ksys Zgłoś #41 Napisano 12 Marca 2010 witam. co do przegubów miałem ju sytuacje w pierwszym golfie ze stukało przy jeździe na wprost,okazały się przeguby wewnętrzne.wytarły się kulki trochę i luzy były.jak sie okazało wystarczyło dokładnie wymyć,nasmarować i zrobiłem na nich prawie 40tys.potem auto poszło do kumpla,zrobił drugie tyle zanim sprzedał i działało:) w drugim golfie taki sam zabieg dał spokój na 30tys. potem stukanie wróciło ale dla tego ze pękł koszyczek.auto jeździło ale się tłukło,wiec pojechało do huty:) pozdrawiam i może porada się przyda komuś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #42 Napisano 15 Marca 2010 Podepnę się pod temat, co jest grane że z jednego przegubu wylatuje mi smar na zewnątrz?, wywala po całej komorze silnika, gumy całe, przegub dobrze dokręcony, olej ze skrzyni nie wywala, i dzieje się tylko przy prawym (wymieniane były dwa), smar oryginalny do przegubów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #43 Napisano 15 Marca 2010 Podepnę się pod temat, co jest grane że z jednego przegubu wylatuje mi smar na zewnątrz?, wywala po całej komorze silnika, gumy całe, przegub dobrze dokręcony, olej ze skrzyni nie wywala, i dzieje się tylko przy prawym (wymieniane były dwa), smar oryginalny do przegubów a opaski dość mocno zaciągnięte i sprawdź dobrze te gumy bo nie wierze ze są dobre skoro smar ucieka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #44 Napisano 15 Marca 2010 a opaski dość mocno zaciągnięte i sprawdź dobrze te gumy bo nie wierze ze są dobre skoro smar ucieka wygląda jakby smar zwiewał z gwintów od śrub albo z pod kielicha metalowego, gumy nowe wraz z przegubem, gumy są suche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 15 Marca 2010 to może śruby za słabo dokręcone lub zerknij tu http://img706.imageshack.us/img706/7517/przegub.jpg i sprawdź czy masz wszystko załozone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #46 Napisano 15 Marca 2010 to może śruby za słabo dokręcone lub zerknij tu http://img706.imageshack.us/img706/7517/przegub.jpg i sprawdź czy masz wszystko załozone Rozbierałem już 2 razy, wszystko wygląda że ok, a smar i tak wywala, smar za każdym razem jest srebrny, taki jak ładuje w przegub, nie ma śladów oleju, myślałem że olej rozrzedza smar, a tu nie, uszczelka tez cała (9) śruby oryginalne,te co były, jeszcze na torxy a te uszczelki są 2 ??? bo w komplecie była jedna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #47 Napisano 15 Marca 2010 może smar ma być inny ja jak nie mam kładę zwykły towot (oczywiście rzadko to się zdarza ale nie narzekam i reklamacji nie miałem od ludzi którzy jeżdżą na towocie) i jest git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #48 Napisano 15 Marca 2010 może smar ma być inny ja jak nie mam kładę zwykły towot (oczywiście rzadko to się zdarza ale nie narzekam i reklamacji nie miałem od ludzi którzy jeżdżą na towocie) i jest git Smar oryginalny do przegubów, z prawej jest ok, a z lewej nie, chyba kupie nową osłonę i zobaczę co będzie się działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #49 Napisano 15 Marca 2010 no tylko wybieraj takie bardziej elastyczne nie sztywne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #50 Napisano 15 Marca 2010 Uszczelka jest jedna, od strony flanszy skrzyni biegów. Jeżeli wywala smar a osłona jest cała, to nie ma ..., musi być coś źle poskładane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody86 Zgłoś #51 Napisano 19 Marca 2010 Witam wszystkich. Mam podobny problem, rytmiczne głuche stukanie, słychac je rowniez po wyłaczeniu silnika,,przy dodawaniu gazu nie słychac go bardziej..moze to byc mimo to przegub wewnętrzny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #52 Napisano 19 Marca 2010 Witam wszystkich. Mam podobny problem, rytmiczne głuche stukanie, słychac je rowniez po wyłaczeniu silnika,,przy dodawaniu gazu nie słychac go bardziej..moze to byc mimo to przegub wewnętrzny? może być, u mnie stukał na prostej, najlepiej sprawdź na kanale, złap za półoś i szarp ja góra i dół, jak masz luzy to wymieniaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thorvr6 Zgłoś #53 Napisano 20 Marca 2010 wszystko sie psuje w zaleznosci od tego jak jezdzisz i na jakich czesciach, niektorzy wyminiaja przegby raz wroku niektorzy nigdy, jak bedziesz palił laka na skreconych kolach to szybko poleci.... proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #54 Napisano 21 Marca 2010 Okazało się że były luźne 2 śruby, dokręciłem fest, zobaczymy co będzie dalej, to właśnie spod gwintów wylatywał smar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolkizz Zgłoś #55 Napisano 21 Marca 2010 witajcie panowie, mam takie pytanko do Was, gdy ruszy się autem do przodu a później do tyłu (dosłownie 10 cm w przód, po czym wrzucamy wsteczny) i odwrotnie w momencie gdy puszczamy sprzęgło i auto zaczyna "ruszać" odczuwalne jest takie hmm uderzenie, zerwanie auta, wyglada to tak jakby byl gdzieś luz. dodam ze jest dziwny komfort jazdy taki własnie jakby z luzem coś działało a do tego wszystkiego jak podniosłem auto na lewarku to koło ma luz na obrocie większy niż powinien być, tak z 3-8 cm, co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #56 Napisano 21 Marca 2010 gdy ruszy się autem do przodu a później do tyłu (dosłownie 10 cm w przód, po czym wrzucamy wsteczny) i odwrotnie w momencie gdy puszczamy sprzęgło i auto zaczyna "ruszać" odczuwalne jest takie hmm uderzenie Sprawdź najpierw poduszki pod silnikiem. Maska w górę i jeden rusza autem na zaciągniętym ręcznym a drugi obserwuje co się dzieje pod maską - skąd dochodzą te uderzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolkizz Zgłoś #57 Napisano 21 Marca 2010 (edytowane) hmm ciezko powiedziec skad to dochodzi, to takie uderzenie jakby jakies tryby zatrybiły, to uderzenie występuje tylko podczas gdy, np. cofam i po chwili wrzucam na 1-szy bieg i ruszam, i odwrotnie ... dokladnie w chwili, gdy auto zaczyna ciągnąc przy puszczaniu sprzęgła, zastanawiam sie czy poduszka silnika (poduszki) może mieć taki wpływ <hmmm> prędzej bym się skłaniał ku jakims luzom w samej skrzyni, badź też przegubom, przy zmianie kół na zimowe wlasnie sprawdzilem ze jest luz na obrocie koła wiekszy niz powinien, jutro zmienie juz na letnie to może uda się sprawdzić czy luz jest na piaście w stosunku do półosi czy z drugiej strony ..., jeszcze dodam ze po ruszeniu jak zmieniam z 1-go na drugi bieg to w momenciu puszczeniu sprzegła jest taki charakterystyczny trzask, występuje tylko przy pierwszym ruszeniu po postoju <hmmm> taki metaliczny dźwięk Edytowane 21 Marca 2010 przez lolkizz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
otto Zgłoś #58 Napisano 13 Kwietnia 2010 wcześniej już opisywałem mój problem ze stukaniem przy ruszaniu i mam takie pytanie. Ruszając półosią ma ona luz poziomy (pionowego nie wyczułem) przy obydwóch kołach czy taki luz tam ma być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #59 Napisano 13 Kwietnia 2010 wcześniej już opisywałem mój problem ze stukaniem przy ruszaniu i mam takie pytanie. Ruszając półosią ma ona luz poziomy (pionowego nie wyczułem) przy obydwóch kołach czy taki luz tam ma być?? tak, tak ma być, a na dziurach tez Ci stuka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
otto Zgłoś #60 Napisano 13 Kwietnia 2010 no właśnie nie tylko przy ruszaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach