Jump to content

HansikVR5

  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About HansikVR5

  • Birthday 09/25/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BuskoZDR

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.3 V5 150KM (AGZ)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

508 profile views
  1. Witam. Przed wczoraj zdarzyła sie taka sytuacja że zakopałem mojego Paska. Przy próbie wyjazdu sprzęgło puściło znaki dymne, tarcza tarczą ale zdaje się że poszedł również dwumas? Jadąc 3 bądz 4 biegiem po puszczeniu gazu szarpie autem. Ktoś się orientuje jakie sztywne koło pasuje do tego motoru? Średnio widzi mi się kupno nowego za tysiąc złotych. Prosiłbym osoby mające taka wiedze o wypowiedzenie się w temacie. Na luzie nie ma żadnych oznak oberwanego koła, daje o sobie znać jedynie podczas jazdy.
  2. Kolega @nTomek już Ci napisał co trzeba zrobić. Musisz obciążyć układ tak by miał pobór prądu taki jak przy żarówce.
  3. To napewno spowalniacz przyspieszacza macie uszkodzony. A następnym razem zakładajcie temat w odpowiednim dziale, Diagnostyka VAG bynajmniej nim nie jest.
  4. Jeżeli nie otwiera również i samych drzwi kierowcy to pękło "wiosełko" we wkładce. Na aledrogo dostępne są same wiosełka za jakieś grosze.
  5. Droższe nie znaczy lepsze. Kupiłeś buble, dobra lampa powinna fabrycznie być tak ociążona żeby nie trzeba niczego lutować dodatkowo.
  6. Największy problem panie to masz z ortografią. Gdybyś napisał jakie są błędy to może i ktoś by Ci pomógł a tak musisz zadzwonić do Wróżbity Macieja.
  7. A Ty sprawdzałeś od koedy autor się nie logował?
  8. Da też tempomaty które steruja przepustnicą za pomocą drugiej linki. Miałem taki w oplu
  9. Najważniejsze że naprawiłeś. To że przepustnica na linke niczego nie zmienia, u mnie też jest na linke i tempomat mam. Podłącz do kompa i sprawdź czy tempomat ma błedy. Tutaj nie pomoge bo na tempomatach się nie znam.
  10. Wymienialiście rozrząd w nowym motorze? Sprawdź najpierw jego ustawienie, możliwe że jest machnięty i też może sypać błedem czujnika. Warto to zrobić skoro i tak będziecie kopali auto do rozrządu.
  11. Masz problem z czujnikiem wału korbowego, nie z czujnikiem wałka rozrządu. I najpierw właśnie ten czujnik podmień. Nie pamiętam dokładnie jego położenia ale jak masz motor luzem to znajdziesz. Jest albo przy kole pasowym albo najprędzej gdzieś z boku silnika w bloku. Odcinka to zwykle wina tego właśnie czujnika. To będzie elemeny nr7 na fotce z etki.
  12. Załóż ten ze starego silnika. Chyba że już go zutylizowałeś.
  13. Nie koniecznie zatarty mechanizm skoro wycieraczki działają na wybranych biegach. Podobne objawy są przy wytartej manetce. Trzeba silnik podłączyć na krótko i wtedy będzie wiadomo.
  14. Ten wężyk jest od odpowietrzania aku, zostaw go jak jest.
  15. Wątpie Niektórzy wpadają na forum tylko jak mają problem z autem. Czasem zdarzy się że wrócą kolejny raz, jednak kolejny tylko po to żeby o coś zapytać. Nie mają tematu swojego auta, nie udzielają się w innych a bywa i tak że nawet po uzyskaniu porady nie wysilą się nspisać co było przyczyną problemu. Takich użytkowników na większości for jest 80%.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy