MrWho Zgłoś #1 Napisano 20 Września 2005 Hejka Jak pewnie niektorzy pamietaja miałem przeboje z wkładem zamka od strony kierowcy... no i teraz nie wiem Czy to ktoś qrde mi pcha do tego paluchy czy co... przelozylem wkład ze strony pasazera na kierowcy chodził IDEALNIE! sam odbijał itd... teraz zaczyna mi sie przycinać tak samo jak wcześniej ten stary wqrza mnie to niesamowicie... ale w sumie nie wiem czy to nie wina tego że jakos woda sie tam dostała czy coś czy moze nie jest posmarowany itd... rzecz sie dzieje sporadycznie ale coraz cześciej... HELP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #2 Napisano 22 Września 2005 Spróbuj zapsikac cala wkladke WD 40 napsikaj tez duza ilosc na kluczyk i odrazu włoz go do zamka i pokrec chyba ze uda ci sie dostac tam rurka od wd40 jezeli to nie pomoze to zdejmij tapicerke z drzwi i zapsikaj tam wszystkie laczenia i caly zamek i nie zaluj WD.Mozesz uzyc innego srodka smarujaco-konserwujacego ale najlepiej takiego ktory absorbuje wode. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #3 Napisano 22 Września 2005 jak poprzedni zapsikałem wd to na nastepny dzień juz nie przekreciłem potem jak go wymontowałem kompletnie sie zjebał z tad moje pytanie Nie wiem czy wd40 dla tego starego wkładu dopomogłem zejsc z tego swiata ? Czy tez było to juz nie uniknione ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2005 Wazelina techniczna BEZKWASOWA !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2005 Wazelina techniczna BEZKWASOWA !! No ba a po 3 miesiącach będzie miał zastałą na kość... Ja tym smarowałem lokomotywki, więc nie polecam.. zobacz to: http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2_275&products_id=5111&osCsid=1d5dd81e4da5a359bc1ecc93889b8a5f to http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2_275&products_id=5112&osCsid=1d5dd81e4da5a359bc1ecc93889b8a5f oraz to: http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2_275&products_id=5113&osCsid=1d5dd81e4da5a359bc1ecc93889b8a5f Ja teraz stosuję tylko ten smar teflonowy. Jest niewyjęty, a temp zamarzania - 50 to raczej bardziej niż wystarczająca. Ponadto wykręć wkładkę i ją bardzo dokładnie odczyść w spirytusie lub benzynie ekstrakcyjnej i wysusz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2009 nie smaruj wd 40 zabojstwo :634:dla zamka. sproboj silikonem w spreju bardzo odporny na niskie mrozy a takze dobrze nasmaruje ja nim psikam zamki i uszczelki na zime polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2009 Możesz poszukać czegoś takiego, co nazywają proszkiem grafitowym, widziałem jak mechanior wdmuchiwał to do wkładu. Podobno nie ma wszystkich wad środków w płynie i sprayu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2009 Jeśli masz kogoś znajomego w szpitalu to załatw sobie trochę gliceryny szpitalnej. Wstrzyknij to potem we wkładke zamka, dobrze "pomerdaj" tam kluczykiem i masz zamarzanie zamka z głowy. Nawet przy -28 stopniach zamek nie zamarza i płynnie się obraca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lozik2 Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2009 u mnie sie zacinal i wstrzyknolem olej hydralliczny i dziala bezproblemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #10 Napisano 4 Lutego 2009 najprostszy, najtanszy i najskuteczniejszy to plyn hamulcowy. troche na kluczyk i do zamka. panowie ten kotlet juz jest zielony ze starosci. data juz dawno wyszla 2005. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #11 Napisano 4 Lutego 2009 (edytowane) mysle ze dobrze by bylo wyciagna wkladke, rozebrac ja bebenek dobrze wyczyscic uprzednio maczajac w bezynie etc. a poniej nalezalo by "wpracowac" jakis smar do niej i reszty i zlozyc i powinno byc dobrze. z tego co pamietam jak wymienialem u siebie pewna czesc w zamku to zamek wygladal na "skorodowany" tj. jakis nalot na nim i to zapewne on powoduje tarcie a preparat WD40 spłukuje go co jeszcze pogarsza sprawe. z tego co widze samochod ma juz jakies 11 lat wiec troszke smarowania by sie w zamku przydalo. Pozdrawiam Edytowane 4 Lutego 2009 przez jago86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #12 Napisano 4 Lutego 2009 WD40 to tylko chwilowy ratunek. Tak naprawdę tylko wypłukuje i smaruje na chwilę. Później we wkładce zbiera się kurz i zamek przestaje działać. Trochę zamków samochodowych już rozebrałem to mogę się na ten temat wypowiedzieć jak to wygląda w praktyce. Nowe zamki są wewnątrz nasmarowane takim biało żółtym samarem, który świetnie smaruje wewnętrzne elementy. W zasadzie jeśli zamek już odmówił posłuszeństwa to należało by go rozebrać na części pierwsze, czyli wyjąć bębenek i zapadki z niego dokładnie wymyć w benzynie ekstrakcyjnej i poskładać dokładnie smarując. Później tylko cieszyć się bezawaryjnym działaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #13 Napisano 5 Lutego 2009 Kolego spróbuj białym smarem. On jest w sprayu po 1 wypłukuje po drugie ładnie zastyga i jest odporny na niskie temperatury z tego co mi mówiono. W Clio ładnie Jak raz od wlewu paliwa zawek przymarzł to popsikałem białym smarem i później w większe mrozy nie było problemu Polecam Ja kupiłem na allegro. http://www.allegro.pl/item541059865_bialy_smar_teflonowy_nowosc_firmy_wekem_f_vat.html Droższy od reszty ale polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #14 Napisano 5 Lutego 2009 Biały smar. Nadaje się do zawiasów, do zamków też powinien dobrze działać. np boll WD40 - to dobry sposób na wymycie zamka, ale nie przesmarowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morgan-21 Zgłoś #15 Napisano 28 Sierpnia 2009 witam polecam olej wazelinowy super sprawa i tanio http://sklep.malwawl.com.pl/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marsal Zgłoś #16 Napisano 13 Marca 2010 Może Koledzy podpowiedzą czy do zamków lepiej Biały smar czy Silikonowy. Mam mętlik jedni mówią taki drudzy inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #17 Napisano 13 Marca 2010 Ja uzylem bialego smaru i wydaje mi sie, ze nie bylo to dobre posuniecie, na wiosne rozbieram i czyszcze posmaruje czyms innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #18 Napisano 13 Marca 2010 Witam! Ja do zamków w Pasku od ponad 2-óch lat (zima - lato) stosuję preparat do czyszczenia i konserwacji w areozolu, który nazywa się INHIBOL preparat antykorozyjny - dalsza część nazwy. Przeznaczony do precyzyjnych mechanizmów: maszyny do szycia, broń strzelecka, zamki samochodowe, kłódki precyzyjne itd. Służy do przemywania i smarowania tak napisane w opisie. Pojemni jest mały - 100 ml, ale był drogi. Pamietam, że placilem za niego okolo 25 zł. Nie żałuję bo jest super tzn bez zarzutu spisuje się w zamkach samochodowych. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #19 Napisano 13 Marca 2010 Wurth ,Forch produkuje specjalne środki smarne które dobrze sobie radzą w niskich temperaturach. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach