Skocz do zawartości

6-tec

  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 6-tec

  • Urodziny 18.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Arkadiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oborniki

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Znalazłem i podmieniłem wszystko ok no i kupiłem nowy zawór problem w głowy. Dzięki za pomoc. Pozdro
  2. Witam Ja poszukuję "wypożyczyć / pożyczyć" zawór N75 do podmienienia u siebie chciałbym sprawdzić czy mój jest ok czy też nie no i czy będzie mi wywalało Tryb awaryjny jak dam trochę po garach . Jestem z Gdynia ale wszędzie mogę raczej dojechać w granicach rozsądku. Pozdrawiam i dzięki za pomoc z góry.
  3. Witam W tej chwili jestem w Gdyni a tak docelowo Oborniki Wielkopolskie i nie mam możliwości podjechania a kompa musiał oddać bo miałem pożyczony. Pozdrawiam P.S. A nie można nic odczytać z tych statycznych? A jeżeli dostanę kompa gdzieś to dynamiczne muszę robić w jakich blokach?
  4. Witam Mam problem z przeładowaniem błąd jaki wyskakuje to 17695 Zrobiłem logi ale tylko statyczne bo na dynamicznych wywala tryb awaryjny. W załączeniu przesyłam logi jakie udało mi się zrobić ale nie wiem czy są poprawnie przeprowadzone bo robiłem to pierwszy raz. Pierwszy plik z nazwą "Logi" były zrobione przed jakimkolwiek wnikaniem do silnika Drugi plik o nazwie "Logi 2" są zrobione po sprawdzeniu przewodów rozkręceniu N75 oraz po ruszaniu mechanicznym dźwigni od kierownic turbiny tej z gruszką (ruszanie góra dół skok jest ok - tak mi się wydaje) Trzeci plik o nazwie "Logi po zamianie N75 na N18" sam mówi za siebie zamieniłem na chwilę te zawory. W każdym przypadku wchodzi ten sam błąd 17965. Tylko, że po zamianie zaworów wydawało mi się, że tryb awaryjny wszedł ciężej tzn musiałem trochę się namęczyć żeby wszedł w ten tryb awaryjny. Tak to wchodził około 3200obr/min a po zamianie zaworów dochodził 3800obr/min. Możecie ocenić te logi. Pozdrawaim Logi.xls Logi 2.xls Logi po zamianie N75 na N18.xls
  5. witam będę wymienial olej mi chodzi o ilosc potrzebna do wymiany VW Passat 1,9 TDI 130KM silnik AVF mam po ostatniej wymianie 300ml oleju ESP Formula 5W30 i teraz kupić 4litry czy bańkę z 5 litrami? Pozdrawiam Chyba zamieściłem pytanie nie tutaj gdzie trzeba Nie ten samochód Sorki
  6. I tym razem nie dam rady w zeszłym miesiącu 3 latka synka a w ten weekend TOP TRENDY - KABARETON Mimo to życzę udanego Spotu i jak zawsze dużej frekwencji. Do następnego Spotu. Pozdro
  7. A czy istnieje taka możliwość że ten odgłos "pykania" można jakoś stłumić? np: okleić go czy coś w tym stylu? A czy ten ale głośniczek znajduje się w przycisku awaryjnym? czy gdzieś indziej?
  8. A da się te manetki jakoś wyczyścić nie demontując kierownicy? Może sprężonym powietrzem lub coś w tym stylu? Może po zdemontowaniu plastyków będzie dojście aby zastosować tam jakiś czynnik do wyczyszczenia, przedmuchani itp.?
  9. Jakim smarem to posmarowałeś??? Ja mam podobny problem i będę chciał się do tego zabrać ale boję się, że coś rozwalę i poduchy mi wywalą czy coś w tym stylu albo jakieś manetki połamię Czy nie znając się na tym dam sobie z tym radę? Pozdrawiam
  10. Ciężko będzie ale może przyjadę się przywitać.
  11. Było fajnie jeszcze takiej frekwencji nie widziałem i mam nadzieję, że zawsze taka będzie Pozdrawiam i do zobaczenia.
  12. Niedziela godzina 17:00 Przymorze a wyjazd z Rumi o 16:15 przy Lotosie koło Castoramy?! To mam nadzieję że tym razem mi się uda. Do zobaczenia
  13. A do silników AVF zalecane ????
  14. Witam Dołączę się do tematu. Właśnie rozmawiałem z kumplem który pracuje w ASO Renault i polecił mi taką mieszankę 0,5 litra nafty oczyszczonej + 0,5 litra Mixolu Taki zabieg powtarzać co 5000km przejechanych. Dodatek przed wlaniem dobrze wymieszać, wlać do zbiornika gdy ma około połowę paliwa w zbiorniku i zatankować do pełna. Taki zestaw poleca do silników z PD i CR. A mój nowy znajomy słyszał to samo i stosuje to już od 20000km jeździ Skodą Fabią 1,9TDI na PD i mówił że wszystko jest ok.Jego aktualny przebieg to 195tyś km. Wcześniej mówił że dolewał jakiś uszlachetniaczy na stacjach kupowanych to palił mu na biało i wydmuchało mu uszczelkę pod wtryskiem. Może ktoś z Was słyszał o takim połączeniu. W sumie nafta oczyszczona jest obojętna a Mixol smaruje. Takie zestawienie dobrze czyści układ paliwowy ale nie za szybko więc nie powinien być zbyt ostry dla systemu. Czekam na Wasze sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności