Skocz do zawartości

HansikVR5

  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O HansikVR5

  • Urodziny 25.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BuskoZDR

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.3 V5 150KM (AGZ)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. HansikVR5

    ogrzewanie slabo grzeje

    Mariusz paliwka zatankuj coby za tydzień nie było pytania czemu pasek nie odpala albo czemu pompa nie startuje;D
  2. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Tak dokładnie o tą uszczelke chodzi. Więc albo zle siadła i leci dalej albo pokrywa jest gdzieś pęknięta w co raczej wątpie. Może odma gdzieś sadzi olejem po pokrywie?
  3. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Możesz mieć dluzszy od mojego bo prawdopodobnie wariatory sa deko wieksze od zwyklych kol zebatych stad tak spora roznica. Uwazam ze nie ma mozliwosci aby lancuch wyciagnal sie az tak i moj lancuch nie jest do konca miarodajny bo ja mam silnik bez zmiennych faz rozrzadu. Najlepiej gdyby zmierzyc lancuch od AZXa, ale mimo wszystko ciesze sie ze moglem pomoc. Dziekuje i takze zycze Wesolych Swiat:)
  4. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Kolego Mulat skoro pierwotna wymiana rozrzadu nic nie dala to znaczy ze nie bylo koniecznosci jego wymiany. Sam widzisz ze winny byl wariator, co tylko potwierdzilo w 100proc moje twierdzenie ze wariator nie domaga i w 99,9% ze rozrzad miales dobry:) Nie wiem czy w AGZ sa te same dlugosci lancuchow co w AZX ale pozniej moge podac Ci wymiary moich. Wiec tak dlugosc krotkiego lancucha wychodzi 33,5 cm a dlugiego 43cm. Mierzone na rownym stole w ten sposob:
  5. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Pewnie kazdy kto dluzej jezdzil tym silnikiem przeszedl wymiane rozrzadu:) niestety to juz nie wytrzymalosc lancuchow mercedesa gdzie rozrzad jezdzil 2kk bez ruszania.
  6. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Ja bym nie zaplacil. Kazalbym zabrac mu swoje nowe czesci i powiesic na scianie jako pamiatke po papractwie. Bo nadal upieram sie przy swoim ze rozrzad wymieniony jest z du...py bo przyczyna lezy gdzie indziej. Wariatory maja na sobie znaki i maja sie pomiedzy soba pokrywac O--O w ten sposob. Mysle ze tutaj bledu nie zrobil i ustawil je dobrze. Albo faktycznie poszedl czujnik albo ktorys wariator nie dziala prawidlowo. Tak mysle
  7. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Nie plac za robocizne. Odbierasz auto w takim stanie jakim oddales wiec za co chcesz placic? Za niepotrzebna wedlug mnie wymiane sprawnego rozrzadu. Zabierz swoj stary rozrzad, jesli bedziesz mial koniecznosc zmiany mechanika to daj mu stare lancuchy niech porowna z nowymi czy sa naciagniete
  8. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Wariatory ustawiasz na znaki i rozrzad ma gadac ot cala filozofia magicznych wariatorow;) nie róbmy z tych silników jakich s tajnych motorow odrzutowych ktorych budowa owiana jest tajemnica nasa. Procz tego ze sam blok to pomieszanie kur..y z mulem bo niby Vka a jednak rzedowka, to nie widze w ich budowie nic nadzwyczajnego. Lancuch rozrzadu? Wow znany od lat 50 lub wczesniej. Zmienne fazy rozrzadu? Znane z wielu innych silnikow przed pojawieniem sie VRki. I zadnemu dobremu mechanikowi nie sprawia problemow ustawienie wariatorow. Inaczej sprawa sie ma w momencie trafienia na paparucha ktory zamiast szukac przyczyn w bardziej oczywistych rzeczach wzial sie za wymiane rozrzadu bo silnik telepal:brawo w momencie wywalenia bledu czujnika walu zmienia sie rozrzad hahaha sorry ale umiejetnosc diagnozy a nauka na silniku klienta to dwie rozne rzeczy
  9. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Co z niego za mechanik skoro nie potrafi sobie z silnikiem poradzic. Jesli faktycznie okaze sie czujnik to nie plac za niepotrzebna wymiane rozrzadu, powiedz zeby zabral swoje czesci wsadzil Twoje a ta wymiane potraktowal jako czesc doszkalajaca z diagnostyki i naprawy silnika benzynowego.
  10. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Nie chcę Ciebie zbijać z tropu ale to samo napisalem kilka postów wyżej:)
  11. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - u mnie z odgłosów zupełnie nic.... czysta gładka praca silnika jak po masle..sam byłem zszokowany... stało sie to nagle, w trakcie jazdy szedł ładnie bez telepania i szarpania, zła praca była tylko na wolnych obrotach i miał trudności z odpaleniem, ogólnie bedę chciał zobaczyc właśnie stan starego rozrządu, to podstawa... W kwestii części krzykną mi 880 za komplet" Febi" a robocizna 900. to ladnie zdarli za czesci. Ja za kompletny febi dalem 500 z groszem. - - - - - aktualizacja - - - - - Co do oleju tez nie do końca jest tak że tylko syntetyk. Bo te silniki jeżdza z dużymi przebiegami a jaka pewnosc ze ktos lal 5w. Znajomy AQNem przejezdzil 5lat na mobilu 10w i nie wiedzial co to rozrzad. U Mulata moze lezec tez ktores kolo zmiennej fazy rozrzadu i tez nie bedzie wspolgrac z dolem. Ile musial sie ten lancuch wyciagnac zeby sie dol z gora rozjechal? Na 1 zabek? To za malo do zlej pracy silnika. Jesli wiecej to byloby slychac lancuchy bo napinacz niekoniecznie bh sobie poradzil z ich napieciem i uciszeniem:)
  12. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Teraz udaj sie do pana mechanika i powiedz żeby wyciągnał nowe łańcuchy i niech pokaże Ci porównując ze starym czy faktycznie jest naciągnięty. Jeśli nie, to niech zabiera zabawki zakłada Twoje i nie płać za robote. Gdyby z rozrzadem coś było nie tak to byłoby słychać lańcuchy, u mnie przy zluzowanym łańcuchu silnik chodzil jak traktor a obroty tylko minimalnie falowaly. Stawiam na zlą diagnoze i pochopną kosztowna naprawe:D Swoja droga ile pan mechanik powiedzial Ci za czesci i naprawe? PS. Porównywałem nowe łańcuchy ze starymi i nie widać na żadnym nadmiernego zużycia czy też naciągniecia.
  13. Jeśli odcina zapłon ptzy 5tyś to sprawdz czujnik polożenia walka rozrzadu może padł albo niedopięta wtyczka, zazwyczaj czujnik podczas uszkodzenia odcina obroty. Błędów nie ma?
  14. HansikVR5

    Alkoholowy Kącik Passata

    A jutro zdrowie flegaminą bądz innym syropkiem:D pozdrawiam kolege z Bytomia. Mieszkało się
  15. HansikVR5

    Silnik 2.3 V5 170km

    Mam pytanie do osob posiadajacych vr5 ktore robily rozrzad w swoich silnikach. Chodzi mi o napiecie lancucha miedzy kolami zebatymi walkow. Czy u was byl w tym miejscu napiety czy luzny? U mnie jest on lekko luznawy i zastanawiam sie czy tak powinno byc szczegolnie ze moj AGZ zaczal troche kaprysic. Luz nie jest duzy ale lancuch daje sie w tym miejscu ugiac w lekka lodke. Po obroceniu silnikiem lancuch sie napina
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności