berro Zgłoś #41 Napisano 4 Czerwca 2013 Podepnę się pod ten temat odświeżając go mam silnik AJM a raczej miałem ponieważ padł mi blok i sadzi powietrze w układ chłodzenia , znalazłem ATJ tylko bez pompek , czy jest jakaś różnica w pompkach w tych silnikach czy mogę włożyć moje , podobno ATJ to nowsza poprawiona konstrukcja AJM i coś zmienione w pompkach , może ktoś już ćwiczył taki temat . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #42 Napisano 4 Czerwca 2013 Oba silniki są identyczne. Pompki również są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #43 Napisano 4 Czerwca 2013 (edytowane) W ATJ zadane ciśnienie doładowania jest większe. ATJ log 011 http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99916.html AJM log 011 http://vaglog.rtnet.pl/joannawiezowska_99235.html :bezzebow Edytowane 4 Czerwca 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
berro Zgłoś #44 Napisano 5 Czerwca 2013 Znalazłem też info że moment jest większy o 25 Nm 310 ATJ a 285 AJM , Wynika to z budowy silnika czy oprogramowania sterownika bo moc mają taką samą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #45 Napisano 19 Czerwca 2013 Z mojej wiedzy wynika, że AJM ma skrzynię 5 a ATJ 6 i to na tyle. Ten log przedstawiony przez rufusa przedstawia raczej przeprogramowany sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #46 Napisano 19 Czerwca 2013 Mam ATJ i skrzynię 5-cio biegową. Passek z 2000r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #47 Napisano 19 Czerwca 2013 Z mojej wiedzy wynika, że AJM ma skrzynię 5 a ATJ 6 i to na tyle. Ten log przedstawiony przez rufusa przedstawia raczej przeprogramowany sterownik. Ten log jest z Passata B5 ATJ 2000 rok, skrzynia 5 biegów. http://forum.vw-passat.pl/threads/125173-Nowy-zakup-Passat-AJM-Analiza-logow!! Potwierdzone przez tunera z Brodnicy http://diesel-tuning.pl/kontakt.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #48 Napisano 20 Czerwca 2013 Nie będę się sprzeczał bo miałem AJMa, ale z tego by wynikało, że w ATJ jest turbina taka jak w AWX/AVF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #49 Napisano 20 Czerwca 2013 Bez żartów atj miał trochę większy moment i mógł występować ze skrzynią 6 biegów. Poza tym nawet wtryski miał te same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #50 Napisano 20 Czerwca 2013 ATJ jest turbina taka jak w AWX/AVF. nie, ja zmieniałem turbo w ATJ z ori na taką z AWX/AFN i były różnice ATJ również występował ze skrzynią 6-cio biegową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #51 Napisano 20 Marca 2016 Miałem kiedyś AJM 5 skrzynia. Teraz mam ATJ 6 skrzynia i tez nie wiedzialem z czego wynika że ATJ jest bardziej dynamiczny,myślałem że z tamtym było coś nie tak. ATJ zrywa sie dużo lepiej bo ma 310 tak samo jak 130-tka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach