Skocz do zawartości
andrzejx

Passat B6 - sprężarka klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam ten preparat firmy CRC, to profesionalna chemia.

Ten specyfik do klimy ma przyjemny brzoskwiniowy zapach i wydaje się być skuteczny.

Nie stosowałem go do usuwania nieprzyjemnego zapachu z klimy ale profilaktycznie i chyba dlatego takowy się nigdy nie pojawił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. I nigdy nie zalał Ci jakiejś elektryki po zastosowaniu? Robiłeś dokładnie tak, jak piszą na opakowaniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziękował!:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja klimatyzacja to ZEXEL . Chcialem wymienic sprzegiełko w tej klimatyzacji ..czy klime treba wyciągnac czy da sie na samochodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Moja klimatyzacja to ZEXEL . Chcialem wymienic sprzegiełko w tej klimatyzacji ..czy klime treba wyciągnac czy da sie na samochodzie?

 

Da się bez bez demontażu z pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to musze oswiecic mechanika bo twierdzi ze trzeba wyciagnac caly kompresor...chyba chce mnie nabic na kase...dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to musze oswiecic mechanika bo twierdzi ze trzeba wyciagnac caly kompresor...chyba chce mnie nabic na kase...dzieki

 

Może nigdy tego nie robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie jest czasem to sprzeglo oryginalnie zanitowane i trzebe je roznitowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie jest czasem to sprzeglo oryginalnie zanitowane i trzebe je roznitowac?

 

No w sumie dobre pytanie i tu by nam wiele rozwiązał nr kompresora.

A etka w 2005 roku podaje same kompresory Denso.

Edytowane przez waski1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No w sumie dobre pytanie i tu by nam wiele rozwiązał nr kompresora.

A etka w 2005 roku podaje same kompresory Denso.

 

Zexel DCS 17E ...taki mam model spreżarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

acha,czyli ta tarcza sprzegla to inaczej ogolnie to sprzegielko ?nic innego tam nie wchodzi ,oprocz cewki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic . tam nie ma cewki.Jest to sprzęgło stałe , zrywalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nic . tam nie ma cewki.Jest to sprzęgło stałe , zrywalne.

To czemu mi kolo tej tarczy sprzegla tak jakby jakies gumki wychodza?to co mi podales z linka to nic takiego tam nie widac..?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

czy tam jest jakas guma ktora sie zerwala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś poczytał tak od 20 strony lub trochę wcześniej to gdzieś tam opisywałem nowsze sprężarki i starszego typu ze sprzęgłem elektromagnetycznym. Nowe już się kręcą na stałe, czy używasz klimy czy nie. Jak sprężarka się zaciera to żeby nie zatrzymało się koło pasowe i pasek klinowy się nie spalił ukręca się w kole "coś". To "coś" to w zależności od typu sprężarki, albo gumowe sprzęgła, albo blaszki które widać na zewnątrz się urywają (miałem taki przypadek w tym tygodniu) na foto przykład sprężarki sprzęgło-zrywalne-kompresora-klimatyzacji.jpg są jeszcze problemy z frezami itp... i tak bym mógł wklejać i wklejać zdjęć, bo ile sprężarek tyle sprzęgieł. Jak Ci się sprzęgło rozsypało to ja zadał bym sobie pytanie dlaczego.... albo wentylatory słabo chłodziły chłodnicę lub już ma słabą wydajność i sprężarka chodziła pod dużym obciążeniem i nie wytrzymała ona lub sprzęgło, obraca się oś sprężarki...?

sprezarka-klimatyzacji-audi-a3-vw-golf-v-passat-b6-2-1770155.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakbyś poczytał tak od 20 strony lub trochę wcześniej to gdzieś tam opisywałem nowsze sprężarki i starszego typu ze sprzęgłem elektromagnetycznym. Nowe już się kręcą na stałe, czy używasz klimy czy nie. Jak sprężarka się zaciera to żeby nie zatrzymało się koło pasowe i pasek klinowy się nie spalił ukręca się w kole "coś". To "coś" to w zależności od typu sprężarki, albo gumowe sprzęgła, albo blaszki które widać na zewnątrz się urywają (miałem taki przypadek w tym tygodniu) na foto przykład sprężarki [ATTACH=CONFIG]145041[/ATTACH] albo gumowe/tworzywo sprzęgła [ATTACH=CONFIG]145042[/ATTACH] są jeszcze problemy z frezami itp... i tak bym mógł wklejać i wklejać zdjęć, bo ile sprężarek tyle sprzęgieł. Jak Ci się sprzęgło rozsypało to ja zadał bym sobie pytanie dlaczego.... albo wentylatory słabo chłodziły chłodnicę lub już ma słabą wydajność i sprężarka chodziła pod dużym obciążeniem i nie wytrzymała ona lub sprzęgło, obraca się oś sprężarki...?

 

Tak. Obraca sie oś sprężarki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klima ruszyla..a powiedzcie czy ten zawor co sie znajduje w pompie moze byc zaolejony od oleju pompy czy to normalne jak jest zaolejony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do czynnika zawsze jest dodawane troche oleju, wiec to normale że jest zaolejony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do czynnika zawsze jest dodawane troche oleju, wiec to normale że jest zaolejony

 

Czyli wychodzi na to że jak przykładowo silnik jest zarzygany olejem to normalne ?

Jeżeli zawór jest zaolejony to może to wskazywać na nieszczelność układu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej jest dodawany do czynnika podczas nabijanie. nie pamiętam jaka jest zależność wiec niech się wypowie ten co ma maszynę do nabijania ale wielokrotnie nabijałem w roznych wozidlach i z tego co pamiętam to na 0.5kg czynnika dodaje się chyba 100ml oleju

przez zawór cały czas przechodzi ów czynnik z olejem wiec musi być zaolejony. te zawory padają bo się zacierają z braku smarowania. dlatego tak często ludzie piszą ze czynnik jest a nie chłodzi a po wymianie zaworu wszystko ładnie dziala

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności