Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie nie działały by mu - bo i przecież nie działają poprawnie, stąd moje podejrzenia. Niechaj zapoda numerek, a potem będziemy go leczyć, jak będę wiedział na czym stoimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój moduł komfortu to: 1C0 959 799 A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój moduł komfortu to: 1C0 959 799 A

Czyli taki jaki powinien być w 3BG,z elektrycznymi szybami z przodu

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi, dlaczego u mnie mógł zniknąć odgłos przy zamykaniu i otwieraniu auta? Dawniej miałem przez 7 lat, od roku czasem był odgłos czase nie, a od dwóch miesięcy nie ma go w ogóle... Czym to jest spowodowane?

 

Dodam, że u mnie migają kierunkowskazy,; przy otwieraniu dwa razy, przy zamykaniu raz i tak samo było z dźwiękiem.

 

A domykanie szyb miałem od początku samego. Kliknięcie zamkniętej kłódki i wszystkie szyby jadą w górę, nie trzeba trzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, próbowałem zrobić domykanie szyb z pilota na module 1J0 959 799 AH w/g tutorialu kolegi Marka, program nagrałem na cd, ładnie się botuje na lapku tylko po uruchomieniu nie widzi portu com, dodam tylko że Polski Vag 4-9 oraz Vag-Com 311-2 współpracują dobrze z tym kablem, może znalazł już ktoś rozwiązanie do tego problemu?

 

może trzeba podpiąc kabel do kompa i auta dopiero po odpaleniu programu z cd?

Edytowane przez dzanas69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodam tylko że Polski Vag 4-9 oraz Vag-Com 311-2 współpracują dobrze z tym kablem,

Z jakim kablem? może takim? :lol3

http://www.centrumelektryczne.pl/images/kable_przewody/kable/kable_1a.jpg

Jak napiszesz coś więcej o kabelku to może poznasz odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Sorki za ten kabelek w rolce, ale postaw się w sytuacji odpowiadającego. ;)

A kabelek masz na usb, czyli nic z tego.

Do tego programu trzeba taki kabel ->http://www.allegro.pl/item953707629_vag_com_kkl_obd2_obdii_com_pl_gw_wysylka_w_24h_ss.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż, nie mam takiego portu w lapku na taki port, szkoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko.Jak sprawdzic uzywany modul,czy jest w calosci sprawny.oczywiscie nie podlanczajac do samochodu.Czy jest taka mozliwosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.Jak sprawdzic uzywany modul,czy jest w calosci sprawny.

Podłączyć do samochodu.

Czy jest taka mozliwosc.

Fabryka może ma taki sprzęt, ale chyba nikt więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok.Dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Próbuję od dłuższego czasu zabrać się za kilka opcji w moim Passacie B5 z 1998r. Problem polega na tym że ciągle napotykam na swojej drodze jakieś przeszkody. Głównie chciałbym zaprogramować domykanie i otwieranie szyb z pilota po przytrzymaniu przycisku. Posiadam kabel pod USB jednak czeski programik nie działa a pod Windą nie da się tego zrobić. Poza tym VAG-COM wykrywa mi różne błędy, część z nich nie da się odczytać bo pisze że wersja programu jest niezarejestrowana. Skąd można pobrać wersję VAGa którą mógłbym sprawdzić wszystko? Ta wersja którą mam pokazała mi również błąd przy teście kompatybilności złącza OBDII (VAG-COM OBD-II Compatibility Test Test Status: Test Complete Result: Car is NOT ISO/OBDII Compatible. If this Car is VW/AUDI/Seat/Skoda Try Select->Indiwidual Controlers). Co to może znaczyć? Czy mój samochód nie obsługuje złącza ani ISO ani OBDII? Czym więc w takim razie mogę go podpiąć pod kompa i przeprogramować domykanie szyb?

Jeśli chodzi o sposób z pierwszego postu tego tematu to już to przerabiałem. Pomimo trudnego dostępu do laptopa ze złączem COM udało mi się dwa modele załatwić przy czym jeden nie chciał się przez ten programik połączyć i nic mi się nie udało zrobić, drugi z kolei nie chciał bootować płyty. Kabel który posiadam pod COMa to ISO9141 (Czy tym kablem mogę zrobić programowanie domykania?).

Mój moduł komfortu to 1J0 959 799J Coding 04099 Component OE Zentral-SG Komf. 0001 Shop# WSC07777.

Jakie jeszcze mogą być rozwiązania żebym mógł zrobić to kodowanie. Czy posiadanymi przeze mnie kablami uda mi się tego dokonać? A może jest ktoś z okolic Poniatowej/Opola Lubelskiego żeby był w stanie mi coś takiego zrobić?

Szukałem również tej nowszej wersji motordiaga która ponoć ma obsługiwać starsze modele i działa pod windowsem jednak chyba do tej pory jeszcze nie wyszła.

Pozdrawiam i mam nadzieję że znajdzie się ktoś życzliwy kto wytłumaczy mi to wszystko. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak na wszystko Ci nie odpowiem ale spróbuję jakoś pomóc choć sam nie jestem znawcą.

 

Co do komunikatu to mi wyświetlało się to samo była to wina tego że zaktualizowałem program <czego nie rób> odinstaluj i zainstaluj odnowa lub jeśli chcesz to mogę spytać się kolegi który udostępnił mi ten program <najnowszą wersję w wersji anglo języcznej i myślę że tobie też z chęcią pożyczy> Jak chcesz mam polską wersję ale to podobno psuje interfejs <zależy od kabla> Co do modułu to słyszałem że jeśli tylko otwiera i zamyka szybki z kluczyka to z pilota możesz włączyć bez problemu.

 

Odnośnie błędów to pisz ich numery to się coś zaradzi albo podaj na pw maila to podeśle ci całą książkę z numerami błędów i komunikatami vag 908

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Night_Flier miałem ten sam kłopot, też nie mogłem się połączyć z autkiem, na początku próbowałem VAG-COM, później zainstalowałem Polskiego VAGa i połączył się za pierwszym razem, błędy usunięte bez problemowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegom ale tak jak pisałem jeśli masz kabel z dedykowanym oprogramowaniem a zaczniesz korzystać z innego to <słyszałem> że można uszkodzić interfejs więc wszystko zależy jaki kabel masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozdrawiam i mam nadzieję że znajdzie się ktoś życzliwy kto wytłumaczy mi to wszystko.

A może zacznij od podania jaki masz kabelek, bo zaraz zaczniemy wróżyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabel to VAG OBDII USB KKL (taki jak na tej aukcji: http://www.allegro.pl/item961184641_interfejs_vw_audi_seat_skoda_vag_obd2_usb_kkl.html) oraz pod RS232 posiadam ISO9141 (tylko z tym gorzej bo laptopa trudniej znaleźć).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje <wyrzuciłeś kasę w błoto > Z tym kablem vag ani vads nie uruchomisz ale za to polski vag 4.9 pójdzie <mniej rozbudowany ale do podstawowej diagnostyki będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co się orientuje <wyrzuciłeś kasę w błoto > Z tym kablem vag ani vads nie uruchomisz ale za to polski vag 4.9 pójdzie <mniej rozbudowany ale do podstawowej diagnostyki będzie ok

Ten kabel po USB to kiedyś już kupiłem od jednego z forumowiczów, natomiast ten pod COMa jest pożyczony tylko brakuje mi laptopa który miałby złącze COM i żebym mógł wtedy użyć tego programu DOSowego.

No ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem kolegę - znaczy się ani jednym ani drugim kablem nic nie zdziałam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności