Skocz do zawartości

Adamus2006

  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Adamus2006

  • Urodziny 06.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Według mnie tak , bo i tak trzeba ściągać a w komplecie z klockami zapłacisz może z 30 zł więcej a u mechanika wyjdzie cena za założenie taka sama bo i tak klocki ściąga to ja bym wymienił też klocki i miał spokój na lata a nie że np za pół roku okaże się że klocki do wymiany i znowu płacić ...
  2. odkręcić koło i sprawdzić czy nie ma jakiś luzów z tej lewej strony , ale na 99% tarcza bije ( skrzywiła się) i do wymiany . Może miałeś jakieś mocniejsze hamowanie ? albo za bardzo się nagrzała była słabej firmy i się wykrzywiła , wzrokiem tego nie ocenisz czy ok czy nie , ja bym zaczął od wymiany tarcz (oczywiście komplet od razu nie wymieniaj tylko jednej) .
  3. Adamus2006

    Wskaźnik gazu

    Powiem Ci że za to opowiada jakiś czujnik na butli , kolega miał podobnie nie pamiętam jak to się nazywa ale jak pojedziesz do gazownika to wymienią Ci to za 50-100zł w ciągu 5 minut , tylko co pamiętam przyjechać trzeba było z pustą butlą .
  4. Adamus2006

    Klimatyzacja

    Może po prostu czynnik się kończy , podjedz gdzieś na sprawdzenie ile masz gazu , dodam że niestety zaboli w tym roku uzupełnienie klimy ;/ , jakiś nowy gaz narzucony przez unię rok temu butla kosztowała do 600 zł w tym roku do nawet 2500 zł ..... , ja zapłaciłem za dobicie prawie pustej klimy (700gram) z nowym olejem i odgrzybianiem 350 zł . Dodam że mi nie mrugał Climatronic że mało gazu i nie było żadnych błędów a do mojego zestawu klimy weszło 770 gram czynniki czyli miałem z 770 tylko 70 gram gazu .
  5. Adamus2006

    Wymiana panelu klimy na climatronic

    Ja mam climatornic i wiecej z tym problemu niż pożytku , nie polecam zmieniać . Silniczki siadaja potem rozbieraj całą deskę , nawiewy słabiej działają niż w manualu , często pada sterowanie zimne/ciepłe . Znam 3 osoby co mają climatornika i u każdego jest to samo , mam też co ma w manualu od początku nie miał żadnych problemow zazdroszczę mu manuala , climatrnick jak mam pamietam ma w sumie z 5-6 silniczków ? a każdy nowy nie wiem po ile teraz ale chyba nie mniej niż 200 zł , weż to napraw do tego dolicz rozbieranie całej deski , tunelu, cału układ kierowniczy po stornie kabiny ,poduszek a czasami nawet wzmacniania metalowego aby wyjąc nagrzewnice , mnie niestety to czeka bo bardzo slabo grzeje , nigdy wiecej auta w climatornicku nie kupie to tylko zbędny bajer .
  6. Adamus2006

    używka czy zamiennik

    kupilem kiedyś używki to z miesiąc pochodziły i znowu szarpał http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-vw-passat-b5-1-8t-96-00-sharan-97-i6855447091.html?snapshot=MjAxNy0wOS0xMlQyMjo1NDo0NS44MDlaO2J1eWVyOzU5ZDEzNTk5MDMyNTY5Zjg1OTc1N2IxMDA0NzQwZTk0OTY2YjUwMmZlYTMwZDFiNjljMDE4N2IwNjFhMTFmYzY%3D Kupiłem te 4 sztuki , jeżdzę już ponad pól roku nic się nie dzieje .
  7. Adamus2006

    Problem z elektryka

    Hm zacznij od sprawdzenia wszystkich bezpieczników może jakiś się przepalił , najlepiej multimetrem czy przechodzi prąd na zapłonie . Do tego moduł komfortu wygląda jak by miał zimne luty oraz popalone żarówki (albo bezpieczniki) dlatego nie palą się zarówki . Dobrze by było podpiąć pod kompa i sprawdzić sterownik modułu komfortu na pewno masz tam jakieś błędy , wtedy byś mniej więcej wiedział gdzie szukać , polecam na allegro kupić kabel za 30-50zł sciagnąc darmowy program delta scan i mieć zawsze pod ręką niż jeżdzić i płacić po 50 zł ,zwróci się od razu
  8. Adamus2006

    Swap tylnych lamp 3B->3BG.Pomocy!!!!

    I ja chce wymienić tylnie lampy ale mam pytanie , mam przed lifta kombii kupię polifice kombii Po lifcie mają 4 mocowania , ma ktoś zdjęcia jak je przymocować ? bo jak wyczytałem 2 otwory pasują a 2 trzeba dodac jakieś kątowniki ma ktoś fotki jakie ? chce kupić wszystko przed rozebraniem wszystkim z wymianą kabelków w kostce sobie poradzę .
  9. Adamus2006

    B5 przedlift, kontrolki ładowania i temperatury wody

    Hm skoro masz ok alternator a się pali kontrolka to wymień regulator napięcia bardzo często pada , koszt kilka złotych a może problem uda się rozwiązać
  10. Adamus2006

    Nie działa nastawa podstawowa ...

    odłączałem , i też właśnie kupiłem nowy panel tz używany , wieczorem może sprawdzę na tym czy pójdzie , dziękuje za radę
  11. Adamus2006

    diesel automat ag4 problem ze wstecznym R

    Musisz znaleść dobry warsztat z automatami , najlepiej 2 niż od razu zosta u jednym wiem z doświadczenia u mnie w ustroniu morskim jak pojechałem od razu chciał skrzynie regenrować za 3800 , pojechałem do innego do bruskowa małego czy wielkiego (koło lęborka) , poduszke wymienili za 200 zł i jeżdzi już 3 miesiące z olejem (olej i filtr sam zamówiłem). Co do twojego przypadku to obawiam się że masz urwany koszyk biegu wstecznego , bardzo częsty przypadek w skrzyniach 5hp19 , jak chcesz mam na sprzedaż używaną skrzynie bo zamówiłem a nie wymieniłem bo moja jednak okazała się ok , wsteczny działa i jest z nią wszystko ok 5hp19 CJQ kod , jak będzie pasować po kodzie to sprzedam Ci za groszę bo mi nie potrzeba i stoi i się marnuje . Jak masz urwany koszyk biegu wstecznego to wsteczny jest słaby coraz słabszy aż w końcu nie będzie go wcale . Luknij jaką masz skrzynie jak taką co mam to mogę Ci sprzedać za 400 zł kompletną z sprzęgłem całą mechatroniką z miską olejową itp . po prostu cała stoi do montażu .
  12. Witam , chciałem przeprowadzić nastawę podstawową klap climatornika , niestety u mnie nie jest to dostępne ktoś miał coś podobnego ? Test Outputs – 03 (diagnozowanie podzespołów wykonawczych), albo wybrać: Meas. Block – 08 (odczytanie bloku z wartościami zmierzonymi). W przypadku kiedy usterka nie została wykryta, a wyświetlacz pulsuje, wybrać: Basic Settings – 04 (nastawy podstawowe), następnie: Recode – 07 (kodowanie komputera odpowiedzialnego za sterowanie). chodzi o test zaczyna się i wala błąd jak widać na zdjęciu , do tego probowałem na kanale 001 , niestety też wywalapodobny błąd , czyżby mam tak zajechane klapy że nawet testu nie przeprowadza ? dodam że zaczynam test zaczyna wiać z róznych kratek słychać jak się przestawia , mija 30 sekund i wywala taki błąd i nic nie da się więcej zrobić , jakieś rozwiązanie ? , chciałem przywrócić ustawienia bo bardzo słabo mi grzeje Błędów w pamięci niestety brak i nie wiem za co się zabrać ... Potwierdzamy Wpisujemy numer grupy 001 i klikamy [Go] Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0) chodzi też o grupę 001 u mnie pisze też error nie da się tego przeprowadzić ;/
  13. dodam że dziś ...... nie działa mi zupełnie dmuchawa .... , czytałem forum ale cięzko znaleść rozwiązanie ... , może ktoś miał taki przypadek ? , zamówiłem używany klimatornick panel ale wątpie aby coś dało , regulacja słuchać że działa ale nie mam nawiewu ani ciepłe ani zimne , dmuchawa stoi ;/ . Znajduje się pod schowkiem ? niby jakiś regulator rezystor pada gdzie on jest przy wiatraku pod schowkiem ? , zrobiłem test climatorika ale błędów brak , tak samo pod vagiem ;/ a dmuchawa nie działa , nie raguje ani na małą moc ani na maxa eh . sprawdzę jutro bezpiecznik : 25 -- 30 -- Dmuchawa świeżego powietrza, układ obiegu powietrza, urządzenie klimatyzacyjne chyba ten ? dodam że climatronic nie mruga ani nic ciągle pali się jak normalnie , błędów brak jak pisałem po tescie słychać że klapki pracują ale nawiewu ni ma ;/ edit : wymieniłem dmuchawę działa znowu ok , ale mam problem z nastawami podstawowymi , nie działa mi grupa 001 ani test może ktoś wie o co chodzi ?
  14. @up w moim przypadku kupiłem środek w motoryzacyjnym do płukania chłodnic bez kwasu ... , przepłukała mi tak że teraz mam mikro dziurkę i ubywa mi delikatnie płyn ;/ , więc ja mam na 100% do wymiany co prawda nie mam mokrych dywanów ale szyby parują (nie zawsze) i są tłuste umyje i tak zaraz znowu tłuste , więc ja bym uważał bo może się okazać że załatwi się jeszcze gorzej niż jest
  15. @ up no niestety się nie da sprawdzić i upewnić , mój mechanik powiedział że jak nie ma błędów na klimatroniku a węzę obydwa ciepłe to nie znaczy że nagrzwnica jest sprawna , że może grzać jej 10% jak np zapowietrzony kaloryfer .... , ja czekam na ciepłe dni koniec kwietnia/ początek maja może i zacznę rozbierać sam z kolegą na forum jest opis z fotkami , auto nie jest najnowsze więc i tak połowa plastików pewnie ułamana to demontaż pójdzie w ciągu dnia przy kilku piwkach wymienię nagrzewnicę od razu zawór sterowania powietrza się sprawdzi inaczej chyba nie da rady , ale ja jestem już zdesperowany by zrobić to aby na kolejną zimę być przygotowany .
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności