Skocz do zawartości
viperpl

Buczenie przy wyższych prędkościach (Sedan)

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś podpowie gdzie konkretnie znajduje się ta guma i jak ją wymontować? 

Można wymontować całą górną kierownicę powietrza (załączone zdjęcie - kod części 3G0 121 330), ale to chyba nie o to chodzi, bo jest to jednak kawał plastiku a nie to co na zdjęciach..? 

3G0-121-330-B.jpg

Edytowane przez lukparrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukparrr Hej wiesz co, ja do tej gumy się nie dostałem - 2 dni temu robiłem, zdjąłem grill i ten element co wrzuciłeś, ale sama gumowa kierownica powietrza siedzi głęboko, dojścia nie mam.

Trzeba by jeszcze kilka elementów odkręcić. przeszkadza ten element nad zamkiem i chłodnicą. Zakleiłem taśmą jak na zdjęciu.

Ten plastik wydaje mi się, że nie jest problemem, wszyscy na niemieckim forum pisali o gumilippe, które siedzi dalej.

gora.jpg.a7def9b9f60427a9c86ea6732e0561ef.jpg

tasma.jpg

Edytowane przez przemekg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to wymieniałem w zeszłym roku, krótko po zakupie auta...

Nie pamiętam już dokładnie szczegółów, ale chyba tylko demontowałem grill i wysunąłem listwę w jedną ze stron... Będąc twarzą do silnika, to w lewo. Wysunąłem stara, wysunąłem nową i było po robocie

Edit. Chyba jednak też wykręciłem i wykliknąłem tą część z żółto-czarną i srebrna naklejką za zdjęcia powyżej

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, for.est napisał:

Ja to wymieniałem w zeszłym roku, krótko po zakupie auta...

Nie pamiętam już dokładnie szczegółów, ale chyba tylko demontowałem grill i wysunąłem listwę w jedną ze stron... Będąc twarzą do silnika, to w lewo. Wysunąłem stara, wysunąłem nową i było po robocie

Edit. Chyba jednak też wykręciłem i wykliknąłem tą część z żółto-czarną i srebrna naklejką za zdjęcia powyżej

 

 

A no właśnie, bo z tym elementem to nie ma dojścia. 

Po montażu nowej części nie buczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na załączony post, to faktycznie chyba więcej trzeba rozkręcić. Jutro postaram się do tego dobrać. Jakby ktoś miał jakieś zdjęcia z demontażu tego lub robił to na świeżo, to prosiłbym o wskazówki ;)

@przemekg czy u Ciebie ustąpiły objawy po zaklejeniu? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukparrr niestety nie byłem jeszcze w trasie, więc nie mogę ocenić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrałem się w końcu do kierownicy powietrza. Faktycznie trzeba odkręcić również element z nalepkami i wyciągnąć plastik pod spodem (z dolotem powietrza). Dopiero wtedy pojawia się dostęp do "kierownicy". Trzeba się trochę posiłować, ale można wysunąć ją w lewą stronę stojąc przodem do maski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukparrr ja na razie jeździłem tak jak na zdjęciach, z taśmą. Jest cisza. Ale nie podoba mi się to rozwiązanie. Będę miał chwilę to pomyślę, co dalej. A robiłeś fotki jak odkręciłeś? Bo nie wiem, który element zdemontowałeś dokładnie. 

Te gumową kierownicę wymieniłeś na nową czy po prostu wyrzuciłeś?

Edytowane przez przemekg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@przemekg właśnie cholera nie pomyślałem, żeby zrobić zdjęcia. Trzeba odkręcić ten plastik, na którym masz nalepki serwisowe, jest na dwóch śrubach. Po odkręceniu tego trzeba odkręcić jeszcze znajdujący się pod tym plastikiem z naklejkami dolot powietrza i dopiero będzie dojście do tej kierownicy. 

Ja ją całkowicie wypieprzyłem... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukparrr i co masz ciszę? Z tym dolotem jest łatwo czy trzeba coś pokombinować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@przemekg trochę się pomęczyłem, ale udało się. Z tego dolotu trzeba wyjąć z zapięcia wężyk, odkręcić bodajże 4 śruby i wyciągać w lewą stronę, tak jak później tą kierownicę. Później jak składasz to trzeba ten dolot rozpiąć, bo składa się z dwóch części, ale wszystko jest do zrobienia. Mi to zajęło nawet nie pół godziny. 

A jeśli chodzi o ciszę, to tak, w końcu nastała :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności