Skocz do zawartości
Gość tymon

Problem z zasilaniem radia

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialbym przerobic fabryczna instalacje tak, zeby radio wyłączalo sie po wyjeciu kluczyka (standardowo gra dalej) ale zapamietywalo ustawienia. Wystarczy podlubac w kostce czy wiaze sie to z wpinaniem w obwod stacyjki i jakas wieksza rozbiorka?

 

Wszystko jest opiane ;) Trzeba pozamieniać kable zasilające(plusy ze sobą)jak w nich pomieszasz to nic się nie stanie-to na początek,daj później znać.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manual do mojego radia wyglada tak w tym wzgledzie :

 

Jakbys mogl to prosze napisz co i jak mam zamienic w kostce i co dalej - chcialbym to dzisiaj zrobic wieczorem.

 

 

beztytuuxj.jpg

Edytowane przez kidrowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Manual do mojego radia wyglada tak w tym wzgledzie :

 

Jakbys mogl to prosze napisz co i jak mam zamienic w kostce i co dalej - chcialbym to dzisiaj zrobic wieczorem.

]

Dwa kabelki-żółty i czerwony spróbuj na początek zamienić miejscami-czyli czerwony do żółtego i na odwrót.Sprawdź czy włącza się po załączeniu zapłonu i radio nie traci stacji po jego wyłączeniu i ponownym załączeniu.Jeżeli będzie OK to zostaw tak.Pamiętaj że żółty z radia musi mieć stały plus gdyż z tego co widzę jest to podtrzymanie w Twoim radiu.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Patryk.

 

Dla scislosci - mowimy o zamianie kabli w kostce wychodzacej z samochodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziekuje Patryk.

 

Dla scislosci - mowimy o zamianie kabli w kostce wychodzacej z samochodu?

 

Dokładnie,jeden z kabli zasilających powinien być podwójny-żeby móc do niego podłączyć obydwa kable wychodzące z radia,dokładnie czerwony.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcialbym przerobic fabryczna instalacje tak, zeby radio wyłączalo sie po wyjeciu kluczyka (standardowo gra dalej) ale zapamietywalo ustawienia.

to nie jest standardowa i fabryczna instalacja. fabrycznie jest tak jak chcesz miec teraz.

Rozwiazanie zamiescili koledzy powyzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanko czy jest dostępna jakaś przejsciówka żeby podłączyć sterowanie z kierownicy wielofunkcyjnej do niefabrycznego radia z takową opcją w moim przypadku Blaupunkt Hamburg MP57 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. podłącze sie pod temat, mianowicie mam problem z podłączeniem radia... nie mam pojecia do czego służy kabel widoczny na zdjeciu 1024148520_1

łudze się ze jest to wejscie AUX, ale nie moge znalezc tej opcji w menu;/ dla jasnosci powiem ze radio to jvc kd-g202. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj

 

To nie jest wejście AUX. Ten kabel jest do podłączenia zdalnego sterowania z kierownicy.

Bez tytu?u.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witaj

 

To nie jest wejście AUX. Ten kabel jest do podłączenia zdalnego sterowania z kierownicy.

i ja sie podlacze pod temat po zamianie kabli w moim radiu oprocz wzmacniacza antenowego ktory sie zaczol grzac nic sie nie stalo tz radio nie chodzi po wroceniu z kablami spowrotem radio nie ma podtrzymania pamieci po wejsciu do auta zawsze pyta o kod no prawie zawsze tylko po dluzszym postoju gdzie moge sprubowac cos jeszcze zmienic w kostkach ? by tak nie bylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i ja sie podlacze pod temat po zamianie kabli w moim radiu oprocz wzmacniacza antenowego ktory sie zaczol grzac nic sie nie stalo tz radio nie chodzi po wroceniu z kablami spowrotem radio nie ma podtrzymania pamieci po wejsciu do auta zawsze pyta o kod no prawie zawsze tylko po dluzszym postoju gdzie moge sprubowac cos jeszcze zmienic w kostkach ? by tak nie bylo

 

Spróbuj stały plus pod obydwa zasilania ;) A później przemieniaj kable aż będzie dobrze.Dlatego się rozkodowuje,bo niema podtrzymania.Aleś przekombinował sąsiad :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj stały plus pod obydwa zasilania ;) A później przemieniaj kable aż będzie dobrze.Dlatego się rozkodowuje,bo niema podtrzymania.Aleś przekombinował sąsiad :) Pozdrawiam
kupilem za drobne orginala z paska ale nwszego :) ladniej wyglada ale w bambuko tnie jak podpiolem zgodnie z opisem to lipa ale sprobuje jak mowisz jhak sie nie uda to jak przyjade to mi to zrobisz :) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kupilem za drobne orginala z paska ale nwszego :) ladniej wyglada ale w bambuko tnie jak podpiolem zgodnie z opisem to lipa ale sprobuje jak mowisz jhak sie nie uda to jak przyjade to mi to zrobisz :) pozdrawiam

 

Jak najbardziej :) W sumie-dawaj do PL :D Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może które kabelki odpowiadają w wiązce w passacie b5 lift za sterowanie kierownicy. Chodzi mi o głos i kanały ? dzięki za podpowiedz

Edytowane przez cicione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(B3) witam chcialbym sie dowiedziec http://img188.imageshack.us/img188/3320/20100615034.jpg ktory kabel jest od czego nie posiadam miernika;/ szare i zielone to sa przewody od glosnikow.a chce podlaczyc takie coshttp://img508.imageshack.us/img508/9891/20100616037.jpg http://img69.imageshack.us/img69/1927/20100616035.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, problem pojawił się w momencie podłączania zasilania, dwa plusowe przewody idące do RCD mają cały czas +12, nie ma kabla który dawałby zasilanie po włożeniu kluczyka...

Nie chcę podpinać zasilania na stałę bo nie chce wyłączać radyjka zawsze jak bede chciał wyjść z auta :dolamam:dolamam:dolamam

 

//EDIT: Wątek dołączony do istniejącego już tematu - używaj Wyszukiwarki. Dzięki - by tony_w

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 w instalacji radia nie ma sygnalu stacyjki, regulacji podswietlenia itp, wszystko przekazywane jest za pomoca magistrali CAN, wiec aby podlaczyc nieorgionalne radio musisz pociagnac plus po stacyjce z innego miejsca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal mi nie pamieta ustawien :-(Moja kostka iso wyglada tak... a941f4cde5443d1f.jpg to ktore kable i na ktore miejsce mam pozamieniac? Prosze i bardzo szczegolowa odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczegółowo-zasilania masz dwa.Masz podłączyć tak,żeby na podtrzymaniu był stały plus ;) Sprawdź miernikiem w którym jest stały a w którym po zapłonie.Zawsze możesz podłączyć stały plus pod obydwa kable zasilające wychodzące z radia.Są dwa-żółty i czerwony.Pisałem o tym powyżej... :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Potrzebuję porady na temat podłączenia radyjka a mianowicie kupiłem odtwarzacz dedykowany do B6 ale nie oryginalny VW (http://allegro.pl/item1097790528_gol..._tmc_dvbt.html). W oryginalnym radyjku było tak, że radio startowało z kluczykiem, wyłączało się z wyjęciem kluczyka a dodatkowo można było uruchamiać i wyłączać z przycisku bez obecności kluczyka w stacyjce. Zmieniłem radyjko i teraz jest tak, że przy jednym podłączeniu (kiedy kabelek wychodzący z radyjka z oznaczeniem ACC nie jest podłączony do niczego) radio startuje z zapłonem i wyłącza się z wyjęciem kluczyka no i niestety przy wyjętym kluczyku nie można go uruchomić z przycisku. Przy drugim podłączeniu (kiedy ten sam kabelek ACC jest podłączony pod stałe 12V, bodajże czerwony kabelek) radyjko nie startuje z zapłonem, nie wyłącza się przy wyjęciu kluczyka a reaguje tylko na manualne wyłączenie bądź włącznie z przycisku. Moje pytanie brzmi czy jest możliwość aby radio działało w dwojaki sposób jak to było przy oryginalnym radiu ? Gdzieś tam wyczytałem, że oryginalne radia są sterowane przez szynę CAN BUS. Z radia, które kupiłem też wychodzi kabelek, który jest oznaczony CAN BUS, tylko czy można to jakoś podłączyć i czy w ogóle problem dotyczy właśnie tego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności