Blitz Zgłoś #561 Napisano 5 Kwietnia 2016 Polecam ten preparat firmy CRC, to profesionalna chemia. Ten specyfik do klimy ma przyjemny brzoskwiniowy zapach i wydaje się być skuteczny. Nie stosowałem go do usuwania nieprzyjemnego zapachu z klimy ale profilaktycznie i chyba dlatego takowy się nigdy nie pojawił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #562 Napisano 5 Kwietnia 2016 Dzięki za info. I nigdy nie zalał Ci jakiejś elektryki po zastosowaniu? Robiłeś dokładnie tak, jak piszą na opakowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #563 Napisano 5 Kwietnia 2016 Podziękował!:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #564 Napisano 15 Maja 2016 Witam. Moja klimatyzacja to ZEXEL . Chcialem wymienic sprzegiełko w tej klimatyzacji ..czy klime treba wyciągnac czy da sie na samochodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #565 Napisano 15 Maja 2016 Witam. Moja klimatyzacja to ZEXEL . Chcialem wymienic sprzegiełko w tej klimatyzacji ..czy klime treba wyciągnac czy da sie na samochodzie? Da się bez bez demontażu z pojazdu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #566 Napisano 15 Maja 2016 No to musze oswiecic mechanika bo twierdzi ze trzeba wyciagnac caly kompresor...chyba chce mnie nabic na kase...dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #567 Napisano 15 Maja 2016 No to musze oswiecic mechanika bo twierdzi ze trzeba wyciagnac caly kompresor...chyba chce mnie nabic na kase...dzieki Może nigdy tego nie robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #568 Napisano 15 Maja 2016 a nie jest czasem to sprzeglo oryginalnie zanitowane i trzebe je roznitowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #569 Napisano 15 Maja 2016 (edytowane) a nie jest czasem to sprzeglo oryginalnie zanitowane i trzebe je roznitowac? No w sumie dobre pytanie i tu by nam wiele rozwiązał nr kompresora. A etka w 2005 roku podaje same kompresory Denso. Edytowane 15 Maja 2016 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #570 Napisano 17 Maja 2016 No w sumie dobre pytanie i tu by nam wiele rozwiązał nr kompresora.A etka w 2005 roku podaje same kompresory Denso. Zexel DCS 17E ...taki mam model spreżarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #571 Napisano 17 Maja 2016 No wychodzi że się da bez demontażu kompresora. https://www.motointegrator.pl/produkty/317863-tarcza-sprzegla-kompresora-klimatyzacji-thermotec-ktt020009 a tutaj razem z kołem pasowym http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3214171818141-KTT040084-sprzeglo-elektromag-kompresora-klimatyzacji.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #572 Napisano 17 Maja 2016 No wychodzi że się da bez demontażu kompresora.https://www.motointegrator.pl/produkty/317863-tarcza-sprzegla-kompresora-klimatyzacji-thermotec-ktt020009 a tutaj razem z kołem pasowym http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3214171818141-KTT040084-sprzeglo-elektromag-kompresora-klimatyzacji.html acha,czyli ta tarcza sprzegla to inaczej ogolnie to sprzegielko ?nic innego tam nie wchodzi ,oprocz cewki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #573 Napisano 17 Maja 2016 Nic . tam nie ma cewki.Jest to sprzęgło stałe , zrywalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #574 Napisano 23 Maja 2016 Nic . tam nie ma cewki.Jest to sprzęgło stałe , zrywalne. To czemu mi kolo tej tarczy sprzegla tak jakby jakies gumki wychodza?to co mi podales z linka to nic takiego tam nie widac..? - - - - - aktualizacja - - - - - czy tam jest jakas guma ktora sie zerwala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #575 Napisano 23 Maja 2016 Jakbyś poczytał tak od 20 strony lub trochę wcześniej to gdzieś tam opisywałem nowsze sprężarki i starszego typu ze sprzęgłem elektromagnetycznym. Nowe już się kręcą na stałe, czy używasz klimy czy nie. Jak sprężarka się zaciera to żeby nie zatrzymało się koło pasowe i pasek klinowy się nie spalił ukręca się w kole "coś". To "coś" to w zależności od typu sprężarki, albo gumowe sprzęgła, albo blaszki które widać na zewnątrz się urywają (miałem taki przypadek w tym tygodniu) na foto przykład sprężarki są jeszcze problemy z frezami itp... i tak bym mógł wklejać i wklejać zdjęć, bo ile sprężarek tyle sprzęgieł. Jak Ci się sprzęgło rozsypało to ja zadał bym sobie pytanie dlaczego.... albo wentylatory słabo chłodziły chłodnicę lub już ma słabą wydajność i sprężarka chodziła pod dużym obciążeniem i nie wytrzymała ona lub sprzęgło, obraca się oś sprężarki...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #576 Napisano 23 Maja 2016 Jakbyś poczytał tak od 20 strony lub trochę wcześniej to gdzieś tam opisywałem nowsze sprężarki i starszego typu ze sprzęgłem elektromagnetycznym. Nowe już się kręcą na stałe, czy używasz klimy czy nie. Jak sprężarka się zaciera to żeby nie zatrzymało się koło pasowe i pasek klinowy się nie spalił ukręca się w kole "coś". To "coś" to w zależności od typu sprężarki, albo gumowe sprzęgła, albo blaszki które widać na zewnątrz się urywają (miałem taki przypadek w tym tygodniu) na foto przykład sprężarki [ATTACH=CONFIG]145041[/ATTACH] albo gumowe/tworzywo sprzęgła [ATTACH=CONFIG]145042[/ATTACH] są jeszcze problemy z frezami itp... i tak bym mógł wklejać i wklejać zdjęć, bo ile sprężarek tyle sprzęgieł. Jak Ci się sprzęgło rozsypało to ja zadał bym sobie pytanie dlaczego.... albo wentylatory słabo chłodziły chłodnicę lub już ma słabą wydajność i sprężarka chodziła pod dużym obciążeniem i nie wytrzymała ona lub sprzęgło, obraca się oś sprężarki...? Tak. Obraca sie oś sprężarki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #577 Napisano 27 Maja 2016 Klima ruszyla..a powiedzcie czy ten zawor co sie znajduje w pompie moze byc zaolejony od oleju pompy czy to normalne jak jest zaolejony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #578 Napisano 27 Maja 2016 do czynnika zawsze jest dodawane troche oleju, wiec to normale że jest zaolejony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #579 Napisano 29 Maja 2016 do czynnika zawsze jest dodawane troche oleju, wiec to normale że jest zaolejony Czyli wychodzi na to że jak przykładowo silnik jest zarzygany olejem to normalne ? Jeżeli zawór jest zaolejony to może to wskazywać na nieszczelność układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #580 Napisano 29 Maja 2016 (edytowane) olej jest dodawany do czynnika podczas nabijanie. nie pamiętam jaka jest zależność wiec niech się wypowie ten co ma maszynę do nabijania ale wielokrotnie nabijałem w roznych wozidlach i z tego co pamiętam to na 0.5kg czynnika dodaje się chyba 100ml oleju przez zawór cały czas przechodzi ów czynnik z olejem wiec musi być zaolejony. te zawory padają bo się zacierają z braku smarowania. dlatego tak często ludzie piszą ze czynnik jest a nie chłodzi a po wymianie zaworu wszystko ładnie dziala Edytowane 29 Maja 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach