Jump to content

ryba84

  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja głupi nie wiedziałem co to forum Passata i roku temu podjechałem do hurtowni po najtańszy akum do mojego b8 i zwyczajnie go wymieniłem. Świeciła się jakaś kontrolka ale zgasła po jakiejś chwili. Aż podjechałem dzisiaj po pracy do speca od akum żeby go zmierzył/sprawdził i twierdzi że aku jak nowe.
  2. Bez DCC. Opony standard przy tej feldze czyli 215/55r17.
  3. U mnie na 17 to jazda jak wozem drabiniastym. Tapczan. Myślę o 18 i niższym profilu. 16 w b8 to jakieś totalne nieporozumienie. Auto wygląda okropnie.
  4. U mnie również bez zmian. Chociaż tak naprawde mógłby się zepsuć to bym go wywalił bo dalszy wzrost mocy blokuje
  5. Ja mam odwrotnie. Minimalnie ubywa. Swoją drogą to jeśli masz taki stan rzeczy to pomyśl o wcześniejszej wymianie oleju.
  6. Wymieniłem rozrząd na 209 tyś. Przesłona pompy ewidentnie miała problemy z płynnym zamykaniem/otwieraniem. Jeśli chodzi o pasek to wygląda jakby mógł przejechać kolejne 209 tyś.
  7. Ja dzisiaj zabrałem się za wymianę amortyzatorów i po ściągnięciu koła zauważyłem że zacisk hamulcowy ma wyraźny luz. Jak złapiemy go w rękę i mocno szarpniemy to wyraźnie stuka. Na tę chwilę nie ruszam amortyzatorów bo może się okazać że te cholerne stuki pochodzą nie z zawieszenia a właśnie z zacisków hamulcowych. Jak zbadam temat dokładniej to dam znać. Jedno jest pewne. To nie ma prawa mieć takiego luzu.
  8. No właśnie. Sprawność amortyzatorów wyszła 80% ale to jedyna rzecz na którą postawił mechanik. Dodał również że b8 jest cholernie ciężkim przypadkiem. Nie jestem pierwszą osobą która była u niego z zawieszeniem i nigdzie nie było widać zmęczenia materiału.
  9. Robił ktoś z was przednie zawieszenie w B8? Mam 205 tyś i pojawiły się pierwsze stuki z przodu. Sprawdzone przeguby, sworzeń wahacza, końcówki drążków, drążek stabilizatora, tuleje wahacza. Wszystko na szarpakach. Dokładnie i powoli. Mocowania amora też. Zero luzu. Przekładnia kierownicza w warunkach testów "domowych" nie daje żadnych stuków. Mocne ruchy lewo/prawo. Dwóch mechaników sprawdzało zawieszenie i nic. Jeden diagnosta z wieloletnim doświadczeniem też nic nie widzi. A passat puka. Na małych nierównościach. Na dziurach dużych mniej lub wcale. Co wam pierwsze poleciało na przodzie?
  10. witam Tak jak w temacie. Potrzebuję nr katalogowy kompletnej półosi lewej (od strony skrzyni) do Passata B8 150km dsg. Pozdrawiam
  11. Ja b8 podnosiłem podnośnikiem trapezowym w miejscu do tego przeznaczonym. Czyli progi. Kobylki postawiłem blisko mocowania wahacza.
  12. Ja mam 2.0 tdi i podpowiem w kwestii podwyższonych obrotów. Miałem dosyć często obroty na biegu jałowym 1 tyś. Myślę że to dpf. Nie gasilem auta a jak mogłem to robiłem trasę na obwodnicę. Tylko to działo się naprawdę często. Kupiłem obd2 i aplikacje dpf i okazało się że wyższe obroty biegu jałowego (1 tyś) nie były związane z wypalaniem dpf. Wychodzi na to że b8 podwyższa obroty również z innego powodu. Jakiego? Nie mam pojęcia.
  13. Ja mam prz spokojniej jeździe pomiędzy 98 a 105. Przy agresywnej nie przekracza 115 stopni. Olej Total Longlife 5w30.
  14. Głupie pytanie. Poprzednie auto miało zwykły kluczyk i po długim postoju miało problem z odpalaniem więc włączałem zapłon dwa razy przed uruchomieniem żeby pompa paliwa nabiła ciśnienie. Wtedy odpalał normalnie. W B8 nie mam kluczyka tylko guzik. Jak w takim przypadku 2 razy uruchomić pompę bez odpalania? Dodam że jest DSG na pokładzie.
  15. U mnie wyszło tak. 190 z hakiem. Największa różnica jest przy wyższych prędkościach. W końcu auto zaczęło coś przyspieszać powyżej 140.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy