Skocz do zawartości

mlody86

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mlody86

  • Urodziny 02.11.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Szczepan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zgierz

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. dzięki Polonez, liczyłem na Ciebie Nie ma tam za dużych wahań z doładowaniem ? tak w przedziale 2 - 2,5 tys obrotów jakby za mocno dmuchało ? w ogóle to został mi do wymiany jeden kawałek przewodu którego nie mogę sięgnąć, może z kanału byłoby łatwiej bo 3 grupa wygląda ok nie ? Log (4 - 003,003,003)
  2. Ok ogarnąłem przewody ciśnieniowe od N75 i nowe logi Log (0 - 011,011) Jak to teraz wygląda ?
  3. Polonez, czyli zgodnie z tym obrazkiem http://obrazki.elektroda.pl/5158492600_1348175237.jpg połączyć czerwony z niebieskim bezpośrednio, tak ? Druga kwestia to czy na przewodach podciśnienia muszą być jakieś opaski zaciskowe ?
  4. Nie u mnie nie mam zmiennej geometrii. Czyli wygląda na to, że do przeglądnięcia przewody podciśnienia i N75 ?
  5. Witam Proszę kolegów o kilka słów na ten temat moich pierwszych w życiu logów : Log (0 - 008) Log (1 - 003,003) Log (2 - 011,011) Objawy to generalnie niemoc powyżej 2,5 tys obrotów, zdarza się że auto w ogóle nie ma mocy na żadnych obrotach ale to sporadycznie. Więcej jak 120 to ledwo ledwo bardzo ciężko. W błędach był 00575 czyli rzekomo N75 ? Z góry dzięki i pozdrawiam!
  6. Witam Kolejna zima, kolejne problemy z Passkiem Przepala mi bezpiecznik 50A ten za skrzynką z bezpiecznikami w kabinie (nie ten pod maską). Jak odłącze listwę zasilania od świec jest ok, napięcie na wszystkich koncówkach jest, nie wywala bezpiecznika. Jak założę listwę na świece wywala niemal od razu. Świece sprawdzałem "na żarówkę" i wszędzie się zapalała, oraz próbnikiem opór, na każdej poniżej 5 omów. Sama listwa świec jest w masakrycznym stanie, praktycznie każda końcówka spękana i jedna dorobiona z innej listwy...tak rok temu mnie urządził jeden szpec. Gdzie szukac przyczyny? Wygląda na to, że gdzieś na świecach przebija? Jak to sprawdzić. Może zostawić to elektrykowi, i tak planowałem zostawić autko do założenia odcięcia..braciakowi starego golfa 2 razy próbowali buchnąć i odcięcie dawało radę Dzięki za rady
  7. Odłączyłem dzisiaj n75 i autko ma te same objawy. Wynika z tego , że przetare przewody albo N75 wadliwy?
  8. grz19850 co juz sprawdzałes? ja znim podjadę do mechaników i zaczną się wydatki chciałbym sprawdzić samemu co mogę a VAG'a nie mam. Mnie intryguje właśnie to, że po przygazowaniu silnik wraca no normy...nie jest to typowe dla n75 który odcina doładowanie..ja jak już "odmule autko" moge lecieć do 170 km/h jak chcę.
  9. ok, ale jest chyba maly problem moj n75 (przy podszybiu) wyglada tak http://tiny.pl/h1mhh a n18 (w okolicach filtra powietrza) tak http://tiny.pl/h1x3z Da sie je przelozyc?
  10. ok, dzięki za informacje. N75 mogę podmienić z n18 na próbę, nie ?
  11. Hej Wiem, że problem zamulania był poruszany b. dużo razy, przejrzałem forum (nie tylko te ale też inne, golfiarze, duże forum passatów) i nie znalazłem sytuacji która pasowałaby do mojej. W moim passku wygląda to tak: auto zamula niemal od samego "dołu". Biegi 1, 2 ładnie ciągną, jak wrzuce 3ke przy 1,8 tys obrotów mogę wcisnąć pedał gazu do końca a silnik śpi, powolutku się zbiera. I tutaj uwaga, jak zrobię pojedyncza, króciutka przygazówkę do 3 tys momentalnie inny silnik. Na 3ce , 1,8 tys obrotów wciskam gaz i mam milutkie uczucie wciskania w fotel. Chodzi jak powinien. Przed przygazówką ponowne uruchomienia autka nie zmienia sprawy, stad moje przypuszczenie ze to nie n75. Żeby "jechało" trzeba przegazować. Posprawdzałem przewody podciśnienia, są ok, część już wcześniej wymieniałem i nie ma opcji żeby były zle podłączone. Zainteresować się przepływką- czyszczenie ? Ten problem występował sporadycznie już od jakiegoś czasu, ale za bardzo nawet nie zwracałem uwagi. Od tamtego czasu autko było podłączone do vag'a (jakieś 1,5 miesiąca temu) i nie było błędów. Mogę odłączyć przepływkę bez obaw o jakiś błąd? Jeśli z odłączona przepływką chodziłby podobnie/tak samo no to wiem gdzie grzebać Poradźcie jeszcze coś Panowie. Dzięki!
  12. ups..faktycznie czyli nie ma co panikowac Mam jeszcze jedno pytanie. Mimo ze wczesnie wrzuciłem screen z umiejscowieniem czujnika temp. (to moze byc on bo temp mierzona w zbiorniczu jest inna niz na zegarach) w moim 1Z wyglada to troche inaczej. Czy ten czujnik zaznaczony na zdjeciu to własnie czujnik temp wody ? http://img708.imageshack.us/i/czujniktemp.jpg/ ten z zolta obwódka ? Jesli to nie ten, to gdzie go szukac w takim razie? dodam ze mam klime jesli to cos zmienia
  13. Ale czy przy obecnych mrozach temperatura w zbiorniku bedzie taka sama jak przy czujniku temp? No i czy bezpiecznym bedzie odkrecenie wieka od zbiornika kiedy woda nagrzeje sie do tych 90 st? Bo ciezko bedzie zagrzac na postoju autko do 90 st
  14. The_Saint w sumie to "problem" z wyzsza temp. zaczał sie razem z nadejsciem zimy..moze poczekam do plusowej temperatury
  15. ok, wielkie dzieki za objaśnienie tematu bede działał zaczne od czujnika temp. Byc moze realnie jest równe 90, a tylko zegary pokazuja 95..oby termostat był ok. Narazie i tak jest naście stopni mrozu, auto pod chmurka wiec nie bede tego ruszal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności