Skocz do zawartości
Gość Pawulon1973

EGR czyli zawór recyrkulacji spalin

Rekomendowane odpowiedzi

jak podepne pod kompa to wykaze podcisnienia? i prace zaworu n18?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak podepne pod kompa to wykaze podcisnienia? i prace zaworu n18?

:) no nie ma tak dobrze

 

Pozostaje zabawa, grupa 003 w basic setting to jak dobrze pamiętam test EGR - otwarty i zamknięty na przemian, możesz obserwować jak zmienia się wartość przepływki, podciśnienie wówczas możesz sprawdzić organoleptycznie :). Pytanie jak często występuje u Ciebie problem, czy non stop czy raz na jakiś czas - być może nie trafisz na nieprawidłową pracę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kule az tak obeznany w temacie nie jestem... :noniebardzo trzeba bedzie sie wybrac na konkretna diagnoze gdzies :hmm

bo czytalem ze czesto tez z tym bledem zwiazany jest czujnik temp wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z komunikatem abgass werkstatt owszem, ale czy z tym kodem błędu to mam pewne obawy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod byl zanim wymienilem EGRa na nowego. Potem juz nie podpinalem pod kompa bo byl spokoj, do dzis... moze pokaze sie cos innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też w tym roku miałem problem z komunikatem abgas werkstatt i winny był temu czujnik temperatury, ale w sterowniku pozostał błąd czujnika temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam ten problem z tym komunikatem jest błąd 19586 . Moim podejrzanym jest zawór N18 jutro mam zamiar go rozebrać i wyczyścić bo podobno się zaciera i trzeba go wyjąć wyczyścić i ponownie nasmarować . Nie mam żadnych innych objawów tzn samochód nie stracił na mocy itd jedynie to wywalający błąd . temperatura silnika jak jest rozgrzany na wskazówkach pokazuje równo 90 w kompie 85-87 . Znowu w bloku 003 mam wartość ponad 1200 . Gdzie jeszcze szukać przyczyn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do wymiany EGR-a, tzn. chciałem już brać Wahler-a, aleeee znalazłem taki oto:

http://allegro.pl/zawor-egr-audi-ford-vw-038131501d-038131501g-7241d-i5781795142.html

Czy ktoś z Was kupił/ma taki EGR lub słyszał opinie o tej firmie. Pomiędzy Wahlerem a tym GETZ-em, tylko stówka różnicy albo aż stówka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem styczność z tą firmą ale nie w przypadku EGR'ów ;) Mianowicie był to czujnik ABS - wszystko było z nim OK (jakość, działanie).

W Twoim przypadku wybrałbym jednak Wahlera - tu wiem, że będzie wszystko w porządku i się nie zawiedziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegos czasu zauważyłem że gdy moj pasek rozgrzeje sie tak do ok 70-80st. Zawór egr zaczyna dziwnie "pierdzieć" i obroty jałowe wskakuja na ok 1100, wiec pewnie sie nie domyka do końca. Pytanie moje czy to mozliwe ze dopiero przy rozgrzanym silniku egr moze zaczac wariowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wyjmij i porządnie go umyj.Prosta robota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej oskrobac z nagaru i oleju polac benzyna i podpalic i znow oskrobac i tak do skutku. efekt bardzo dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://c.allegroimg.pl/original/18/60/74/08/83/6074088300 możecie pomóc jak znałeś te czarne małe coś co "gasi silnik " bo moje w aucie jest całe w oleju od czego wiecie może ? (chodzi o element plastikowy do którego jest podłączony wężyk podciśnienia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6074088300.jpg

EGR przeważnie jest cały w oleju, ja się tym już dawno przestałem przejmować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki a jak znaleść ta część sama? Jak sie fachowo nazywa.bo stara ma popękane zatrzaski i może temu slabo dociaga, gasi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdejmij wezyk cofnij dzwignie reka po czym zatkaj otwor palcem i zobacz czy sie klapa zamknie jak tak to do wymiany,nazywa sie to ogolnie gaszak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

wylaczylem programowo EGR w swoim pasku ( robilem to 1 raz)

i mam prosbe czy moglby ktos na to zerknac czy dobrze to zrobilem ?:help

wsady vw passat.rar

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka jest różnica pomiędzy zaworem egr o numerze 038129637 a tym samym numerem ale z literką D? W moim pasku zamontowany jest ten pierwszy i muszę go wymienić a wśró używek przeważa ten z literką D, czy będzie pasował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według etki to powinieneś mieć numer 038131501G, a ten wycofano w dniu 01.09.2006 i należy użyć części zastępczej o numerze 038131501AQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymontowałem mój egr i nie mam tam żadnej literki tylko numer który podałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności