Jump to content

shibby

  • Content Count

    456
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DW

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2020

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wyskakuje on tylko przy skanowaniu w module 5F i kompletnie nie przeszkadza w użytkowaniu radia. Dla świętego spokoju można łatwo naprawić. Tu masz filmik
  2. przeczytać pierwszy post tego wątku i zastosować się do załączonej w nim instrukcji.Dosłownie kilka postów wyżej była rozmowa odnośnie bliźniaczej jednostki jak masz.
  3. Auto z Polskiego Salonu, garażowane, bezwypadkowe, zadbane, regularnie serwisowane, od osoby prywatnej. Bardzo bogate wyposażenie, w tym Android Auto, ekran 8.5", kamera cofania. W tym roku wymieniony rozrząd, dwumasa i sprzęgło. Świeżo po wymianie akumulatora, klocków/tarcz przód oraz zrobiony pełny serwis olejowo-filtrowy (w tym filtr paliwa). Więcej informacji: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-b8-kombi-2-0tdi-salon-polska-bezwypadkowe-bogate-wyposazenie-ID6FLtPR.html?isPreview=1
  4. jako że sprzedaję obecnie swojego passata z końcówki 2015r z przebiegiem 169tyś i nie mam uszczerbków od kamyczków na szybie, masce czy lampach powiem, że to bardzo proste: w moim przypadku były to codziennie dojazdy do pracy po 40km w jedną stronę, z prędkością < 100km/h. Rocznie ok 25kkm robiłem, więc przebieg 180kkm przy 7 letnim aucie naprawdę nie musi oznaczać jazdy po niebieskich autostradach i obitego przodu
  5. w jednostkach MIB3 mapy są pobierane online. Nie pobiera się ich już.
  6. @Leverant88 Jeżeli nie masz w ogóle AA to tylko serwis i pewnie z 1500pln za taką przyjemność. Dodatkowo jeżeli chcesz mieć bezprzewodowe AA to konieczny jest update softu radia. Tu masz do poczytania cały mój wątek z pelnym opisem na temat bezprzewodowego AA
  7. po mają już nowe logo, a ja wciąż mam stare Głupio by wyglądało mieć nowe logo z tyłu i stare z przodu Póki co odpuściłem temat. Może wrócę do niego w przyszłości. Dawniej temat dołożenia kamery to była zabawa za 500pln, dziś to 1500 lekko licząc.
  8. Było mi mało więc poszedłem z pendrivem z najnowszą dostępną wersją w necie Skakałem z wersji 278 przez 306 do 324 finalnie. Update był 2in1, więc oba flashe robił kolejno. Jak po pierwszym flashu dostałem "update has failed" to myślałem ze zejdę z tego świata 😵 Ale radyjko zrobiło kolejny reset i zaczęło wgrywać docelową wersję. Wszystko wstało i działa 😁 Miałem błąd B20 w 5F ale to prosto poprawić i info o AA bezprzewodowym
  9. Operacja zakończona i jest sukces ale po kolei Serwis podniósł soft do wersji 278 i... AA bezprzewodowe nie zadziałało od strzała - opis nadał mówił o połączeniu tylko za pomocą kabla. Wtedy wkroczyłem ja "cały na biało" z OBD11 w dłoni w Adaptacjach 5F przestawiłem google AA z usb_only na On (co ciekawe wifi 5ghz było już włączone) i po restarcie jednostki radia opis się zmienił!! Usunąłem połączenie BT i sparowałem telefon raz jeszcze. AA zaskoczyło bezprzewodowo od strzała Mina serwisu - bezcenna 😆 Trochę kręcili nosem, że jakieś "haxy" stosuję ale finalnie upust dostałem. Stwierdziłem, że to ustawienie powinno się samo ustawić lub może radio po prostu dociągnie sobie to ustawienie, bo prócz odblokowania funkcji bezprzewodowego AA powinienem też teraz dostawać już aktualizacje zdalne. No i jakbym wykrakał, bo po rozliczeniu się z serwisem i powrocie do auta na dzień dobry dostałem aktualizację Update trwał jakieś 40sek ale numerek się nie zmienił - mniemam, że właśnie ona "poustawiała" pewne funkcjonalności ale teraz to tylko domysły. To co mi się rzuciło w oczy nowego to: - uporczywe ostrzeżenia o przekroczeniu prędkości - do wyłączenia w asystentach - po podłączeniu się AA wyświetlacz między zegarami z automatu ustawia mi się na nawigację!! - wkurzające to i nie wiem jak to wyłączyć by to się nie zmieniało Niestety, pojawił się też inny problem, a mianowicie po zalogowaniu się na swoje konto jako Profil główny dostaję błąd "funkcja nie jest obecnie dostępna" i przy swoim profilu mam kłódeczkę Apka We Connect też nie chce się połaczyć i wyrzuca błąd, że "usługa online jest wyłączona w Twoim pojeździe"... Poobserwuję problem przez weekend, spróbuję wylogować i zalogować konto od nowa ale jak to się nie zmieni to będę musiał podjechać do serwisu raz jeszcze. Problem rozwiązany. Okazało się że eSIM był w ustawieniach wyłączony. Podnosić wyżej samodzielnie wersji nie próbowałem jeszcze - niech serwis najpierw naprawi problem z profilem głównym. @effecto sam z wersji 156 nie przejdziesz na 278 bo nie ma nigdzie do ściągnięcia wersji pośrednich a skok wersji jest zbyt duży. Też myślałem że uda mi się samemu podnieść soft. Ściągnąłem wersje 324, 306, 278, 276 ale nawet ta najniższa nie pozwalała na instalację z wersji 156. Dlatego pozostało udać się do serwisu Później wrzucę zdjęcia. Pozdrawiam
  10. Tempomat adaptacyjny korzysta z systemu FA by wykrywać pojazdy przez tobą i dostosowywać do nich prędkość. Bez FA powinieneś móc korzystać ze zwykłego tempomatu, ale nie z adaptacyjnego.
  11. z ciekawości siadłem wczoraj do Seata Arony - pierwszy raz w nim siedziałem. Spiąłem telefon z BT radia i AA połączyło się bezprzewodowo od strzała To że później nie udało mi się usunąć telefonu z listy (wyskakiwał błąd że nie mozna teraz usunąć, spróbuj później) to już inna bajka 😆
  12. @Zygi007 ja mam obd11 pro gen1 od 6 lat. Używałem go w golfie6 i 7, w tiguanie 2010, w tauregu 2021, w audi q5 2017, w passacie b8 2015 i obecnie w passacie b8 2020 polift. Teoretycznie ma dożywotnie wsparcie. Zakup zwrócił się pierwszego dnia (odblokowanie lane assist). Uważam, że jak ktoś trzyma się jednej marki przez dłuższy czas to warto mieć takie urządzenie. Jednakże... mnie gen1 pro kosztował niecałe 300pln z licencją wieczystą. Jak teraz patrzę na ceny subskrypcji pro to włos się na ręku jeży. Myślę, że na dziś do domowych warunków kupiłbym wersję bez Pro + pakiet kredytów. Choć tu pytanie do kolegi @Eldar czy kredytami można dokonywać zmian w long coding i adaptation czy tylko odblokowywać gotowe funkcje. Co do kabelka VCDS z Ali, to gdy kupowałem swój pierwszy (bodaj 2010r) to był on zablokowany do konkretnej wersji softu. Ta wersja wspierała konkretne modele aut. W rezultacie w golfie 6 działał ale w golfie 7 czy passacie b8 już nie. Dlatego go sprzedałem i kupiłem obd11. Nie powiem że zakup VCDSa z Ali to był zły zakup - działał, pomógl mi rozwiązać kilka ważnych problemów (np po wymienia radia na RCD510 musiałem wyłaczyć obsługę kamery albo raz lusterka zablokowały się w pozycji złożonej i nie chciały rozłożyć, wystarczyło przeskanować i usunąć bład i gotowe) jak również dodać nowe funkcjonalności jak zaprogramowanie przycisku TPMS.
  13. Na piątek jestem umówiony w serwisie na aktualizację MOI3 z wersji 156 na min 278. Mam nadzieję, że aktualizacja odblokuje AA bezprzewodowe bo "założyłem się" o to z kierownikiem serwisu VW Serwis VW twierdzi, że aktualizacja nie odblokuje AA bezprzewodowego. Ja twierdzę że odblokuje. Stawka to 50% rabatu na usługę Więc albo zapłacę 600pln jeżeli serwis ma rację albo 300pln jeżeli ja Trzymajcie kciuki
  14. plastikowym i to dość mocno (mieszek od góry trzyma się na dwóch dość sporych zaczepach).
  15. i szkopuł jest taki że akurat archiwum P306 jest uszkodzone i nie da się rozpakować
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy