_gregor Zgłoś #1 Napisano 25 Lipca 2007 Czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy tymi silnikami oprócz tego że: AJM - 115 koni 285 Nm (5 biegów) ATJ - 115 koni 310 Nm (5 i 6 biegów) oraz daty produkcji: AJM od 01/99 do 12/99 ATJ od 01/00 do 08/00 I jeszcze jedno pytanie czy ma ktoś wykresy momentów obrotowych przy danych obrotach do AJM?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 25 Lipca 2007 ATJ były też ze skrzynią 5-tką, ja tak mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #3 Napisano 25 Lipca 2007 No właśnie biegałem po forum i opis twojego paska dał mi do myślenia czy mam AJM czy ATJ ale rocznikowo wychodzi że AJM Z innej beczki - wymieniałeś juz rozrząd bo nie wiem jak bardzo uszczupli mi to portfel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #4 Napisano 25 Lipca 2007 cze. wymieniałeś juz rozrząd bo nie wiem jak bardzo uszczupli mi to portfel? na oryginałach, bez pompy wody w zaprzyjaźnionym warsztacie w W-wie: 1 100pln pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 25 Lipca 2007 _gregor, na następny raz dopisuj swoje pytania do już istniejącego wątku, a nie zakładasz nowy-tamten poszedł do kosza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #6 Napisano 25 Lipca 2007 Ja wymienialem w swoim AJM-ie i wyszlo mnie częsci cos kolo 550pln. Kupowałem a inetrcarsie. Pompa wody Hepu, pasek Conti(rozrzad, klinowy i do klimy)., rolki z rouvilla. Ja mam paska z 200o i tez mam AJM, wydaje mi sie ze go robili gdzieś do drugiej polowy roku 2000. Dokładnie nie pametam. Jaki masz silnik to sie raczej nie sprawdza po dacie produkcji . Było to już conajmniej kilkanaście razy na forum. Wlepa w bagazniku, badz naklejka na obudowie rozrzadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #7 Napisano 25 Lipca 2007 Mam AJM tak jest na naklejkach jarod coś drogo w twoim przypadku z tym rozrządem.Czyżby w stolicy ceny takie wysokie? Nie zapeszam bo nie wiem jeszcze ile mi zaśpiewają za wymiane. A nie wie ktos ile kasują za taką imprezę w serwisie?Bo znajomy wymieniał w octavi i wyszło mu 150zł drożej niż w warsztacie a części oryginalne i gwarancja jest... boommax nie bardzo rozumiem który temat poszedł do kosza...Proszę o naświetlenie sprawy, jak najbardziej nie chce nic mieszać na forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #8 Napisano 25 Lipca 2007 boommax nie bardzo rozumiem który temat poszedł do kosza...Proszę o naświetlenie sprawy, jak najbardziej nie chce nic mieszać na forum... Był już na forum taki temat , ale Ty uporządkowałeś go bardziej i dlatego tamte 2 poleciały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2007 Będę starał sie nie popełniać takich błędów na przyszłość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #10 Napisano 25 Lipca 2007 cze... jarod coś drogo w twoim przypadku z tym rozrządem.Czyżby w stolicy ceny takie wysokie? jak ja to robiłem to w serwisie powiedzeli 1800pln( w sopocie i w w-wie), tak więc wydawało mi się że tanio, robiłem to w grudniu 2006.. może ceny spadły? aaaaaaaaaaa już pamiętam, wymieniałem też pompe wody, całkiem o niej zapomniałem........ dobra bo odchodzimy od tematu: Jaka różnica pomiędzy AJM a ATJ?? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kojot Zgłoś #11 Napisano 26 Lipca 2007 A ja mam czesci za 750zl.i za 250 mi wszystko zrobia w skodzie, wszystkie paski conti pompa SKL chyba, napinacz hydrauliczny Ruville pozdrawiam ATJ jest podobno bardziej dopracowany technologicznie, gdzies to tu wyczytalem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #12 Napisano 27 Lipca 2007 A te części to też z serwisu skody masz? Chodzi mi o gwarancje którą daje serwis że się przejedzie tyle a tyle na rozrządzie i nie ma prawa się nic stać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kojot Zgłoś #13 Napisano 27 Lipca 2007 W te czesci sam sie zaopatrzylem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #14 Napisano 7 Listopada 2009 Ja zapłaciłem 1000zł za części z najwyższej półki od znajomego handlującego z warsztatami. Wymieniłem wszystko nie tylko Pasek i rolki. Pompa płyn chłodzący napinacze i paski klinowe tez. I 200zł za wymianę u znajomego mechanika serwisu.;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #15 Napisano 7 Listopada 2009 Mnie części wyniosły 1247 zł po znajomości czyli wszystkie paski napinacz nabój pompa wody rolka prowadząca płyn do chłodnicy + 500 zł robocizna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #16 Napisano 10 Grudnia 2009 Chyba gołym okiem nie ma różnicy żeby rozpoznać AJM od ATJ ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #17 Napisano 10 Grudnia 2009 Różnią się pokrywą silnika. Tutaj AJM, a tutaj ATJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #18 Napisano 10 Grudnia 2009 Oświeć mnie bo nie widzę różnice oprócz literek TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #19 Napisano 10 Grudnia 2009 Chyba gołym okiem nie ma różnicy żeby rozpoznać AJM od ATJ ?? Mo golym okiem to nie zobaczysz. Jedynie z wlepy w bagazniku oraz z informacji napisanej na oslonie rozrzadu dwiesz sie czy to AJM czy ATJ. Różnią się pokrywą silnika.Tutaj AJM, a tutaj ATJ. Z tym sie nie moge zgodzic Mam AJMa a wg twoich zdjec wychodzi ze mam ATJ Uwazam ze tym absolutnie nie mozna sie sugerowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #20 Napisano 10 Grudnia 2009 Z tym sie nie moge zgodzic Mam AJMa a wg twoich zdjec wychodzi ze mam ATJUwazam ze tym absolutnie nie mozna sie sugerowac. Oczywiście, że sugerować się tym nie można, najlepszą opcją jest wlepa, ale zazwyczaj tak bywa, że starsza pokrywa AJM, a nowsza ATJ, ale widać że nie zawsze Oświeć mnie bo nie widzę różnice oprócz literek TDI Tylko literki i znaczek jest inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach