Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Dla zainteresowanych z UK, wczoraj pytalem w ASO koszt zabieraka zawleczki i silikonu to 23 funty. Zas koszt wymiany ( przygotowac sie ) 550 Ł !!! Pan w Aso stwiedzil ze trzeba sciagac sanki, wypinac wahacze itp zeby sie dostac do pompy i dlatego kawalifikuje sie to jako 4 godzinna praca, 115Ł za godzine + podatek :D tylko sie usmiechnalem i wyszedlem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba pomylił modele...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni to sie w ogole nadaja,ja idac do salonu podajac konkretny numer czesci i pytaja o cene czesci + wymiany musze im wytlumaczyc gdzie ta czesc sie znajduje i co robi bo oni nie wiedza, to ja mam ich za reke prowadzic ?? W koncu to chyba ASO. Narzekacie na polskie serwisy, ale na wyspach to juz w ogole. Jak chca sprzedac to Ci w d*** wejda za przeproszeniem ale jak juz pozniej cos zalatwic to masakra, a wszystko kosztuje 3 razy tyle co w reszcie europy :D

 

Moze ktos po vinie sprawdzic jaki mam naped pompy ???

WVWZZZ3CZ6P116605

Kilka postow wczesniej pisalo ze jakiegos numeru koncowki juz byly kola zebate ale tak dla pewnosci ktos potwierdzi ??

Edytowane przez jamal_2005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze ktos po vinie sprawdzic jaki mam naped pompy ???

WVWZZZ3CZ6P116605

Kilka postow wczesniej pisalo ze jakiegos numeru koncowki juz byly kola zebate ale tak dla pewnosci ktos potwierdzi ??

 

Masz koła zębate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

dziś sprawdziłem jaka jest twardość zabieraka, który wyjąłem niedawno ze swojego silnika. Ma on ok. 56-58HRC, więc nie tak mało... Dodam, że posiada on literkę A na końcu kodu.

 

Teraz zabierak ma już końcówkę D. Ciekawy jestem czy zmienili jego twardość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem już po wymianie zabieraka przy stanie licznika 165tkm. Przebieg na 100% wiarygodny, potwierdzony książką i w serwisie. Wszystkim którzy mają podobne przebiegi radzę koniecznie wymienić zabierak. W moim przypadku napęd pompy jest jeszcze na łańcuszku

 

Scoti

 

dlaczego masz jeszcze łańcuch??

Przecież była akcja serwisowa i powinieneś mieć już koła zębate:fajny

 

"Teraz zabierak ma już końcówkę D. Ciekawy jestem czy zmienili jego twardość."

 

Problemem nie jest zabierak i jego twardość tylko gniazdo wałka które się wyrabia a wtedy :dodupy

 

Pozdrawiam

Edytowane przez stani

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z moich informacji wynika że nie było akcji serwisowych związanych z wymianą łańcuszka na koła zębate. Być może występuje problem z wycierającymi się zębami zębatek ale widocznie następuje to przy dużo wyższych przebiegach niż 165tkm. Jeśli chodzi o gniazdo które się wyrabia to uważam że najpierw następuje zużycie zabieraka a dopiero później wyrabia się gniazdo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z moich informacji wynika że nie było akcji serwisowych związanych z wymianą łańcuszka na koła zębate. Być może występuje problem z wycierającymi się zębami zębatek ale widocznie następuje to przy dużo wyższych przebiegach niż 165tkm. Jeśli chodzi o gniazdo które się wyrabia to uważam że najpierw następuje zużycie zabieraka a dopiero później wyrabia się gniazdo.

 

Przedsiębiorca Kulczyk Tradex Sp. z O.o., powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Volkswagen - model Touareg (typ 7L) oraz Passat (typ 3C) mogą być wadliwe. Spółka poinformowała, że w niektórych samochodach VW Touareg i Passat, podczas uruchamiania zimnego silnika może zostać przeciążony napęd pompy oleju. W konsekwencji może to doprowadzić w pojedynczych przypadkach do uniemożliwienia dalszej eksploatacji samochodu. Wada dotyczy samochodów Volkswagen - model Touareg (typ 7L) oraz Passat (typ 3C), wyprodukowanych w Niemczech od 2006 do 2007 r. Szczegółowe informacje pozwalające na identyfikację wadliwego samochodu, przedstawia poniższa tabela.

 

 

Model

Zakresy VIN

 

Touareg

WVG*7L*6D000033 - WVG*7L*6D069879

WVG*7L*7D000001 - WVG*7L*7D071580

 

Passat

WVW*3C*6E001678 - WVW*3C*6E239950

WVW*3C*6P000075 - WVW*3C*6P226975

WVW*3C*7E000001 - WVW*3C*7E227984

WVW*3C*7P000001 - WVW*3C*7P157295

WVW*3C*6Z000038 - WVW*3C*6Z000054

 

Jeśli najpierw wyrabia się zabierak to dlaczego po 200tyś. ledwo widać ślady jego zużycia.

Myślę, że wałek a dopiero później zabierak (czyli dwa w jednym)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym skutkuje taka informacja? Jeśli mój się "łapie" na powyższy wykaz i wymieniłem (po awarii) zabierak to czy mam jakiś regres w zwiazku z informacją firmy Kulczyk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój też się łapie, jak wykorzystać tą informację?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stani zgłoszenie w Urzędzie Ochrony Konsumenta skargi nie oznacza jeszcze akcji serwisowej. Należy zaczekać na jej rozpatrzenie i wydanie decyzji. Być może będzie ona dla nas korzystna. Jednak na tą chwilę pozostaje nam tylko czekać. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze dzisiaj do serwisu i otrzymałem informację że dla mojego auta nie są przewidziane żadne akcje, chociaż mój nr.vin mieści się w przedziale który podałeś.

Jeśli chodzi o zabierak i gniazdo to uważam że bez dokładnych prób i badań nie jesteśmy wstanie stwierdzić co zużywa się prędzej. Jednak kilka osób z forum gdy wymieniało zabierak twierdziło że był on już zużyty a gniazdo nie miało jeszcze luzów a w przrypadku kolegi Pawka serwis zaproponował wymianę samego zabieraka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój też się łapie, jak wykorzystać tą informację?

 

Witam

 

sami widzicie, że jeśli nie przyciśniecie ASO:diablica to nikt wam tego nie zrobi (bo to są koszty) walczyć do skutku lub jak to zrobił jeden forumowiczów pojechać za zachodnią granicę a tam nie trzeba o nic błagać bo to co się należy robią bez łaski.

Jeśli to nie pomoże pytać UOKIK jak możecie wyegzekfować swoje prawa

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

 

Cholera... mój tez się łapie na te obwieszczenie, jednak został on sprowadzony z niemiec w 2008r.

Nie wiecie czy mogę po prostu pojechać do najbliższego serwisu VW i zażądać wymiany pompy na nową? A może muszę jechać aż do Niemiec?

 

Czy to "pismo" jest podstawą do żądań wymiany wadliwego rozwiązania?

Stani skąd masz to info, może jakiś link podasz?

 

// OK już znalazłem jakby ktoś szukał: http://www.uokik.eu/powiadomienia.php?news_id=809&news_page=17

 

Ciekawe czy mi to zrobią w Polsce czy musze jechać aż do Niemec....

Edytowane przez Przemo80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem właśnie po wymianie całego napędu pompy olejowej. Ukręcił się wałek, a ta częśc jest nie rozbieralna. Co najlepsze sprzedaż tej części oferuje w Polsce tylko i wyłącznie ... KULCZYK . W serwisie ta naprawa usterki kosztowałaby krocie. W zaprzyjaźnionym warsztacie za samą częśc trzeba dać niecałe 4 tyś. zeta i wymiana. Teraz myślę co z tym zrobić, bo mój samochód łapie się wśród zgłoszonych do UOKiK. Może ktoś przez to przechodził i podpowie ?? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Prosze o info w sprawie napędu pompy oleju. VIN: WVWZZZ3CZ6E100501. Z góry dziekuje za pomoc.

I czy ktoś ma rozszyfrowane kody akcji serwisowych /mój przeszedł niby 4 - wlepy w bagazniku/ - żeby się dowiedzieć co robili?

Pozxro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosze o info w sprawie napędu pompy oleju.

Po numerze VIN można stwierdzić ze masz już kola zębate.

I czy ktoś ma rozszyfrowane kody akcji serwisowych

Czytaj/pisz tutaj. ;)=>http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11047&highlight=akcje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stan zabieraka po 140tys. Wymieniłem profilaktycznie. Mechanik mówił, że były lekkie luzy.

IMG_2999 [800].jpg

IMG_3007 [800].JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli włożysz nowy zabierak do starego gniazda które wyrobione jest na okrągło to będziesz wymieniał zabierak co 10 tyś km..znudzi Ci się to wymienianie...jeśli chcesz mogę przesłać Ci zdjęcia jak wygląda gniazdo po zregenerowaniu..

właśnie wysłałem zregenerowany wałek pod Kraków-chłopak jest zadowolony..wszystko chodzi bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli chcesz mogę przesłać Ci zdjęcia jak wygląda gniazdo po zregenerowaniu..

 

Zamieść z przed i po regeneracji jak możesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności