class Zgłoś #201 Napisano 28 Lipca 2020 Z tego co piszecie warto zainteresowac sie tym wygluszeniem. Pytanie czy firma od car audio pojdzie na reke i zgodzi sie na polecane tu maty STP Black Ton 8mm. Oni najczesciej forsuja swoje produkty typu Dynamat itp. co winduje cene. Jesli chodzi o przednia szybe to w wyposazeniu High Line byla standardowo w wersji akustycznej/ dzwiekoszczelnej. Reszta miala zwykla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosik73 Zgłoś #202 Napisano 28 Lipca 2020 8 godzin temu, Idealsound napisał: Teraz brakuje mi tylko dopieszczenia tapicerki w dzwiach bo jednak rezonuje lekko przy wiekszym basie. Nienkoniecznie glosnym. Ma ktos sposob sprawdzony na to ?? Przy okazji wygłuszenia wymieniłem też głośniki na JBL (bodajże Stage3 607C, więc nic specjalnego teoretycznie), co wymusiło montaż pierścieni dystansujących oraz ich oklejenie matą (fotki na przykładzie drzwi przednich w załączeniu). Boczki drzwi także zostały najpierw wyklejone matą, a następnie pianką (zdjęcia drzwi tylnych). Bas nie jest może jakiś potężny (nie montowałem wzmacniacza ani subwoofera), ale dźwięk czysty i dużo lepszy od zestawu fabrycznego... W każdym razie u mnie nawet przy głośnym i bardzo głośnym słuchaniu muzyki, nic nie rezonuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #203 Napisano 28 Lipca 2020 On 7/26/2020 at 11:53 PM, Idealsound said: Wiesz w tej cenie nie spodziewam sie ze drzwi otrzymaja dwie warstwy. Czyli butyl i pianke. Zapewne zrobia tylko pianke na tapicerce. Nadkola z zewnatarz duzo daja z uwagi na glosna prsce zawieszenia. Po wyciszeniu jest przyjemne pukanie. A nie napi.......nie jak wczesniej. Do pozbycia sie szumow black ton stp robi robotw celujaco. A koszt w stsunku do dynamat lub glnden jest nizszy. Ja zrobilem auto 8mm. A drzwi 4mm. Jest super i przestalo skrzypiec przy wiekszym basie Dodam ze za dobrze wyciszone auto krzycza 5-6 tys. Jak Ty robiłeś nowy samochód to respekt za odwagę OK ale opisz coś więcej jak przebiegały prace. Które partie wyciszyłeś? Całą podłogę? Dałeś warstwę alubutylu plus black ton? Chyba musiałeś usunąć to fabryczne wygłuszenie (filc) z wykładziny podłogowej żeby to wszystko się zmieściło. Myślę, że nie jedna osoba na forum by Cię ozłociła za przepis jak zrobić aby nie było słychać walenia zawieszenia. Wstaw zdjęcia na forum please. Jeśli ich nie zrobiłeś - to mam złą informację, będziesz musiał rozbierać jeszcze raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #204 Napisano 2 Sierpnia 2020 Gdyby kogoś interesowało - dałem wygłuszenie na klapę bagażnika (sedan). Długo szukałem dlaczego przejeżdzając przez nierówności bardzo głośno słyszałem pracę zawieszenia tylnego. Głośniej niż przedniego. Takie dudnienie rozchodzące się po samochodzie. Po dodaniu wygłuszenia - zdecydowana poprawa. Nie wiem, może mam klapę zbyt luźno zamontowaną na odbojach i wpadała w rezonans. Moim zdaniem, również poziom hałasu wpadającego z zewnątrz zmniejszył się. Orginalnie tam nie ma żadnej izolacji. Jedna warstwa blachy i tapicerka na to. Zużyłem dwie maty black ton 4 mm. Nie dałem grubszej z obawy na wagę i potencjalny problem z działaniem spręzyny. Gdzie się dało - matę przykleiłem do blachy, gdzie nie - że względu na kamerę itp - matę przykleiłem do tapicerki. Na zdjęciu widać to co poszło na blachę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosik73 Zgłoś #205 Napisano 3 Sierpnia 2020 W dniu 29.07.2020 o 09:39, Idealsound napisał: Zawiecha z przodu poszedl stp gold, i masa wygluszajaca na to. Nadkole poszla pianka i zmiana diametralna. Na zawieche nie zalowac butylu i Blotnik wyklepic pod lampe i nadkole Po calosci. Efekt naprawde przyjemny. A co dokładnie masz na myśli, używając zwrotu "zawiecha"? Gdzie (na jaki element/elementy) przyklejałeś te maty stp gold? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Idealsound Zgłoś #206 Napisano 13 Sierpnia 2020 (edytowane) Panowie na jakich oponach jezdzicie mam r18 pirelli p7 i strasznie drazni szum i twardosc. Dzis rozmawialem z goscie ktory kupil Arteona rline. Bi turbo. Za prawie 300 tys. Napchany na maksa. I drugia raz tego nie zrobi. Komfort jazdy zaden. Chodzi o halas. Dodtakowo opony moje cechuja wibracje przy wiekszych predkosciach. Wulkanizator powiedzial ze fele sa proste ale opony wibruja bo uzyte w nich wzmocnienie lubi sie odklejac. Czy macie podobne wrazenia?? Edytowane 13 Sierpnia 2020 przez Idealsound Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #207 Napisano 13 Sierpnia 2020 Koledzy czy wymieniając szyby na podójne - należy wymieniać również srebne ramki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Idealsound Zgłoś #208 Napisano 17 Sierpnia 2020 W dniu 13.08.2020 o 22:30, marcinsgdz napisał: Koledzy czy wymieniając szyby na podójne - należy wymieniać również srebne ramki? Nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #209 Napisano 17 Sierpnia 2020 A te małe trójkąciki na podwójne też się wymienia (szyby)? Czy tylko te podnoszone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Idealsound Zgłoś #210 Napisano 18 Sierpnia 2020 Tego to nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #211 Napisano 23 Sierpnia 2020 W dniu 17.08.2020 o 20:42, marcinsgdz napisał: A te małe trójkąciki na podwójne też się wymienia (szyby)? Czy tylko te podnoszone? Wydaje mi sie, ze gdzies w innym temacie byla wzmianka o malym trojkacie przedniej szyby i podobno nie jest laminowany tylko zwykly w kazdej wersji. Z innej beczki; czy ktos dysponuje VIN auta z fabrycznie laminowanymi szybami (ale nie przyciemnianymi) i moglby sie podzielic tu na forum? Chcialbym zamowic w ASO (przynajmniej sprawdzic cene) ale gamon w serwisie potrzebuje nr vin bo sam nie potrafi znalesc odpowiednich numerow czesci.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiro Zgłoś #212 Napisano 30 Sierpnia 2020 Witam. Ciekawy temat. Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Ale według mnie najwięcej winy ponoszą koła. Jazda po szorstkim asfalcie to trsgedia. Na gładkim jest cicho. Może wielu z was też bierze szum od opon z szumami karoserii. Myślę że tutaj spora zmiana nastąpi po założeniu cichych opon. Ja mam gy assymetric 3. Na szorstkim wyją jak szalone. Może ktoś ma doświadczenie z różnymi oponami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sliwkaa Zgłoś #213 Napisano 30 Sierpnia 2020 Zaczynam przygotowania do wygłuszenia całego wnętrza B8 Kombi z Panoramą. Czy ktoś posiada schematy , filmy, tutoriale jak demontować poszczególne elementy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #214 Napisano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Whiro napisał: Witam. Ciekawy temat. Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Ale według mnie najwięcej winy ponoszą koła. Jazda po szorstkim asfalcie to trsgedia. Na gładkim jest cicho. Może wielu z was też bierze szum od opon z szumami karoserii. Myślę że tutaj spora zmiana nastąpi po założeniu cichych opon. Ja mam gy assymetric 3. Na szorstkim wyją jak szalone. Może ktoś ma doświadczenie z różnymi oponami? Dużą robią opony... u mnie Pirelli Cinturato i jak są różne nawierzchnie to jest cicho lub masakra. Najgorzej było jak jechałem przez Słowację, jest tam odcinek dość długi za Bratysławą na którym hałas był nie do zniesienia. Kupując nowego paska liczyłem że będę miał większy komfort niż w poprzednich autach, a wyszło odwrotnie, jest gorzej niż w starym b6 żony. Tam jest ciszej i komfort. Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #215 Napisano 30 Sierpnia 2020 6 godzin temu, Whiro napisał: Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Pojeździj B8 po dziurawych drogach to stwierdzisz że w Twoim nie jest tak źle-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #216 Napisano 30 Sierpnia 2020 42 minuty temu, Whiro napisał: Nawet nie strasz Nie no dramatu nie ma ?Miałem wcześniej b6 na 17 calowych felgach z oponami 225/45 i było dużo lepiej.Przód jest spoko ale z tyłu jest słabo,zresztą wiele osób już o tym pisało.Na dobrych nawierzchniach jest super? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiro Zgłoś #217 Napisano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) To odpadam. Podobno pilot 4 to jedna z cichszych opon w ślepym teście dla kierowców na różnych nawierzchniach. Przynajmniej według auto świat. A jak było na nowych nie wyzabkowanych? Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez Whiro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sliwkaa Zgłoś #218 Napisano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) u mnie 240/35/19 od początku bylo glosniej. Zimówki mam 17'' continental i jest duzo ciszej. Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez Sliwkaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiro Zgłoś #219 Napisano 30 Sierpnia 2020 Ja mam 235 45 r17. A jak te piloty spisywały się przed wyząbkowaniem? Miałem plan je kupic. A jakoś 2 tysiaki na wyciszenie nadkoli mi się nie uśmiecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sliwkaa Zgłoś #220 Napisano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) Na Twoim miejscu kupiłbym te Micheliny. Jeżeli chodzi o wyciszenie kup mate alubutyl rolke AB25 290zl, 2 litry srodka do konserwacji K2 ok 15 zl i m2 pianki kauczukowej 9mm. Wydaje mi sie że w zeszlym roku było troche ciszej. Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach