Skocz do zawartości
MrWho

[B5 98r] Czym posmarować wkład zamka

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

 

Jak pewnie niektorzy pamietaja miałem przeboje z wkładem zamka od strony kierowcy... no i teraz nie wiem :/ Czy to ktoś qrde mi pcha do tego paluchy czy co... przelozylem wkład ze strony pasazera na kierowcy chodził IDEALNIE! sam odbijał itd... teraz zaczyna mi sie przycinać :/ tak samo jak wcześniej ten stary :/ wqrza mnie to niesamowicie... ale w sumie nie wiem czy to nie wina tego że jakos woda sie tam dostała czy coś czy moze nie jest posmarowany itd... rzecz sie dzieje sporadycznie ale coraz cześciej...

 

HELP :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zapsikac cala wkladke WD 40 napsikaj tez duza ilosc na kluczyk i odrazu włoz go do zamka i pokrec chyba ze uda ci sie dostac tam rurka od wd40 jezeli to nie pomoze to zdejmij tapicerke z drzwi i zapsikaj tam wszystkie laczenia i caly zamek i nie zaluj WD.Mozesz uzyc innego srodka smarujaco-konserwujacego ale najlepiej takiego ktory absorbuje wode.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak poprzedni zapsikałem wd to na nastepny dzień juz nie przekreciłem :/ potem jak go wymontowałem kompletnie sie zjebał :/ z tad moje pytanie :) Nie wiem czy wd40 dla tego starego wkładu dopomogłem zejsc z tego swiata ? Czy tez było to juz nie uniknione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wazelina techniczna BEZKWASOWA !!

 

No ba a po 3 miesiącach będzie miał zastałą na kość...

 

Ja tym smarowałem lokomotywki, więc nie polecam..

 

zobacz to:

 

http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2_275&products_id=5111&osCsid=1d5dd81e4da5a359bc1ecc93889b8a5f

 

to

 

http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2_275&products_id=5112&osCsid=1d5dd81e4da5a359bc1ecc93889b8a5f

 

oraz to:

 

http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2_275&products_id=5113&osCsid=1d5dd81e4da5a359bc1ecc93889b8a5f

 

Ja teraz stosuję tylko ten smar teflonowy. Jest niewyjęty, a temp zamarzania - 50 to raczej bardziej niż wystarczająca. Ponadto wykręć wkładkę i ją bardzo dokładnie odczyść w spirytusie lub benzynie ekstrakcyjnej i wysusz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie smaruj wd 40 zabojstwo :634:dla zamka. sproboj silikonem w spreju bardzo odporny na niskie mrozy a takze dobrze nasmaruje ja nim psikam zamki i uszczelki na zime polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz poszukać czegoś takiego, co nazywają proszkiem grafitowym, widziałem jak mechanior wdmuchiwał to do wkładu. Podobno nie ma wszystkich wad środków w płynie i sprayu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz kogoś znajomego w szpitalu to załatw sobie trochę gliceryny szpitalnej. Wstrzyknij to potem we wkładke zamka, dobrze "pomerdaj" tam kluczykiem i masz zamarzanie zamka z głowy. Nawet przy -28 stopniach zamek nie zamarza i płynnie się obraca :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie sie zacinal i wstrzyknolem olej hydralliczny i dziala bezproblemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najprostszy, najtanszy i najskuteczniejszy to plyn hamulcowy. troche na kluczyk i do zamka.

panowie ten kotlet juz jest zielony ze starosci. data juz dawno wyszla 2005.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze dobrze by bylo wyciagna wkladke, rozebrac ja bebenek dobrze wyczyscic uprzednio maczajac w bezynie etc. a poniej nalezalo by "wpracowac" jakis smar do niej i reszty i zlozyc i powinno byc dobrze. z tego co pamietam jak wymienialem u siebie pewna czesc w zamku to zamek wygladal na "skorodowany" tj. jakis nalot na nim i to zapewne on powoduje tarcie a preparat WD40 spłukuje go co jeszcze pogarsza sprawe.

z tego co widze samochod ma juz jakies 11 lat wiec troszke smarowania by sie w zamku przydalo.

Pozdrawiam

Edytowane przez jago86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WD40 to tylko chwilowy ratunek. Tak naprawdę tylko wypłukuje i smaruje na chwilę. Później we wkładce zbiera się kurz i zamek przestaje działać. Trochę zamków samochodowych już rozebrałem to mogę się na ten temat wypowiedzieć jak to wygląda w praktyce. Nowe zamki są wewnątrz nasmarowane takim biało żółtym samarem, który świetnie smaruje wewnętrzne elementy. W zasadzie jeśli zamek już odmówił posłuszeństwa to należało by go rozebrać na części pierwsze, czyli wyjąć bębenek i zapadki z niego dokładnie wymyć w benzynie ekstrakcyjnej i poskładać dokładnie smarując. Później tylko cieszyć się bezawaryjnym działaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego spróbuj białym smarem. On jest w sprayu :D po 1 wypłukuje po drugie ładnie zastyga i jest odporny na niskie temperatury z tego co mi mówiono. W Clio ładnie :D Jak raz od wlewu paliwa zawek przymarzł to popsikałem białym smarem i później w większe mrozy nie było problemu :D Polecam

Ja kupiłem na allegro.

 

http://www.allegro.pl/item541059865_bialy_smar_teflonowy_nowosc_firmy_wekem_f_vat.html

 

Droższy od reszty ale polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biały smar.

Nadaje się do zawiasów, do zamków też powinien dobrze działać.

np boll

o_14_01.gif

 

WD40 - to dobry sposób na wymycie zamka, ale nie przesmarowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może Koledzy podpowiedzą czy do zamków lepiej Biały smar czy Silikonowy. Mam mętlik jedni mówią taki drudzy inaczej.:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uzylem bialego smaru i wydaje mi sie, ze nie bylo to dobre posuniecie, na wiosne rozbieram i czyszcze posmaruje czyms innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja do zamków w Pasku od ponad 2-óch lat (zima - lato) stosuję preparat do czyszczenia i konserwacji w areozolu, który nazywa się INHIBOL preparat antykorozyjny - dalsza część nazwy. Przeznaczony do precyzyjnych mechanizmów: maszyny do szycia, broń strzelecka, zamki samochodowe, kłódki precyzyjne itd. Służy do przemywania i smarowania tak napisane w opisie.

Pojemni jest mały - 100 ml, ale był drogi. Pamietam, że placilem za niego okolo 25 zł. Nie żałuję bo jest super tzn bez zarzutu spisuje się w zamkach samochodowych.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wurth ,Forch produkuje specjalne środki smarne które dobrze sobie radzą w niskich temperaturach. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności