Jericho Zgłoś #41 Napisano 17 Sierpnia 2021 Ja tam nie slysze roznicy, ale to o czym myslisz to to nie to ;.) W kazdym aucie w bagazniku jest kratka wentylacyjna z klapka i jak zamykasz drzwi przy zamknietych pozostalych drzwiach i bagazniku to tą klapkę czesto slychac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelbad Zgłoś #42 Napisano 17 Sierpnia 2021 U mnie stukało podczas jazdy z małą prędkością na nierównościach, pomogła wymiana amortyzatorów... z przodu stukał mi lewy , a z tyłu prawy. Po zdemontowaniu okazało się, że jest wyczuwalny luz na tłoczyskach amortyzatorów... teraz nic nie stuka, ale trzeba przyznać że passat B8 jest dość twardy i ma problemy z tłumieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roviks Zgłoś #43 Napisano 18 Sierpnia 2021 Kurcze, właśnie u mnie nowe sachsy z tyłu, nawet mechanik ponownie zmienił poduszkę amortyzatorów z tyłu ale problem dalej występuje... Większość opisuje że mogą być trefne te sachsy... Może trzeba będzie go poprosić żeby je wymienił - ale czy jest jakaś opcja ich sprawdzenia przed wymianą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #44 Napisano 17 Października 2021 U mnie radość również trwała chwilę, wpadając w dziurę lub jadąc po nierównościach poprzecznych coś nadal stuka w prawym tylnym kole. Dokładna kontrola na stacji nie wykazała nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #45 Napisano 18 Października 2021 Gdyby nie te stuki i pracujaca buda na nierównościach to dla mnie auto w pelni zadowalajace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #46 Napisano 21 Października 2021 U mnie po około 90 tyś już tylny amor się pocił ,teraz jest tak zalany, że masakra, a jest dopiero 120 tyś, oczywiście stuka i puka. Co ciekawe w passacie b6 mam wszystkie suche ,a na blacie 370 tyś. Poza tym nie wspomnę o lepszym komforcie na nierównościach których jest sporo w mojej aglomeracji. Teraz nie wiem na jakie wymienić , a najchętniej to bym wymienił wszystkie razem ze sprężynami bo strasznie niekomfortowy ten zawias od nowości. Znajomego sportowy Nissan 350z jest bardziej komfortowy. Ciekawe jak sprawują się sprężyny Eibacha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelbad Zgłoś #47 Napisano 21 Października 2021 Też się przesiadłem z B6 na B8 i byłem mocno zawiedziony zawieszeniem, ale już się przyzwyczaiłem, że jest twardawo. Jeśli chodzi o stukanie to sprawdźcie amortyzator... ja na tył dałem KYB 3448024, są bardziej komfortowe od sachsa, teraz nic nie stuka i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #48 Napisano 22 Października 2021 W dniu 21.10.2021 o 17:25, pawelbad napisał: na tył dałem KYB 3448024, są bardziej komfortowe od sachsa teoretycznie dobierajac wg vinu, sprezysosc powinna byc identyko. Mozna jakos sprawdzic jaka twardosc zawiechy sie ma? Czy kazdy B8 mial taka sama twardosc oprocz DCC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #49 Napisano 22 Października 2021 ciekawe jak się mają bilstein b6 , są droższe ale znam te amory z innych aut i nawet na bardzo niskim profilu był komfort ale też i przyczepność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #50 Napisano 23 Października 2021 (edytowane) 14 godzin temu, kubek197878 napisał: ciekawe jak się mają bilstein b6 , są droższe ale znam te amory z innych aut i nawet na bardzo niskim profilu był komfort ale też i przyczepność. Sprawdzam sobie amorki na autodoc po nr vin, i wychodzi ze do moejo 1.8TSI sa przeznaczone amorki z zawieszeniem sportowym. Moze stad te stuki, bo amorki za twarde sa? W sprezynach nie widze juz rozróżnienia na sportowe i zwykle. Moze w takim razie wystarczy wymienic amorki na wersje standars/komfort? ;>) edit. a jednak jest rozbicie na zwykle i sportowe sprezeyny. Ciekawe czemu maja rozna dlugosc 303 i 364mm. Edytowane 23 Października 2021 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #51 Napisano 23 Października 2021 15 godzin temu, kubek197878 napisał: ciekawe jak się mają bilstein b6 Miałem i musiałem wymienić bo dopiero było twardo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkuc Zgłoś #52 Napisano 13 Stycznia 2022 Witajcie. Problem stukających tylnych amortyzatorów powrócił. Przy 180 tys. km. wymieniłem oryginalne na Bilstein oraz również poduszki na nowe. Stukanie było takie, jakby to właśnie poduszki były wyklepane, luźne czy cholera wie co. Bilstein poszedł po dwóch tygodniach na reklamację, bo było gorzej niż na oryginalnych używanych od nowości. Zwrócili pieniądze. Teraz mam od 20 tys. km. mam Kayaba i stukanie powróciło, jak tylko zrobiło się zimno. Ale to stukanie jest okropne, dosłownie jakby metal o metal się tłukł. Zamierzałem kupić Sachs, ale poprzedni post mnie ostudził. Czy macie jakieś sprawdzone, które działają poprawnie? Czy po założeniu nowych z ASO będzie normalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #53 Napisano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Dzisiejsze amortyzatory to jakaś kpina .... Mam też passata b6 który jeździ po tych samych drogach co B8 i wpadł w wiele dziur, woził cement i pustaki załadowany pod dach i amory są suchutkie i nic nie stuka, przebieg obecnie 370 tyś ,w moich rękach od 150 tyś i amory jeszcze seryjne. Miałem octavie 10 lat, zrobiłem ze 150 tyś i jak ją kupiłem to sprzedałem bez wymiany amorów i przed sprzedażą były suchutkie. A tu nowe auto i przy 90 tyś już zaczął lać tylny amor. Najlepsze jest to że na gwarancji nie uznają amorów. Edytowane 13 Stycznia 2022 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #54 Napisano 15 Stycznia 2022 A zamienniki to już porażka totalna. Bierzesz nowy amor i średnio 2/3 na 10 szt są od nowości śmietnik. Zakładasz nowy a tu wali gorzej niż stary po 200 tyś. Trzeba reklamować nowe amory, tarcze... wszędzie dziadostwo. W b8 bardzo często leci łącznik stabilizatora. Wymieniasz na nowy, najlepszej firmy i po 20 tyś znowu puka. A jak dasz coś gorszego to potrafi pukać po kilku tysiącach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkuc Zgłoś #55 Napisano 15 Stycznia 2022 U mnie na pewno to nie są łączniki, bo je odłączałem, aby wyeliminować również stabilizator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wumar Zgłoś #56 Napisano 16 Lutego 2022 Witam, Od niedawna jestem właściciel b8 2017 2. 0 tdi 190 ps. Samochód sprowadziłem sam z Niemiec, zadbany egzemplarz 160 k nalotu. Podczas najazdu np na próg próg zwalniający, albo pasy dla przechodniów te podniesione słychać jakiś dźwięk.. No to pukanie ni skrzypienie, coś pomiedzy ? ogólnie mam wywalone, bo po jakimś czasie jazdy słychać to mniej, ale czytałem, że mogą to być tulejki wahacza. Ma ktoś sprawdzoną markę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #57 Napisano 7 Grudnia 2023 Czy komus udalo sie pozbyc głuchych stukow? W lutym wymieniłem amorki przod z poduszkami. Przód przestal stukach, a tyl dalej głucho popukuje przy toczeniu sie. Zimno sie zrobiło i zawiecha dodatkowo skrzypi na nierównościachz, na spowalniaczu cos chrumknie czasami, a w środku częściej plastiki skrzypia i drgaja. Co za gówno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkuc Zgłoś #58 Napisano 7 Grudnia 2023 3 godziny temu, Jericho napisał: Czy komus udalo sie pozbyc głuchych stukow? W lutym wymieniłem amorki przod z poduszkami. Przód przestal stukach, a tyl dalej głucho popukuje przy toczeniu sie. Zimno sie zrobiło i zawiecha dodatkowo skrzypi na nierównościachz, na spowalniaczu cos chrumknie czasami, a w środku częściej plastiki skrzypia i drgaja. Co za gówno Cześć. Finalnie mam zamontowane całe zestawy Sachs i jest lepiej niż na innych. Generalnie wszystkie innych firm były tragiczne na mrozie, wszystkie reklamowałem. Na Sachs jest lekkie głuche popukiwanie, ale o niebo lepiej niż na innych. Mam wrażenie, że z prawej strony popukuje mocniej niż z lewej (tak było na każdych), ale powtarzam, to jest taki lekkie głuche popukiwanie. Dodam, że odpięcie stabilizatora nic nie zmieniło. Taki urok widocznie tego samochodu lub dostępnych części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #59 Napisano 9 Grudnia 2023 Z przymrużeniem oka 😅 https://www.facebook.com/reel/228385666943777?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach