lukasz070
-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukasz070
- Urodziny 14.06.1994
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
1 001 wyświetleń profilu
-
Sprzedam komplet kratek wraz z awaryjnym ze Skody Superb
lukasz070 dodał komentarz → vipereeek oferta → Passat B5 (3B/3BG)
biorę mosiądz -
Moduł komfortowych / autostradowych kierunkowskazów
lukasz070 dodał komentarz → hayperekpo oferta → Passat B5 (3B/3BG)
30 minut z przerwą na piwo -
Moduł komfortowych / autostradowych kierunkowskazów
lukasz070 dodał komentarz → hayperekpo oferta → Passat B5 (3B/3BG)
POLECAM -
mi w serwisie powiedzieli 150 zł za podanie kodu, i trzeba samochód+ radio, które było fabrycznie włożone musisz zostawić radio włączone ( nie pamiętam na ile ) chyba godzinę i powróci do wpisywania kodu
-
Licznik 849A nowa struktura aktywacja dod. funkcji.
lukasz070 odpowiedział vwtdi90 → na temat → Diagnostyka - VAG
Witam czy na liczniku 827A 1/2 fis da się zrobić staging ? -
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
lukasz070 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
drogo, jeszcze ten przebieg już chyba drugi raz idzie od 0 -
Dziwny wzrost spalania 1.9 TDI 115km
lukasz070 odpowiedział capcan90i → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ja wymieniałem rozrząd i miałem większe spalanie. Powodem był źle ustawiony kąt synchronizacji rozrządu, można go regulować poprzez delikatne około 1milimetr przestawienie wału w prawo lub lewo i odczyt vagiem. Mechanikiem nie jestem, ale możliwe że to jest to. Polecam lekture tego tematu: Pozdrawiam -
Zmieniłem kąt kilka razy. Teraz mam -2.2 i skacze czasami do -2.8 spalanie wróciło do normy tj niecałe 6l/100km auto jest tak jakby mocniejsze. Czy mogą być jakieś konsekwencje tak ustawionej synchronizacji czy jest ok ?
-
Zapomniałem dodać, obudowa jest nowa, bez elektroniki w środku.
-
-
Witam, mam do sprzedania obudowę kluczyka VW w kolorze niebieskim. Zainteresowanych proszę o kontakt na PW.
-
8-9 to srednie wskazanie z komputera, przed wymianą rozrządu miałem w granicach 6, a to spalanie chwilowe jak jadę 100 km/h wynosi okolo 9-10l/100km. Paliwo ze zbiornika szybko ubywa wiec cos musi byc nie tak, delikatnie zmienię ten kąt i zobaczę co się będzie działo
-
ok, dzięki za odpowiedzi, w poniedziałek pokombinuję i dam znać co i jak Pozdr
-
wykonałem odczyt, mam raz 0 raz -0,6 czy to postój czy w czasie jazdy jest identycznie. Czyli muszę obrócić koło delikatnie w prawo aby kąt dać bardziej na - ? czy metodą prób i błędów sprawdzać przedział od -3 do 3 ? czytałem kilkanaście postów wczesniej, że jak jest na - to silnik jest żwawszy. Podczas wymiany rozrządu wszystko zablokowałem więc napewno mi nie przeskoczyło o żaden ząbek. Niestety przed rozebraniem auta nie sprawdziłem wartości kąta synchronizacji
-
Witam. Wymieniłem rozrząd w passacie. Mam problem bo wcześniej miałem spalanie w okolicach 6l/100km teraz wskoczyło na 8-9. Czy i w jaki sposób zmienić kąt synchronizacji vagiem ? Czy muszę to zrobić mechanicznie ? Dodam, że odczyt kąta zrobię vagiem ale boję się cokolwiek zmieniać żeby nic nie zepsuć. Krótko mówiąc jak vagcom adaptować ten kąt ?
-
Potrzebna lista kodowań VCDS do B5fl
lukasz070 odpowiedział Gystlikkk87 → na temat → Diagnostyka - VAG
Większość jest na forum wystarczy poszukać konkretnej rzeczy np pikanie podczas otwierania/zamykania z pilota, zamykanie drzwi podczas jazdy itp