Jump to content

Marek3

  • Content Count

    357
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Marek3

  • Birthday 05/30/1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolnośłąskie

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wlewaj najtańszy płyn marketowy , bo nie jest mocno skoncentrowany ,i będzie dobrze ,a nie jakieś koncentraty i inne cuda techniki. Ja dolewam jeszcze płyn do mycia naczyń o trochę zwykłej wody trochę pieni się ,ale dobrze zmywa szybę i nigdy nie miałem z tą sygnalizacją problemu
  2. Być może to one sieją jakieś zakłócenia w sieci can bus, jak pochodzą z aut po testowych to jest to możliwe... możliwe też są inne możliwości nie związane z twoim upgrade ,(problemy w instalacji elektr./wtyczki itp.) może sterownik skrzyni ma jakąś usterkę , może gataway (dane z wszystkich sterowników przepływają przez niego ), pytanie jak zostały zakodowane ,DM z tego co wiem ma ochronę komponentu , jak kodował jakiś elektronik to musiał raczej dane z gatawaya odczytać ... Nie rozumiem tylko "trzymam hamulec i dodaje gazu " równocześnie trzymasz hamulec i dodajesz gazu ?
  3. Z wodą destylowaną to troche zły pomysł ,ponieważ słabo przewodzi prąd ,więc mogą być problemy z palącą kontrolką...
  4. Przy ruszaniu , nie mam żadnych usterek /nie miałem też , usterki ze scanu obd które załączyłeś ,to głównie brak komunikacji 112300 miałem identyczny błąd ,ale w innym sterowniku pomogła aktualizacja , owy problem nie miał raczej związku z ruszanien czy skrzynią biegów.
  5. Takiego dokładnie przypadku nie miałem , ale miałem w innym systemie błąd u112300 pomogła aktualizacja oprogramowania. Z tego co widzę to masz też problem z komunikacją ...
  6. Zacierające się łożyska mcpersonów , pęknieta sprężyna , przegub napędowy , maglownica (może np . hałasować tylko na pełnym skręcie). Kiedyś zaliczyłem dwa przeglądy okresowe i na skp nikt nie zauważył pękniętej sprężyny..
  7. Napewno nie policzy , to ich problem
  8. A to sorry chyba źle zrozumiałem "w dobrej firmie / formie" Będzie nieustannie regenerować , może też silnik gasnąć
  9. Masz 68g popiołu , a graniczna wartość to 80g , przy 80g popiołu dpf do wymiany lub czyszczenia. Więc nie wiem czy w dobrej formie..
  10. To znaczy że po dłuższym czasie się wypoci , skończy gwarancja i to będzie już problem użytkownika ,a nie VW
  11. Możesz spróbować wyczyścić zamek wewnątrz i nasmarować , być może pomoże na jakiś czas. Być może sprężyna jest w zamku osłabiona ...
  12. To ja chyba mam już uszkodzone bo u mnie wszystkie suche jak pieprz😀
  13. Może cieknąć i mieć swoją skuteczność , tylko jak przestanie ceknąć , to możesz na zakręcie dach zaliczyć .Więć ciśnij temat , jak auto na gwarancji, bo to nie jest normalne że cieknie.
  14. Ciekawy jestem czy miał zawieszenie z dcc czy bez ? Bo to moje pierwsze auto z dcc i trzyma się drogi bardzo dobrze. Po światłach patrząc to jakiś golas.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy