Roviks
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.4 TSI ACT 150KM
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kurcze, właśnie u mnie nowe sachsy z tyłu, nawet mechanik ponownie zmienił poduszkę amortyzatorów z tyłu ale problem dalej występuje... Większość opisuje że mogą być trefne te sachsy... Może trzeba będzie go poprosić żeby je wymienił - ale czy jest jakaś opcja ich sprawdzenia przed wymianą?
-
Panowie u mnie wyszła ciekawsza sprawa. Wymienione amortyzatory na nowe (SACHS), potem po reklamacji u mechanika zmienił jeszcze dodatkowo poduszkę więc podjechałem jeszcze do znajomego. Sprawdził całe zawieszenie z tyłu - mówi że nic nie widać - a głuche stuki dalej są. Zacząłem kombinować i chyba znalazłem. Prawdopodobnie głuche stuki w moim przypadku pochodzą od klapy bagażnika - a konkretniej pewnie coś od mechanizmu elektrycznego klapy. Na razie nie wiem jak mam się za to zabrać - ale pokaże Wam jak udało mi się wstępnie rozszyfrować problem. VID_20210813_081529.zip
-
Drodzy użytkownicy, Jako, że przymierzam się do przejęcia passata B8 1.4 TSI 150KM (2016) przy przebiegu 140 tys km (rodzina) zastanawiam się czy warto patrzeć na w/w model z dłuższą perspektywa niż powiedzmy dwa lata. Chciałbym posłuchać Waszych opinii. W moim przypadku przy 140 tys km - należy nabić cała klimę (już prawie nic nie zostało) około 375 g nowego czynnika) oraz zmienić tarcze i klocki tył bo poprzedni użytkownik prawdopodobnie zignorował temat buczenia podczas hamowania przy duzych prędkościach. Jeden jeszcze taki mankament który wydaje mi się że też w najbliższym czasie będzie czekał to wymiana amortyzatorow? (Lekkie stuki z okolicy bagażnika - po weryfikacji przez dwóch mechaników tylko to przychodzi im do głowy bo poza tym od dołu igła )