Skocz do zawartości
Gość tymon

Problem z zasilaniem radia

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś pomoże z powyższym problemem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego mam to samo. W oryginalnym radiu po wyjęciu kluczyka radio gasło ale mogłem je włączyć przyciskiem mimo braku kluczyka, a teraz po zmianie na PIONEERA nie mam tej opcji :(. Jak wyciągnę kluczyk radio gaśnie i nie da się go już załączyć bez kluczyka. Da się to zrobić aby gasło po wyjęciu kluczyka ale manualnie dało się bez niego zapalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wyciągnę kluczyk radio gaśnie i nie da się go już załączyć bez kluczyka. Da się to zrobić aby gasło po wyjęciu kluczyka ale manualnie dało się bez niego zapalić?

 

wystarczy poprawnie podlaczyc radio czyli zamienic przewod z napieciem po stacyjce z przewodem z napieciem z Akku....

a wczesniej poczytac na forum bo takie pytanie i odpowiedz pada juz chyba z 1000raz...

a potem nastepne: dlaczego po zmianie radia na nie orginalne slabiej odbiera stacje lub dlaczego nie dziala centralny......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Kolego navik przeczytaj ze zrozumieniem. Twój sposób rozwiązuje tylko połowę problemu, mianowicie gdy zamienimy przewody o których piszesz owszem radio będzie działało bez kluczyka, ale nie będzie reagowało na zapłon. Będzie można go włączać i wyłączać tylko i wyłącznie za pomocą przycisku on/off na radiu ale nie włączy się przy uruchomieniu auta i nie wyłączy się po jego zgaszeniu. Pytanie natomiast jest takie czy jest możliwość takiego podłączenia radia aby działało zarówno z zapłonem jak i bez obecności kluczyka w stacyjce (czyli z przycisku on/off).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego navik przeczytaj ze zrozumieniem. Twój sposób rozwiązuje tylko połowę problemu, mianowicie gdy zamienimy przewody o których piszesz owszem radio będzie działało bez kluczyka, ale nie będzie reagowało na zapłon. Będzie można go włączać i wyłączać tylko i wyłącznie za pomocą przycisku on/off na radiu ale nie włączy się przy uruchomieniu auta i nie wyłączy się po jego zgaszeniu. Pytanie natomiast jest takie czy jest możliwość takiego podłączenia radia aby działało zarówno z zapłonem jak i bez obecności kluczyka w stacyjce (czyli z przycisku on/off).

 

Raczej średnio...Jedno zasilanie-właśnie stałe,jest do podtrzymania,a plus po stacyjce je dopiero włącza.Jeżeli zamienimy te kable to owszem bedzie się załączało cały czas ale żadnej reakcji po stacyjce nie będzie niestety.Dodatkowo jeszcze przy drugim sposobie trzeba podtrzymanie także dać pod stały plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to mi chodzi Patryk. Czyli raczej nikłe szanse na całkowity sukces w temacie. Coś mi się o uszy obiło, że można to jakoś podłączyć poprzez szynę CAN BUS ale to już chyba zbyt skomplikowane żebym sam przy tym majstrował. Pytanie tylko czy ktoś wie czy w ogóle jest taka możliwość ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

navik czytaj ze zrozumieniem a nie wymądrzaj się bo piszesz w ogóle nie w temacie i bez zrozumienia. Robson_1984 dokładnie opisał o co chodzi. Robson_1984 samoistnie jest to niewykonalne już się dowiedziałem. Albo po wyjęciu kluczyka zgaśnie i juz nie odpalisz bez kluczyka, albo na stałe tylko z ON/off. Blaupunkty mają taką opcje o jaką nam chodzi i to jeszcze nie wiem czy wszystkie modele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego navik przeczytaj ze zrozumieniem.

 

kolego Robson_1984 czytaj ze zrozumieniem... odpowiadalem koledze Nex (zalaczylem nawet cytat) kolega Nex ma B5.....

 

Robson_1984 ma B6, wiec sterowanie radia z CAN i brak w instalacji radia napiecia po stacyjce. (Napiecie sterujace ''po stacyjce ciagnie sie'' z innego miejsca)

 

Ps: kazde radio samochodowe (poprawnie podlaczone) ma opcje zalaczania bez stacyjki jak i opcje sterowania z zaplonu.

 

Jezeli nie macie czasu/ochoty przeczytac rozwiazanych problemow przez innych uzytkownikow forum to pozostancie w kole wlasnej adoracji bo inni nie maja sil/ochoty poraz 100 odpowiadac na te same pytania

Edytowane przez navik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest to wykonalne w radiu pioniera bez rezania i dorabiania przełącznika zrozumiałeś? Czy jesteś taki pusty za przeproszeniem. Gdy masz radio nieoryginalne VW i nie blaupunkt to działa to tak, że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio gaśnie i bez kluczyka już go nie włączysz przyciskiem ON/OFF, albo masz tak że po wyjęciu kluczyka radio nadal gra i możesz wyłączyć je jedynie przyciskiem ON/OFF (kwestia zamiany pinów kabla żółtego z czerownym). A w oryginalnych radiach i BLAUPUNKTACH (nie wiem czy wszystkich) działa to tak że, wyciągasz kluczyk ze stacyjki i radio gaśnie, ale przyciskiem ON/OFF możesz je bez kluczyka włączać i wyłączać ile razy chcesz. Dodatkowo ma taką opcje że bez kluczyka gdy je włączysz gra godzinę i się samo wyłącza - zabezpieczenie przed zapomnianym jego wyłączeniem i zostawieniem żeby nie wyładowało nam akumulatora - świetna rzecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.....bez rezania i dorabiania przełącznika zrozumiałeś? Czy jesteś taki pusty za przeproszeniem.

 

nie chce mi sie z Toba gadac, nie bede znizal sie do Twojego poziomu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podepnne sie pod temat a mianowicie nie wiem czy dobrze rozumiem włożyłem do paska radyjko alpine i teraz działa mi dopiero jak przekręce kluczyk ale ja chce zeby działało mi cały czas nawet po wyjęciu kluczyka to teraz musze zamienić w kostce ktora wychodzi z auta kabelki żółty z czerwonym?prosze o pomoc dzieki

 

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

 

czy jest ktos kto by mi pomógł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam podepnne sie pod temat a mianowicie nie wiem czy dobrze rozumiem włożyłem do paska radyjko alpine i teraz działa mi dopiero jak przekręce kluczyk ale ja chce zeby działało mi cały czas nawet po wyjęciu kluczyka to teraz musze zamienić w kostce ktora wychodzi z auta kabelki żółty z czerwonym?prosze o pomoc dzieki

 

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

 

czy jest ktos kto by mi pomógł?

 

Zamień i po sprawie-a raczej stały plus podłącz też pod ten drugi bo to podtrzymanie.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego zrobilem tak i wszystko jest ok jeszcze raz dzieki i pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAM WAZNE PYTANIE DO WAS

jako ze nei moge pisac jeszcze tematow, napisze tutaj

 

otoz mam takie problem iz nie wiem co jest z moja zmieniarka. Mam dwie jakies zmieniarki w bagazniku z tym ze jedna mniejsza druga wieksze (pewnie 2 rodzaje plyt), chodzi mi o ta wieksza, SONY XPLOD. Kable sa, podpinam i nic. W radiu klikajac przycisk mode nie mam do wybou opcji CD. Kupilem ten samochod i wyglada na to ze powinno wszystko dziala (radio wyglada na nowe, SONY z plaskim ekranem z przodu, po nacisnieciu przyciosku 'odwraca sie' i jest panel jak w radiu zwyklym.

 

 

O co z tym chodzi? Dodam ze kable jakie wchdoza do zmieniarki to 2x czincze (audio out ) i jeden czarny (control)

 

naprawde pierwszy raz widze taki sprzet, plyty by mi sie przydaly a auto kupilem 2 dni temu i zupelnie eni wiem o co chodzi. Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie kupiłem passata b3 i jakiś mądry człowiek uciął kostkę do radia, czy może ktoś opisać który przewód jest do czego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aro_d

A ja mam pytanie następujące.

 

Kupiłęm dedykowaną stację multimedialną Peiying 9930 i pojawił się następujący problem. Moja instalacja antenowa podłączona była do radia fabrycznego dwiema kostkami antenowymi, a radio Peiying ma tylko jedno takie złącze przez co sygnał wydaje mi się że jest słabszy. Czyt jest jakiś konektor który łączyłby te dwie wtyczki w jedną, ewentualnie jak sobie z tym poradzić.

 

Czy jest jakiś konektor pozwalający podłączyć sterowanie z kierownicy z czyny CAN na analogowe wejście sterowania do tego radia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie kupiłem passata b3 i jakiś mądry człowiek uciął kostkę do radia, czy może ktoś opisać który przewód jest do czego

 

Czytaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10301&highlight=radio+pami%EA%E6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radio kradnie prąd - jak oduczyć złodziejstwa??

 

witam więc i ja mam problem z radiem:) ale od początku:

-radio alfa zamontowane w B5 1,9 TDI 1998r

-gra, pamięta stacje po wyłączeniu,

-wyłączenie zapłonu wyłącza radio, ale reaguje na włącznik(pokrętło) on/off i nawet bez kluczyka można je ponownie włączyć

- moduł komfortu działa -domykanie szyb, centralny, wszystko ok, żadne lampki nie przygasają

 

...a więc w czym problem?? kiedy auto postoi dłuższy czas nie odpala (aku nowe 9 miesięczna centra futura 77Ah) do tej pory zrobił mi tak dwa razy latem gdy byłem na wczasach i wczoraj kiedy nie użytkowałem auta przez 3 dni. Sugestie użytkowników naprowadziły mnie na radio po sprawdzeniu poboru prądu miernikiem wyszło 0,25 A samo radio - to wystarczająco dużo aby rozładować aku. Na chwilę obecną wywaliłem bezpiecznik radia (jakoś się kilka dni obejdę bez)

 

Pytanie brzmi miał ktoś podobnie? co może być nie tak??

 

 

Może znaczenie będzie miało to że czasem występują zakłócenia w odbiorze stacji przy włączonych swiatłach (ale to zwykłe reflektory, żadne chińskie przetwornice ) choć wydaje mi się że nie koniecznie jest fakt warty odnotowania?

Edytowane przez alilee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nikt nie ma tego typu problemów.

Więc może napiszę do czego doszedłem

Zamieniłem kabelki w kostce oczywiście plusowe (proszę nie pytać o kolory) i uzyskałem następujący efekt:

-wg miernika wyłączone radio nie pobiera już prądu (przedtem pobierało niezależnie czy było włączone czy nie)

-radio pamięta stacje po wyjęciu kluczyka

-można radio włączyć niezależnie od kluczyka w stacyjce

-działa domykanie szyb (moduł komfortu) kiedy radio jest wyłączone

 

niestety radio:

- nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka

- kiedy pozostaje włączone nie działa domykanie szyb

 

Cóż zlikwidowałem jeden problem:) i pojawił się następny:( - póki co radio znów gra. Ktoś wcześniej napisał że widział radio które wyłącza się samoczynnie- możecie powiedzieć po jakim czasie???

 

Jak właściwie powinno wyglądać prawidłowe działanie radia w pasku????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety radio:

- nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka

- kiedy pozostaje włączone nie działa domykanie szyb

 

Cóż zlikwidowałem jeden problem i pojawił się następny - póki co radio znów gra. Ktoś wcześniej napisał że widział radio które wyłącza się samoczynnie- możecie powiedzieć po jakim czasie???

 

nie dziala modul komfortu gdyz masz pomylone przewody i radio wystawia jakies napiecie na przewod K-linie i blokuje komunikacje na tej szynie innym modulom, radio nie pamieta ustawien bo masz zamienione przewody stalego plusa z plusem po stacyjce,

 

radio po zalaczeniu przyciskiem bez kluczyka w stacyjce wylacza sie po okolo 45min (radio oczywiscie orginalne VW)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności