-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
E N D R I U zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Wydaje mi się że to zupełnie inny dźwięk, ten o którym piszemy jest charakterystyczny i dokładnie taki jak w filmiku Paveli na samym początku.
-
Rozumiem kolego że wymieniłeś tą pompę i się uspokoiło? Dużo już przyjechałaś km po wymianie? Powiedz mi jakie to koszt wymiany tej pompy, rozumiem że razem z paskiem. Wiem że trzeba do tego ściągnąć rozrząd i wymienić cały olej przy okazji?
-
Buczenie przy wyższych prędkościach (Sedan)
E N D R I U odpowiedział viperpl → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Panowie miałem podobny efekt przy prędkości około 150/160 km/H w VW Passat B8 TDi 150 KM przebieg 185 tys. Km. Po ściągnięciu listwy umocowanej nad chłodnicą. Wprawdzie kupiłem nową w ASO za około 12 zł Ale jej już nie zakładałem bo materiał ten sam co w zdemotowanej, więc nie ryzykowalem kolejnego rozkręcania. 10 min rozkręcania trochę plastiku z góry i mamy dostęp. Całą filozofią. Pozdrawiam. -
E N D R I U obserwuje zawartość → Dziwny dźwięk na zimnym silniku
-
Wstępnie mechanik założył ,po wymianie całego rozrządu oraz paska do alternator, że te dźwięki to będzie napewno pompa oleju którą wraz z pompą podciśnienia zamontowana jest w misce olejowej. Jednak gdy przyjechałem na wymianę miał już dylemat. Sprawdzał na słuch słuchawkami skąd dochodzi ten dźwięk i najgłośniejszy był przy pompie oleju gdzie prawdopodobnie łopatki uderzają o obudowę pompy i to daje ten dźwięk mielenia jak na początku jest w filmiku. Sprawdził mi ciśnienie na pompie ,wszystko ok. Jednak dylemat miał po rozmowie z innymi mechanikmami i osobą pracującą w VW przy montażu silników, gdzie dowiedział się że może to być wadą konstrukcyjna łożysk na wałkach wrównowarzających pracę silnika tzw. Moduł AGW. Są tam felerne łożyska, których raczej się nie wymieni. Bo montaż tych wałków jest na etapie jeszcze połowy silnika na link produkcyjnej gdzie odpowiednią prasa wciska je wzdłuż silnika. Stąd ta opinia mechaników że te silniki tak mają i już. Powiedział mi że wymiana pompy może nic nie dać. Ponadto trzymałem tą nową oryginalną pompę w ręku i obracając jej wirnik na którym zamontowany jest pasek też dziwnie pracowała. Wiem że na sucho i zastała powietrze Ale zgłosiłem . Ja patrzyłem na mechanika on na mnie i zostawił mi podjęcie decyzji bo on nie gwarantuje po wymianie pompy z paskiem że się dźwięk uspokoi. Dodatkowo gdzieś czytalęm na forum. Że mimo wymienionej pompy dźwięk mielenia czy" gulgitania indyka" powrócił. Narazie się nie zdecydowałem bo dopiero co wymieniłem olej i filtry i trzeba byłoby to znowu wymienić. Kto wie może przy następnej wymianie oleju zdecyduję się na wymianę pompy, no chyba że ktoś już rozwiązał temat. Proszę o konstruktywną odwiedż. Acha byłem jeszcze w serwisie ASO przed wymiana rozrządu bo miałem wrazenie ze to jakaś zuzyta rolka ale oni oczywiście nic nie stwierdzili za jedyne 360 zł..... boją się tej tej usterki jak ognia. Mój przebieg passata to 185 tys. km.