegła i koła dwumasowego... Czy słyszał ktoś o sprzęgle i kole Siemensa? Oni chyba produkują bardziej elektronike niż tego typu części do samochodu. Mam do wyboru Luka i własnie Siemensa. Siemesn o ok 150 zł droższy za komplet (sprzegło i dwumasa) tj 2150 zł Dzięki za pomoc
  2. Witam:) Objawy uszkodzonych pompek (u mnie) Odpalam samochód- ok zero objawów, no może jakoś dziwnie trzęsie przy odpaleniu... Podczas jazdy wszystko ok, zero spadku mocy Dojeżdżam do skrzyżowania, stoję- nagle na obrotomierzu dziwny spadek obrotów połączony z klekotem silnika A więc szczególnie widoczne przy wolnych obrotach - głośniejsza praca silnika, dziwny spadek obrotów na obrotomierzu połączony z klekotem silnka... Diagnoza - uszkodzony jeden pompowtrysk...wymieniłem i jest ok
  3. Witam Czy możesz mi powiedzieć jak zdobyc kabelek z końcóka USB obsługujący Vag 704? Może dokładna nazwa albo jakis symbol kabla Dzięki...
  4. Witam U mnie identyczne objawy - Diagnoza uszkodzony pompowtrysk...
  5. witam Ja miałem identyczne objawy. U mnie...walnięty jeden pompowtrysk. Wymieniłem i czekam kiedy padną następne cena jednej pompki 600 zł
  6. Oczywiście sprawdzałem stan PD VAGIEM. Wszystkie OK... Dlaczego "oby to nie były pompowtryski"? Koszt aż taki wielki? Podobno 1400 zł nówka w ASO, więc pewnie można gdzies dostac znacznie taniej, a wymiana "pompek" chyba nie jest az tak bardo skomplikwana? No pewnie potem te wszystkie ustawienia kontów wtrysków itp... Zresztą skoro laptop powiedział, że OK to chyba małe prawdopodobieństwo, że się mylił?
  7. Witam (Passat 2005 1,9 TDI) Oto opis mojego problemu: Stoję sobie na światłach, albo w korku, silnik chodzi na biegu jałowym i wolnych obrotach (nie dotykam gazu), widzę i czuję że auto telepie się na boki, jakby miało Parkinsona, towarzyszy temu spadek obrotów do ok 800 może troszke ponizej. Leciutkie zwiększenie obrotów (dodanie gazu) to eliminuje. Raz telepie, a raz zupełnie nie - przy takich samych warunkach: bieg jałowy i obroty minimalne, nie ma też znaczenia czy silnik jeszcze nie zagrzany czy ciepły, albo po dłuższej jeździe. Obserwuję też głośniejszą pracę silnka (klekocze jak traktor),szczególnie podczas kiedy spadają obroty,co to może być? Podczas jazdy nie szarpie, i jedzie normalnie i w miarę cicho, no może jakby taki meteliczny podźwięk podczas dodawania gazu...jakby cichutkie metaliczne brzęczenie. Moc podczas jazdy OK. Usterek na VAGU brak. Znajomy mechanior sugeruje jakiś wtrysk. W środe od rana oddaje pasiora do przeglądu silnika. Mam nadzieję, ze da się uzdrowić..chociąz już 270tys na zegarze:( POMOCY!!!!!!!!!!!!!
  8. Witam:) Wiem, ze ten tewmat już był wałkowany, ale konia z rzędem temu kto znajdzie wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie... Chciałbym dorobic oświetlenie nawiewów bo na 100% go nie ma (Passat 3BG 2005 TDI 101 koni). Nie mam pojęcia jak najprościej podłączyć zasilanie (skąd je wziąc), jak poprowadzić kable, jaki rodzaj diod zastosowac itd. Znalazłem jedynie opis wymiany zarówek na diody, z poradą jak wymontować nawiewy, ale ani słowa o zainstalowaniu podświetlenia od zera... Będę wdzięczny za zdjęcia Pozdrawiam
  9. Pomimo znacznie więcej chęci niż "trochę" odpowiedzi nie znalazłem... Ale dzięki za cenne rady:) Zmieniłem tytuł i mam nadzieję, że nie wyląduje w koszu...
  10. WItam... {Powtarzam jeszcze raz to zapytanie, ponieważ wylądowało ono w smietniku...nie mam pojęcia dlaczego} O turbinach było już sporo, ale mojego przypadku nie mogę się doszukać: Od czasu do czasu (ok raz na tydzień) przy spokojnej jeździe po mieście zauważam slady oleju przy śrubce gdzie przykręcona jest turbina (połączenie z tłumikiem? rurą wydechową? Nie mam pojęcia). Olej pojawia się tez po dłuższej jeździe w trasie jak pasek dostaje mocno w gaz. W każdym razie widac trochę czarnego, przepalonego oleju patrząc od góry. Miejsce zaznaczone strzałką na zdjęciu. Oleju nie jest dużo, jest jakby rozlany, nic w okolicy nie jest opryskane olejem. Jednocześnie zauważyłem mocno zabrudzony zawór EGR. Może olej jakimś cudem spływa z tego zaworu? Turbina działa, wszystko ok nie ma ubytków oleju... Prosze o pomoc co to może być? Szykowac się do wymiany turba? Było wymieniane przy 253tkm w Niemczech, a wiec 16tkm temu. Przynajmniej tak stoi w ksiązce... Dzięki
  11. antrax

    Stukający silnik

    MOże masz rację jesli chodzi o polską rope... ale na naszej ropie mój pasacik przejachał dopiero 4tkm pozdr
  12. antrax

    Stukający silnik

    Na razie nic nie ustaliłem...Chyba "ten typ tak ma" pożyjemy zobaczymy:-)
  13. Witam... Czytam o oleju w skrzyni biegów...wymieniac, nie wymieniać, ale nigdzie nie moge doszukac się instrukcji jak to zrobic (zmienić olej w manualu) jesli już ktos się uprze:) Chciałbym wiedziec gdzie np znajduje sie korek wlewu oleju do skrzyni jak sie do niego dostac, jak odkręcić, jak sprawdzic stan oleju, w jaki sposób dolać, no i oczywiscie jaki olej (chociaz to już było). Fajnie byłoby zobaczyć jakies "zdjątka". ps. Mój "pasek" rok produkcji czerwiec 2005 74KW TDI czy to B5 3BG? Skąd mam wiedziec jaki ma rodzaj silnika, bo są chyba dwa AFN i jeszcze jakis???? Dzięki za pomoc...
  14. Witam To mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość... Nie dawno kupiłem paska, 2005 rok z czerwca cena bardo atrakcyjna, bardzo zadbany z wygladu super stan, ale przebieg...260tkm:o Podczas biegu jałowego silnik pracuje dość równo i cicho, ale jak tylko wcisne sprzęgło słychać burczenie...takie "rrrrrrrrr":) równe, miarowe warczenie a po puszczeniu sprzęgła znów słychac tylko prace silnika. Wiem, że trzeba to widziec słyszeć i czuć, ale może ktoś miał podobny przypadek? I przy okazji, czy taki duży przebieg to dla silnika tego autka mocny wysiłek? Według Was da się jeszcze "kulnąć" nastepne 260 tys km? Jeśli chodzi o olej to w ASO poradzili mi Castrol SLX LONG LIFE III 5W40 ale z wymianą co 12 tys km... Dobry wybór? Za duzo tych pytań na początek... Dzieki za odpowiedź...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności