Skocz do zawartości

ryba84

  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gość z EKG mówił że jeśli jest strzelony kolektor ssący to kanał najbliżej rozrządu będzie czystszy od pozostałych.
  2. Dzięki śliczne. Najcieńszy imbus z zestawu narzędzi pomógł.
  3. Miałem pod klamką dużo rys. Ściągnąłem ją żeby był łatwiejszy dostęp przy polerowaniu. Żeby ją ściągnąć trzeba na bocznej ścianie drzwi wcisnąć taką plastikową zapadkę pod gumową zaślepką. Wychodzi wtedy ta mniejsza część klamki i ladnie wychodzi całość. Gorzej jest z montażem. Wkładamy klamkę, potem tę mniejszą część klamki i wtedy trzeba tę zapadkę cofnąć żeby całość się trzymała na swoim miejscu. Tylko jak tę zapadkę cofnąć? Jedyne co mi przychodzi na myśl to rozebrać teraz cały boczek i od środka to cofnąć. Ale nie ma na to patentu?
  4. Tak jak w temacie. Odkręciłem ramiona wycieraczek i próbuje wyciągnąć podszybie. Ale za cholere nie chce wyskoczyć jak ciągnę do siebie. Można je przesuwać w lewo i w prawo jest jakby w takiej prowadnicy ale nie chce zejść. Nie chcę tego połamać. Jest jakiś patent na to? Z góry dzięki za odpowiedź.
  5. Nie ma interwału. Ja myślę że przy następnym rozrządzie do niego zajrzę. Czyli przy 400 tyś.
  6. Przepłukałem układ chłodzenia wodą z octem. Litr octu na bańke 10l wody. Zrobiłem tak 2 razy. Za każdym razem mała trasa żeby otworzyła się pompa elektryczna wody. Ta przy rozrządzie. Następnie zalałem petrygo g12 plus. Musiało się coś przeczyścić bo ogrzewanie na nogi wróciło.
  7. Mnie też to czeka bo straciłem ciepłe powietrze na nogi.
  8. Ja odpuściłem czyszczenie wtrysków. Pomysł z wlaniem preparatu do obudowy filtra paliwa jest słaby. Przecież zaraz wszystko wyląduje powrotem w baku. A co do tego świerszczenia. Praktycznie każde 2.0 tdi po 2014r ma ten specyficzny świergot.
  9. Ja po ponad roku od wymiany akumulatora mogę z czystym sumieniem napisać że problem z ciężkim odpalaniem przepadł całkowicie. Zero problemu. W moim przypadku akumulator był winny.
  10. Witam Coraz częściej zaczyna wypalać mi dpf. Po doświadczeniach z poprzednim volvo wiem że można temu zaradzić czyszcząc wtryski za pomocą chemii. W przypadku volviaka jest schemat podłączenia przewodów do zasilania i powrotu paliwa. W przypadku passata b8 nigdzie takiego schematu nie znalazłem a sam nie potrafię tego ogarnąć. Z filtra paliwa wychodzą 3 przewody. Robił już to ktoś w ea288?
  11. To jest jakaś reguła w tym modelu. Cieknie z tych uszczelniaczy nagminnie a mało kto to rusza przy rozrządzie.
  12. Wymieniali uszczelniacz na wale?
  13. Mam to właśnie w kombiaku. Myślałem że żarówka się spaliła ale jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności