Skocz do zawartości
Gość patrykas80

Problem z automatyczną skrzynią

Rekomendowane odpowiedzi

witam,typ skrzyni 5HP19 dzisiaj wyczyscilem kostki i styki pod skrzynia niestety blad dalej sie pojawia moze ktos cos doradzic

BLAD: 18158 P1750 003 zasilanie napiecie zbyt niskie Blad stalyIMG_20150801_091618.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż Ci możemy doradzić ? w dalszym ciągu coś z wiązką. Pomież wiązkę, oporności, może któryś kabel gdzieś ułamany i przewodzi ale z dużym oporem. Przez forum tego nie rozwiążesz. Jest za niskie napięcie. Problem jest w wiązce / wtykach. Jaki ? tego Ci niestety nie wywróżymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,typ skrzyni 5HP19 dzisiaj wyczyscilem kostki i styki pod skrzynia niestety blad dalej sie pojawia moze ktos cos doradzic

BLAD: 18158 P1750 003 zasilanie napiecie zbyt niskie Blad staly[ATTACH=CONFIG]134790[/ATTACH]

 

A sprawdzałeś sterownik skrzyni który znajduje się pod nogami pasażera z przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc;

tak Waldi sprawdzilem jest suchy jedynie kable byly troche namokniete.Rozplatalem je kazdy z osobna sprawdzilem sa ok. Rozlaczylem aku i sterownik odpialem . podlaczylem wszytsko na nowo i dalej jest to samo ... shit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja właśnie zmagam się z awarią skrzyni biegów 5hp19 , zaczęło się od szrpnięcia przy redukcji przy ok 50km/h i włączeniu trybu awaryjnego. Po rozebraniu skrzyni okazało się że rozsypał się kosz - pękł. Oczywiście wymiana wszystkich uszczelek - komplet ZF 900PLN + olej z filtrem 600PLN + kosz 180PLN. Po złożeniu (umytej skrzyni) okazało się, że cieknie z miski - ktoś wcześniej naprawiał coś i założył uszczelkę gumową, która odkształciła metal przy śrubach. Więc wyklepane i ok. Ale mam inny problem, przy redukcji ręcznej z 5 na 4 lub przy jeździe na 5 i mocnym depnięciu jak zrzuca bieg na 4, występuje silne szarpnięcie całą budą. Ale jak jadę normalnie i sam zrzuca przy hamowaniu itp. nic się nie dzieje - idealnie działa. Myślałem, że to jakiś paproch w sterowniku-płycie przy elektrozaworze. Więc kolejny raz rozkręcam. Jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, ja właśnie zmagam się z awarią skrzyni biegów 5hp19 , zaczęło się od szrpnięcia przy redukcji przy ok 50km/h i włączeniu trybu awaryjnego. Po rozebraniu skrzyni okazało się że rozsypał się kosz - pękł. Oczywiście wymiana wszystkich uszczelek - komplet ZF 900PLN + olej z filtrem 600PLN + kosz 180PLN. Po złożeniu (umytej skrzyni) okazało się, że cieknie z miski - ktoś wcześniej naprawiał coś i założył uszczelkę gumową, która odkształciła metal przy śrubach. Więc wyklepane i ok. Ale mam inny problem, przy redukcji ręcznej z 5 na 4 lub przy jeździe na 5 i mocnym depnięciu jak zrzuca bieg na 4, występuje silne szarpnięcie całą budą. Ale jak jadę normalnie i sam zrzuca przy hamowaniu itp. nic się nie dzieje - idealnie działa. Myślałem, że to jakiś paproch w sterowniku-płycie przy elektrozaworze. Więc kolejny raz rozkręcam. Jakieś pomysły?

 

Kolego nie wiem czy mój przypadek Ci coś pomoże. Kiedyś miałem A6 2.8 z Tipem. To jak redukowałem ostro z 5 na 3 bieg i gaz w podłogę to lekko szarpnął i wpadał w tryb awaryjny. Okazało się że przepływomierz był walnięty... Banał z tym że pojawiał mi się błąd od przepływki i ze skrzyni tryb awaryjny jednocześnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego, ale żadnych błędów nie ma.... prawdopodobnie dalej jakieś paprochy w skrzyni pływają.... dziś wymieniłem olej kolejny raz i jest lepiej, ale jeszcze lekko szarpie przy redukcji z 5 na 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomoglo uzupelnienie/dolanie oleju do skrzyni biegow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie.... chyba pada elektrozawór zółty , ale który ...:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten błąd w zalanym komputerku, też pokazywało że zbyt niskie napięcie ale pomiary wykazywały że napięcie jest ok, najlepiej jak byś miał kompa na podkładkę, przelutowałem wszystkie punkty w moim kompie i nie znalazłem rozwiązania tego problemu dopiero wymiana kompa na nowy pomogła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z automatyczną skrzynią biegów że po odpaleniu silnika niby wszystko jest ok, jechałem i podświetlają się wszystkie litery i cyfry na desce i skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły następujące błędy:

17118 -4 bieg- błędny stosunek.

 

Nie wiem czy jest to usterka mechaniczna czy też może coś z elektroniką. Może ktoś będzie w stanie mi poradzić co z tym fantem mam zrobić i od czego zacząć. Za pomoc będę z góry wdzięczny!!! Pozdrawiam. Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny...jedzie tylko na 3 biegu. Komputer wykrył błąd numer 17105...błąd wyjściowy prędkości skrzyni biegów....co to oznacza i jakie będą mniej więcej koszty?? Ponoć to tylko czujnik ale gdzie on jest? Wewnątrz skrzyni i trza będzie rozbierać skrzynie czy gdzieś na zewnątrz?

Edit.: w trybie awaryjnym gdy przełączam z P na D lub odwrotnie troszkę rzuca autem

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie ode mnie, jestem tu nowym użytkownikiem, chce kupić passata b5 fl benzynę, silnik 2.0 116 km lub 131 km ewentualnie 1.8 Turbo, słyszałem że wszystkie są dobre. Ale chodzi mi o skrzynie tiptronic, nie ma wiele z ostatnich miesięcy Info a mi chodzi o koszty wymiany oleju i czy skrzynia w aucie regularnie serwisowanym może nawalić ot tak sobie, czy jest to dobra i zywotna skrzynia gdzie ewentualną naprawa nie zrujnuje mi kieszeni? Czy poważne awarie gdzie skrzynia jest do wymiany biorą się z zaniedbań i głupoty kierowców czy pojawiają się też z faktu że to automat, proszę o odpowiedź lub przeniesienie do odpowiedniego działu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem ze skrzynia. Nie bylo z nia zadnych problemow az nagle z rana po kilkuset metrach wlaczyl mi sie tryb awaryjny ale jechal bez problemu dopoki sie nie zatrzymalem. Zgasilem auto z mysla jednorazowego bledu jednak juz nie moge auta odpalic. Skrzynia blokuje zaplon a komputer pokazuje dwa bledy 01236 oraz 00293. Gdzie szukac problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01236 - Shift Selector Locking Solenoid (N110): Open or Short to Ground - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01236

00293 - Multi-Function Switch (F125): Implausible Signal - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00293

 

Masz tam z grubsza opisane powody i rozwiązania. Możliwe, że wiązka, wody pod swoim siedzeniem nie masz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w lato lutowalem kable od modulu i uszczelnialem obudowe komputera takze nie powinno byc tam mokro, od strony pasazera bylo sucho wiec nic nie robilem, ale zerkne na wszelki wypadek jutro. A wiazke to ktora przegladac? Kostki do skrzyni sprawdzalem i sa ok. Pozycjoner tez zamienilem i dalej to samo...

 

A ze tak zapytam bo na stronie co podales jest mozliwe przepalenie bezpiecznika, gdzie go szukac?

Edytowane przez M4R71N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam mały problem przełożyłem silnik z 2.5 tdi na 1.9 115 ajm z automatem problem mam se skrzynią ponieważ na fisie wszystkie biegi świeca niedziała tip-tronic i są tylko 4 biegi z 5 a wszystko myśle ze przez to ze musiałem zmienić wtyczke 1j0 973 715 10 pin na 8 pin okrągłą zrobiłem to bez schematu i bardzo prosze o pomoc o jakiś schemat lub opis przewodów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z moim tiptronikiem. jade sobie spokojnie nadle auto traci bieg, staje na poboczu mieszam z N na P z P na D i nie ma biegu nagle dałem wiecej gazu ok 3 tys obr i wskoczył ale jechał mulowato, kontolki od biegów zaswieciły sie naczerwono czyli auto weszło w tryb awaryjny dojechałem kawałek do domu podłaczyłem pod kompa wyskoczyl błąd

 

17114- incorrect gear ratio

 

skasowałem go właczyłem auto na nowo kontrolki zgasły lecz auto dalej muł, jak właczam na R to szarpnie dosc mocno,ale potem wsteczny chodzi ok, na D jak wlacze to jedzie na wysokich obrotach i znów kontolki na czerwono, muł słaby dalej.czy ktos miał taki problem juz co onzacza ten bład jakie mozliwe rozwiazania tego problemu :( :( czy mozna sie jakos poruszac jak skrzynia w trybie awaryjnym

 

witam jak rozwiązałes swój problem ten co opisałes?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ up

 

na 90% dolanie oleju do skrzyni biegów .

Miałem podobnie wyjechałem na miasto i nagle nie chciał wejść bieg pomagało zmienianie z D na N itp , pojechałem wymienić olej w skrzyni okazało się ze miska uszkodzona , podobno w B5 bardzo łatwo uderzyć i zaczyna przeciekać na uszczelkach .

Olej wymieniony z filtrem niestety nie jest tania sprawa ja zapłaciłem 800 zł około 2 miesiące temu .Ps musisz jechać do takiego mechanika co się zna na automatach dolanie albo wymiana oleju musi odbyć się prawidłowo przy włączonym silniku i temperaturze oleju 30 stopni .

Olej dolewa się od podwozia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ale skrzynia jest sucha a problem jest nadal, dodam ze olej był wymieniany podobno około 50 tys km temu

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

opisze mój problem a wiec tak odpalam auto wciskam pedał hamulca ustawiam na d i puszczam hamulec auto rusza gdy dodam gazu auto rusza ale mułowato dodam wiecej gazu auto jedzie ale tak jaby sie slizgało sprzegło gdy dojdzie do predkosci odpowiedniej zeby zmienic na drugi bie jest szarpniecie ale zmieni na trzeci bieg tez zmieni i tak do piątego biegu ale gdy dodawm wiecej gazu auto odrazu wchodzi w tryb awaryjny czyli trzeci bieg na trybie awaryjnym mozna go cisnąc i jedzie ale nie jest to mądre bo to tylko trzeci bieg wyłaczam auto znowu odpalam i kasuje sie tryb awaryjny nastepny mój test to gdy odpalam auto wciskam pedał hamulca lewarek ustawiam na d potem przesuwam na tip tronic czyli na pierwszy bieg i puszczam hamulec auto rusza dodaje gazu i zmieniam do góry lewarkiem na plus czyli drugi bieg jest ok bez szarpniecia z drugiego na trzeci juz jest problem bo zmieni ale troche po przeciągnieciu obrotów gdy jest trzeci bieg ciągnie ładnie do przodu tak samo z trzeciego na czwarty i piąty bez szarpniec gdy zmniejszam predkosc, zmiana automatyczna biegów bez mojej ingerencji na nizszy bieg bez szarpniec napozycji r auto cofa bez problemu czasem szarpnie gdy dodam odrazy za duzo gazu , olej podobno był wymieniany około 50 tyś km temu a i kolega mi podłaczał po vaga i wyskakiwał bład 17114 prosze o pomoc co tu jest grane ,jesli mój opis jest nie jasny to prosze o jakies pytania odpowiem,,mam zamiar jechac do fachmanów od skrzyn ale boje sie ze moze tu nie stało sie nic strasznego a oni mnie naliczą tak ze sie załame...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności