Macek Zgłoś #81 Napisano 5 Lipca 2011 (edytowane) killer_84 pamiętaj (czytałem gdzieś na forum) że plastikowe podszybie jak będziesz zdejmował to ciągniesz prostopadle do szyby , NIE w stronę silnika. Na forum gdzieś jest opis. Na dole są metalowe blaszki musisz je odpięć chyba dwie na środku i przy kompie, zobaczysz widać je. ------------------- 1- zdjąć wycieraczki (może okazać się przydatny mały ściągacz) 2- zdjąć metalowe "zapinki" przy kompie i na środku 3- od jednej strony odciągając do góry delikatnie zdejmujemy plastik tyle pamiętam z tego opisu. Edytowane 5 Lipca 2011 przez Macek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #82 Napisano 5 Lipca 2011 no tez go czytalem ale obawiam sie polamania. Orientujecie sie czy mozna zdemontowac obudowe tego filtra bez wyjmowania podszybia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #83 Napisano 5 Lipca 2011 Chyba nie , trzeba zdjąć podszybie.(tak mi wydaje) Dziś będę demontował to zrobię parę fotek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #84 Napisano 5 Lipca 2011 ok bede czekal bo przede mna tez ta robota. Pozdro i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #85 Napisano 5 Lipca 2011 (edytowane) Operację rozpoczynamy od 1) zdjęcie wycieraczek , pomocy będzie ściągacz, gdyż ramiona osadzone są na stożku(zdjęcia nr 1) 2) zdejmujemy blaszki (zdjęcie nr 2,3) 3) zdejmujemy osłony zawiasów, lewa ,prawa strona (zdjęcie nr4) 4) odkręcamy mocowanie filtra kabinowego (zdjęcie nr4) 5) wyjmujemy pokrywę filtra i sam filtr 6) wyjmujemy podszybie , zaczynamy od jednej strony ,lewej, ruszając "góra dół" ciągniemy podszybie równolegle do szyby NIE INACZEJ. 7) odkręcamy dolną część obudowy filtra kabinowego (zdjęcie nr 5) 8) czyścimy to co tam znajdziemy (zdjęcie nr 6) 9) wymieniamy uszczelkę lub zamiast uszczelki ja zastosowałem klej do szyb, na pokrywę od spodu i przy rancie gdzie miała być uszczelka (zdjęcie nr 7)( Po konsultacji na forum powinna byc jeszcze iedna uszczelka większa .) 10) przed zamontowaniem , w moim przypadku nowego podszybia , czyścimy uszczelkę która jest pod szybą (zdjęcie nr 8) 11) montaż rozpocząłem też od lewej ,wkładając dokładnie rant który jest od spodu podszybia w uszczelkę. Gdy całe podszybie siedzi na swoim miejscu należy delikatnie lecz stanowczo pukać na całej długości podszybia aby ów rant wskoczył w odpowiednie miejsce w uszczelce. 12) składamy osłony zawiasów i zakładamy wycieraczki. Nie ma czego się obawiać , klucz 10, 13 , ściągacz, stara karta jakaś plastikowa aby podważyć podszybie. Przy okazji można dokonać konserwacji mechanizmu wycieraczek. Mam więcej zdjęć , mogę wysłać na pw. Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez Macek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #86 Napisano 6 Lipca 2011 ok, wczoraj dokladnie to samo robilem poniewaz nie moglem czekac z wywalona uszczelka. Woda lala sie juz dosc mocno. Czekam dzisiaj na nowa uszczelke jednak zastanawiam sie nad tym klejem do szyb. Powiedz mi czy w przyszlosci jest mozliwosc rozmontowania tego po zalozeniu kleju czy to juz na stale sie wkleja i zostaje ewentualne wylamanie w raziep potrzeby ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #87 Napisano 6 Lipca 2011 wyłamać zawsze możesz, najwyżej kupisz drugą obudowę filtra, myślę jednak że klej może wydłubać i powoli jakoś mozolnie zdjąć. mam nadzieje że nie będę musiał tego robić choć liczę się z taką ewentualnością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #88 Napisano 7 Lipca 2011 Orientuje sie ktos czy ta uszczelka ulegla zmianie w jakims momencie czy to dokladnie ta sama tyle ze nowa i ta ktora ulegla rozpadowi? Mi osobiscie wydaje sie ze to cos zupelnie innego, prosze o komentarz jesli ktos sie bedzie wiedzial. Dzieki http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsc02640s.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #89 Napisano 7 Lipca 2011 W/g nie to dwie różna uszczelki , choć pod tą sama obudowę . Duża wygląda że też pasuje lecz mocowana jest pod śruby. Ja szukałbym tej małej. A może powinny być dwie, u mnie była jedna mała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #90 Napisano 8 Lipca 2011 u mnie tez byla tylko jedna mala, troche juz podlana woda i resztkami skorodowanej blachy. Powinna byc rowniez ta duza, ktora jest czesto wlasnie zastepowana silikonem. Duza jest oddzielna i chodzi po 25zl, mniejsza idzie razem z obudowa filtra i nie da sie kupic osobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #91 Napisano 8 Lipca 2011 Mi osobiscie wydaje sie ze to cos zupelnie innego, prosze o komentarz jesli ktos sie bedzie wiedzial. To na pewno 2 różne uszczelki. Tak jak mówisz: mała jest przeważnie z obudową. A jak nie miałeś tej dużej to pewnie podlewało Ci wodą trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newchief Zgłoś #92 Napisano 17 Lipca 2011 Witajcie. Mój problem polega na tym iż woda na 100% dostaje się miedzy drzwiami kierowcy a drzwiami pasażera za kierowcą, dokładnie w miejscu gdzie kończy się uszczelka drzwi kierwocy jest maleńka przerwa i zaczyna sie uszczelka drzwi pasażera. Załączam zdjęcia aby lepiej to zobrazować : 1 : Tędy dostaje się woda - prowizorycznie obkleiłem izolacja bo pogoda daje po tyłku http://imageshack.us/photo/my-images/851/20110717184745.jpg/ 2 : Spływa po drzwiach mniej wiecej w tym miejscu : http://imageshack.us/photo/my-images/15/20110717184844.jpg/ 3 : Tutaj przchodzi przez próg drzwi pasażera i dostaje sie na dywanik za siedzeniem kierowcy, również nakleiłem izolacje aby woda wypływała w całości na zewnątrz ale to nie rozwiązanie : http://imageshack.us/photo/my-images/717/20110717184825po.jpg/ Co z tym zrobić? Gdzie jak i czym uszczelniać? Dlaczego woda która spływa nie wylatuje za drzwi tylko wlatuje dosrodka przepływając przez próg ?;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #93 Napisano 17 Lipca 2011 (edytowane) Kolego niewiem czy to wina zdjęcia ale wydaje mi się że masz zbyt dużą szparę między drzwiami. to może być spowodowane jakąś naprawą powypadkową. być może drzwi nie dociskają dobrze uszczelek dlatego woda leci na spód. sprawdź czy drzwi nie odstają ciężko cokolwiek powiedzieć na podstawie zdjęć najlepiej wsiądź do auta w deszczu lub niech ktoś polewa i zobacz którędy woda się dostaje.powodzenia Edytowane 17 Lipca 2011 przez jacenty02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #94 Napisano 17 Lipca 2011 ewidentnie widac ze drzwi sa zle spasowane i nawet opadniete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newchief Zgłoś #95 Napisano 17 Lipca 2011 (edytowane) Woda dostaje się na 100% tą szparą bardziej po stronie drzwi pasażera z tyłu. Które drzwi opadnięte? Co z tym dalej robić? Da się to jakoś regulować? Jestem drugim właścicielem tego auta pierwszym był mój teść z tego co wiem był puknięty ale w przód.. W zasadzie tylko problem leży po stronie pasażera bo tylko tam woda spływa na progu z przodu nie ma tego problemu. Edytowane 17 Lipca 2011 przez newchief Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starababka Zgłoś #96 Napisano 17 Lipca 2011 Witam wszystkich na forum. Od miesiąca walczę z tematem wody po dywanikem kierowcy.Zgodnie ze wskazówkami z forum udrożniłem otwory odpływowe podszybia ,uszczelniłem połączenie komputera z podszybiem i ciągle lipa. Wczoraj mimo słonecznej pogody znowu woda, więc zostaje klima.Przeczytałem jak i co rozebrać,wydobyłem schowek, odkręciłem sławetny lejek wszystko drożne a woda zamiast lecieć przez lejek leci( nie wiem którędy) pod dywan kierowcy.Zniechęcony zaczynam się poddawać i przez przypadek nacisąłem jakiś przycisk na klimatroniku i woda zaczyna lecieć do lejka.Myślę że jest po temacie ale niestety dzisiaj znowu mokro w aucie.Wygląda na to że czasami woda odpływa do lejka a czasami do środka. Pomysły wyczerpane a w aucie mokro macie jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #97 Napisano 20 Lipca 2011 Witam , niestety też spadł na mnie ten problem z wodą na dywaniku z tyłu za pasażerem. Pierwszy raz zdarzyło się to z 5 miesięcy temu . Zatkane były odpływy pod szybą i szyberdachu . Przeczyściłem wszystko i był spokój aż do wczoraj . Dzisiaj sprawdziłem odpływ pod szybą i jest ok , sprawdzam drzwi prawe tylne i nie jest ok ;/ . Uszczelka w drzwiach ta górna tak jak by filcowa jest cała mokra (w innych drzwiach sucha ) sprawdzam ręką tapicerkę a tam gdzie jest światełko do oświetlania przestrzeni po otwarciu mokro . I teraz pytanie koledzy w czym może być problem ? Coś nie tak z uszczelką albo coś innego ? Proszę was o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #98 Napisano 20 Lipca 2011 (edytowane) Chyba nie czytałeś tego wątku. Sprawdź linkę od otwierania maski ,czy tam nie cieknie. rozebrać drzwi i będziesz widziaił co jest grane, pewnie trzeba uszczelnić blachę która jest przykręcona do drzwi. Zobaczysz to jak zdejmiesz tapicerkę . Jak to wszystko zrobić jest opisane na forum . Wpisz w szukajke "woda" itp i na pewno wyjdzie parę wątków. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2767 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3773 Edytowane 20 Lipca 2011 przez Macek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #99 Napisano 20 Lipca 2011 Chyba nie czytałeś tego wątku. Sprawdź linkę od otwierania maski ,czy tam nie cieknie. rozebrać drzwi i będziesz widziaił co jest grane, pewnie trzeba uszczelnić blachę która jest przykręcona do drzwi. Zobaczysz to jak zdejmiesz tapicerkę . Jak to wszystko zrobić jest opisane na forum . Wpisz w szukajke "woda" itp i na pewno wyjdzie parę wątków. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2767 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3773 Chyba jednak czytałem napisałem wyżej że mam mokrą uszczelkę i mokrą tapicerkę na dole przy drzwiach więc raczej linka do otwierania maski nie ma nic wspólnego z tym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #100 Napisano 20 Lipca 2011 więc raczej linka do otwierania maski nie ma nic wspólnego z tym ? Ma ,i to dużo ,poczytaj forum to się przekonasz że linką potrafi lecieć woda. A jeżeli u Ciebie nie leci to się ciesz a sprawdzić możesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach