Skocz do zawartości

shibby

  • Liczba zawartości

    476
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DW

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2020

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nie dasz rady skoczyć z wersji 156 na 3xx. O tym jest cały ten temat - przeczytaj go cały na początek, bo pisałem o tym wielokrotnie.
  2. shibby

    Wymiana akumulatora

    jw. Ja miałem prostownik non stop podpięty pod klemy podczas wymiany wymiany akumulatora.
  3. w sumie to nie musisz czekać, bo błąd po flashu nie będzie się w żaden sposób objawiał wizualnie podczas użytkowania. Jedynie po przeskanowaniu vcdsem/obd11 będzie widoczny błąd.
  4. tak, program i tak sprawdzi integralność instalatora (sumy kontrolne), sprawdzi które moduły wymagają aktualizacji i czy w ogóle może przeprowadzic aktualizację (czy obecna wersja softu na to pozwala). Jak wszystko z checklisty przejdzie to masz 30-40min w aucie (ja robiłem na włączonym zapłonie). Poruszasz się bodajże prawym pokrętłem a potwierdzasz wciskając go) Tu przykładowo pokazany cały proces
  5. jak suma będzie błędna (archiwum źle się pobierze) to ci się archiwum nie rozpakuje Taka sytuacja jest właśnie z softem 306 jak dobrze pamiętam - nie da się go rozpakować. Na szczęście 324 jest 2w1 i zawiera w sobie soft 306.
  6. jak pisałem wyżej: tak, można. Update 324 jest 2w1 - zawiera w sobie 306... Najpierw podniesie ci do 306 (ja tu miałem failed więc ostrzegam bo można zejść na zawał) ale po chwili radio samo się zrestartowało i zaczął flashować od razu 324 i to już poszło bez błędów.
  7. można od razu wgrać 324 bo on jest 2in1 - zawiera w sobie 306. Kamerki nie mam wiec nie powiem czy coś poprawia. Wizualnych zmian nie zauważyłem.
  8. czuję się jakbym pisał w próżnię, bo już 2x wspominałem o głównej korzyści Dodatkowo dwie mniej lub bardziej przydatne ale zauważalne funkcje (też o nich wspominałem w swoim wątku), tj irytujące ostrzeżenia dźwiękowe po przekroczeniu prędkości (można na szczęście wyłączyć) oraz po wytoczeniu trasy z nawigacji na zegarach od razu włącza się widok nawigacji (jednym klawiszem na kierownicy można sobie wrócić do poprzedniego widoku. Reasumując: jeżeli nie zależy ci na bezprzewodowym Android Auto to nie ma sobie czym głowy zawracać. Zrobiłbym wtedy samodzielny upgrade z 1520P do 1560P i po temacie. Co do twojej wyceny to coś mega drogo, bo mi serwis zawołał 600pln bez żadnej ulgi - finalnie zapłaciłem 300pln o czym można przeczytać w moim wątku. Czasowo się zgadza, bo u mnie to zajęło niecałe 3h.
  9. @mareks6 Przytrzymaj wciśnięty klawisz MENU. @Długi jak pisałem wyżej uda ci się wgrać samemu 156 i na tym koniec. Następny dostępny jest dopiero 278 ale skok jest zbyt duży (każdy update ma określone wersje z których może być wgrywany). Dlatego skok z 152/156 do 278 musi wykonać Serwis - tak to miało miejsce w moim przypadku. Jest o co walczyć bo 278 odblokowuje bezprzewodowe AA (na 156 bezprzewodowy miałem tylko Carplay a AA tylko po kablu). Jak już będziesz miał wgrane 278 to kolejny skok nawet do najnowszej 324 możesz już zrobić sam - ja tak zrobiłem ale żadnych różnic nie zauważyłem. Całe moje boje z aktualizacją MIB3 opisałem w temacie który podlinkowałem w drugim poście.
  10. @mareks6 Soft 278 to najnowszy jaki wgrywa serwis - taki też mi wgrali z wersji156. Natomiast sam sobie podniosłem do 324. Ale ja miałem ciut inną jednostkę bo 3G5035820A. Posiłkuję się jedynie wersją softu którą podał santazo czyli MOI3_EU_VWMQB_P1520P a wg mib-helper to soft jest ten sam co do mojego https://mib-helper.com/index.php?train=MOI3_EU_VWMQB_P1520P#details
  11. to masz jeszcze starszy niż ja miałem (ja miałem 1560P). Lecisz ten art ale ogólnie to do 156 skoczyć możesz sam ale nic nie zyskasz. Wyżej czyli 278 tylko serwis (między 156 a 278 jest azbyt duzy skok by zrobić to samemu a paczki odpowiedniej brak), koszt bez rabatów ok 600pln. Do zyskania bardzo wiele, w tym aktualizacje online i bezprzewodowe android auto. Później można skoczyć samemu jeszcze na 306 i docelowo na 324 ale to już nie wnosi żadnych nowości - przynajmniej ja nie zauważyłem.
  12. @santozo podaj pełną wersję wgranego softu a później sprawdź czy go tu znajdziesz https://mib-helper.com/
  13. najpierw https://mib-helper.com później https://mibsolution.one/#/1/9/MST2 - TechniSat Preh/Firmware/VW_ZR/EU wg mib-helper Latest possible firmware update: MST2_EU_VW_ZR_P0480T
  14. U mnie, jak w poprzednim Passacie, ponownie wleciały Nokiany i po raz kolejny jestem zadowolony z wyboru https://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian-tyres-snowproof-1-215-60-r16-99-h-xl#460469860
  15. wizualizacji czego? filmu? To nielegalne 😜 Ekran AA masz podzielony na mapę + coś np Youtube Music w proporcjach 60:40. Można to łatwo zmienić. Ekran w aucie jest większy niż ten w telefonie, telefon nie wisi na uchwycie przyssanym do szyby (nie zasłania nam pola widzenia) lub nie stuka w uchwycie w kratce wentylacyjnej - uchwyty przyklejane na stałe pominę bo raz że nie każdy chce niszczyć sobie wnętrze auta, a dwa nie zawsze jest to możliwe (auto w leasingu lub najmie, auto służbowe itd). Dodatkowo jak wyznaczy się trasę w google maps to mi automatycznie uruchamia się moduł nawigacji między zegarami. Nie wiem jak to wygląda jak ktoś ma wirtual AID. Ja wchodzę do auta, telefon ląduje na ładowarce indukcyjnej lub w uchwycie na napoje (jak trasa krótka) i na niego nie zerkam. Piszesz, że jesteś z branży IT, to ci odpowiem przykładem z branży: przychodzisz z laptopem 12" do stanowiska pracy, wpinasz go w stację dokującą, do którego masz podpięty monitor 32", mysz ergonomiczną, klawiaturę mechaniczną low profile, sieć kablową LAN, może drukarkę i inne peryferia i zaczynasz pracę. Można sobie zadać pytanie dlaczego... przecież laptop ma ekran (fakt że 12"), ma klawiaturę (fakt że małą, bez bloku numerycznego), ma też mysz wbudowaną (fakt że w formie touchpadu ale ma), na WiFi też można przecież popracować, choć jest wolniejsza i bardziej zawodna od sieci kablowej. Wygoda, ergonomia, wydajność pracy i możliwości takiej konfiguracji. Laptop w stacji robi za "mózg" systemu i tyle. Tak samo jest z AA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności