Roddy Zgłoś #161 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Odwrotnie będzie je ciężko zamontować,poza tym jest to niezgodne... Ale czy strumień światła przeciwmgłowego jest symetryczny w pionie, czy jednak będzie świecić inaczej? Ale możesz poszukać halogenów z 3B,były w wersjach US Tylko że nie chcę rezygnować z dziennych, i też nie chcę robić z auta choinki. Dlatego pomyślałem o dziennych + p. mg. w jednej lampie. Poza tym ztcp te halogeny z US zasłonią wlot do intercoolera, czego też chciałbym uniknąć Edytowane 16 Lutego 2010 przez Roddy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #162 Napisano 16 Lutego 2010 Ale czy strumień światła przeciwmgłowego jest symetryczny w pionie, czy jednak będzie świecić inaczej? Tylko że nie chcę rezygnować z dziennych, i też nie chcę robić z auta choinki. Dlatego pomyślałem o dziennych + p. mg. w jednej lampie. Poza tym ztcp te halogeny z US zasłonią wlot do intercoolera, czego też chciałbym uniknąć Nie miałęm okazji testować tych halogenów więc nie chcę Cię wprowadzić w błąd.A co do halogenów z 3BG-dasz je razem z kratkami i będzie OK.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roddy Zgłoś #163 Napisano 16 Lutego 2010 Patryk, z całym szacunkiem, ale te halogeny z 3BG mnie nie interesują! I tak musiałbym przerobić zderzak (3BG ma inne kratki niż 3B), a i tak nie spełniałyby podstawowego założenia - światła przeciwmgłowego i dziennego w jednej lampie. Jak mam rzeźbić w zderzaku, to już wolę pod te halogeny z Octavii 3. Chyba, że znasz inne lampy łączące funkcję p. mg. i drl, a które łatwiej byłoby wpasować w kratkę 3B, to daj info proszę. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #164 Napisano 24 Lutego 2010 To nie jest octavia 3, tylko octavia 2 fl. Co do tych halogenów, to mają funkcję światła dziennego, to znaczy światła do jazdy dziennej są po bokach, na zewnętrznej stronie tego klosza. To są takie małe banieczki, te żarówki. Włącza się to jak się włączy silnik i przełącznik od świateł jest w pozycji zero, jak włączysz postoje lub mijania, to te gasną. Halogeny są od wewnątrz. Nawet superb 2 do niedawna nie miał dziennych, ma je teraz tak samo jak octavia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #165 Napisano 25 Lutego 2010 To nie jest octavia 3, tylko octavia 2 fl. Co do tych halogenów, to mają funkcję światła dziennego, to znaczy światła do jazdy dziennej są po bokach, na zewnętrznej stronie tego klosza. To są takie małe banieczki, te żarówki. Włącza się to jak się włączy silnik i przełącznik od świateł jest w pozycji zero, jak włączysz postoje lub mijania, to te gasną. Halogeny są od wewnątrz. Nawet superb 2 do niedawna nie miał dziennych, ma je teraz tak samo jak octavia. 99% tych świateł się tak załącza Dodam jeszcze że zaniedługo wszystkie nowe samochody wyprodukowane będą musiały obowiązkowo być wyposażone w światła do jazdy dziennej.Pzdr. ---------- Post added at 06:19 ---------- Previous post was at 06:18 ---------- Patryk, z całym szacunkiem, ale te halogeny z 3BG mnie nie interesują! I tak musiałbym przerobić zderzak (3BG ma inne kratki niż 3B), a i tak nie spełniałyby podstawowego założenia - światła przeciwmgłowego i dziennego w jednej lampie. Jak mam rzeźbić w zderzaku, to już wolę pod te halogeny z Octavii 3.Chyba, że znasz inne lampy łączące funkcję p. mg. i drl, a które łatwiej byłoby wpasować w kratkę 3B, to daj info proszę. Pozdr. Zawsze możesz pojeździć po tzw.szrotach i znaleźć coś dla siebie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #166 Napisano 3 Listopada 2011 Witam serdecznie! Zakupiłem dzisiaj coś takiego: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-dzienne-okragle-automat-led-i1862266927.html . W zestawie jest przekaźnik. Instrukcja wygląda do tego tak: [ATTACH=CONFIG]69045[/ATTACH] i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #167 Napisano 4 Listopada 2011 Musisz w takim razie zamontować dodatkowy przekaźnik .W skrzynce na komputer Ecu znajdziesz kabelek bodajże niebieski który idzie od alternatora na kontrolkę ,użyjesz go jako sygnał dla przekaźnika który włączy plus po stacyjce po uruchomieniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #168 Napisano 4 Listopada 2011 Witam serdecznie!Zakupiłem dzisiaj coś takiego: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-dzienne-okragle-automat-led-i1862266927.html . W zestawie jest przekaźnik. Instrukcja wygląda do tego tak: i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu... Kolego pochwal się fotkami jak zamontujesz światła, ciekaw jestem jak będą wyglądać na aucie. Będziesz robił dziury w kratkach pod światła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #169 Napisano 4 Listopada 2011 (edytowane) Kolego pochwal się fotkami jak zamontujesz światła, ciekaw jestem jak będą wyglądać na aucie. Będziesz robił dziury w kratkach pod światła? Mam takie zamontowane. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/53606-LED-jako-światła-do-jazdy-dziennej-postojówki-LED/page18?p=1141584&viewfull=1#post1141584 A zamiast dłubania dziur nie lepiej kupić ori kratki pod halogeny? P.S. Na stronie mojego pasiora masz dokładniejszą fotkę. Pozdro. Edytowane 4 Listopada 2011 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #170 Napisano 4 Listopada 2011 .... i wszystko było by ok, jednak jest tam kabelek, który mam podłączyć "Plus po zapłonie". Jednak nie chcę podłączać tego pod stacyjkę, żeby światła dzienne się włączały po przekręceniu na "zapłon" tylko jak silnik zacznie pracować... tylko za cholerę nie wiem, jak podpiąć ten "plus po zapłonie" pod alternator?? Czy z tego opisu wynika, że po przekręceniu na postoje te dzienne gasną? bo na tym mi zależy i żeby włączały się bez tylnych po odpaleniu samochodu... Kolego zobacz to: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/61f5873508eb6525.html Plus po zapłonie - to niebieski przewód na T10B PIN1 w skrzynce komputera w czarnej kostce. Co do drugiej części pytania - automat (który kupiłeś razem ze światłami) przy własciwym jego połaczeniu powinien rozłaczyć światła dzienne (działa na zasadzie przekaźnika i odcina napięcie na światła dzienne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #171 Napisano 4 Listopada 2011 (edytowane) Kolego, czyli w takim razie dwa przekaźniki mam zamontować? Bo jeden dostałem w zestawie... czy o ten właśnie chodzi? Albo inaczej zinterpretuję pytanie... czy ten plus z tej skrzynki może być plusem który puszczę na LED'y czy tylko jako zwarcie lub rozwarcie przekaźnika i dołożyć muszę drugi przekaźnik a plus z akumulatora? czy ten niebieski spokojnie uciągnie? Pozdrawiam:) Edytowane 4 Listopada 2011 przez kom4r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #172 Napisano 6 Listopada 2011 (edytowane) Kolego, czyli w takim razie dwa przekaźniki mam zamontować? Bo jeden dostałem w zestawie... czy o ten właśnie chodzi? Albo inaczej zinterpretuję pytanie... czy ten plus z tej skrzynki może być plusem który puszczę na LED'y czy tylko jako zwarcie lub rozwarcie przekaźnika i dołożyć muszę drugi przekaźnik a plus z akumulatora? czy ten niebieski spokojnie uciągnie? Pozdrawiam:) Z reguły plus po zapłonie służy do uruchomienia świateł dziennych. Nie wiem jaki jest Twój automat, ale w 99 % dołączony do zestwu automat jest też przekaźnikiem (i plus po zapłonie służy do załączenia cewki) a prąd zasilający światła dzienne ciągnięty jest z innego styku. Trzeba dokładnie obejrzeć schemat instalacyjny. Według mnie nie powinieneś dokładać przekaźników. Edytowane 8 Listopada 2011 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #173 Napisano 6 Listopada 2011 Mam takie zamontowane.http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/53606-LED-jako-światła-do-jazdy-dziennej-postojówki-LED/page18?p=1141584&viewfull=1#post1141584 A zamiast dłubania dziur nie lepiej kupić ori kratki pod halogeny? P.S. Na stronie mojego pasiora masz dokładniejszą fotkę. Pozdro. Ty masz FL-a, do niego są ori kratki pod halogeny, do przed-lifta takowych nie ma. Dlatego ciekawi mnie montaż okrągłych DRL w przed lifcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #174 Napisano 7 Listopada 2011 Ty masz FL-a, do niego są ori kratki pod halogeny, do przed-lifta takowych nie ma. Dlatego ciekawi mnie montaż okrągłych DRL w przed lifcie. Faktycznie, nie spojrzałem na opis. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pietrow Zgłoś #175 Napisano 2 Lipca 2013 A czy do B5 FL ktoś wie gdzie dostać coś dokładnie takiego jak w tym pasku? http://i78.photobucket.com/albums/j87/Imprezasti25/Passat_3BG_TFL-7.jpg Pieknie to wygląda i estetycznie, a do tego jak widać jest to mocne i wyraziste światło. ---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:54 ---------- Ok, znalazłem na allegro, tylko cena dość wysoka. http://www.moto.allegro.pl/item550341544_swiatlo_dzienne_28_led_vw_golf_polo_passat_bora.html No i jak się wam wydaje, do kratek w b5 3bg bez halogenów zamontuje się to bezproblemowo? Mam pytanko. Możesz powiedzieć co to za lampki i gdzie można je dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaMan Zgłoś #176 Napisano 2 Lipca 2013 Mam pytanko. Możesz powiedzieć co to za lampki i gdzie można je dostać? To są chyba NSSC 523hp, pełno na alledrogo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koval Zgłoś #177 Napisano 4 Lipca 2013 Witam. Jestem posiadaczem passata B5FL z fabrycznymi halogenami i ostatnio chciałem sobie je zdemontować i założyć światła do jazdy dziennej. Powiedziano mi, że muszę wyłączyć w komputerze za pomocą VAG'a halogeny, ponieważ jeśli tego nie zrobię to będzie mi się wyświetlał błąd. Czy to prawda ? Jeśli tak, to jak to wyłączyć VAG'iem ? Ma ktoś może jakiś mini poradnik ? Czy może to nie prawda i po zamianie halogenów na światła do jazdy dziennej nie będzie żadnych "błędów". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #178 Napisano 4 Lipca 2013 U ciebie nie trzeba nic wyłączać VAG'iem, te sugestie dotyczą bardziej użytkowników B6 gdzie już jest moduł centralnej elektryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #179 Napisano 4 Lipca 2013 To są chyba NSSC 523hp, pełno na alledrogo to raczej nie są 523, to są lampy od audi rs6 lub s6, chcialem takowe ale cena kosmiczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #180 Napisano 4 Lipca 2013 tak jak kolega powyzej napisal, możesz śmiało odpinać, a w vagu i tak się niczego nie dogrzebiesz , w 3BG halogeny nie idą przez zaden sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach