mielke Zgłoś #201 Napisano 15 Stycznia 2012 to pojawia się okienko z wyborem portów Com np.6,7,12w mendżerze urządzeń ustawić port zgodny z powyższym jednym kanałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #202 Napisano 18 Stycznia 2012 Lekko podsumowując aspekt sterowników USB do Visty 64 bitowej.. Ponieważ i do mojego kabelka nie dają sie zainstalować sterowniki ( komunikat w rodzaju "nie ta wersja- 64bit") Mamy póki co 2 rozwiazania ( info z wątku) 1. Inny laptop z XP 2.Maszyna virtualna czy ktoś ma 3 rozwiązanie? Nie mam laptopa zastępczego a te karkołomne sztuczki z wirtualnym XP...masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #203 Napisano 23 Stycznia 2012 Może ktoś podpowie co jest przyczyną braku możliwości większości funkcji w programie VAG-Com 3,112,Używam kabelka "niebieskiego"KKL-USB,sterowniki zainstalowane,porty ustawione,program odpala i odczytuje sterownik samochodu Passat B5fl 2001.Kiedy otwieram BASIC SETTING i wybieram np blok 004,odpalam silnik, włącza się na desce lampka świec żarowych i napis ENGINE WORKING auto zwiększa obroty i na zielono pokazuje w okienkach wartości ,natomiast przy wybraniu innego bloku,góra-dół -napis ERROR na czerwono w pozostałych okienkach i blokach.Nie mogę więc skorzystać w pełni z programu.O co chodzi?Laptop użyty to e-Machine na Vista Basic z opcją WIN MX 8,1 na bazie Win XP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #204 Napisano 23 Stycznia 2012 spróbuj przed wejściem w BS wejść w login i wpisać 12233 i ok a potem w BS dopiero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #205 Napisano 23 Stycznia 2012 Mamy póki co 2 rozwiazania 1. Inny laptop z XP 2.Maszyna virtualna czy ktoś ma 3 rozwiązanie? Nie mam laptopa zastępczego a te karkołomne sztuczki z wirtualnym XP...masakra. zainstalować jako drugi system Win xp, ja tak mam ,pierwszy był win 7 a jako drugi doinstalowałem Win xp. Jedyny problem w tym rozwiązaniu to taki ze podczas instalowania xp wysypuje sie nam loader win 7 i trzeba po instalacji naprawić go z płyty win 7 i później odpowiednim programem ustawić bootowania systemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson221800 Zgłoś #206 Napisano 24 Stycznia 2012 Witam piszę tutaj wiele już przeczytałem ale nie znalazłem jakoś żadnej wskazówki na moją odpowiedź. Sytuacja wygląda tak ma lapka Acer na nim XP z SP3 do niego kabelek KKL (niebieski) zainstalowane sterowniki (najnowsze przynajmniej mi się tak wydaję) porty dobrze ustawione za równo w programie jak i lapku. Mój problem polega na tym że chciałem potraktować Vagiem silnik tak w celu kontrolnym bo drobny kłopot pojawił się z rannym odpalaniem i nie mogę połączyć się z silnikiem. Gdy np wybieram Auto-Scan to tylko mogę połączyć się z ABS (nr 3), Instruments (nr 17), Airbags (nr 15), Cent. Conv. (nr 46). Wszystkiego już próbowałem, odłączałem akumulator, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, sprawdzałem na wszystkich jednostkach latency time od 1 do 16, zmniejszyłem wartość transferu do 1024 i nic dalej to samo?? Używam dwóch programów: VAG-COM Release 311-2 oraz Polski VAG 4.9. Nie ma pojęcia gdzie kryje się przyczyna?? Czekam na jakieś wskazówki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #207 Napisano 25 Stycznia 2012 (edytowane) ... nie mogę połączyć się z silnikiem.Gdy np wybieram Auto-Scan to tylko mogę połączyć się z ABS (nr 3), Instruments (nr 17), Airbags (nr 15), Cent. Conv. (nr 46). Wszystkiego już próbowałem.... Witam to mi wygląda na słaby kabel nie i może się przebić.:dupablada. miałem podobna sytuacje(najtańszy niebieski kabelek) ,tyle że mi udało sie załapać na jednym zakresie "latency"a objawiało się to tak, na vag-u 311-2 nie łączył w ogóle z silnikiem,powtarzał chyba klika razy i wywalał komunikat ze nie może się połączyć,natomiast Polskim Vagu 4.9 rwał połączenie i wypisywał jakieś bzdurne znaki w nazwie modułu,podczas połączenia i zaraz zrywał i restartował od nowa,tak jak pisałem pomogło zmniejszenie prędkości transferu do 1024 i latency na 9 chyba . Zakupiłem drugi droższy (Polski Vag) i tu bez żadnych problemów śmiga na domyślnych wartościach latency 16 i transfer na 2496, wiec to mówi samo za siebie , Możesz jeszcze spróbować pobawić się w ustawianie na Polskim Vagu ,na silniku i ustawić transfer na 1024 i po kolei od 16 schodzić o jedno w dół tam widać jakie bzdurne dane są wpisywane w żółtych polach "informacji o sterowniku",jeśli próbuje sie z nim połączyć.gdy nie ma żadnej komunikacji nie wyświetla się tam nic ,jeśli jakąś łapie wyświetla tam nazwę itp.jeśli na którymś latency zacznie wyświetlać jakieś dziwne znaki a nie nazwę to znaczy ze w tych okolicach powinien złapać poprawne połączenie ,jeśli nie uda się to tak jak pisałem za słaby kabelek i nie przebije się mnie w tym momencie pomagało cofniecie kluczyka o tyle tylko aby kontrolki zgasły wtedy sie połączył ,wyświetlił błędy ale niestety wtedy nie można nic w sterowniku już wykasować (to znaczy błędy się skasują te wyświetlone na w programie na komputerze ale nie w sterowniku silnika . Edytowane 25 Stycznia 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson221800 Zgłoś #208 Napisano 25 Stycznia 2012 Spróbuje jeszcze po kombinować z VCDS-Lite. Jeśli to nie pomoże to chyba czas na nowy kabelek tylko już jakiś który da rade. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sopel-85 Zgłoś #209 Napisano 4 Marca 2012 Witam to mi wygląda na słaby kabel nie i może się przebić.:dupablada. miałem podobna sytuacje(najtańszy niebieski kabelek) ,tyle że mi udało sie załapać na jednym zakresie "latency"a objawiało się to tak, na vag-u 311-2 nie łączył w ogóle z silnikiem,powtarzał chyba klika razy i wywalał komunikat ze nie może się połączyć,natomiast Polskim Vagu 4.9 rwał połączenie i wypisywał jakieś bzdurne znaki w nazwie modułu,podczas połączenia i zaraz zrywał i restartował od nowa,tak jak pisałem pomogło zmniejszenie prędkości transferu do 1024 i latency na 9 chyba . Zakupiłem drugi droższy (Polski Vag) i tu bez żadnych problemów śmiga na domyślnych wartościach latency 16 i transfer na 2496, wiec to mówi samo za siebie , Możesz jeszcze spróbować pobawić się w ustawianie na Polskim Vagu ,na silniku i ustawić transfer na 1024 i po kolei od 16 schodzić o jedno w dół tam widać jakie bzdurne dane są wpisywane w żółtych polach "informacji o sterowniku",jeśli próbuje sie z nim połączyć.gdy nie ma żadnej komunikacji nie wyświetla się tam nic ,jeśli jakąś łapie wyświetla tam nazwę itp.jeśli na którymś latency zacznie wyświetlać jakieś dziwne znaki a nie nazwę to znaczy ze w tych okolicach powinien złapać poprawne połączenie ,jeśli nie uda się to tak jak pisałem za słaby kabelek i nie przebije się mnie w tym momencie pomagało cofniecie kluczyka o tyle tylko aby kontrolki zgasły wtedy sie połączył ,wyświetlił błędy ale niestety wtedy nie można nic w sterowniku już wykasować (to znaczy błędy się skasują te wyświetlone na w programie na komputerze ale nie w sterowniku silnika . Mam podobny problem , tyle ze wczesniej skanujac ten sam silnik tyle ze w audi 80 zeswapowane 1.8T oznaczenie AEB nie mialem problemow , widzialem wszystko od a do z , teraz natomiast w passacie b5 z tym samym motorem widze tylko adresy 08 klimatronic ,17immo ,46 modol komfortu... program vag-com409 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #210 Napisano 10 Kwietnia 2012 panowie a co to za komunikat "too many communication error to continue" jakies 3 miesiace temu normalnie kabelek(niebieski) śmigał aż do dzis i objawia mi sie tym ze własnie komunikatem. 1. test w vagcom 409.1 przechodzi daje "save" 2. porty com1 sa zgodne kabel padł ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba87 Zgłoś #211 Napisano 15 Kwietnia 2012 Witam. Wymieniam licznik w moim passku. Koledzy z forum powiedzieli mi jakie interfejsy należy kupić do tego zabiegu. vag tocho działa poprawnie, natomiast vag kkl niebieski kabelek nie może znalezć sterowników. Podaje katalog w którym się znajdują i nic... Próbowałem już wgrać inne, ale ta sama sprawa... System operacyjny to XP lapek maxdata. Co w takiej sytuacji zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #212 Napisano 16 Kwietnia 2012 Witam. Panowie mam problem robiłem formata laptopa i tera nie mogę zainstalować kabla OBD II... Skąd moge wziąć sterowniki? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
besthorn Zgłoś #213 Napisano 16 Kwietnia 2012 Moze z tad http://www.ftdichip.com/FTDrivers.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bp121 Zgłoś #214 Napisano 6 Maja 2012 Witam, Zakupiłem Polski Vag 2.5 + kabel 409.1 Po podpieciu pod komputer z Win XP kabel jest rozpoznawany, ale żadne sterowniki do niego nie pasują. A w menedżerze wychodzi coś takiego: Próbowalem juz roznych sterownikow i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
four Zgłoś #215 Napisano 7 Czerwca 2012 niestety nadal nie moge zrobic testu. wywala komunukat COM port status OK. interface status :3 -not found or not ready CO ROBIC BO JUZ NIE MAM POMYSLOW wszystko ok . dzis udalo mi sie podlaczyc interface i wykasowac blad air bag.pozdrawiam wszystkich co mi pomogli Panowie mam to samo ;/ siedzę już od dwóch godzin nad tym i nic.. mam kabel od Viakena, VAG KKL. Przewertowałem forum i sporo osób miało widzę ten sam problem, ale w końcu im się udało. U mnie póki co kicha.. nie idzie połączyć się z interfejsem pomimo, iż porty ustawiam na COM3, sterowniki zainstalowałem te co mi dali na płytce i nic.. próbowałem już wszystkiego. Zaznaczę też, że za każdym razem jak robię test przekręcam kluczyk.. Pomoże ktoś? Może to wina laptopa.. mam asusa z systemem win7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #216 Napisano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Zaznaczę też, że za każdym razem jak robię test przekręcam kluczyk.. Test robi sie na wpiętym interfejsie i wyłączonym zapłonie(czyli kluczyk w stacyjce ale nie przekręcamy nim,nic sie nie świeci na liczniku) Ważne aby robić to w odpowiedniej kolenośći: 1.wpinamy interfejs do gniazda obd w samochodzie, 2.wpinamy drugi koniec USB do laptopa 3.uruchamiamy program Vag Com i robimy Test(zapłon wyłączony) jesli chcemy sie połączyc z jakims sterownikiem dopiero teraz włączamy zapłon(przekręcamy kluczyk aby zaświeciły sie kontrolki,ale bez odpalania auta) Jeśli wszystko zrobimy według tej procedury i mamy dobrze ustawione porty i kabelek jest ok,to test musi wyjść dobrze. A komunikat powinien wyglądać niej wiecej tak ATTACH=CONFIG]84167[/ATTACH] Edytowane 7 Czerwca 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #217 Napisano 26 Czerwca 2012 Czy mi ktos pomoze bo mnie zaraz cos trafi Stan portu: OK Interfejs: Nie wykryto! Probowalem juz chyba wszystkich mozliwych opcji jakie opisane sa w dziale ale nic to nie daje albo ja cos zle robie albo nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #218 Napisano 26 Czerwca 2012 Czy mi ktos pomoze bo mnie zaraz cos trafi Stan portu: OK Interfejs: Nie wykryto! Probowalem juz chyba wszystkich mozliwych opcji jakie opisane sa w dziale ale nic to nie daje albo ja cos zle robie albo nie wiem. Jan tez nie wiem co robisz i jak ,lub czego nie robisz bo nic nie opisałeś.Jaki kabel jaki system ,jaki program,jak ustawiony port,jakie wartości w ustawieniach com itp.Więc nie sadze żeby Ci ktos cokolwiek napisał i pomógł bo nie podałeś żadnych informacji. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slowik84 Zgłoś #219 Napisano 24 Lipca 2012 Witam ja zakupilem kabelek "Interfejs diagnostyczny VAG KKL OBD2 na usb" i moj problem z tego co przeczytalem na forum polega na tym iż zainstalował się on na "com8" a powinien na "com3" nie wiem co mam zrobic zeby zwolnić "com3" - czy ktoś mógłby mio w tym pomoc Prosze Nie wiem co mam odinstalowac, mam windows vista strowniki do kabelka zainstalowaly sie normalnie jedynie p[roblem z tym portem COM3 tu screen z menagera systemowego: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #220 Napisano 24 Lipca 2012 (edytowane) Witam ja zakupilem kabelek "Interfejs diagnostyczny VAG KKL OBD2 na usb" i moj problem z tego co przeczytalem na forum polega na tym iż zainstalował się on na "com8" a powinien na "com3" nie wiem co mam zrobic zeby zwolnić "com3" - czy ktoś mógłby mio w tym pomocProsze Nie wiem co mam odinstalowac, mam windows vista strowniki do kabelka zainstalowaly sie normalnie jedynie p[roblem z tym portem COM3 tu screen z menagera systemowego: [ATTACH=CONFIG]86690[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86691[/ATTACH] Troszkę pomyliles. Musisz ten com8 zmienić na com z przedziału 1-4. Któryś na pewno będzie wolny. Jak już ustawisz port com w menadzerze to potem taki sam port com ustawiasz w vag-com. Tyle. Na zrzucie coś masz na com2. Co to? Edytowane 24 Lipca 2012 przez czaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach