Skocz do zawartości

Gystlikkk87

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czyt - światła mijania , krótkie , te na których jest obowiązek jazdy w dzień i w nocy
  2. Witam Mam problem w Passacie, po włączeniu świateł do jazdy dziennej włączała mi się kontrolka przeciwmgielnych tylnych, włączało się to dość często. Przy delikatnym dotknięciu pokrętła można byłoby zauważyć jakby małe zwarcie bo kontrolka na liczniku przygasała/zapalała sie ponownie, więc podejrzewałem uszkodzone pokrętło. Prąd do przeciwmgielnego tylnego w ogóle nie dochodzi, niezależnie od ustawienia pozycji pokrętła, czy kontrolka świeci czy nie. Dziś kupiłem " nowe " - używane pokrętło , które po zamontowaniu odpala mi odrazu przeciwmgielne przednie. Co dziwne, kontrolki z tylnych już nie pokazuje. Z automatu włączają sie przednie, a tylne dalej nie działają. Ktoś coś może pomóc ? Chyba, że kupiłem drugi uszkodzony przełącznik..... ? Ktos miał podobne ciekawe przypadki ?
  3. Moduł komfortu np. Masz moze jakis link ?
  4. U mnie wszystko jest ok, ale wkurza mnie jedna rzecz. Przy jednym kliknięciu otwierają mi sie tylko drzwi kierowcy, po dwukrotnym kliknieciu otwiera sie wszystko ( dodatkowo po jakimś czasie sam zamyka sie bagażnik ). Mozecie mnie nakierowac w jaki sposob vcdsem ustawic otwieranie/zamykanie wszystkich drzwi za jednym kliknieciem ? Ulatwi mi to zycie
  5. Witam Potrzebuje liste wszystkich kodowań do Passata b5fl do vcdsa. Moglby ktos poratowac ? Najlepiej na maila ------------------- Dzieki
  6. Witam Czytałem troche na temat oznaczeń silników w B5Fl 1.9tdi, ale nie potrafie znaleźć odpowiedzi na jedno pytanie. Czy można wizualnie stwierdzić różnicę i tylko patrząc na silnik nauczyć się rozpoznawania modelu silnika ? Może podrzucić jakieś materiały do nauki ? Wiadomo, że kupując auto silnik może być już 3x przełożony. Pozdrawiam
  7. Jestem dziś po wymianach ( płukanka ) płynu chłodniczego w B5 fl. Mam do Was pytanie, GDZIE JEST KOREK SPUSTOWY z chłodnicy ? Naszukałem się go dziś dość długo i nie umiałem znaleźć. Spuszczałem płyn zdejmując czujnik załączony na zdjęciu. Mógłby ktoś podrzucić jakieś zdjęcie ?
  8. Tak też właśnie robie. Po konsultacjach u mechanika zaczynam od tego. Dzis plukanka byla robiona z 10 razy, z dwoma różnymi środkami czyszczącymi. Narazie jest czysto, teraz pozostaje jeździć i obserwować. Wymiana termostatu również przyniosła efekt, 90 st po nagrzaniu trzyma caly czas.
  9. Gystlikkk87 2 posty Rejestracja: 25 minut temu Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX) Rok prod: 2003 Zgłoś ten post Napisano 6 minut temu Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Mam problem z Passatem B5fl 1.9 130. Jest to auto mojej ciotki, do którego wczoraj zajrzałem. Zauważyłem, że w zbiorniczku zbiera sie syf - raczej olej. Pierwsza diagnoza - uszczelka, ale jak dziś zacząłem jeździć to mam wątpliwości czy to jest to. Syf syfem, ale wg mnie nie ma oznak uszczelki. Górny wąż jest ciepły, dolny zimny, auto działa prawidłowo, obroty nie falują, dymić nie dymi, ogrzewanie działa. Jest problem z termostatem, bo nie chce dojść do 90st, dochodzi do ok 83 i tak zostaje - podejrzewam że jest zasyfiony przez płyn i to jest przyczyna. Samochód zbiera sie normalnie, odpala jak trzeba. Zajrzałem na kanale i zobaczyłem wyciek oleju przy dolnym wężu. Z czego jest ten wyciek ? Jest szansa że tamtędy sie to przedostaje ? Czy jest szansa, że to jest główny powód widocznego brudu w zbiorniczku ? Auto oddam do mechanika po świetach, ale chciałbym już teraz zgłębić wiedze na ten temat. Może ktoś coś doradzić ? Ciężko wróżyć po zdjęciach, ale może ktoś miał doświadczenie z podobnym przypadkiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności