Skocz do zawartości

pedros-20

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pedros-20

  • Urodziny 14.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ...

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nie były na aucie. okradli mi garaż. życzeń które ja wypowiedziałem temu kto to zrobił nie będę cytował...
  2. W ubiegłym tygodniu skradziono mi felgi oryginalne vw. wzór jak na zdjęciu: http://imageshack.us/f/836/felga.jpg/ na felgach były opony 205/55/16 bridgestone turanza er300. stan bieżnika około 3mm czyli praktycznie do wymiany. stan felg podobny jak na zdjęciu z tym że jedna z felg miała spore przetarcie na jednym z ramion. jakby ktoś coś wiedział to prosze o kontakt przez pw lub tel. 792-664-249 koła zgineły spod miejscowości Kikół (kuj-pom) za trafną pomoc w namierzeniu tych kółek odwdzięczę się
  3. a więc tak: jeśli będę sprzedawał auto, to na pewno nie będę ukrywał że skrzynia była wymieniana i w związku z tym cena będzie niższa. uwierz, że auto kupowałem nie z myślą żeby zakładać manualną skrzynię tylko żeby jeździć. nie byłem szczęśliwy że kupuje automata ale chciałem diesla, a w kraju w którym obecnie mieszkam pasków w dieslu jest jak na lekarstwo i prawie wszystkie w automacie. auto w momencie zakupu i przez kolejne pół roku było sprawne technicznie przez co polubiłem jazdę automatem. dopiero późniejsze problemy ze skrzynią i koszty naprawy zaważyły na takim a nie innym wyborze. uwierzcie, że z uśmiechem na twarzy tych przeróbek nie robiłem, bo też cenie fabryczny stan auta. niestety nie mam tak komfortowej sytuacji ekonomicznej jak Ty i zaoszczędzić na naprawie 1,5 - 2tys. pln to dużo, zwłaszcza, że już wkrótce mam inne ważniejsze wydatki (ślub). taki jest mój punkt widzenia, a jak wiadomo punkt widzenia zależy od punktu położenia... ktoś może się ze mną zgodzić, ktoś inny kompletnie nie rozumieć. ja w danych realiach podjąłem taką a nie inną decyzję, która dla mnie w tym momencie jest korzystna. pozdrawiam Tomek.
  4. no i udało się uruchomić auto. wielki ukłon w kierunku kolegi golab21. gdyby nie jego pomoc to auto jeszcze pewnie stałoby w garażu! aby rozrusznik działał musiałem zrobić mostek na przekaźniku 175 który znajduje się w miejscu nr 13 w pierwszej płycie. połączenie pinów 6 i 8 pozwala ominąć automat i auto odpala bez problemu przy odłączonym komputerze skrzyni. wcześniej próbowałem podłączyć czujnik położenia lewarka, ustawiałem na p lub n i zero reakcji. tylko sposób opisany wyżej zadziałał. teraz auto jeździ pięknie! mam wrażenie ze jest cichsze ale pewnie dlatego, że teraz mogę jeździć na niższych obrotach. pozdro dla wszystkich którzy przekładają lub będą przekładać skrzynię na manual. polecam taki zabieg!!
  5. ogółem wyszło około 1500 pln. jeśli go odpale i będzie jeździł to będe zadowolony, zważywszy na to, że naprawa automatu miała kosztować ponad 2tys. oczywiście nie liczę kosztu robocizny gdyż sam się tego podjąłem. w warsztacie zapewne doszłoby jeszcze około tysiąca za robotę. mógłby ktoś opisać jak zmienia sie kodowanie kompa silnika krok po kroku? jeśli nie bedzie innego wyjścia to poszukam kogoś kto ma vaga i wtedy spróbuje coś naprawić... i jeszcze sprawa wstecznego: na skrzyni są dwie kostki. ta od prędkościomierza pasuje od automatu ale od wstecznego nie. czy ktoś wie w której kostce od automatu szukać wstecznego? wcześniej jeden z forumowiczów napisał mi że jest on na kostce 10 pinowej w drugim rzędzie od strony zaokrąglenia, ale u mnie ta kostka jest 8 pinowa i w drugim rzędzie nic się nie dzieje gdy połącze te piny. dużo tych pytań ale mam nadzieje że ktoś już miał takie problemy i podzieli się wiedzą...
  6. klemy są ok. z tymi kontrolkami to tak do konca nie jestem pewny czy gasną ale gasną na pewno światła (po przekręceniu stacyjki sie zapalają). czy jest jakiś darmowy programik do ściągnięcia żeby zmienić to kodowanie kompa czy musi być vag? a ten czujnik da się odłączyć od lewarka automatu i upchnąć gdzieś tam w tunelu? i jeszcze jedno: od czego jest czujnik na pedale sprzęgła? musi być gdzieś podłączony?
  7. witam. dziś zakończyłem walkę z przekładką automata na manual. po tygodniu pracy i szukaniu właściwych części udało mi się wreszcie poskładać go do "kupy" . wszystko byłoby świetnie gdyby nie fakt, że koniec końcem auto nie odpaliło. stacyjka działa prawidłowo, ale po przekręceniu na rozruch kontrolki gasną i zapada cisza. rozrusznik wogóle nie reaguje. czy po wywaleniu automatu i komputera od skrzyni należy coś jeszcze zmieniać w komputerze silnika? nie mam vaga i nie wiem czy komp cos pokazuje ale mam wrażenie że rozruch jest blokowany przez elektronike. rozrusznik nie był wymieniany i dotąd nie było z nim problemów. co jest powodem braku reakcji auta? czy spotkał się już ktoś z takim problemem?
  8. wielkie dzięki za cenne rady, dzis sie do nich zastosuje!! jeszcze jedno. słyszałem że w pasku po lifcie trzeba także wymienić rozrusznik. a jak to jest z moim paskiem? mam juz kupiony drugi od manuala ale na pierwszy rzut oka wygląda tak samo jak ten od automatu i na razie go nie wymieniłem.
  9. czy komputer skrzyni to te metalowe pudełeczko przed gałką zmiany biegów? kolego golab21 czy możesz jeszcze napisać czy trzeba przekładać wszystkie pedały razem z mocowaniem czy wystarczy wymienić pedał hamulca i dołożyć obok sprzęgło? dziś sprawdzałem jak to wygląda i wydaje mi się że w tym mocowaniu jest miejsce na pedał sprzęgła?
  10. witam. odświeżę troche temat, gdyż właśnie zmagam się z przekłądką skrzyni z automata na manual. mam już założoną skrzynię manual i na niej są dwie kostki. do jednej-przy półosi pasuje wtyczka od automatu, natomiast do drugiej na górze skrzyni nie pasuje zadna wtyczka z pozostałych od starej skrzyni. czy trzeba przerobic jedną z nich zeby pasowała do skrzyni? jesli tak to którą? i czy mogę wywalić tą wiązkę kabli idącą od gałki automatu? te kable przeszkadzają w montażu manualnego wybieraka i coś chyba trzeba z nimi zrobic?
  11. a te regulatory ciśnienia są osobno dla każdego biegu? i jeśli tak, to czy jest szansa że wszystkie szwankują? bo te wibracje są odczuwalne praktycznie na każdym biegu(szczególnie przy wciśnięciu gazu "w podłogę"), a napewno na biegach 1,2,3 bo tych najczęściej się używa. wcześniej już jedna osoba mi radziła zmianę oleju i chyba zdecyduje się na to... tak jak pisałeś, to jest najmniejszy koszt...
  12. mam auto rok i tylko dolewałem jakiś miesiąc temu 1litr oleju, a kiedy był wymieniany nie mam pojęcia. sam nie wiem czy taki trik się uda a tutaj zmiana oleju i filtra będzie kosztować okolo w przeliczeniu 1tys.pln...
  13. pakafoto - dzięki za poradę i link ale niestety problemem jest to, że chwilowo mieszkam za granicą a tutaj koszty jakiejkolwiek naprawy są conajmniej x2 w porównaniu z pl. miałem nadzieję że ktoś miał ten sam problem i pomogła wymiana konkretnych części. wtedy brałbym pod uwagę zakup części w pl i wysyłkę tutaj. wychodzi na to że jednak będę musiał wstawić auto do warsztatu i czekać na opinię tutejszych "fachowców". pozdro 4 all
  14. podpinałem komputer diagnostyczny i zero błędów w skrzyni. czy poduszki mogą być powodem "ślizgania się" napędu? to wygląda tak jakby był problem przy przeniesieniu napędu, jakby napęd łapał i puszczał, co przy okazji powoduje olbrzymie drgania. czy możesz wyjaśnić o jakie tarczki chodzi?
  15. odświeżę temat, gdyż problem się nasila: ostatnio praktycznie za każdym razem gdy ruszam, np. spod świateł gdy auto wchodzi na 1700 do okolo 2000 obrotów, trzęsie całym autem jakby silnik chciał wyskoczyć z ramy, przy przełączeniu na dwójkę znów są wibracje, dalej jedzie w miare normalnie ale gdy ostro przyspieszam to okolo 2800-3tys. obrotów znów pojawiają się wibracje i to na każdym biegu. najgorzej jest z ruszaniem pod górkę gdyż w trakcie tych wibracji jakby ślizgało się sprzęgło(jeśli coś takiego jest możliwe w automacie) dopiero gdy obroty wejdą ponad 2tys. wibracje się kończą i auto zaczyna jechać. o co kaman? nie znam się na automatach, w manualnej skrzyni obstawiałbym sprzęgło, czy to możliwe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności