Jump to content

ryba84

  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U kolegi na placu stoi B8 jednego z handlowców (2.0 tdi 150km, manual) z przebiegiem 490tyś. Pasek od pompy ori, nigdy nie ruszany.
  2. Kontrola trakcji w B8 wyjątkowo mocno wali przy ostrym starcie. Ja mam wrażenie że osie chce urwać. Ale to nic dziwnego. Ośka i 460nm robią swoje.
  3. A co ma rozrząd wspólnego z tym paskiem?
  4. W każdym ea288 które miałem okazję słuchać, pompa oleju pracowała w taki sposób jak na filmiku z poprzedniej strony. Ale przyznam że pierwszy raz słyszę żeby ktoś wymienił pasek który tę pompę napędza. Gadałem z mechanikiem w VW w tamtym tygodniu i on twierdzi że nowe auta prosto z salonu potrafią tak pracować i oni paska od pompy oleju nie wymieniali w autach nawet z przebiegiem powyżej 300 tyś.
  5. Mi po wymianie rozrządu przez jakiś czas też ubywało płynu w zbiorniczku. Po mocnym dępnięciu na trasie przestało. Zwyczajnie się odpowietrzyło do końca.
  6. Wiem że tak nie powinno się robić ale w poprzednim aucie (volvo v50) wziąłem 5 litrów w bańkę i jeździłem aż auto stanie. Na rezerwie zrobiłem prawie 300 km i dopiero wtedy weszło do baku ponad 50 litrów gdzie wcześniej wchodziło 42,43 max.
  7. Ja głupi nie wiedziałem co to forum Passata i roku temu podjechałem do hurtowni po najtańszy akum do mojego b8 i zwyczajnie go wymieniłem. Świeciła się jakaś kontrolka ale zgasła po jakiejś chwili. Aż podjechałem dzisiaj po pracy do speca od akum żeby go zmierzył/sprawdził i twierdzi że aku jak nowe.
  8. Bez DCC. Opony standard przy tej feldze czyli 215/55r17.
  9. U mnie na 17 to jazda jak wozem drabiniastym. Tapczan. Myślę o 18 i niższym profilu. 16 w b8 to jakieś totalne nieporozumienie. Auto wygląda okropnie.
  10. U mnie również bez zmian. Chociaż tak naprawde mógłby się zepsuć to bym go wywalił bo dalszy wzrost mocy blokuje
  11. Ja mam odwrotnie. Minimalnie ubywa. Swoją drogą to jeśli masz taki stan rzeczy to pomyśl o wcześniejszej wymianie oleju.
  12. Wymieniłem rozrząd na 209 tyś. Przesłona pompy ewidentnie miała problemy z płynnym zamykaniem/otwieraniem. Jeśli chodzi o pasek to wygląda jakby mógł przejechać kolejne 209 tyś.
  13. Ja dzisiaj zabrałem się za wymianę amortyzatorów i po ściągnięciu koła zauważyłem że zacisk hamulcowy ma wyraźny luz. Jak złapiemy go w rękę i mocno szarpniemy to wyraźnie stuka. Na tę chwilę nie ruszam amortyzatorów bo może się okazać że te cholerne stuki pochodzą nie z zawieszenia a właśnie z zacisków hamulcowych. Jak zbadam temat dokładniej to dam znać. Jedno jest pewne. To nie ma prawa mieć takiego luzu.
  14. No właśnie. Sprawność amortyzatorów wyszła 80% ale to jedyna rzecz na którą postawił mechanik. Dodał również że b8 jest cholernie ciężkim przypadkiem. Nie jestem pierwszą osobą która była u niego z zawieszeniem i nigdzie nie było widać zmęczenia materiału.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy