Skocz do zawartości

lukasz070

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz070

  • Urodziny 14.06.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

1 001 wyświetleń profilu
  1. mi w serwisie powiedzieli 150 zł za podanie kodu, i trzeba samochód+ radio, które było fabrycznie włożone musisz zostawić radio włączone ( nie pamiętam na ile ) chyba godzinę i powróci do wpisywania kodu
  2. Witam czy na liczniku 827A 1/2 fis da się zrobić staging ?
  3. drogo, jeszcze ten przebieg już chyba drugi raz idzie od 0
  4. ja wymieniałem rozrząd i miałem większe spalanie. Powodem był źle ustawiony kąt synchronizacji rozrządu, można go regulować poprzez delikatne około 1milimetr przestawienie wału w prawo lub lewo i odczyt vagiem. Mechanikiem nie jestem, ale możliwe że to jest to. Polecam lekture tego tematu: Pozdrawiam
  5. Zmieniłem kąt kilka razy. Teraz mam -2.2 i skacze czasami do -2.8 spalanie wróciło do normy tj niecałe 6l/100km auto jest tak jakby mocniejsze. Czy mogą być jakieś konsekwencje tak ustawionej synchronizacji czy jest ok ?
  6. Zapomniałem dodać, obudowa jest nowa, bez elektroniki w środku.
  7. Witam, mam do sprzedania obudowę kluczyka VW w kolorze niebieskim. Zainteresowanych proszę o kontakt na PW.
  8. 8-9 to srednie wskazanie z komputera, przed wymianą rozrządu miałem w granicach 6, a to spalanie chwilowe jak jadę 100 km/h wynosi okolo 9-10l/100km. Paliwo ze zbiornika szybko ubywa wiec cos musi byc nie tak, delikatnie zmienię ten kąt i zobaczę co się będzie działo
  9. ok, dzięki za odpowiedzi, w poniedziałek pokombinuję i dam znać co i jak Pozdr
  10. wykonałem odczyt, mam raz 0 raz -0,6 czy to postój czy w czasie jazdy jest identycznie. Czyli muszę obrócić koło delikatnie w prawo aby kąt dać bardziej na - ? czy metodą prób i błędów sprawdzać przedział od -3 do 3 ? czytałem kilkanaście postów wczesniej, że jak jest na - to silnik jest żwawszy. Podczas wymiany rozrządu wszystko zablokowałem więc napewno mi nie przeskoczyło o żaden ząbek. Niestety przed rozebraniem auta nie sprawdziłem wartości kąta synchronizacji
  11. Witam. Wymieniłem rozrząd w passacie. Mam problem bo wcześniej miałem spalanie w okolicach 6l/100km teraz wskoczyło na 8-9. Czy i w jaki sposób zmienić kąt synchronizacji vagiem ? Czy muszę to zrobić mechanicznie ? Dodam, że odczyt kąta zrobię vagiem ale boję się cokolwiek zmieniać żeby nic nie zepsuć. Krótko mówiąc jak vagcom adaptować ten kąt ?
  12. Większość jest na forum wystarczy poszukać konkretnej rzeczy np pikanie podczas otwierania/zamykania z pilota, zamykanie drzwi podczas jazdy itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności