Skocz do zawartości

aardvark

  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aardvark

  • Urodziny 10.11.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WSK/ WY

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. Może wiąże się to z grubością uszczelki pod głowicę? Albo po planowaniu głowicy? Może jest to powiązane z ilością otworów w wystającym "języczku" uszczelki (oznaczają grubość?)
  2. Święty ma rację. Robota przerąbana, ale ciesz się że nie wystrzeliła nagle jak mi - podjazd pod wiadukt, zwężenie do jednego pasa i nagle kłęby pary w środku i zafajdane szyby. W dodatku grudzień i jeszcze 240 km do celu. Po wyjęciu okazało się że całą górę radiatora przeżarło.
  3. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie wiem jak w B5, ale w Mk IV można z zamka klapy sterować centralem tylko w Variancie, komfortem chyba też. Brzoza138 może mieć, mikroswitch podaje sygnał zatrzaśnięcia
  4. Kiedyś bardzo się pomyliłem szukając tego luzu na podniesionym aucie, za to z kanału okazało się że jednak jest. Wymiana faktycznie po byku, wypadałoby opuścić trochę sanki, ale i tak ciężko byłoby przyłapać te ucha śrubami. Ja wymieniałem na warsztacie, więc nie śmiem narzekać :zip
  5. "wtf" jest bardzo po polsku sam jesteś "stare pokolenie" Panowie, moja wena pisarska mierzyła się wtedy w promilach, więc wyszło jak wyszło :pardon Sorry za OT w OT
  6. Jeśli ten błyskowóz to Insignia na WPI, to kolowie polucjanci rok temu mieli nieźle obs.ane nachy. Troszku przykasowali furacza i musieli zakitrać na 48h na naprawę blach-lak żeby przełożeni im d.p nie pourywali :haha Oczywiście ściepa z własnego karmana. Świat jest mały
  7. Nie mam pewności, ale chyba można tylko ustawić, nie wiem czy którekolwiek ustawienie ciągłe powoduje reset. Napewno wyłączenie stacyjki działa :ok
  8. wg katalogu : 11,5x790 z klimą 11,5x 730 bez
  9. Sprawdź bezpiecznik 50A w komorze silnika. U mnie świeczki 88 PLN/kpl miesiąc po wymianie wylądowały w śmietniku. Przepaliły w/w bezpiecznik. Po sprawdzeniu czy listwa nie zwiera do masy i podłączeniu prądu bezpośrednio z aku okazało się, że jedna żarzy się niewłaściwym końcem, na zewnątrz :ocochodzi
  10. Właśnie dzisiaj kolega z pracy opowiadał mi o ruskim śrucie do wiatrówek z małym ładunkiem prochowym. Ciekawe czy można otworzyć wypożyczalnię wiatrówek z jakimś małym sklepikiem z amunicją. Biorąc pod uwagę liczbę aut parkujących pod drzewami, mnogość gołębi na osiedlu podtrzymywaną przez dokarmiające babuliny oraz ilość "trafień" widoczną na pojazdach, to biznes może naprawdę wypalić
  11. A wystarczyło zdjąć plastikowy dekielek z kasety zamka, od strony rantu drzwi odnaleźć rygielek i przesunąć go w dół. Oczywiście taki zamek i tak trzeba później przesmarować, ale lepiej użyć prostego patentu na dojechanie, niż podróżować z drzwiami przywiązanymi pasem (ja tak wiosłowałem ponad 100 km w śnieżycy, potem miałem zaspę w aucie :noniebardzo )
  12. Wbrew pozorom np: Targówek, Białołęka i Jabłonna kryją więcej takich niespodzianek. Niektóre bywają oznakowane (chyba na Mehoffera). To nie żadne rowy melioracyjne, tylko zbiorniki na deszczówkę, kopane przy nieskanalizowanych ulicach w pobliżu miejsca powstawania największych kałuż. Kanalizacja deszczowa dla ubogich. Odgrodzone barierą energochłonną widziałem tylko przy zjazdach z ekspresówek. Pozdrawiam wszystkich, co przez zmyłkę podjechali na przystanek na Akademijnej w Jabłonnie i nie zaliczyli "wodowania"
  13. W tych sprzętach najczęściej grzanie bębnów powodują pozapiekane cylinderki, lub ręczny. Przed wymianą szczęk odpuściłeś linki ręcznego na regulacji? A nie stoją dęba? Sprawdziłeś czy tłoczki w cylinderkach można poruszyć przyciskając np: śrubokrętem?
  14. Jeśli podstawowe oznaczenia się zgadzają, to musi pasować. Dodatkowe oznaczenia na końcu określają extra opcje (np: obsługę grzania wtórnego), lub bardziej zaawansowane technologie (np: żarnik ze specjalnego stopu metali). Nie wiem co za numer jest na obwodzie, ale może to być wewnątrzfirmowy kod produktu np: 0 100 226 173
  15. W zasadzie sprawdzanie "klekota" powinno się zaczynać od kontroli stanu świec żarowych, pomiaru kompresji i sprawdzenia wtrysków u pompiarza. Warto też sprawdzić działanie Choke, czyli urządzenia które przy zimnym rozruchu przyśpiesza wtrysk i zwiększa dawkę startową paliwa. Niezbyt wyraźnie widać, ale po 3 fotce coś mi się widzi, że może być elektryczne (u mnie jest na lince, manualne) Nie mam żadnych fotek, za to widziałem gdzieś na forum link do jakiejś książki typu Sam Naprawiam w PDFie, w B3 montowali 1Y, więc opisy będą zgodne na 100%, opis regulacji wtrysku też tam jest. Póki pogoda nie służy, to parę i do lektury!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności