adrianek Zgłoś #301 Napisano 27 Listopada 2015 Witam panowie mam pytanie mam passata b6 2.0 TDI 140 koni oznaczenie silnika BMP mam dowas prośbę ostatnia wymiana rozrządu była przy przebiegu 147tys obecnie ma 210tys ile mogę zrobić jeszcze czy spokojnie do 240tys czy wiencej czy mniej Passat z roku 8.2006 dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #302 Napisano 29 Listopada 2015 Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #303 Napisano 29 Listopada 2015 Ile ludzi, tyle opinii. Rozbieżność bedzie między 60 a 150 tys zapewne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #304 Napisano 29 Listopada 2015 Napewno tylko chodzi mi oto czy jeszcze jest czas był wymieniany rozrząd przy 147 w 2013 roku a ma obecnie 210 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #305 Napisano 29 Listopada 2015 Napewno tylko chodzi mi oto czy jeszcze jest czas był wymieniany rozrząd przy 147 w 2013 roku a ma obecnie 210 tys Zasada wymiany co 5 lat lub 60tyś km. Jeśli jest rozrząd był założony oryginalny to co 5 lat lub 120 tyś. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #306 Napisano 1 Grudnia 2015 Zasada wymiany co 5 lat lub 60tyś km. Jeśli jest rozrząd był założony oryginalny to co 5 lat lub 120 tyś. km.[/QUO byl wymieniany w niemczech i dlatego pytam sie czy jeszcze moge jezdzic czy wymieniac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #307 Napisano 1 Grudnia 2015 Zasada wymiany co 5 lat lub 60tyś km. Jeśli jest rozrząd był założony oryginalny to co 5 lat lub 120 tyś. km.[/QUO byl wymieniany w niemczech i dlatego pytam sie czy jeszcze moge jezdzic czy wymieniac Ja kupiłem auto od handlarza i zapewniał mnie że wymienił rozrząd, nawet potwierdzał mi wpisem do książki serwisowej (przez firmę krzak) nie dało mi to spokoju, umówiłem się na wymianę i okazało się że wymieniona została pompa wody (pewnie pociekła) i pasek. Reszta nie była wymieniona. Wiec w twoim przypadku bym nie pytał tylko wymienił, nie jest to duży koszt w porównaniu gdyby pasek strzelił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #308 Napisano 2 Grudnia 2015 Ja kupiłem auto od handlarza i zapewniał mnie że wymienił rozrząd, nawet potwierdzał mi wpisem do książki serwisowej (przez firmę krzak) nie dało mi to spokoju, umówiłem się na wymianę i okazało się że wymieniona została pompa wody (pewnie pociekła) i pasek. Reszta nie była wymieniona. Wiec w twoim przypadku bym nie pytał tylko wymienił, nie jest to duży koszt w porównaniu gdyby pasek strzelił moze i tak tylko ze auto bylo kupione w niemczech od osoby mi znanej i prywatnej w pis w książce tez jest moje pytanie moze glupie ale ja chcem sie tylko dowiedziec czy od czasu wymiany 147tys do obecnego przebiegu 210tys ile moge jescze zrobic na tym rozrzondzie ? zamiezam wymienic latem rozrzond dlatego sie pytam tu was fachowcow od passatow pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #309 Napisano 2 Grudnia 2015 nikt Ci nie da gwarancji ile możesz jeszcze zrobić bez zaglądania do niego. Jedź do mechanika zobacz czy wszystko jest z rozrządem i jego napinaniem poprawnie i na tej podstawie Adrian podejmij decyzje. Jeśli wszystko gra to do 90k myślę że mógłbyś dojeździć, trzymaj się tylko także tej zasady 5 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #310 Napisano 2 Grudnia 2015 nikt Ci nie da gwarancji ile możesz jeszcze zrobić bez zaglądania do niego. Jedź do mechanika zobacz czy wszystko jest z rozrządem i jego napinaniem poprawnie i na tej podstawie Adrian podejmij decyzje.Jeśli wszystko gra to do 90k myślę że mógłbyś dojeździć, trzymaj się tylko także tej zasady 5 lat. dzieki Marcin za szypką odpowiec bende w polsce to podjade do mechanika i zobaczy co i jak wsumie byl wymieniony w 2013 przy 147 ale jak cos bendzie nie tak to bende musial wymienic troche grosza pujdzie bo czeka mnie jeszcze dwumas bo juz na zimnym silniku wali dzieki jeszcze ras pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #311 Napisano 2 Grudnia 2015 (edytowane) oczy mnie bola to raz a co do tematu to w swoim wymieniam w okolicach 100tys, wszystko w sumie zalezy od stylu jazdy, gdzie jezdzisz (trasa/miasto) i dystansu jaki pokonujesz na przejezdzie Edytowane 2 Grudnia 2015 przez Orson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kml_84 Zgłoś #312 Napisano 2 Grudnia 2015 mnie brzuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #313 Napisano 2 Grudnia 2015 jeżeli był oryginał to tyle samo co producent zaleca spokojnie przelata, tak przynajmniej ASO mówi, w przypadku BMP 150 tys. Ja jednak trzymam się zasady 80-90 tys, w tym silniku akurat jest tani rozrząd a przynajmniej spokojnie można spać. Swego czasu w silnikach opel/fiat był problem ASO zalecało pierwszą wymianę po 150 tys, a auta na lawetach przyjeżdżały do ASO przy przebiegach 80-100 tys z pękniętymi paskami:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #314 Napisano 2 Grudnia 2015 dzieki Marcin za szypką odpowiec bende w polsce to podjade do mechanika i zobaczy co i jak wsumie byl wymieniony w 2013 przy 147 ale jak cos bendzie nie tak to bende musial wymienic troche grosza pujdzie bo czeka mnie jeszcze dwumas bo juz na zimnym silniku wali dzieki jeszcze ras pozdro lepiej zapobiegać niż naprawiać Włącz sobie słowniK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #315 Napisano 2 Grudnia 2015 Ja mam cc z 2011r ,silnik 2.0 CR tdi 170km i przebieg prawie 100 tys mil czyli prawie 160 tys km,kod silnika CFGB. .Na święta jadę do Polski i szukam odpowiedniego serwisu ASO vw .Pochodzę z wielkopolski , będę też na dolnym Śląsku . (Polkowice ).Dzwonilem do vw w Lesznie i części pasek ,pompa wody ,rolki napinacz i nie wiem czy za płyn tez mi powiedział przez telefon prawie tysiąc złotych .Zastanawiam się ile za robocizne biorą i czy warto jechać do ASO.W UK 450 funtów także różnica taka ze jak zrobię w Polsce to mi na czipa zostanie tylko ze czipa nie mogę robić bo będą coś korygować w sterowniku wiadomo z jakiego powodu oszuści z vw ha ha . Gdzie w Wielkopolsce warto podjechać do vw ? Kiedyś seat w Głogowie naprawial mi Leona 1 po wypadku w Polsce i byli nawet spoko może tam zadzwonię wkoncu seat tez ma 2.0 silniki i to to samo . Będę wdzieczny za wszelką pomoc . PS.Jestem juz na forum drugi rok ale pod postami sprzedawców oryginalnych części vw nie mogę zadawać pytań ? Ktoś wie dlaczego? Wysyłałem tez prywatne wiadomości i nic . Czy ASO da mi te 2 lata gwarancji jeśli przywiozę oryginalne czesci na wymianę ale nie kupione od nich ? Dzieki i pozdrawiam . U mnie wymiana co 5 lat lub 120 tys mil czyli 192 tys km dokładnie �� Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #316 Napisano 3 Grudnia 2015 Mam pytanie do wszystkich, jak myślicie mam Passata z 2009r nalatane 72k, w książce piszę rozrząd co 5 lat lub 120k km. Czy można jakoś zweryfikować zużyty rozrząd, objawy zużycia itp? Planuje zrobienie rozrządu w Aso Skody około 1600zł, ale będę się jeszcze orientował. Rozumiem, że rozrząd wymieniamy dla bezpieczeństwa i ewentualnej ochrony przed uszkodzeniem silnika. Aczkolwiek miałem A6C6 2005r kupione z przebiegiem 126k (w ASO przy 115k był robiony rozrząd) po 5 latach zrobiłem rozrząd przy 160k i powiem wam, że mechanik co prawda wymienił, ale stwierdził, że stan jego idealny. No, ale związku z wada pompy oleju w tamtym silniku wymieniłem wszystko + imbus od pompy oleju. Teraz wracając do pytania, czy faktycznie warto przy takim przebiegu zmieniać rozrząd już teraz czy lepiej poczekać do 90k? Macie jakieś doświadczenia w tym zakresie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #317 Napisano 3 Grudnia 2015 Mam pytanie do wszystkich, jak myślicie mam Passata z 2009r nalatane 72k, w książce piszę rozrząd co 5 lat lub 120k km. Czy można jakoś zweryfikować zużyty rozrząd, objawy zużycia itp? Planuje zrobienie rozrządu w Aso Skody około 1600zł, ale będę się jeszcze orientował. Rozumiem, że rozrząd wymieniamy dla bezpieczeństwa i ewentualnej ochrony przed uszkodzeniem silnika. Aczkolwiek miałem A6C6 2005r kupione z przebiegiem 126k (w ASO przy 115k był robiony rozrząd) po 5 latach zrobiłem rozrząd przy 160k i powiem wam, że mechanik co prawda wymienił, ale stwierdził, że stan jego idealny. No, ale związku z wada pompy oleju w tamtym silniku wymieniłem wszystko + imbus od pompy oleju.Teraz wracając do pytania, czy faktycznie warto przy takim przebiegu zmieniać rozrząd już teraz czy lepiej poczekać do 90k? Macie jakieś doświadczenia w tym zakresie? hmmmm tak się zastanawiam.... mam dokładnie takie samo auto jak ty, z dokładnie takim samym silnikiem i w mojej książce serwisowej pisze, że z tych silnikach rozrząd należy wymieniać co 150 tyś km lub co 7 lat. skąd taka rozbieżność? dobrze patrzyłeś do książki? ja na dniach sprawdzę jeszcze raz ale wątpię abym się pomylił.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #318 Napisano 3 Grudnia 2015 W CR co 150 tys lub 7 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #319 Napisano 3 Grudnia 2015 W CR co 150 tys lub 7 lat. dzięki za potwierdzenie :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #320 Napisano 3 Grudnia 2015 U mnie w CBBB do 180tyś wydłużony jest przebieg wymiany rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach