Skocz do zawartości
kazio

Woda w samochodzie

Rekomendowane odpowiedzi

musisz ściągnąć tapicerkę drzwi, pod tapicerką jest stalowa blacha z mechanizmem podnoszenia szyb u mnie sparciały gumowe uszczelki pod nią i woda wlewała sie tak jak uciebie do środka zamiast na zewnątrz odpływami w drzwiach

czy ta uszczelkę można dokupić czy tylko silikon wchodzi w grę?

niestety pojawiły się u mnie identyczne zacieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ta uszczelkę można dokupić czy tylko silikon wchodzi w grę?

niestety pojawiły się u mnie identyczne zacieki

Tylko silikon albo inna masa uszczelniajaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem zapchany odpływ pod akumulatorem. liście i igliwie się nagromadziło u co za tym idzie 7 cm wody w samochodzie ;/ Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie też jest z tylną klapą w kombi B5 z 1999r. Przerabiałem temat 2 lata temu i widzę, że ponownie uchwyt klapy się poluzował i czeka mnie zabawa. Jest to o tyle dziwne, że mocne dokręcenie wcale nie dociska idealnie uszczelki od przewodów oświetleniowych tablicy rejestracyjnej. A zbyt mocne powoduje ciężkie obracanie klucza w zamku. Jakby komuś przy otwieraniu klapy leciała woda po bokach tym plastykiem na klapie do środka to jest to wina tego badziewia. Teraz nie pożałuję silikonu a niech się zamarnuje draństwo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w wczoraj kupiłem Passata b5 w kombi sprawdziłem czy dywaniki są suche i były, jednak po zakupie w drodze powrotnej okazało sie że pomimo tego że nie padało to podczas ostrych zakrętów w prawo bądź w lewo woda wylewała się u kierowcy na pedał gazu u pasażera na chodnik. zauważyłem ze woda zbiera sie między nogami kierowcy a pasażera nad tunelem a pod całą konsola gdzie jest radio klima itp. ma ktoś może pomysł z czego ta woda możę tam lecieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przeczyściłem odpływ wody ze skraplacza koło nóg pasażera z przodu ale zauwazyłem że tapicerka była mokra jeszcze bardziej z lewej czyli pod nawiewem na nogi pasażera z przodu. i moje pytanie czy to cos poważnego czy ta woda beize sie z pod akumulatora bo tam jeszcze nie dotarłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mam podobny problem z wodą po stronie pasażera lecz woda nie stoi ale jest po prostu wilgotno. Dzieje sie tak zawsze po jeździe po deszczu a wilgotno jest tylko po srodku tak jakby woda dostawała sie spod spodu. Czy mozliwe ze woda dostaje się przez brak zaślepki w podłodze?

zaslepka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mozliwe ze woda dostaje się przez brak zaślepki w podłodze?
Jesli jezdziles po mokrej drodze to mozliwe. Po cos to jest montowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam problem w pasku B5 z woda u pasazera pod nogami ale pasazera z tylu po prawej.

Mam wrazenie ze leje sie z wylotow z klimy z tych rurek.

Wkolo dywaniki suche tylko tam pelno wody.

uszczelki ok w drzwiach.

Serwis klimy byl rok temu i jade znowu za 2 dni. Czy cos jest spowodowane klima? czy leje sie z progow z tzw parownika odprowadzania wody bo zatkany odplyw?

Prosze o pomoc bo tematy ktore znalazlem sa zazwyczaj z woda z przodu a ni z tylu i pasazera.

i drugie pytanie musze dolac plyn do wspomagania ukladu kierowniczego. wyczytalem ze ma to byc G00400 czy moge dolac plyn uniwersalny z firmy STP? sprzedawca twierdzi ze mozna go mieszac z kazdym kolorem plynu ktory jest juz w ukladzie.

Dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,jest to mój pierwszy post wiec sie przedstawię jestem Darek,znalazłem miejsce przecieku,i nie uwierzycie jest to nad kołem na zakładce dwóch blach na łączeniu,nie jest to efekt bitego auta tylko złe położenie kleju tego uszczelniacza na łączeniach,po prostu pracownik ominął,krzywo położył uszczelniacz z 2-centymetry łączenia,zabezpieczone jest ładnie żadnej korozji,czy ubytków,i moje pytanie zakleić to ,,uniwersalnym uszczelniaczem akrylowym,,czy lepiej,,uszczelniaczem dekarskim srebnym firmy tytan,a po zamaluje to barankiem w spraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź dla kolegi Barney:

Otwórz drzwi weź butelkę wody i lej na szybę od zewnątrz (tak jakby deszcz padał na auto). Obserwuj dół drzwi tam gdzie tapicerka łączy się z blachą drzwi. Woda może lać się po szybie do środka drzwi. Spływać po tej blasze co mechanizm szyby jest zamontowany i przez nieszczelną masę uszczelniającą przeciekać między blachą drzwi a wcześniej wspomnianą blachą od mechanizmu.

Jeśli takie coś się dzieje to często po otwarciu drzwi widać wodę na progu tak jakby uszczelka przeciekała.

Miałem taki problem w Golfie IV poprawienie uszczelnienia blachy rozwiązało problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do michal_tmi:

dziekuje za informacje :)

Przyznam sie ze oddalem wkoncu auto to mechanika ten bawil sie tydzien aby wyszukac przyczyne i ponoc stwierdzil ze na nadkolu gdzie 2 blachy sie lacza bylo stare uszczelnienie tzw smola i tam przeciekalo do auta.

nie wiem czy to prawda bo od tamtego czasu byly duze mrozy i jak narazie nie mialem okazji jezdzic teraz po mokrym.

Jak by co to sprawdze Twoja podpowiedz.

Dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a ja mam następujący problem: po deszczu mam mokre obydwa słupki lewy od kierowcy i prawy od pasażera + za daszkami przeciwsłonecznymi wykładzina dachowa tez mokra,obstawiam mocowania relingów i ich sparciałe uszczelki które rozleciały mi sie w rękach i były całe mokre,dałem tam silikon patexa biały,coś pomogło ale jeszcze nie do końca ,dziś po deszczu znowu wilgotne ale już mniej,szyba przednia myśle że jest szczelna.bo mokre jest sporo wyżej nad szybą.dodam jeszcze że nie mam szyberdachu,szyba jest oryginał nigdy nie zmieniana pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a ta blache pod tapicerka to jak uszczelniacie tym sylikonem? Najpierw smarujecie blache w miejscu uszczelki i od razu przykrecacie czy moze robicie taki waleczek z sylikonu i zostawiacie az wyschnie i dopiero wtedy dokrecacie? Mam u siebie do wymiany mikolaczniki w zamku i od razu musze to dobrze uszczelnic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie a ta blache pod tapicerka to jak uszczelniacie tym sylikonem? Najpierw smarujecie blache w miejscu uszczelki i od razu przykrecacie czy moze robicie taki waleczek z sylikonu i zostawiacie az wyschnie i dopiero wtedy dokrecacie? Mam u siebie do wymiany mikolaczniki w zamku i od razu musze to dobrze uszczelnic
Przykrecam blache na poluzowanych srubach. Podginajac ja lekko od spodu na jej krawedzi nakladam srubokretem lub palcem silikon. Dokrecam sruby, nadmiar silikonu sciagam i gotowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zastosowałem uszczelkę drzwiową piankową taką domową i jest OK. Przykleiłem ją na drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja zastosowałem uszczelkę drzwiową piankową taką domową i jest OK
Też myslę , że jest to dobre rozwiązanie.

 

Aby zrobić to porządnie trzeba(według mnie :) ) :

1. pozbyć się starej uszczelki do gołej blachy :

 

071020122662.jpg

 

aby sobie w tym pomóc, użyjcie benzyny ekstrakcyjnej, która rozmiękczy stara uszczelkę

 

2. przeszlifować papierem ściernym, odtłuścić (benzyna ekstrak.)

 

3.następną czynność wykonałem być może na wyrost, no ale czegóż nie robi się dla auta ? - Dolną część blachy zabezpieczyłem podkładem reaktywnym.

Pozbywając się starego uszczelnienia, szlifując papierem ściernym usuwamy jednocześnie warstwę ocynku, którą pokryta jest blacha. Stąd też pomysł na pokrycie podkładem.

 

071020122666.jpg

 

 

4. po wyschnięciu farby nakładamy nową uszczelkę, połączenie dwóch jej końców wykonujemy w górnej części blachy :

 

061020122657.jpg

 

5. dół blachy zabezpieczyłem jeszcze antykorozyjną powłoką do profili zamkniętych(tzw. wosk w spray-u) ale to już chyba lekka przesada :) :

 

081020122674.jpg

071020122659.jpg

071020122660.jpg

071020122665.jpg

061020122653.jpg

061020122654.jpg

081020122673.jpg

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Identyko pomysł, lecz ja dałem uszczelkę na drzwi a nie blachę, gdyż ponieważ tak moim zdaniem lepiej uzupełni nierówności blachy względem drzwi:) Ale jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną dostawania się wody do auta od strony pasażera była sparciała uszczelka pod obudową filtra przeciwpyłkowego(kabinowego). Przez pół roku naleciało pod dywan ok. 9 litrów wody :) dałem w to miejsce uszczelkę do okien i oblepiłem silikonem i jest git :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności