Skocz do zawartości
vw-passat

zatrzaskują się drzwi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

U mnie również występował ten problem z oswietleniem.

Dzięki świetnym fotkom dostałem sie do zamka rozebrałem go poprawiłem wszystkie luty na płytce i złożyłem ponownie całosć

iiii kicha jak nie dzilalo tak nie działa.

W którymś z wcześniejszych postów wyczytałem ze koleś założył oddzielne wyłączniki i podpiął do lampki pod drzwiami.

Kupiłem w sklepie wyłączniki krańcówki po 2,50 zł za sztukę zamontowałem w wewnetrznej plastikowej osłonie drzwi 1 z przewodów podpiołem pod masę w lampce oświetlającej pod drzwiami 2 przewód do masy- aluminiowej płyty w drzwiach i od tej pory nie mam problemu z oświetleniem.

zainteresowanym zdjęcia na maila moge przesłać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zainteresowanym zdjęcia na maila moge przesłać.

 

Ale masz minusa za to :lol Wal na forum te foty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Także miałem problem z oświetleniem wnętrza przy otwartych drzwiach kierowcy i pasażera, w obu przypadkach wina była zimnych lutów i zaśniedziałych mikrostyków które potraktowałem środkiem o nazwie Kontakt S przeznaczonym do tego typu rzeczy. Została mi jeszcze naprawa światła w bagażniku. Na otwartym i zamkniętym bagażniku przy żarówce na czerwono czarnym mam napięcie zasilania tak jak powinno być a na brązowo czarnym też mam napięcie dodatnie nie co niższe. I tu moje pytanie czy na tym brązowo czarnym (wychodzi on z modułu komfortu 23/15)powinno być napięcie? Wtedy jak zrobię mikrostyk to zewrze to napięcie do masy. Mógłby to ktoś sprawdzić czy u siebie przy zamkniętym bagażniku do żarówki też dochodzą dwa plusy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Także miałem problem z oświetleniem wnętrza przy otwartych drzwiach kierowcy i pasażera, w obu przypadkach wina była zimnych lutów i zaśniedziałych mikrostyków które potraktowałem środkiem o nazwie Kontakt S przeznaczonym do tego typu rzeczy. Została mi jeszcze naprawa światła w bagażniku. Na otwartym i zamkniętym bagażniku przy żarówce na czerwono czarnym mam napięcie zasilania tak jak powinno być a na brązowo czarnym też mam napięcie dodatnie nie co niższe. I tu moje pytanie czy na tym brązowo czarnym (wychodzi on z modułu komfortu 23/15)powinno być napięcie? Wtedy jak zrobię mikrostyk to zewrze to napięcie do masy. Mógłby to ktoś sprawdzić czy u siebie przy zamkniętym bagażniku do żarówki też dochodzą dwa plusy?

Tak, na obu tych przewodach panuje napięcie dodatnie względem masy-sprawdzając voltomierzem.Gdybyś to sprawdzał żaróweczką,to okazałoby się,że tylko na jednym(czerwono-czarnym).Napraw mikrostyk w zamku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marek, kolego podeslesz mi zdjecie tego twojego patentu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej wie ktos moze jak jest przyczyna braku oświetlenia wnętrza(w dzwiach.. osłonach słonecznych ..nad głowami.. bagaznik ) jedyne które działa to tylko w schowku ..??

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej wie ktos moze jak jest przyczyna braku oświetlenia wnętrza(w dzwiach.. osłonach słonecznych ..nad głowami.. bagaznik ) jedyne które działa to tylko w schowku ..??

Pozdro

 

Jasne że wiemy,nawet większość wie-jak poszuka!

Zacznij od sprawdzenia odpływów z wody (gdzie są-poszukaj na forum),a co to ma wspólnego z oświetleniem pewnie zapytasz-otóż odpowiadam od razu-zawilgocony moduł komfortu,tudzież brak zasilania...

P.S. Podświetlanie schowka to osobna rzecz-dlatego działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też dopadł ten problem :dolamam znalazłem człowieka który sprzedaje takie mikrostyki - może komuś się przyda :dobrze

 

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2520451

 

Mnie też czeka teraz diagnostyka, dam znać czy u mnie moduł, krańcówka, luty czy mikrostyk.

 

Objawy:

Brak info o otwartych drzwiach na fis, brak oświetlenia dolnego drzwi, niedziałający central z kluczyka, po otwarciu drzwi z pilota nie zapala się oświetlenie. Dotyczy tylko drzwi kierowcy. Przy otwarciu pozostałych wszystko działa jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam! mam takie pytanko, gdy otwieram drzwi z pilota lampka kolo lusterka zapala sie tylko podczas otwierania drzwi i gasnie, otwieram drzwi lampka znow sie zapala i gasnie po zamknieciu drzwi a wczesniej palila sie od otwarcia drzwi z pilota az do momentu przekrecenia klucza w stacyjcie. czy ktos wie jaka moze byc tego przyczyna? lampka ustawiona jest w trybie otwierania drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

Ja mam podobny problem z tym, że u mnie nie działa oświetlenie wogóle, których drzwi bym nie otworzył i tak się nie zapala. Nawet jak wyciągam kluczyk czy otwieram zamek z kluczyka nie zapala się. Najpierw myślałem,że to może któryś bezpiecznik ale wszystkie są ok. Może jest jeszcze jakiś przekaźnik do tego?Może wiecie?!

 

WITAJCIE JA MAM PODOBNY PROBLEM Z OŚWITLENIEM WEW. SAMOCHODU

bras światła podczas otwierania drzwi i pod drzwiami,klapy oraz lampki nad pasazerami z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WITAJCIE JA MAM PODOBNY PROBLEM Z OŚWITLENIEM WEW. SAMOCHODU

bras światła podczas otwierania drzwi i pod drzwiami,klapy oraz lampki nad pasazerami z tyłu.

moduł komfortu pod nogami kierowcy lub krańcówki drzwi lub kable w gumie między drzwiami a słupkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moduł komfortu pod nogami kierowcy lub krańcówki drzwi lub kable w gumie między drzwiami a słupkiem

moduł mam suchy bo męczyłem sie z wodą i znalazłem dziure,wiem gdzie są odpływy i wszystko prawie,musze sprawdzic reszte bo wnerwia mnie ten brak światła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio postanowiłem zobaczy jak to wyglada z tym oświetleniem wnętrza.Okazało sie jak u innych czyli utlenione przewody zasilania (połączyc 6 do jednego).Po naprawie wewnątrz samochodu nastała jasnośc:) Jednak nie działa nadal oswietlenie w dzwiach(pod głosnikiem te światełka). Oświetlenie wnętrza zapala sie jednak tylko podczas otwierania zamochodu i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki....(jakies sugestie??)... przy okazji radze sprawdzic pozostałe połączenia :manga Ps. dodaje foto moze komus troche pomoze(słabe bo tylko telefon miałem )

P150910_15.41.jpg

P150910_15.41[01].jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, ostatnio postanowiłem zobaczy jak to wyglada z tym oświetleniem wnętrza.Okazało sie jak u innych czyli utlenione przewody zasilania (połączyc 6 do jednego).Po naprawie wewnątrz samochodu nastała jasnośc:) Jednak nie działa nadal oswietlenie w dzwiach(pod głosnikiem te światełka). Oświetlenie wnętrza zapala sie jednak tylko podczas otwierania zamochodu i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki....(jakies sugestie??)... przy okazji radze sprawdzic pozostałe połączenia :manga Ps. dodaje foto moze komus troche pomoze(słabe bo tylko telefon miałem )
krańcówki drzwi sprawdź i czy moduł jest suchy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moduł suchy.. wiec raczej krancówki :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja jestem ciekawy w jaki sposob powstala teoria na temat zalania modulu...

Rozbieralem to bedziewie i u mnie jes w jednej moze nie hermetycznej lecz wodo odszczelnej puszce i w drugiej ktora jest umieszczona w srodku tej wielkiej wodoszczelnej ale nie na dnie tylko na 4 plastikowych zaczepach co pozwala plywac wodzie (mysle ze okolo 1l spokojnie) jezeli juz by sie tam znalazla pod modulem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja jestem ciekawy w jaki sposob powstala teoria na temat zalania modulu...

Rozbieralem to bedziewie i u mnie jes w jednej moze nie hermetycznej lecz wodo odszczelnej puszce i w drugiej ktora jest umieszczona w srodku tej wielkiej wodoszczelnej ale nie na dnie tylko na 4 plastikowych zaczepach co pozwala plywac wodzie (mysle ze okolo 1l spokojnie) jezeli juz by sie tam znalazla pod modulem ;)

kolego żadna elektronika nienawidzi wody czy wilgoci więc nie pisz ze w obudowie modułu może być woda skoro tam jest jedno z najważniejszych urządzeń w aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ja tego nie pisze ale powielam, mianowicie wszyscy pisza o wodzi lub wilgoci w puszcze w ktorej znajduje sie modul albo nawet w samej obudowie modulu

 

 

a jak zaobserwowalem to nie ma takiej mozliwosci by wilgoc sie tam dostala wokol puszki jest uszczelka gumowa ;) przynajmniej u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A chociażby po kablach kolego (a raczej między nimi)... ;) Idealnie do siebie nie przylegają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam :) Woda niestety ma się jak dostać do modułu-niektórzy forumowicze są najlepszym tego przykładem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności