Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co piszecie warto zainteresowac sie tym wygluszeniem. Pytanie czy firma od car audio pojdzie na reke i zgodzi sie na polecane tu maty STP Black Ton 8mm.

Oni najczesciej forsuja swoje produkty typu Dynamat itp. co winduje cene. 

Jesli chodzi o przednia szybe to w wyposazeniu High Line byla standardowo w wersji akustycznej/ dzwiekoszczelnej. Reszta miala zwykla.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Idealsound napisał:

Teraz brakuje mi tylko dopieszczenia tapicerki w dzwiach bo jednak rezonuje lekko przy wiekszym basie. Nienkoniecznie glosnym. Ma ktos sposob sprawdzony na to ??

Przy okazji wygłuszenia wymieniłem też głośniki na JBL (bodajże Stage3 607C, więc nic specjalnego teoretycznie), co wymusiło montaż pierścieni dystansujących oraz ich oklejenie matą (fotki na przykładzie drzwi przednich w załączeniu). Boczki drzwi także zostały najpierw wyklejone matą, a następnie pianką (zdjęcia drzwi tylnych). 

Bas nie jest może jakiś potężny (nie montowałem wzmacniacza ani subwoofera), ale dźwięk czysty i dużo lepszy od zestawu fabrycznego...

W każdym razie u mnie nawet przy głośnym i bardzo głośnym słuchaniu muzyki, nic nie rezonuje...

 

DSC03063.JPG

DSC03064.JPG

DSC02186.JPG

DSC02187.JPG

DSC02189.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 7/26/2020 at 11:53 PM, Idealsound said:

Wiesz w tej cenie nie spodziewam sie ze drzwi otrzymaja dwie warstwy. Czyli butyl i pianke. Zapewne zrobia tylko pianke na tapicerce. Nadkola z zewnatarz duzo daja z uwagi na glosna prsce zawieszenia. Po wyciszeniu jest przyjemne pukanie. A nie napi.......nie jak wczesniej. Do pozbycia sie szumow black ton stp robi robotw celujaco. A koszt w stsunku do dynamat lub glnden jest nizszy. Ja zrobilem auto 8mm. A drzwi 4mm. Jest super i przestalo skrzypiec przy wiekszym basie

Dodam ze za dobrze wyciszone auto krzycza 5-6 tys.

Jak Ty robiłeś nowy samochód to respekt za odwagę :)

OK ale opisz coś więcej jak przebiegały prace. Które partie wyciszyłeś? Całą podłogę? Dałeś warstwę alubutylu plus black ton? Chyba musiałeś usunąć to fabryczne wygłuszenie (filc) z wykładziny podłogowej żeby to wszystko się zmieściło.
Myślę, że nie jedna osoba na forum by Cię ozłociła za przepis jak zrobić aby nie było słychać walenia zawieszenia. 

Wstaw zdjęcia na forum please. Jeśli ich nie zrobiłeś - to mam złą informację, będziesz musiał rozbierać jeszcze raz ;) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało - dałem wygłuszenie na klapę bagażnika (sedan). Długo szukałem dlaczego przejeżdzając przez nierówności bardzo głośno słyszałem pracę zawieszenia tylnego. Głośniej niż przedniego. Takie dudnienie rozchodzące się po samochodzie. Po dodaniu wygłuszenia - zdecydowana poprawa. Nie wiem, może mam klapę zbyt luźno zamontowaną na odbojach i wpadała w rezonans. 
Moim zdaniem, również poziom hałasu wpadającego z zewnątrz zmniejszył się. Orginalnie tam nie ma żadnej izolacji. Jedna warstwa blachy i tapicerka na to. 
Zużyłem dwie maty black ton 4 mm. Nie dałem grubszej z obawy na wagę i potencjalny problem z działaniem spręzyny. Gdzie się dało - matę przykleiłem do blachy, gdzie nie - że względu na kamerę itp - matę przykleiłem do tapicerki. 
Na zdjęciu widać to co poszło na blachę.

IMG_20200802_172132.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.07.2020 o 09:39, Idealsound napisał:

Zawiecha z przodu poszedl stp gold, i masa wygluszajaca na to. Nadkole poszla pianka i zmiana diametralna. 

Na zawieche nie zalowac butylu i Blotnik wyklepic pod lampe i nadkole Po calosci. Efekt naprawde przyjemny.

A co dokładnie masz na myśli, używając zwrotu "zawiecha"?

Gdzie (na jaki element/elementy) przyklejałeś te maty stp gold?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na jakich oponach jezdzicie mam r18 pirelli p7 i strasznie drazni szum i twardosc. Dzis rozmawialem z goscie ktory kupil Arteona rline. Bi turbo. Za prawie 300 tys. Napchany na maksa. I drugia raz tego nie zrobi. Komfort jazdy zaden. Chodzi o halas. Dodtakowo opony moje cechuja wibracje przy wiekszych predkosciach. Wulkanizator powiedzial ze fele sa proste ale opony wibruja bo uzyte w nich wzmocnienie lubi sie odklejac. Czy macie podobne wrazenia??

Edytowane przez Idealsound

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy wymieniając szyby na podójne - należy wymieniać również srebne ramki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.08.2020 o 22:30, marcinsgdz napisał:

Koledzy czy wymieniając szyby na podójne - należy wymieniać również srebne ramki?

Nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te małe trójkąciki na podwójne też się wymienia (szyby)? Czy tylko te podnoszone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.08.2020 o 20:42, marcinsgdz napisał:

A te małe trójkąciki na podwójne też się wymienia (szyby)? Czy tylko te podnoszone?

Wydaje mi sie, ze gdzies w innym temacie byla wzmianka o malym trojkacie przedniej szyby i podobno nie jest laminowany tylko zwykly w kazdej wersji.

 

Z innej beczki; czy ktos dysponuje VIN auta z fabrycznie laminowanymi szybami (ale nie przyciemnianymi) i moglby sie podzielic tu na forum?

Chcialbym zamowic w ASO (przynajmniej sprawdzic cene) ale gamon w serwisie potrzebuje nr vin bo sam nie potrafi znalesc odpowiednich numerow czesci....

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ciekawy temat. Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Ale według mnie najwięcej winy ponoszą koła. Jazda po szorstkim asfalcie to trsgedia. Na gładkim jest cicho. Może wielu z was też bierze szum od opon z szumami karoserii. Myślę że tutaj spora zmiana nastąpi po założeniu cichych opon. Ja mam gy assymetric 3. Na szorstkim wyją jak szalone. Może ktoś ma doświadczenie z różnymi oponami? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam przygotowania do wygłuszenia całego wnętrza B8 Kombi z Panoramą. Czy ktoś posiada schematy , filmy, tutoriale jak demontować poszczególne elementy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Whiro napisał:

Witam. Ciekawy temat. Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Ale według mnie najwięcej winy ponoszą koła. Jazda po szorstkim asfalcie to trsgedia. Na gładkim jest cicho. Może wielu z was też bierze szum od opon z szumami karoserii. Myślę że tutaj spora zmiana nastąpi po założeniu cichych opon. Ja mam gy assymetric 3. Na szorstkim wyją jak szalone. Może ktoś ma doświadczenie z różnymi oponami? 

Dużą robią opony... u mnie Pirelli Cinturato i jak są różne nawierzchnie to jest cicho lub masakra. Najgorzej było jak jechałem przez Słowację, jest tam odcinek dość długi za Bratysławą na którym hałas był nie do zniesienia. Kupując nowego paska liczyłem że będę miał większy komfort niż w poprzednich autach, a wyszło odwrotnie, jest gorzej niż w starym b6 żony. Tam jest ciszej i komfort.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Whiro napisał:

Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem.

Pojeździj B8 po dziurawych drogach to stwierdzisz że w Twoim nie jest tak źle-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Whiro napisał:

Nawet nie strasz

Nie no dramatu nie ma ?Miałem wcześniej b6 na 17 calowych felgach z oponami 225/45 i było dużo lepiej.Przód jest spoko ale z tyłu jest słabo,zresztą wiele osób już o tym pisało.Na dobrych nawierzchniach jest super?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To odpadam. Podobno pilot 4 to jedna z cichszych opon w ślepym teście dla kierowców na różnych nawierzchniach. Przynajmniej według auto świat. A jak było na nowych nie wyzabkowanych? 

Edytowane przez Whiro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie 240/35/19 od początku bylo glosniej. Zimówki mam 17'' continental i jest duzo ciszej.

Edytowane przez Sliwkaa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 235 45 r17. A jak te piloty spisywały się przed wyząbkowaniem? Miałem plan je kupic. A jakoś 2 tysiaki na wyciszenie nadkoli mi się nie uśmiecha. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Na Twoim miejscu kupiłbym te Micheliny. Jeżeli chodzi o wyciszenie kup mate alubutyl rolke AB25 290zl, 2 litry srodka do konserwacji K2 ok 15 zl i m2 pianki kauczukowej 9mm.

Wydaje mi sie że w zeszlym roku było troche ciszej. 

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności