Nicckus Zgłoś #21 Napisano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) Bylem w aso... koszt czujnika - 130zl auto viva aso vw ul. polczynska. zalamalem sie jakies pomysly? EDIT: chyba niemam innego wyboru jak go kupic:| ps. Czy jest mozliwosc zamontowania nowego czujnika(wraz z kablem) bez zdejmowania zderzaka? Moze jakis manual albo opis ? z gory dziekuje! Edytowane 19 Kwietnia 2009 przez Nicckus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny0531 Zgłoś #22 Napisano 19 Kwietnia 2009 zobacz na allegro po ile są nowe a jak nie znajdziesz to dam ci nr do serwisu w Poznaniu może ci wyślą pocztą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #23 Napisano 20 Kwietnia 2009 (edytowane) czujnik G89 zlokalizowalem i poruszalem nim... teraz dziala prawidlowo, nie wywala bledow. mozliwe ze styki zasniedzialy. ale juz nie pokazije mi blednej temp. Edytowane 20 Kwietnia 2009 przez szewos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machu8 Zgłoś #24 Napisano 5 Maja 2009 Witam. Mam problem z climatronic Passat B5 3B 1.8T apu 2000r: Climatronic wlacza sprezarke dopiero po przekroczeniu 20km/h - gdy wskazowka schodzi ponizej wylacza kompresor... Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane?? Dodam ze: -klima po przegladzie (napelniona i odgrzybiona) -auto po przekladce z anglika -panel climatronica 3B2 907 044 C sprawdzony w innym pasku i dziala jak powinien -podpiety pod vag - brak bledow, w trakcie testu zalacza sprezarke i wentylator Z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazowki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machu8 Zgłoś #25 Napisano 6 Maja 2009 Juz sytuacja zostala opanowana - kabel sygnalowy od obrotomierza byl wpiety na 5pin kostki C zamiast na 6... Teraz klima smiga az kostki lodu leca z nawiewow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #26 Napisano 12 Maja 2009 Powiem jedno ciekawy masz panel, pierwszy raz taki widzę i jestem troszkę zdziwiony:eek: Co do możliwości podłączenia climatronica to nie wiem czy dałoby radę, bo z tyłu wychodzą 4 wtyczki a u ciebie jedna i to w żaden sposób niepodobna do którejś z tych oryginalnych. Zastanawiam się czy w tym przypadku ktoś nie przerobił zwykłej kllimy:confused: ale to są tylko moje przypuszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielonsky Zgłoś #27 Napisano 13 Maja 2009 Na drugim zdjęciu tam w głębi są jakieś kostki (4 sztuki) ale pewnie one są do sterowania klapami nawiewów. Jakieś rady odnośnie braku przedniego nadmuchu?? i ewentualnie tego panela jak skasować ten serwis?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #28 Napisano 14 Maja 2009 (edytowane) tam w głębi są jakieś kostki Te 4 kostki od climatronica, o których pisałem, są każda innego koloru: czerwona, żółta, niebieska (o ile dobrze pamiętam) i czarna. Nie są to napewno te ze zdjęcia, możliwe że na zdjęciu są od ustawiania klap tak jak mówisz. A w kostce od swojego panelu masz jeszcze jakieś miejsca wolne, pod które może mógłbyś podłączyć przewód od sterowania przednim nawiewem. Edytowane 14 Maja 2009 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielonsky Zgłoś #29 Napisano 15 Maja 2009 Nie mam pojęcia czy tam można coś jeszcze podłączyć. Jak przełączam na przedni nawiew to słychać jak się te klapy przesuwają i tak dosyć długo tam się przełącza ale na przód się nie włącza tak jak by nie mogło?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #30 Napisano 16 Maja 2009 W takim razie możliwe, że w czymś innym jest problem. Moim zdaniem najlepiej za pomocą miernika sprawdzić, na których pinach w kostce pojawia się prąd po włączeniu poszczególnych nawiewów (w tym po włączeniu nawiewu przedniego - może coś jest podłaczone nie tak jak trzeba). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HellFire Zgłoś #31 Napisano 17 Maja 2009 Witam od pewnego czasu jezdze na climatronicu przy zalaczonej opcji econo - kiedy wylancze ta opcje sprezarka klimatyzacji zaczyna mi swiergotac tak ze az miejscami piszczy - czy ktos moze sie orientuje ??? wymienialem w zeszlym roku sprezarke bo bylo to samo a teraz od jakiegos miesiaca ponownie sie pojawilo pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machu8 Zgłoś #32 Napisano 19 Maja 2009 Moze pytanie banalne ale...Sprawdziles rolke napinajaca pasek od klimy?? najprostszy sposob i najtanszy: wyciagnac roleczke, rozebrac na czesci pierwsze [lacznie z uszczelniaczami lozyska], przemyc benzyna ekstrakcyjna, wydmuchac dobrze sprezonym powietrzem, wklepac swiezy smar i o ile jest to wina rolki na jakis czas powinno pomoc a przynajmniej do czasu zakupu nowej [koszt ok 150 pln w przypadku 1.8T APU]. U mnie po takim zabiegu ucichlo na jakis czas. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HellFire Zgłoś #33 Napisano 20 Maja 2009 Hej z rolka jest wszystko ok, a klima nadal piszczy jak cholera na wolnych obrotach tak zrzedzi jakby sie zacierala i przy zmianie biegow tez ja slychac, az auto jakby jakiegos oporu dostawalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goodguy Zgłoś #34 Napisano 21 Maja 2009 Witam jestem tutaj nowy, ale mam dość duży problem związany z climatronikiem, mianowicie sprawa wygląda następująco... po zimie gdy już temperatura zaczęła wskakiwać powyżej 22 mój problem się ukazał, mianowicie brak chłodzenia, udałem się do serwisu na podpięcie VAG`a i niestety nie wykazało to żadnego błędu, pomyślałem więc że nastąpił ubytek środka chłodzącego...okazało się jednak że na 700 g posiadam 640, więc taki ubytek nie powinien być odczuwalny, cóż więcej sam kompresor odpala wiatrak się załącza na komputerze dolne ciśnienie pokazało 2 a górne 13 czyli prawie książkowe, podpowiedziano mi o wyczyszczeniu dysz - nie wiem czy fachpwp to nazywam, więc spuszczono środek, wyczyszczono dysze i rezultat dał efekt na 3 dni, niestety po 3 dniach znów klimka przestała chłodzić, czytając forum zrobiłem test samego klimatronika ale wyskakuje mi kod 444 a to chyba oznacza że nie znalazł żadnego błędu. Udałem się do serwisu, który zajmuje się tylko i wyłącznie naprawą klimatyzacji ale zabili mnie ponieważ nie otwierając maski i nie zaglądając ani nic nie podpinając panowie stwierdzii, że do wymiany jest kompresor, osuszacz, parownik, skraplacz no i czeka mnie czyszczenie klimatyzacji... koszt 2500 zł - więc może któryś z forumowiczów miał podobny problem i udało się mu go rozwiązać mniejszym nakładem finansowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość irek01 Zgłoś #35 Napisano 25 Maja 2009 (edytowane) Witam. Pozwolicie że się dopytam, bo widzę, że trafiłem na znawców climatronic'a. Posiadam Alhambrę r. 2004, 130 KM, climatronic. Gry włączę klimatyzację, po jakimś czasie na dywaniku od strony pasażera (tam gdzie trzyma nogi - pod schowkiem) pojawia się woda. Niewiele - ale kapie. Czytając różne posty - wskazywano na ew. niedrożność kanałów na podszybiu i problem z filtrem kabinowym. Filtr wymieniłem, podszybie wyczyściłem. Gdy leję wodę na szybę - wszystko elegancko wypływa przez nadkola - kabina sucha. Włączam klimę - zaczyna kapać. Próbowałem dostać się "pod schowek" - ale mam problem, a nie chcę niczego połamać. Może ww. post (zdjęcia) pomogą mi w tym. Ale czy dobrze kombinuję? Może ktoś z Forumowiczów zetknął się z takim przypadkiem? Jak bezpiecznie wyjąć schowek? Nie chcę zdemolować samochodu. A zapewne wystarczy coś nacisną (odkręcić) i schowek elegancko wyskoczy. Chyba znalazłem. Poprzedni właściciel samochodu kazał sobie zamontować DVD. No i zostało ono przykręcone (wkrętem) m.in. do "lejka" którym spływają skropliny. Cieknie najprawdopodobnie przez te otwory. Edytowane 26 Maja 2009 przez irek01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #36 Napisano 20 Czerwca 2009 Koledzy mam taki problem z klimą (climatronic) Passat B5 TDI 110KM rok 1998. klimatyzacja załancza się normalnie pracuje tylko nadmuch po pracy około 30minutsłabnie i przestaje dmuchać.Po wyłączeniu go na parę minut zaczyna znowu dmuchać normalnie czy może mi ktoś pomóc z tym problemem.Nie mam pojęcia gdzie jest przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #37 Napisano 20 Czerwca 2009 Koledzy mam taki problem z klimą (climatronic) Passat B5 TDI 110KM rok 1998.klimatyzacja załancza się normalnie pracuje tylko nadmuch po pracy około 30minutsłabnie i przestaje dmuchać.Po wyłączeniu go na parę minut zaczyna znowu dmuchać normalnie czy może mi ktoś pomóc z tym problemem.Nie mam pojęcia gdzie jest przyczyna. a test klimy nic nie powiedział ??? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzegorzz Zgłoś #38 Napisano 24 Czerwca 2009 a ja mam pytanie, czy jesli mam klimatyzacje manualna to moge zalozyc klimatronik? i jakie bylby by tego koszta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #39 Napisano 28 Czerwca 2009 Hej z rolka jest wszystko ok, a klima nadal piszczy jak cholera na wolnych obrotach tak zrzedzi jakby sie zacierala i przy zmianie biegow tez ja slychac, az auto jakby jakiegos oporu dostawalo Kolego u mnie było identycznie... Po uruchomieniu klimy świerszcze pod maską i silnik dostawał duże obciążenie... Kompresor się zaciera... Ja swój kupiłem tutaj... http://www.allegro.pl/item645838788_sprezarka_klimatyzacji_passat_b5_regeneracja.html aktualnie czekam za osuszaczem i presostatem i będę zakładał... Byłem u tego gościa osobiście po kompresor... Zawiozłem mój stary i otrzymałem zregenerowany... Gość bardzo w porządku.... Jak byłem u niego to właśnie naprawiał passka ale nie wiem jaki koszt był u niego takiej usługi... a ja mam pytanie, czy jesli mam klimatyzacje manualna to moge zalozyc klimatronik? i jakie bylby by tego koszta? Koszty założenia climatronica są bardzo duże... Gdyż całą deskę trzeba rozberać i wszystko zmieniać... W manualnej klimie wszystkim sterują linki a w climatronicu silniczki elektryczne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kris1984 Zgłoś #40 Napisano 28 Czerwca 2009 Mam pytanie chciałbym miec w passacie B5 climatronik a na chwile obecną mam zwykłą klime czy to jest realne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach