Skocz do zawartości
mlekon

Mixol jako dolewka do paliwa w TeDIch

Rekomendowane odpowiedzi

Afn jest na pompie wiec jak najbardziej.

I ja dorzuce swoje 3 grosze;) pacjent to passat b4 1.9 tdi jaka moc nie pamietam, pompa wtryskowa lekko zajechana, problemy z zapaleniem, brak mocy. Pierwsze co to 4l ropy i 0,5 mixolu. Trochu podymil, ale zaczal chodzic po ludzku, objawy w znacznym stopniu zniknely. Nie uleczylo go to (dziwne by bylo jakby tak bylo) ale to znak ze pompa od naszego paliwa padla a olej pomogl stwierdzic ze bez regeneracji sie nie obedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do silników AVF zalecane ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do wszystkich klekotöw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jutro trzeba nabyć mixol i przetestować :)

zabieg wykonany-zobaczymy czy jakieś efekty będą

Edytowane przez _pączek_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa baki przejeździłem każdorazowo z domieszka 100ml mixola i póki co same plusy dostrzegam. Silnik dużo miękciej pracuje, przy -10'C mrozie silnik swobodniej zapala i nie klepie. Mam wrażenie, że pracuje na zimnym prawie jak na ciepłym silniku. Silnik podczas ostrego przyśpieszania ma inny dźwięk oraz przy tym dużo lepiej się wkręca na obroty. Póki co polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany dolewanie jakiego kolwiek oleju czy czegos innego do ropy tylko psuje wlasciwosci .. nie po to rafinerie(sam w jednej pracuje) mecza sie by paliwa spelnialy wlasciwosci by jakis czlowiek poprzez dolewke oleju psul to... dla mnie to bez sens..tym bardziej w tdi na pompkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co innego rafineria a co innego paliwo na stacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i rafinerie męczą się ale nie żeby zadowolić kierowców tylko ekologów przede wszystkim .Jeszcze z 15 lat temu diesla na ulicy można było poznać z daleka po tłustej plamie koło wlewu paliwa a teraz tego praktycznie nie spotyka się.Raczej nie dlatego że kierowcy uważniej tankują, tylko dlatego że ropa jest bardziej sucha i odparowuje tak prawie jak benzyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek_dortmund

witam Wszystkich,powiem ze w de tez dolewja oleju do pil lancuchowych nawet do DPF i chwala,jest to juz otwarcie mowione przez WOB ze dzisiejszy diesel z ruskich jest suchy i dolewki nie powinny zaszkodzic ,tutejsza ropa niestety tez z rusow jest ale wiekszosc mysli ze od bin ladena ! 2-takt syntetic-dolewaja 1;10,ja osobiscie dolewam Dieselzusatz Plus z Innotec,pozdrowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w niemczech to juz dlugo dolewaja. 1:10? :zeco nie radze raczej 1:100 - 1-250. poza tym nie zapomnijmy ze 2takt syntetic to nie 2takt synteic.

 

ps: tez dolewam i mam DPF ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1:10 ? toć silniki 2T do motorówek mają nawet 1:100 :lol gdzie, benzyna sama w sobie jest sucha a nie ma smarowania jak w 4T...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do oleju opałowego swego czasu dolewałem mixol.Teraz od dłuższego czasu jeżdże na samym opale i jest LUX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oby tego ta zla osoba nie czytala ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50% ludzi jeżdzi na opale........kogo stać płacić 5.50 za rope.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz od dłuższego czasu jeżdże na samym opale i jest LUX

Ostatnio pisałeś coś innego :lol

kogo stać płacić 5.50 za rope

Przesiądź się na rower.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio pisałeś coś innego :lol

 

Przesiądź się na rower.

Co innego pisałem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio pisałeś coś innego

bo może go na stacji oszukiwali na tych 5 litrach, to wrócił do opału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kleko masz racje :bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawością zacząłem czytaj ten temat.

Piszecie, że można dolewać mixolu, tym bardziej do silników na VP.

Czy wlewacie pełen syntetyk, czy jakiś zwykły o nazwie dokładnie "mixol" (np. orlenu)?

Z mojej wiedzy, jaką posiadam o skuterach 2T wynika, że najlepszy jest olej do paliwa pełen syntetyk, ponieważ tylko ten spala się całkowicie i nie powstają dodatkowe naloty (nagar), które zanieczyszczają trwale komorę spalanie w silnikach skuterów. Idąc moim tokiem rozumowania, aby dbać o czystość układu wydechowego (geometria w turbo, itp.) należałoby stosować tylko full syntetic.

 

Proszę o wypowiedzi, jakich klas dolewacie oleje? Minerał, pół, czy pełen syntetyk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja taki dolewałem.http://allegro.pl/mixol-s-1l-olej-do-pily-kosiarki-kosy-do-benzyny-i1996177334.html ale po rozmowie z kolegą doszedłem do wniosku że nie ma sensu jak dotad super .Opał to zwykła ropa tylko barwiona na czerwono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności