Skocz do zawartości
Dufi

Przegub wewnętrzny.

Rekomendowane odpowiedzi

witam. co do przegubów miałem ju sytuacje w pierwszym golfie ze stukało przy jeździe na wprost,okazały się przeguby wewnętrzne.wytarły się kulki trochę i luzy były.jak sie okazało wystarczyło dokładnie wymyć,nasmarować i zrobiłem na nich prawie 40tys.potem auto poszło do kumpla,zrobił drugie tyle zanim sprzedał i działało:)

w drugim golfie taki sam zabieg dał spokój na 30tys. potem stukanie wróciło ale dla tego ze pękł koszyczek.auto jeździło ale się tłukło,wiec pojechało do huty:)

pozdrawiam i może porada się przyda komuś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat, co jest grane że z jednego przegubu wylatuje mi smar na zewnątrz?, wywala po całej komorze silnika, gumy całe, przegub dobrze dokręcony, olej ze skrzyni nie wywala, i dzieje się tylko przy prawym (wymieniane były dwa), smar oryginalny do przegubów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podepnę się pod temat, co jest grane że z jednego przegubu wylatuje mi smar na zewnątrz?, wywala po całej komorze silnika, gumy całe, przegub dobrze dokręcony, olej ze skrzyni nie wywala, i dzieje się tylko przy prawym (wymieniane były dwa), smar oryginalny do przegubów
a opaski dość mocno zaciągnięte i sprawdź dobrze te gumy bo nie wierze ze są dobre skoro smar ucieka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a opaski dość mocno zaciągnięte i sprawdź dobrze te gumy bo nie wierze ze są dobre skoro smar ucieka

wygląda jakby smar zwiewał z gwintów od śrub albo z pod kielicha metalowego, gumy nowe wraz z przegubem, gumy są suche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to może śruby za słabo dokręcone lub zerknij tu http://img706.imageshack.us/img706/7517/przegub.jpg i sprawdź czy masz wszystko załozone

 

Rozbierałem już 2 razy, wszystko wygląda że ok, a smar i tak wywala, smar za każdym razem jest srebrny, taki jak ładuje w przegub, nie ma śladów oleju, myślałem że olej rozrzedza smar, a tu nie, uszczelka tez cała (9) śruby oryginalne,te co były, jeszcze na torxy

a te uszczelki są 2 ??? bo w komplecie była jedna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może smar ma być inny ja jak nie mam kładę zwykły towot (oczywiście rzadko to się zdarza ale nie narzekam i reklamacji nie miałem od ludzi którzy jeżdżą na towocie) i jest git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może smar ma być inny ja jak nie mam kładę zwykły towot (oczywiście rzadko to się zdarza ale nie narzekam i reklamacji nie miałem od ludzi którzy jeżdżą na towocie) i jest git

Smar oryginalny do przegubów, z prawej jest ok, a z lewej nie, chyba kupie nową osłonę i zobaczę co będzie się działo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tylko wybieraj takie bardziej elastyczne nie sztywne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka jest jedna, od strony flanszy skrzyni biegów. Jeżeli wywala smar a osłona jest cała, to nie ma ..., musi być coś źle poskładane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam podobny problem, rytmiczne głuche stukanie, słychac je rowniez po wyłaczeniu silnika,,przy dodawaniu gazu nie słychac go bardziej..moze to byc mimo to przegub wewnętrzny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Mam podobny problem, rytmiczne głuche stukanie, słychac je rowniez po wyłaczeniu silnika,,przy dodawaniu gazu nie słychac go bardziej..moze to byc mimo to przegub wewnętrzny?

może być, u mnie stukał na prostej, najlepiej sprawdź na kanale, złap za półoś i szarp ja góra i dół, jak masz luzy to wymieniaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko sie psuje w zaleznosci od tego jak jezdzisz i na jakich czesciach, niektorzy wyminiaja przegby raz wroku niektorzy nigdy, jak bedziesz palił laka na skreconych kolach to szybko poleci.... proste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że były luźne 2 śruby, dokręciłem fest, zobaczymy co będzie dalej, to właśnie spod gwintów wylatywał smar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie panowie, mam takie pytanko do Was, gdy ruszy się autem do przodu a później do tyłu (dosłownie 10 cm w przód, po czym wrzucamy wsteczny) i odwrotnie w momencie gdy puszczamy sprzęgło i auto zaczyna "ruszać" odczuwalne jest takie hmm uderzenie, zerwanie auta, wyglada to tak jakby byl gdzieś luz. dodam ze jest dziwny komfort jazdy taki własnie jakby z luzem coś działało :/ a do tego wszystkiego jak podniosłem auto na lewarku to koło ma luz na obrocie większy niż powinien być, tak z 3-8 cm, co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdy ruszy się autem do przodu a później do tyłu (dosłownie 10 cm w przód, po czym wrzucamy wsteczny) i odwrotnie w momencie gdy puszczamy sprzęgło i auto zaczyna "ruszać" odczuwalne jest takie hmm uderzenie

Sprawdź najpierw poduszki pod silnikiem. Maska w górę i jeden rusza autem na zaciągniętym ręcznym a drugi obserwuje co się dzieje pod maską - skąd dochodzą te uderzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ciezko powiedziec skad to dochodzi, to takie uderzenie jakby jakies tryby zatrybiły,

 

to uderzenie występuje tylko podczas gdy, np. cofam i po chwili wrzucam na 1-szy bieg i ruszam, i odwrotnie ... dokladnie w chwili, gdy auto zaczyna ciągnąc przy puszczaniu sprzęgła,

 

zastanawiam sie czy poduszka silnika (poduszki) może mieć taki wpływ <hmmm> prędzej bym się skłaniał ku jakims luzom w samej skrzyni, badź też przegubom, przy zmianie kół na zimowe wlasnie sprawdzilem ze jest luz na obrocie koła wiekszy niz powinien, jutro zmienie juz na letnie to może uda się sprawdzić czy luz jest na piaście w stosunku do półosi czy z drugiej strony ..., jeszcze dodam ze po ruszeniu jak zmieniam z 1-go na drugi bieg to w momenciu puszczeniu sprzegła jest taki charakterystyczny trzask, występuje tylko przy pierwszym ruszeniu po postoju <hmmm> taki metaliczny dźwięk

Edytowane przez lolkizz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcześniej już opisywałem mój problem ze stukaniem przy ruszaniu i mam takie pytanie. Ruszając półosią ma ona luz poziomy (pionowego nie wyczułem) przy obydwóch kołach czy taki luz tam ma być??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wcześniej już opisywałem mój problem ze stukaniem przy ruszaniu i mam takie pytanie. Ruszając półosią ma ona luz poziomy (pionowego nie wyczułem) przy obydwóch kołach czy taki luz tam ma być??

tak, tak ma być, a na dziurach tez Ci stuka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie tylko przy ruszaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności