galux20 Zgłoś #21 Napisano 23 Maja 2018 (edytowane) U mnie też kierownica piw do wymiany Powietrza II spryskiwacz Edytowane 23 Maja 2018 przez galux20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #22 Napisano 23 Maja 2018 3 godziny temu, galux20 napisał: U mnie też kierownica piw do wymiany Powietrza II spryskiwacz A tak po polsku Proszę :). Co to za część i gdzie ona się znajduje , jakieś zdjęcie tej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #23 Napisano 23 Maja 2018 Nie wiem co i jak Zgłosiłem A w serwisie im ten temat był znany wcześniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #24 Napisano 23 Maja 2018 sam bardzo jestem ciekaw o który element to dokładnie chodzi, bo w chłodniejsze dni też coś u mnie buczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #25 Napisano 23 Maja 2018 Było o tym już pisane, nawet obrazki były, poszukajcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2018 (edytowane) poszukałem i znalazłem, nie każdy ma czas posiedzieć na forum i poszukać https://www.motor-talk.de/forum/passat-150ps-tdi-luefter-bei-hohen-geschwindigkeiten-t5695100.html w sobotę się dobiorę do tego i porozbieram i zobaczymy czy pomoże i się jeszcze zapytam, bo po niemiecku nic nie rozumiem, czyli wszystko się rozchodzi o tą gumę nad chłodnicą? wystarczy ją jakoś uchronić tylko od wiatru, czy usztywnić i powinno być ok? nie tłumaczę w google translate bo durnoty wychodzą Edytowane 24 Maja 2018 przez goalabek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2018 (edytowane) Tu masz co koledzy z niemieckiego forum powklejali (tuup 1972 oraz Biker_man) . Na trzecim zdjęciu jak zaklejisz taśma to jest cisza. Ten element co na innym zdjęciu jest w całej okazałości jest do wymiany. Edytowane 24 Maja 2018 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #28 Napisano 25 Maja 2018 rozumiem że ten problem tylko w TDI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #29 Napisano 25 Maja 2018 to ja ją wywaliłem i jest ciszej ... ale nadal coś mi jeszcze buczy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #30 Napisano 23 Czerwca 2018 Czy jakiś serwis w PL wymienił wam ten element na inny, sprawny? U mnie serwis twierdzi, że nie ma mają żadnych informacji o tym problemie i nie wiedzą co z tym zrobić bo jest dostępna tylko ta sama guma z tym samym numerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #31 Napisano 23 Czerwca 2018 @broz po prostu ja wywal 5 min roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xintiliar Zgłoś #32 Napisano 24 Czerwca 2018 Zwróćcie uwagę, że w zdecydowanej większości przypadków problem "dotyczy" letnich opon. Na zimowych jest względnie dobrze. ALE tu nie chodzi o opony, ale o porę roku, a konkretniej o temperatury. Owa guma zobrazowana przez kolegę paolokos latem (wysokie temperatury) staje się bardziej miękka, czyli podatna na wibrowanie przy coraz mocniejszym naporze powietrza (prędkość auta). Zimą bardzo rzadko zdarza się, by auto stojąc na zewnątrz nagrzało ten element do tego stopnia, by podczas jazdy i 'ataku' zimnego powietrza był nadal na tyle elastyczny by wibrować (odgłos buczenia). Latem po postoju na słońcu i odpowiednim wietrze (pod wiatr na wprost lub pod pewnym kątem) wystarczyła prędkość ok 90 km/h i już buczało. Sprawdzałem nawet z pracownikami stacji VW (Piaseczno) i na początku wyszło, że wymyślam; problemem było to, że zanim ASO przyjechało, to auto wychłodziło się na parkingu pod budynkiem. Na pewnym odcinku niemieckiej autostrady w centralnej Polsce (dla dobra nauki) osiągnęliśmy jakąś tam prędkość (dość napisać, że auto przestało już przyspieszać) i nie było buczenia. Cóż, ja z miną szaleńca, Panowie z ASO z politowaniem ale i triumfem na twarzach zjechaliśmy na węźle by wracać. Jak tylko zmieniliśmy kierunek, nawet nie wyjeżdżając jeszcze na nitkę autostrady, przy ok 90-100k m/h role szaleńca i triumfatora się odmieniły! Auto się nagrzało od słońca i do tego jechaliśmy pod wiatr i donośnie buczało. Po tym auto stało miesiąc w serwisie mimo, że nawet podałem nr podejrzanych części wraz ze schematami - strumienice/kierownice powietrza dolna i górna (wtedy jeszcze nie miałem pewności, że chodzi o górną). W międzyczasie coś tam podklejali, coś tam podkładali... Ostatecznie wymienili to, o co prosiłem i problemu nie ma. Po moim przypadku, w firmie wymienili jeszcze to w 18 innych paskach zarówno trend-, comfort- jak i highline (generalnie większość osób w firmie myślała, że to normalny objaw szybkiej jazdy ). W maju tego roku wymienili mi auto (poprzedni produkcja 03/2015, obecny 12/2017) i tego problemu nie ma już od nowości. Problem więc jest znany i do rozwiązania. Nie dawać się spławić. Tu nie chodzi o inny nr części, ale o inną partię tej samej części (któryś poddostawca coś schrzanił). To, że nie chcą od 2-3 lat wymieniać (tłumacząc się niewiedzą) jest niezrozumiałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #33 Napisano 15 Lipca 2018 U mnie ewidentnie wina opon, jadąc odcinkiem na słowacji z Bratysławy do czech była masakra. Specyficzna nawierzchnia chyba betonowa ale opony okropnie szumiały, a raczej hałasowały niemiłosiernie. Człowiek wraca po 600 km i jeszcze po uszach dostaje na maksa, potem było też kilka odcinków na czechach. W Polsce już nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Portagen Zgłoś #34 Napisano 16 Sierpnia 2019 Dnia 15.05.2018 o 16:09, Gully napisał: Też mam problem z buczeniem powyżej 140km/h. Dźwięk jakby gdzieś pod maską chodził głośny odkurzacz. Samochód nowy, 300km przebiegu dopiero. Co to może być? Opony mam założone Conti Premium. Gumowa listwa nad chłodnicą, musi być przegięta w kierunku zewnętrznym auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #35 Napisano 29 Sierpnia 2019 Panowie u mnie tez buczy w pewnym zakresie .czy ta gumowa listwa dawała takie oznaki ? Wrzucam filmik polecam posłuchać na słuchawkach ? 2537F337-6F61-42E9-B0CF-3D8935422B94.MOV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gully Zgłoś #36 Napisano 13 Listopada 2019 U mnie to buczenie ustało samoczynnie, nawet nie zauważyłem kiedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
E N D R I U Zgłoś #37 Napisano 5 Lipca 2020 Panowie miałem podobny efekt przy prędkości około 150/160 km/H w VW Passat B8 TDi 150 KM przebieg 185 tys. Km. Po ściągnięciu listwy umocowanej nad chłodnicą. Wprawdzie kupiłem nową w ASO za około 12 zł Ale jej już nie zakładałem bo materiał ten sam co w zdemotowanej, więc nie ryzykowalem kolejnego rozkręcania. 10 min rozkręcania trochę plastiku z góry i mamy dostęp. Całą filozofią. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mg Zgłoś #38 Napisano 4 Sierpnia 2020 W dniu 24.06.2018 o 22:31, xintiliar napisał: W maju tego roku wymienili mi auto (poprzedni produkcja 03/2015, obecny 12/2017) i tego problemu nie ma już od nowości. Czyli mówimy tutaj o jakiej wersji rocznikowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
for.est Zgłoś #39 Napisano 9 Sierpnia 2020 Ktoś z Was ma nr tej gumy? Nie mogę namierzyć jej w etce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #40 Napisano 3 Czerwca 2021 Odkopię temat. Te gumę wywalaliscie czy zaklejacie jak na zdjęciach i odginaliscie w kierunku komory silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach