Gość hoohoos Zgłoś #61 Napisano 2 Sierpnia 2008 Witam, jeżeli w passacie B4 97r w wersji Pacifik nie ma ani jednego air-backa tzn ze auto było mocno walnięte w przód czy moze się tak zdarzyć ze nie ma poduszek, a jest klima Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #62 Napisano 2 Sierpnia 2008 B4 jeszcze w tym roczniku? Czy to data pierwszej rejestracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #63 Napisano 3 Sierpnia 2008 B4 kombi produkowali do 1997 roku , nawet na sklepie intercarsu tak podaja a co do braku poduszek to na kraje beneluxu szły takie wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal77 Zgłoś #64 Napisano 9 Sierpnia 2008 Czy osłona górna silnika (ten plastik) co była w 1.9 TDI ma związek z typem silnika (1Z, AFN) ? Na zdjęciach można zobaczyć dwa typy osłony i zastanawiam się czy nie ma to związku z typem silnika. I jeszcze jedno przemyślenie: - czy jest sens jeszcze kupować B4 ? Coś nie bardzo wierzę w podawane w ogłoszeniach przebiegi rzędu <200kkm jak na auto, którego produkcja zakończyła się w 1997. Większość to pewnie pod 250-300kkm podchodzi. Fakt cena zachęca ale kupno samochodu to nie jest duży problem: potem trzeba go utrzymać. Miałem kontakt z 3 B4 (2x1.9TDI + 2.0) o przebiegach 300-400kkm i co ciekawe najmniej problemów sprawiał benzyniak. Daleki jestem od generalizowania - po prostu opisuję własne przeżycia. Sam mam 1.9TDI 400kkm i największe problemy są z osprzętem silnika. Sprężarka klimatyzacji się kończy powoli, alternator, rozrusznik a teraz padnięta pompa wtryskowa... Elektryka też pozostawia wiele do życzenia (działający lub nie brzęczyk świateł, wyłączający się klimatronik, rozładowywanie akumulatora). Ten ostatni problem rozwiązał dopiero 3ci elektryk u którego byłem. Coraz więcej mam obaw przed kolejnym wyjazdem w trasę czy pasek dojedzie sam czy na lawecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #65 Napisano 10 Sierpnia 2008 ja myślę że przebiegi poniżej 200tys są realne, sam jeżdżę VR6 który ma przejechane 180 tysia jest z 1994 roku, kumpel ma Passata B4 1.9TDI 110KM z 1996 roku i też ma orginalny przebieg 180tys także jest to jak najbardziej możliwę choć ciężko znaleźć takie auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #66 Napisano 4 Października 2008 Niestety po przeczytaniu całego wątku nadal mam mętlik w głowie. Chodzi mi o zakup paska B4, myślę o benzyniaku. I tutaj dylemat - 1.8 czy może 2.0. Jeśli 2.0 to 8V czy 16V? Chcę założyć instalację gazową, raczej sekwencyjną (szczególnie jeśli nabyłbym 16V) Co byście polecili? Fajnie by było jakby się wypowiedział właściciel B4 z 16-zaworowym motorem. Jak tutaj jest z gazem - czy znoszą go dobrze te silniki? No i jak ze spalaniem? Oglądałem niedawno ładne B4 z 96r z motorem 2.0 16V i dlatego jestem zainteresowany tym tematem. Pozdrawiam, Sławek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tiptop Zgłoś #67 Napisano 9 Grudnia 2008 Pewno już kupiłeś , ale mnie tu dawno nie było , więc powiem Ci że dwa lata mam B4 1.8 benzyna 90KM z instalacją gazową (nie była droga bo to wtrysk jednopunktowy) i jestem zachwycony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #68 Napisano 9 Grudnia 2008 Pewno już kupiłeśAno jakoś jeszcze nie kupiłem Powoli szukam, nie spieszę się. Jestem nastawiony na 2.0 a czy będzie LPG czy nie to sprawa drugorzędna.Denerwuje mnie jedna sprawa - 80% pasków które oglądałem ma niebieską deskę rozdzielczą a pozostałe 20% to szroty :644: Poszukiwania więc trwają, mam czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onore Zgłoś #69 Napisano 15 Grudnia 2008 Czytam posty i nie mogę się zgodzić z stwierdzeniami o słabych hamulcach. Otóż po przywozie mojego auta z Niemiec faktycznie hamulce były słabe, poza tym ściągała prawa strona i wręcz nie szło szybko wcisnąć go do podłogi - tak ciężko chodził. Kazałem wymienić płyn hamulcowy co nieco poprawiło sytuację. Ale mnie to nie satysfakcjonowało. Kazałem wymienić wszystkie tarcze (taka wersja, koła przykręcane na 5 śrub - podobno to takie jak w B5), może nie z najwyższej póki, ale na dobre i sprawdzone. Trochę to kosztowało, tzn. 800+250 robota. Jednak teraz stwierdzam, że hamulce są rewelacyjne, lepsze nawet niż w 2-letniej Skodzie Octavi 2.0 16V i nowego VW Caddy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #70 Napisano 15 Grudnia 2008 Kazałem wymienić wszystkie tarcze (taka wersja, koła przykręcane na 5 śrub - podobno to takie jak w B5 Takie jak w VR6, 5x100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #71 Napisano 22 Marca 2009 Witam Jestem zainteresowany zakupem B4 z silnikiem VR6 i z automatyczna skrzynia. Chcialbym zebyscie mi cos doradzili na co mam zwrocic uwage przy ogladaniu takiego silnika i skrzynie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #72 Napisano 1 Kwietnia 2009 Witam Posiadam b4 z silnikiem AAZ ale chcem nabyc 1z lub afn,skad bierze sie różnica 20koni bedzie tymi silnikami?? jak myslicie co jest bardziej awaryjne mój aaz czy tdi,mechanik kiedys mi powiedział że ten aaz przezyje tdi bo jest bez komputera,co o tym myślicie? czy warto jest pozbywac sie sprawdzonego 1.9td na rzecz tdi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #73 Napisano 1 Kwietnia 2009 (edytowane) Jeśli bęziesz miał pewność, ze kupujesz sprawnego TDI to warto zmienić. Ja tak zrobiłem. Ale u mnie to wynikło z tego, że jeżdżę trochę na autostradzie i tam TD się męczy. Ale jakbym jeździł "na miejscu" to szkoda tzw. zawodu nad tematem. Ale co do żywotności to się nie zgodzę. I ten i ten ma turbosprężarkę - jedna z najbardziej i najczęściej awaryjnych części. Różnica 20 km bierze się z tego, ze TDI ma wtrysk bezpośredni paliwa na denko tłoka i intercooler, a TD ma wtrysk paliwa do wstępnej komory wirowej. No i do tego wszystkim w TDI steruje komputer, dzięki czemu jest "lepsze" wykorzystanie mocy. Edytowane 1 Kwietnia 2009 przez Variant CL literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #74 Napisano 11 Kwietnia 2009 Polecam tdi,wcześniej miałem golfa 3 tdi 1Z w variancie,przebieg około 400 tys i nie sprzedałbym go gdyby nie ruda franca wszędzie prawie.Silniczek pomimo tego przebiegu nie brał oleju nic a nic,jeżdził sobie na podłym mineralu texaco i dlatego wymiana co 10.000+filtry i czyszczenie przepływki.Ostatnie 50.000 prześmigał po wirusie na 110/300Nm i zaczeło sie ślizgać sprzęgło-no to do żyda i tyle.Teraz mam AFN-a w b4,czeka na wymiane rozrzadu,wywalenie kata,wymiane przepływki i do g-lab na jakieś 140/320Nm.Silnik jako taki same pochwały ale trzeba dbać,reszta to waląca sie co chwile elektryka,zaśnidziałe masy,wrażliwość na wilgoć i treszczace plastiki.Na temat wszystkich tych dolegliwości są rady na forum.Kupić,zrobic co trzeba i kręcić kilometry.Autko wygodne,ciche i obszerne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #75 Napisano 24 Kwietnia 2009 Słuchajcie czy za 8 tysięcy PLN jest szansa wyrwać B4 które będzie w miarę proste i nie zarżnięte. Chodzi mi o silnik diesla 90 koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #76 Napisano 24 Kwietnia 2009 Moim zdaniem od kogoś kto chce SZYBKO sprzedać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #77 Napisano 25 Kwietnia 2009 Jak rozumiem szybko = coś się dzieje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #78 Napisano 25 Kwietnia 2009 Nie, w sensie że np. z powodu wyjazdu albo coś... A tak zpaytam z ciekawości, patrzyłeś np. na trader jakie są ceny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeviC3 Zgłoś #79 Napisano 14 Maja 2009 1,9 tdi 90km jest wart więcej niż 8000 pln ? No nie chce mi się wierzyć, rozumiem 10000 - 11kk za AFN, ale za 90 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #80 Napisano 14 Maja 2009 Wiadomo, że wszystko zależy od stanu. Moc moim zdaniem nie ma tu nic do rzeczy. Ma tylko 90 KM, ale aż 202 Nm momentu, no i spalanie 5.5 litra. A wiesz jak z AFN-ami z tego rocznika. Nie ma czego się czepić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach