lebow Zgłoś #41 Napisano 7 Lutego 2011 Ale ja mam zwore założoną. Musisz przedzwonić od zworki do kabelka w kierownicy multimetrem czy jest przejście (oporność 0 lub coś po przecinku), tak samo w drugą strone czyli do klaksonu. Gdzieś masz obwód przerwany, lub słabą masę w kierownicy lub w skrzynce przekaźników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #42 Napisano 8 Lutego 2011 Podłączyłem - bezposrednio z akumulatora do kierownicy i też kicha. Czyli wychodzi ze coś jest kompletnie pokręcone. A do czego służy ta zwora? Może poprzednik coś pokręcił? A ma moze ktos patent na zrobienie innego sygnału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #43 Napisano 8 Lutego 2011 Podłączyłem - bezposrednio z akumulatora do kierownicy i też kicha spróbuj tego: Musisz przedzwonić od zworki do kabelka w kierownicy multimetrem czy jest przejście (oporność 0 lub coś po przecinku), tak samo w drugą strone czyli do klaksonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #44 Napisano 10 Lutego 2011 Sprawa się wyjasniła. złamany kabel od masy w miejscu wyjścia z komory silnika za zderzak. Zaizolowane i działa. Czy da sie zamienić na jakiś inny bo ten co mam przypomina mi "brzęczek" z malucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 10 Lutego 2011 Sprawa się wyjasniła. złamany kabel od masy w miejscu wyjścia z komory silnika za zderzak. Zaizolowane i działa. Czy da sie zamienić na jakiś inny bo ten co mam przypomina mi "brzęczek" z malucha załóż cos takiego http://allegro.pl/syrena-alarmowa-z-zasilaniem-moc-az-20w-male-wym-i1438593206.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #46 Napisano 10 Lutego 2011 Czy da sie zamienić na jakiś inny bo ten co mam przypomina mi "brzęczek" z malucha W dziale "sprzedam" jest tyle betrójek na handel ze na pewno znajdziesz ori podwójny....ryczy przecudnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #47 Napisano 28 Marca 2011 Ja się jeszcze podczepię pod wątek Walczę z klaksonem tzn z jego brakiem. Mam trochę wytarty pierścień na kierownicy ale styk jest bo przekaźnik cyka. Ściągnąłem dzisiaj kierownicę i próbowałem śrubokrętem stykać tą blaszkę do kolumny kierownicy bo myślałem że to z powodu słabego styku ale bez efektu-tylko cykanie przekaźnika. Bezpiecznik dobry, swoją stroną to ciekawe że przekaźnik żyje także po jego wyciągnięciu Zworki tylko nie próbowałem bo nie wiedziałem które styki zewrzeć, dopiero teraz doszedłem. Sam klakson działa, pozostało tylko "dzwonienie" po przewodach? Chętnie bym się dowiedział, skąd pociągnąć kable "na krótko", tak żeby działał, muszę mieć klakson, jest nieodzowny w mojej pracy-na jego sygnał otwiera się wiele bram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #48 Napisano 28 Marca 2011 ciekawe że przekaźnik żyje także po jego wyciągnięciu No, ciekawe. Sprawdź dobrze wtyczkę, może zardzewiała i zarosła brudem...no jak nie pojawia się na niej napięcie to bezpiecznik jak brak masy to przekaźnik lub kable od obu. Na skrzynce bezpieczników pin A1/8 to masa z przekaźnika a pin A1/7 to plus z bezpiecznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #49 Napisano 28 Marca 2011 Na skrzynce bezpieczników pin A1/8 to masa z przekaźnika a pin A1/7 to plus z bezpiecznika. Może to lamerskie pytanie, ale mam taką rozpiskę i teraz nie wiem co do mnie mówisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #50 Napisano 28 Marca 2011 Może to lamerskie pytanie, ale mam taką rozpiskę i teraz nie wiem co do mnie mówisz. popatrz od tyłu na skrzynkę bezpieczników... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #51 Napisano 28 Marca 2011 mam taką rozpiskę i teraz nie wiem co do mnie mówisz Druga strona skrzynki, czyli TA. Ta rozpiska którą masz jest nie pełna,np. bezpiecznik 13 to też wentylator chłodnicy-jego praca bez zapłonu i np. 14 to też grzane fotele.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #52 Napisano 28 Marca 2011 Chętnie bym się dowiedział, skąd pociągnąć kable "na krótko", tak żeby działał, muszę mieć klakson, jest nieodzowny w mojej pracy-na jego sygnał otwiera się wiele bram mniemam iż sprawdziłeś czy plus dochodzi do klaksonu po przekręceniu stacyjki?? jeśli jest napięcie, to podciągnij kabel z kabiny do klaksonu, weź masę z np słoneczka na słupku, włącznik i rozwiązanie tymczasowe na klakson masz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diodakk Zgłoś #53 Napisano 28 Marca 2011 Ja się jeszcze podczepię pod wątek Walczę z klaksonem tzn z jego brakiem. Mam trochę wytarty pierścień na kierownicy ale styk jest bo przekaźnik cyka. Ściągnąłem dzisiaj kierownicę i próbowałem śrubokrętem stykać tą blaszkę do kolumny kierownicy bo myślałem że to z powodu słabego styku ale bez efektu-tylko cykanie przekaźnika. Bezpiecznik dobry, swoją stroną to ciekawe że przekaźnik żyje także po jego wyciągnięciu Zworki tylko nie próbowałem bo nie wiedziałem które styki zewrzeć, dopiero teraz doszedłem. Sam klakson działa, pozostało tylko "dzwonienie" po przewodach? Chętnie bym się dowiedział, skąd pociągnąć kable "na krótko", tak żeby działał, muszę mieć klakson, jest nieodzowny w mojej pracy-na jego sygnał otwiera się wiele bram Miałem podobny problem. + dochodził do klaksonu, przekaźnik tykał, a sygnał nie działał. Zacząłem dzwonić, okazało się że masy nie było na obydwu klaksonach, uwaliła się na przewodzie ok 15cm za wtyczką. Proponuje sprawdź jak kolega wyżej pisze czy dochodzi + po włączeniu stacyjki, i czy dochodzi masa jak przekaźnik "tyka". Jeśli gdzieś jest przerwa szukaj na kablach. Przewody od klaksonu idą pod filtrem powietrza, dalej do podszybia i obok filtru kabinowego i dalej wchodzą do bezpieczników. Powodzenia ---------- Post added at 01:30 ---------- Previous post was at 01:26 ---------- do obydwu klaksonów dochodzą po dwa niezależne przewody: brązowo-czarny i czarno-żółty. Przedzwoń +od wtyczki do bezpiecznika i styk pod przekaźnikiem nr 87 z masą we wtyczce klaksonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #54 Napisano 29 Marca 2011 Trąbka działa Klakson jak sprawdzałem to działał ale działał jeden a drugi uwalony, natomiast ten sprawny nie trąbił bo się okazało że jest izolacja a masa nie dochodzi-w środku przerwany, wyszło po przedzwonieniu. Mogłem długo szukać bo na sprawnym klaksonie uwalona masa a na wtyczce z zasilaniem uwalony klakson, mam nadzieję że napisałem zrozumiale Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #55 Napisano 9 Czerwca 2012 Panowie, mnie nie tyka nic w skrzynce bezpieczników po naciśnięci klaksonu, przekaźnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #56 Napisano 9 Czerwca 2012 Pod maska masz zwykły jeden klakson, czy 2 trabki, jak jeden to przekaźnika raczej nie ma i sygnał idzie prosto z kierownicy na klakson, jak masz 2 trąbki to masz przekaxnik nr53 (na ogół) w polu nr 11 skrzynki bezpieczników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #57 Napisano 28 Lipca 2012 (edytowane) witajcie koledzy, mam kłopot z klaksonem nie działa on tak jak powinien ponieważ pracuje tylko ułamek sekundy i automatycznie się wyłącza , problem leży w samym klaksonie , podłączyłem go na krótko kiedy był zamontowany w samochodzie to chociaż się odezwał , wykręciłem go i zaniosłem do domu a w domu nie wydaje ani jednego dźwięku, próbowałem go rozebrać, widoczna jest tylko jedna śrubka , wykręciłem ją ale ten plastik nie chce od niego odejść, nie da się go rozebrać, pozostaje tylko wymiana czy można go jednak jakoś rozebrać i naprawić? to zwykły jeden klakson Edytowane 28 Lipca 2012 przez VWPASSATB3B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #58 Napisano 28 Lipca 2012 ta śrubka to tak jakby regulacja.. podłącz na krótko klakson i kręć tą śrubką, może załapie. a jak nie załapie to odezwij się na pw to Ci wyślę dobrze działające trąbki z passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #59 Napisano 29 Lipca 2012 a czy klakson bierze jakoś masę z samochodu przez tą śrubę na której się trzyma? tłumaczyło by to nie działanie w domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #60 Napisano 29 Lipca 2012 a czy klakson bierze jakoś masę z samochodu przez tą śrubę na której się trzyma? tłumaczyło by to nie działanie w domu nie. klakson ma działać podpięty do aku na ostro. plus na niego podawany jest stale z któregoś tam bezpiecznika a sterowany jest masą idącą przez kierownicę i jej włącznik itd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach