Skocz do zawartości

alilee

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O alilee

  • Urodziny 03.08.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PMI

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam ponownie po tygodniu walki i przekonywania "majstrów" sukces, w moim wypadku tak jak doradzali koledzy wystarczyło sprawdzic i ustawić kąt wtrysku, auto odzyskało moc, przyspieszenie a silnik pracuje znacznie ciszej. Dzięki wszystkim.
  2. w grupie 000 ? tam jest tylko 10 pozycji http://imageshack.us/photo/my-images/527/vagscreen.png/
  3. ktoś mi ich doradził że są dobrzy widocznie to była wilcza porada, ciśnienie w dolocie który to blok i jakie powinno być?
  4. Ja mam kabelek tylko nie wpadłem na genialny pomysł aby to sprawdzić przed oddaniem auta do mechaniora - podłączę się osobiście do kompa ale oni pracują od poniedziałku do piątku. Jak sprawdzić czujnik położenia wału?????
  5. Panowie dzięki za te info i sorry za że znów jakieś niesnaski przez mój post powstały, auta nie odebrałem, nie wiem czy działa, na jałowym wkręca sie na obroty normalnie, nie ma tylko mocy w czasie jazdy. Nie mam zamiaru odbierać auta bo to tak jakbym zaakceptował tą pseudo naprawę (wymianę) nt. kompa coś kręcili że niby podłączali, ale mają coś innego niż VAG. Wszędzie doradzają mi reg. kąta wtrysku. Co zrobię chyba osobiście. Tylko co jeśli ten parametr jest ustawiony????????? Jeszcze jedno wczoraj przestawili o jeden ząbek rozrząd do przodu w poniedziałek z powodu braku reakcji przestawią o jeden do tyłu względem znaków. Czy to jest bezpieczne??? Oni twierdzili że przesunięcie o jeden jest dopuszczalne.....ale to kowale
  6. Witam Ponownie na forum choć problem nie dotyczy Passata - którego sprzedałem, ale pozostałem wierny marce i zakupiłem VW sharana.Zacznę od początku "pacjent" VW Sharan rok 99 1,9 TDI 110 KM kod silnika AVG podobno niemal to samo co AFN. Po kupnie auto świetnie się sprawowało miało moim zdaniem dobre przyspieszenie (jak na tą masę) nie przydymiało, spokojnie rozpędzało się do 160 i myślę że jeszcze by szło. Ale jak to bywa po zakupie należy zrobić "pakiet podstawowy" aby móc bezstresowo jeździć, tydzień po zakupie oddałem do mechanika na wymianę rozrządu, pompy wody i pasków wielorowkowych. Po tym zabiegu auto kompletnie straciło "ducha" v-max 90 z dużym naprawdę dużym mozołem i 4km prostej osiąga 100 km/h. Oczywiście takiego auta nie odebrałem, "magicy" przepraszam mechanicy powiedzieli że wszystko sprawdzą, dzień później telefon że auto jest gotowe, niestety na miejscu okazało się że nic nie poprawili, jedyne co sie zmieniło to stan paliwa którego notabene jest więcej (przypuszczam że zalali jakąś verwą lub ultimate z nadzieją że pojedzie lepiej). Początkowo pierwszego dnia auto wydaje mi sie że chodziło głośniej, mechanicy zaczęli sugerować że robię ich w balona i takie już auto przyprowadziłem. Zaczęli też sugerować że może zawór jakiś jest "nadpalony" itp.... Panowie wiem że podstawa to VAG ale nie mam zamiaru zabierać auta i kolejny raz płacić komuś innemu, kiedy wspomniałem o regulacji kąta wtrysku to powiedzieli że już bardziej nie mogą go wyregulować. Myślę że przyczyna jest prozaiczna jakiś kabelek lub wężyk. Ale jak rozmawiać z takim specami - aby ich nie pozabijać???? http://forum.vw-passat.pl/images/icons/icon8.png Proszę o wszelkie sugestie i propozycje jestem bez samochodu od 4 dni i nie wiem ile to potrwa
  7. Kontrolka jest ok gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia zapłonu. Czyli lepiej nie ruszać?
  8. Panowie jak sprawdzić stan airbagów? Czytałem że mogą wywalić - czy to prawda?
  9. Odnośnie regeneracji odbłyśników to szukajcie ogłoszeń typu "metalizacja próżniowa". W Polsce niestety też już są sami wymieniacze:( MECHANICY byli za komuny kiedy nie było części zamiennych
  10. radio pamięta ustawienia, a moduł komfortu działa kiedy ono jest wyłączone, w poprzedniej "konfiguracji przewodów" kradło prąd w takiej ilości że 3 dni nieużywania auta wystarczały na rozładowanie aku. Rzeczywiście radio wyłącza się po jakimś czasie ale jest to co najmniej dobra godzina z hakiem ( nie zdążyłem jeszcze określić dokładnie ile)
  11. Widzę że nikt nie ma tego typu problemów. Więc może napiszę do czego doszedłem Zamieniłem kabelki w kostce oczywiście plusowe (proszę nie pytać o kolory) i uzyskałem następujący efekt: -wg miernika wyłączone radio nie pobiera już prądu (przedtem pobierało niezależnie czy było włączone czy nie) -radio pamięta stacje po wyjęciu kluczyka -można radio włączyć niezależnie od kluczyka w stacyjce -działa domykanie szyb (moduł komfortu) kiedy radio jest wyłączone niestety radio: - nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka - kiedy pozostaje włączone nie działa domykanie szyb Cóż zlikwidowałem jeden problem:) i pojawił się następny:( - póki co radio znów gra. Ktoś wcześniej napisał że widział radio które wyłącza się samoczynnie- możecie powiedzieć po jakim czasie??? Jak właściwie powinno wyglądać prawidłowe działanie radia w pasku????
  12. Radio kradnie prąd - jak oduczyć złodziejstwa?? witam więc i ja mam problem z radiem:) ale od początku: -radio alfa zamontowane w B5 1,9 TDI 1998r -gra, pamięta stacje po wyłączeniu, -wyłączenie zapłonu wyłącza radio, ale reaguje na włącznik(pokrętło) on/off i nawet bez kluczyka można je ponownie włączyć - moduł komfortu działa -domykanie szyb, centralny, wszystko ok, żadne lampki nie przygasają ...a więc w czym problem?? kiedy auto postoi dłuższy czas nie odpala (aku nowe 9 miesięczna centra futura 77Ah) do tej pory zrobił mi tak dwa razy latem gdy byłem na wczasach i wczoraj kiedy nie użytkowałem auta przez 3 dni. Sugestie użytkowników naprowadziły mnie na radio po sprawdzeniu poboru prądu miernikiem wyszło 0,25 A samo radio - to wystarczająco dużo aby rozładować aku. Na chwilę obecną wywaliłem bezpiecznik radia (jakoś się kilka dni obejdę bez) Pytanie brzmi miał ktoś podobnie? co może być nie tak?? Może znaczenie będzie miało to że czasem występują zakłócenia w odbiorze stacji przy włączonych swiatłach (ale to zwykłe reflektory, żadne chińskie przetwornice ) choć wydaje mi się że nie koniecznie jest fakt warty odnotowania?
  13. Panowie czy kabelek za około 40 zł (np.: http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-i1238438326.html ) pozwoli mi na dodanie nowego kluczyka, sprawdzenie kąta wtrysku w AHU 1998 r. ? W twórczość marketingową sprzedawców nie wierzę- co za jego pomocą jest możliwe?? Jeśli nie to co polecacie do mojego auta, nie ukrywam że cena jest ważna.
  14. witam odświeżę trochę ten wątek... ja już nie chcę obniżonego auta:( od zakupu miałem jakieś niższe niebieskie sprężyny, super to jest na asfalt, ale czasem istnieje potrzeba wskoczenia w teren a wtedy to tragedia. Może jest tańszy sposób na podwyższenie zawieszenia? Myślę że wystarczyło by 4 cm lub seria. może ktoś się orientuje czy w pasku można coś tam podkręcić, a może ktoś chciałby obniżyć swoje auto a nie ma sprężyn? chętnie zamienię "łeb za łeb" mam kanał ale nie jestem pewien jak się do tego zabrać. Preferowany człowiek z wielkopolski z jakąś tam wiedzą na ten temat
  15. Podstawowy i bardzo uciązliwy objaw to zapowietzanie sie pompy i długie kręcenie rozrusznikiem np. po nocy, lub długim kilkugodzinnym postoju. Póki mrozy nie były tak dotkliwe jakos z tym jeździłem teraz jest znacznie gorzej. Wyciek podejrzewałem od dawna po niewielkiej plamce pod silnikiem i zapachu ON, tylko był problem z lokalizacją.... wczoraj (być może ze względu na mróz - kurczliwość materiałów) wypatrzyłem ten wyciek z okolicy gdzie wkręcane są przewody wysokiego cisnienia do pompy, tylko jakby nieco poniżej. Po rozgrzaniu silnika wyciek jakby ustepował, lub robi się mniejszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności