Skocz do zawartości
Lavigru

Stuki w tylnym zawieszeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam nie slysze roznicy, ale to o czym myslisz to to nie to ;.)

W kazdym aucie w bagazniku jest kratka wentylacyjna z klapka i jak zamykasz drzwi przy zamknietych pozostalych drzwiach i bagazniku to tą klapkę czesto slychac.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie  stukało podczas jazdy z małą prędkością na nierównościach, pomogła wymiana amortyzatorów... z przodu stukał mi lewy , a z tyłu prawy. Po zdemontowaniu okazało się, że jest wyczuwalny luz na tłoczyskach amortyzatorów... teraz nic nie stuka, ale trzeba przyznać że passat B8 jest dość twardy i ma problemy z tłumieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, właśnie u mnie nowe sachsy z tyłu, nawet mechanik ponownie zmienił poduszkę amortyzatorów z tyłu ale problem dalej występuje...

Większość opisuje że mogą być trefne te sachsy... Może trzeba będzie go poprosić żeby je wymienił - ale czy jest jakaś opcja ich sprawdzenia przed wymianą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie radość również  trwała chwilę, wpadając w dziurę lub jadąc po nierównościach poprzecznych coś nadal stuka w prawym tylnym kole. Dokładna kontrola na stacji nie wykazała nic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie te stuki i pracujaca buda na nierównościach to dla mnie auto w pelni zadowalajace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po około 90 tyś już tylny amor się pocił ,teraz jest tak zalany, że masakra, a jest dopiero 120 tyś, oczywiście stuka i puka. Co ciekawe w passacie b6 mam wszystkie suche ,a na blacie 370 tyś.  Poza tym nie wspomnę o lepszym komforcie na nierównościach których jest sporo w mojej aglomeracji.  Teraz nie wiem na jakie wymienić , a najchętniej to bym wymienił wszystkie razem ze sprężynami bo strasznie niekomfortowy ten zawias od nowości. Znajomego sportowy Nissan 350z jest bardziej komfortowy. Ciekawe jak sprawują się sprężyny Eibacha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się przesiadłem z B6 na B8 i byłem mocno zawiedziony zawieszeniem, ale już się przyzwyczaiłem, że jest twardawo. Jeśli chodzi o stukanie to sprawdźcie amortyzator... ja na tył dałem KYB 3448024, są bardziej komfortowe od sachsa, teraz nic nie stuka i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.10.2021 o 17:25, pawelbad napisał:

na tył dałem KYB 3448024, są bardziej komfortowe od sachsa

teoretycznie dobierajac wg vinu, sprezysosc powinna byc identyko.

Mozna jakos sprawdzic jaka twardosc zawiechy sie ma? Czy kazdy B8 mial taka sama twardosc oprocz DCC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak się mają bilstein b6 , są droższe ale znam te amory z innych aut i nawet na bardzo niskim profilu był komfort ale też i przyczepność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, kubek197878 napisał:

ciekawe jak się mają bilstein b6 , są droższe ale znam te amory z innych aut i nawet na bardzo niskim profilu był komfort ale też i przyczepność.

Sprawdzam sobie amorki na autodoc po nr vin, i wychodzi ze do moejo 1.8TSI sa przeznaczone amorki  z zawieszeniem sportowym. Moze stad te stuki, bo amorki za twarde sa?

W sprezynach nie widze juz rozróżnienia na sportowe i zwykle.

Moze w takim razie wystarczy wymienic amorki na wersje standars/komfort?  ;>) 

 

 

edit.

 

a jednak jest rozbicie na zwykle i sportowe sprezeyny. Ciekawe czemu maja rozna dlugosc 303 i 364mm.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, kubek197878 napisał:

ciekawe jak się mają bilstein b6

Miałem i musiałem wymienić bo dopiero było twardo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Problem stukających tylnych amortyzatorów powrócił. Przy 180 tys. km. wymieniłem oryginalne na Bilstein oraz również poduszki na nowe. Stukanie było takie, jakby to właśnie poduszki były wyklepane, luźne czy cholera wie co. Bilstein poszedł po dwóch tygodniach na reklamację, bo było gorzej niż na oryginalnych używanych od nowości. Zwrócili pieniądze. Teraz mam od 20 tys. km. mam Kayaba i stukanie powróciło, jak tylko zrobiło się zimno. Ale to stukanie jest okropne, dosłownie jakby metal o metal się tłukł. Zamierzałem kupić Sachs, ale poprzedni post mnie ostudził. Czy macie jakieś sprawdzone, które działają poprawnie? Czy po założeniu nowych z ASO będzie normalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze amortyzatory to jakaś kpina .... Mam też passata b6 który jeździ po tych samych drogach co B8 i wpadł w wiele dziur, woził cement i pustaki załadowany pod dach i amory są suchutkie i nic nie stuka, przebieg obecnie 370 tyś ,w moich rękach od 150 tyś i amory jeszcze seryjne. Miałem octavie 10 lat, zrobiłem ze 150 tyś i jak ją kupiłem to sprzedałem bez wymiany amorów i przed sprzedażą były suchutkie. A tu nowe auto i przy 90 tyś już zaczął lać tylny amor. Najlepsze jest to że na gwarancji nie uznają amorów.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zamienniki to już porażka totalna. Bierzesz nowy amor i średnio 2/3 na 10 szt są od nowości śmietnik. Zakładasz nowy a tu wali gorzej niż stary po 200 tyś. Trzeba reklamować nowe amory, tarcze... wszędzie dziadostwo. 

W b8 bardzo często leci łącznik stabilizatora. Wymieniasz na nowy, najlepszej firmy i po 20 tyś znowu puka. A jak dasz coś gorszego to potrafi pukać po kilku tysiącach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na pewno to nie są łączniki, bo je odłączałem, aby wyeliminować również stabilizator. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Od niedawna jestem właściciel b8 2017 2. 0 tdi 190 ps. Samochód sprowadziłem sam z Niemiec, zadbany egzemplarz 160 k nalotu. Podczas najazdu np na próg próg zwalniający, albo pasy dla przechodniów te podniesione słychać jakiś dźwięk.. No to pukanie ni skrzypienie, coś pomiedzy ? ogólnie mam wywalone, bo po jakimś czasie jazdy słychać to mniej, ale czytałem, że mogą to być tulejki wahacza. Ma ktoś sprawdzoną markę? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komus udalo sie pozbyc głuchych stukow?

W lutym wymieniłem amorki przod z poduszkami. Przód przestal stukach, a tyl dalej głucho popukuje przy toczeniu sie.

Zimno sie zrobiło i zawiecha dodatkowo skrzypi na nierównościachz, na spowalniaczu cos chrumknie czasami, a w środku częściej plastiki skrzypia i drgaja. Co za gówno 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Jericho napisał:

Czy komus udalo sie pozbyc głuchych stukow?

W lutym wymieniłem amorki przod z poduszkami. Przód przestal stukach, a tyl dalej głucho popukuje przy toczeniu sie.

Zimno sie zrobiło i zawiecha dodatkowo skrzypi na nierównościachz, na spowalniaczu cos chrumknie czasami, a w środku częściej plastiki skrzypia i drgaja. Co za gówno 

Cześć.
Finalnie mam zamontowane całe zestawy Sachs i jest lepiej niż na innych. Generalnie wszystkie innych firm były tragiczne na mrozie, wszystkie reklamowałem. Na Sachs jest lekkie głuche popukiwanie, ale o niebo lepiej niż na innych. Mam wrażenie, że z prawej strony popukuje mocniej niż z lewej (tak było na każdych), ale powtarzam, to jest taki lekkie głuche popukiwanie.

Dodam, że odpięcie stabilizatora nic nie zmieniło. Taki urok widocznie tego samochodu lub dostępnych części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności