tomnik Zgłoś #1001 Napisano 3 Listopada 2013 Chodzi mi dokładnie o to że po ruszeniu automatycznie wszystkie drzwi się zamykają. Moje pytanie dotyczy tego czy można jakoś wyłączyć tą opcje zamykania drzwi po ruszeniu ? Może przez VAG-a?Tak można.Tak, z poziomu Vag(VCDS). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #1002 Napisano 3 Listopada 2013 Tak można.Tak, z poziomu Vag(VCDS). Dzięki za odpowiedz, a wiesz może które kodowanie za to będzie odpowiadać ? Mam kabelek i program tylko ktoś by mnie musiał poinstruować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1003 Napisano 3 Listopada 2013 a wiesz może które kodowanie za to będzie odpowiadać ? http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-MODUL-KOMFORTU-Diagnostyka-VAG?p=1635010&viewfull=1#post1635010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #1004 Napisano 3 Listopada 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-MODUL-KOMFORTU-Diagnostyka-VAG?p=1635010&viewfull=1#post1635010 Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1005 Napisano 3 Listopada 2013 WitamMam pytanie odnośnie zamykania centralnego zamka. Chodzi mi dokładnie o to że po ruszeniu automatycznie wszystkie drzwi się zamykają. Moje pytanie dotyczy tego czy można jakoś wyłączyć tą opcje zamykania drzwi po ruszeniu ? Może przez VAG-a? http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-MODUL-KOMFORTU-Diagnostyka-VAG dwie ostatnie tabelki pierwszego posta powinny Cię zainteresować. Można to wyłączyć lub akrywować przy pomocy VAG-a jak już sam zauważyłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1006 Napisano 4 Listopada 2013 No to teraz ja. U mnie zamek coś pogłupiał, rozebrałem sprawdziłem, przelutowałem i uszkodziłem sobie jeden z tych mikrostyków odpowiedzialnych za kręcenie kluczykiem (dokładnie zamykanie), mam to na pilota więc nie problem. Ot po prostu ułamałem sobie ten 'cypelek', który jest wciskany podczas zamykania przez białą krzywkę poruszaną kluczykiem . Wiecie może czy z angola dałoby radę przelutować ten mikrostyk? Tych zamów z angoli jest dużo i tanio. Czy wewnętrznie i zewnętrznie zamek z 3B (przed liftem) jest taki sam jak w 3BG (po lifcie). Mój Passat to przedliftowe kombi z 1998r (AFN). A może ktoś ma taki na części? Chętnie przygarnę , byle wewnętrzne mikrostyki były OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #1007 Napisano 4 Listopada 2013 http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-audi-seat-skoda-d2hw-hermet-fa-i3638486420.html Z Anglika zamki pasują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1008 Napisano 4 Listopada 2013 No prawie, ale to nie ten. Ja potrzebuję taki, który jest wewnątrz zamka. Jest montowany poziomo (odpowiednio wygięte nóżki i bolce do montażu w płytce). Może kupię od kolegi (z PW) lub z angola. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laik Zgłoś #1009 Napisano 8 Listopada 2013 Witam. Mam problem z prawymi tylnimi drzwiami. Drzwi nie reagują na otwieranie i zamykanie z centralnego. Gdy jest on otwarty to te drzwi mogę otworzyć tylko od wewnątrz. Szyby działają tylko te zamek. Może ktoś mi podpowiedzieć co muszę zrobić by je samemu naprawić. Dodam jeszcze że z tymi drzwiami już coś wczesniej było nie tak. Jak wsiadałem za kierownicę i włączałem zapłon to ryglowały się wszystkie drzwi i "cycek" chował się w drzwi. W tych drzwiach chował się i odbijał znlwu do góry. Dopiero jak u siebie z przodu otworzyłem wszystkie drzwi i ponownie je zamknąłem to wtedy te felerne drzwi już się zamykały. Teraz już w ogóle nie działają. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1010 Napisano 8 Listopada 2013 Co robić? Gdybyś przeczytał choć kilka postów tego wątku, wiedziałbyś.... http://forum.vw-passat.pl/threads/18834-Rozbiorka-drzwi-i-naprawa-zamka-Almannah-dla-potomnych-)?highlight=zamek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darotczew Zgłoś #1011 Napisano 10 Listopada 2013 Koledzy bardzo proszę o pomoc w otwarciu drzwi w pasku b5. Wyczytałem że można go otworzyć bezpośrednio z akumulatora. Wszystko ok, ale jakie trzeba podłączyć przewody aby ruszył ten zamek. Jest tam 6 przewodów i nie wiem jak je połączyć, aby sprawdzić czy zamek ruszy i są uszkodzone kable od modułu komfortu. Wstawiłem fotkę na forum ale moderator mi ją usunął. Bardzo proszę o poradę jak podłączyć bezpośrednio ten zamek do akumulatora. tek kable to: 1 czarno-siwy 2 niebiesko-czarny 3 brązowo niebieski 4 brązowo zielony 5 czarno brązowy 6 brązowo czarny Proszę o pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #1012 Napisano 10 Listopada 2013 Panowie mam pewien problem. Posiadam passata B5 FL. Na kluczyku mam 3 przyciski. Zamykanie i otwieranie działa bez problemu ale otwieranie bagażnika nie działa. Po wcisnieciu tego przycisku świeci się diodka na kluczyku tak więc przycisk reaguje prawidłowo ? Problem leży gdzieś w aucie ? Ps. Z jakiej odległości dacie radę otworzyć auto z pilota ? Pytam ponieważ u mnie zamki reagują dopiero z ok. 1-1.5m. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kezman Zgłoś #1013 Napisano 16 Listopada 2013 Postanowiłem zrobić krótki poradnik jak zrobić sygnalizację zamknięcia/otwarcia przez awaryjne gdy nie możemy tej opcji włączyć VAGiem 1. Rozbieramy drzwi szukamy kabli: - czarno zielony oraz czarno-niebieski lutujemy do nich kable i ciągniemy je przez przelotkę środka auta. 2. Demontujemy zaślepkę znajdującą się przy lewej stopie, ukazuje nam się taki widok: Znajdujemy kable : czarno/biały i czarno/zielony lutujemy do nich po kawałku kabla. 3. Budujemy układ jak na schemacie: - potrzebujemy mostek prostowniczy 6A - wejścia AC podłączamy do przedłużonych kabli z zamka. - plus i minus z mostka podpinamy pod wejścia 85 i 86 najzwyklejszego przekaźnika 4120. Uwaga na polaryzację ! - do styku 30 podłączamy stały plus przez bezpiecznik na kablu. - do styku 87 podłączamy przez diody prostownicze (np. 1N5408 - po sztuce na każdy kabel)przedłużone wcześniej kable (czarno/biały i czarno/zielony) - między 85 i 86 można wpiąć dodatkowo kondensator aby wydłużyć trochę świecienie kierunków. Ja dałem 2000uF 25V Ukrywamy wszystko i ciszymy się mrugającymi kierunkami Pisałem to na szybko więc mogłem coś przeoczyć, jak ktoś ma pytania niech pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #1014 Napisano 16 Listopada 2013 Super dzięki. Czyli mogę tak samo podłączyć centralke z allegro ktora ma wyjście na kierunkowskazy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kezman Zgłoś #1015 Napisano 17 Listopada 2013 (edytowane) podłączenie sterownika podłączasz ( według tego co wyczytałem) pod kable zielono-czerwony i czerwono-niebieski. One sterują uniwersalnymi sterownikami. Na kablach które ja podałem na zmianę pojawia się 12V z masą podczas otwierania/zamykania. Edytowane 17 Listopada 2013 przez kezman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1016 Napisano 19 Listopada 2013 Witam. Szybkie pytanie, dlaczego nie migają kierunki i brak sygnału dźwiękowego przy zamykaniu / otwieraniu drzwi z pilota. A może w b5 nie ma takiej opcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1017 Napisano 19 Listopada 2013 Kierunki i dźwięk można wyłączyć. Osobno dla zamykania osobno dla otwierania. U mnie nie potwierdza zamknięcia z pilota w kluczyku, bo muszę zamykać na trzy razy. Padł mi jeden z zamków. Zamyka go ale dopiero po trzecim razie potwierdza i uzbraja fabryczny alarm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1018 Napisano 19 Listopada 2013 czy jeżeli nie ma fabrycznego alarmu w aucie to nie będzie dostępna w sterowniku opcja załączenia dzwięku i kierunków przy otwieraniu/ zamykaniu ? Czy może alarm nie ma nic do tego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1019 Napisano 19 Listopada 2013 Oj tego nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrb5 Zgłoś #1020 Napisano 23 Listopada 2013 Witam mam mianowicie taki problem przy demontażu boczku drzwi kierowcy zapomniałem odpiąć wtyk od dolnej lampki w moim passaciku i doszło do zwarcia ,przestała świecić dolna lampka i oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy ,ale niby znalazłem usterkę spaliła się ścieżka w zamku polutowałem i było wszystko ok. przez około 30 minut potem zaczeło wariować oświetlenie wnętrza po zamknięciu auta z pilota potem przestał reagować na pilota znowu zaczoł reagować dodam że po wyjęciu żarówki zdolnej lampki drzwi kierowcy w miarę wszystko działa podejrzewam zamek kierowcy proszę o pomoc w tym problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach