ArekRR Zgłoś #21 Napisano 5 Września 2020 Witam. Szukam jakiegoś programu do B8 którym będę mógł cofnąć tłoczek tylnych zaciskow, co byście polecili ? Raczej szukam coś nie drogiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #22 Napisano 5 Września 2020 (edytowane) OBDeleven moze. Chinski V**S pewnie tez a kosztuje polowe czy nawet 1/3 ceny ODBelevven. A mozna tez recznie sameu cofnac - jak kto woli;) Edytowane 5 Września 2020 przez loki7777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fb3 Zgłoś #23 Napisano 6 Września 2020 Odkręć silniczek, jest na 2 śrubki i po zdjęciu ręcznie cofnij śrubokrętem. Przy okazji przesmaruj cały mechanizm i sprawdź czy obudowa jest szczelna. Po złożeniu sam się skalibruje, nie słuchaj naciągaczy że do cofania tłoczków to komp potrzebny. Tak było w B6,7 i tak jest w B8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArekRR Zgłoś #24 Napisano 6 Września 2020 Dziękuje bardzo za pomoc. Więc zrobię to bez kompa ale po przeczytaniu opinii zdecyduje się na obdeleven, wydaje się fajnym gadżetem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #25 Napisano 3 Marca 2021 A co myslicie o: ELM327 iCar2 Vgate OBD2 Interfejs Bluetooth https://allegro.pl/oferta/elm327-icar2-vgate-obd2-interfejs-bluetooth-polski-7656073703 Plus program carscanner za 20zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack3001 Zgłoś #26 Napisano 9 Kwietnia 2022 Panowie, Podsuńcie jakieś sprawdzone rozwiązanie za rozsądną cenę. Coś co ktoś z Was kupił i może polecić Chodzi o generację VW B8 rocznik 2018 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukass Zgłoś #27 Napisano 9 Kwietnia 2022 Ja śmiało mogę polecić obd eleven, kupiłem gen 2 i można się z nim pobawić przy aucie, a polecam zakup od kolegi Eldara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whatever Zgłoś #28 Napisano 24 Kwietnia 2022 Witam Pozwolę się podpiąć do tematu. Potrzebuje jakiś interfejs, którym zrobię korektę licznika po wymianie silnika. Nikt tematu nie chcę się podjąć, a jednak chciałbym na codzień widzieć przebieg rzeczywisty serducha. Nie zależy mi na korekcie we wszystkich możliwych modułach. Wystarczy, żebym na zegarach widział ile jest nalatane. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #29 Napisano 27 Kwietnia 2022 Poza wymianą licznika na nowy, ze stanem poniżej 100km, nie ma takiej opcji żadnym interfejsem w domowych warunkach. Nie słyszałem również, aby jakakolwiek firma z sukcesem zrobiła korektę przebiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #30 Napisano 28 Kwietnia 2022 jaki licznik ile jest teraz na nim ile ma byc .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzonzi Zgłoś #31 Napisano 3 Marca 2023 Kupiłem interfejs diagnostyczny Vgate iCar2 BT3.0 i w apce Car Scanner nie widzę ile sadzy jest DPF. Jakby w ogóle nie ma tego parametru. W ogóle do DPFa prawie niczego nie ma, nie ma temperatury przed i za DPF itd. Pobrałem jeszcze inną apkę i w niej też tego nie było. Czy to znaczy, że u mnie nie ma tych czujników czy że ten interfejs jest dziadowski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zygi007 Zgłoś #32 Napisano 31 Lipca 2023 Witajcie. Mam teraz do użytkowania B8 z 2021 roku i mam do Was pytanie odnośnie interfejsu. Z jednej strony fajnie by było coś mieć na własność a z drugiej mam kumpla który mówi że ma najnowszego vcds-a z Ali i mi podłączy albo pożyczy. Pytanie do Was czy takim kabelkiem z Ali można coś sobie uwalić w aucie czy to jest na zasadzie - albo się połączysz i działa albo się nie połączysz i koniec? Nie znam się więc wolę zapytać. Nie wiem ile będę użytkował to auto i nad zakupem czegoś do błędów i kodowania a wiadomo że nie robi się tego często za np. 800zł czy 1k+ trzeba się zastanowić czy się to opłaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #33 Napisano 1 Sierpnia 2023 @Zygi007 ja mam obd11 pro gen1 od 6 lat. Używałem go w golfie6 i 7, w tiguanie 2010, w tauregu 2021, w audi q5 2017, w passacie b8 2015 i obecnie w passacie b8 2020 polift. Teoretycznie ma dożywotnie wsparcie. Zakup zwrócił się pierwszego dnia (odblokowanie lane assist). Uważam, że jak ktoś trzyma się jednej marki przez dłuższy czas to warto mieć takie urządzenie. Jednakże... mnie gen1 pro kosztował niecałe 300pln z licencją wieczystą. Jak teraz patrzę na ceny subskrypcji pro to włos się na ręku jeży. Myślę, że na dziś do domowych warunków kupiłbym wersję bez Pro + pakiet kredytów. Choć tu pytanie do kolegi @Eldar czy kredytami można dokonywać zmian w long coding i adaptation czy tylko odblokowywać gotowe funkcje. Co do kabelka VCDS z Ali, to gdy kupowałem swój pierwszy (bodaj 2010r) to był on zablokowany do konkretnej wersji softu. Ta wersja wspierała konkretne modele aut. W rezultacie w golfie 6 działał ale w golfie 7 czy passacie b8 już nie. Dlatego go sprzedałem i kupiłem obd11. Nie powiem że zakup VCDSa z Ali to był zły zakup - działał, pomógl mi rozwiązać kilka ważnych problemów (np po wymienia radia na RCD510 musiałem wyłaczyć obsługę kamery albo raz lusterka zablokowały się w pozycji złożonej i nie chciały rozłożyć, wystarczyło przeskanować i usunąć bład i gotowe) jak również dodać nowe funkcjonalności jak zaprogramowanie przycisku TPMS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #34 Napisano 1 Sierpnia 2023 Niektóre vcdsy chińskie błędnie robiły kodowanie w sterowniku bcm ,więc zepsuć raczej nie zepsujesz ( w sensie totalnego zniszczenia / spalenia) ,ale kodowanie możesz wysadzić w powietrze , i później może być konieczna wizyta w aso aby ponownie zakodować sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #35 Napisano 1 Sierpnia 2023 Godzinę temu, shibby napisał: @Zygi007 ja mam obd11 pro gen1 od 6 lat. Używałem go w golfie6 i 7, w tiguanie 2010, w tauregu 2021, w audi q5 2017, w passacie b8 2015 i obecnie w passacie b8 2020 polift. Teoretycznie ma dożywotnie wsparcie. Zakup zwrócił się pierwszego dnia (odblokowanie lane assist). Uważam, że jak ktoś trzyma się jednej marki przez dłuższy czas to warto mieć takie urządzenie. Jednakże... mnie gen1 pro kosztował niecałe 300pln z licencją wieczystą. Jak teraz patrzę na ceny subskrypcji pro to włos się na ręku jeży. Myślę, że na dziś do domowych warunków kupiłbym wersję bez Pro + pakiet kredytów. Teraz to im sie bajki pomylily. Tez mam 1 wersje kupiona ale dodatkowo uzywam https://www.carscanner.info/category/coding cena jak za piwo i do tego jakis interfejs typu v-gate za ~80PLN (albo mniej z ali) i mozna zrobic to samo - nie ma gotowych funkcji ale tez nie trzeba za nie placic bo obd11 wycofalo nawet darmowe kredyty, ktore otrzymywalo sie kazdego dnia za logowanie. No i jest legalnie w 100% a obsluga VW jest bardzo dobra i mozna uzywac z innymi markami samochodow. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach