Skocz do zawartości
Gość marcinsebastia

Problem z odpaleniem na zimnym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam passata b6 2,0 140 koni 2006rok kombi mam problem z odpaleniem wkładam kluczyk odpalają się kontrolki a jak wciskam dalej jest tylko " pyk lub cyk " z przodu w silniku do rozrusznika idzie czerwony kabelek który był przecięty i nie zaizolowany do końca i iskrzył, zaizolowałem go odpowiednio ale to nic nie zmieniło czy to możliwe że iskra zrobiła jakieś zwarcie. Na wyświetlaczu pokazuje mi się komunikat "serwis teraz" Co to może być proszę o poradę ?

 

akumulator ci przypadkiem nie padł, kontrolki nie przygasają jak próbujesz odpalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie akumulator jest dobry lampki nie przygasają sygnał głośny i wyraźny. Może jakieś inne propozycje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

padl ci rozrusznik kolego ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem świeżym nabywca Passata B6 i niestety również mam problem z odpalaniem. Mianowicie, gdy wkładam kluczyk chwile odczekuję, naciskam drugi raz, przytrzymuje i nic się nie dzieje, zero reakcji. Po kilku próbach i odczekaniu zapala jak gdyby nigdy nic. Nie dzieje się to za każdym razem, ale dosyć często. Czy miał ktoś może podobny problem?

 

Edit: Problem rozwiązany. Okazało się, że mam powszechnie znany problem z blokadą kierownicy.

Edytowane przez kamilo00765

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich serdecznie. jestem posiadaczem passata b6 z 2007r, 140 BKP. problem zaczął się dwa tygodnie temu i trwa do tej pory.. mianowicie próbowałem odpalić auto i nic kręciło kręciło a nie odpaliło:( ściągnąłem mechanika do domu żeby sprawdził co jest grane, podpiął vaga i komputer nie pokazał żadnych będów, więc zaczęliśmy sprawdzać układ paliwowy i odkryliśmy pompka paliwa znajdująca się w baku nie podaje paliw.. wymieniliśmy wkład i powinno być wszystko ok jednak nie auto nawet na nowej pompce nie chciało odpalić jednak po dłuższym kręceniu odpalił ale na krótko bo pojeździłem nim tylko parę godzin.. teraz auto stoi już tydzień i nie odpali, sprawdziliśmy już chyba wszystko mianowicie: rozrząd, bezpieczniki, przepustnice od EGR, filtr paliwa, pompkę w baku, filtr paliwa i nadal auto nie pali:( bardzo proszę o jakąś poradę

Edytowane przez darek13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to loteria,bo teoretycznie komp powinien coś pokazać.Jedynie nie pokaże braku paliwa.Jesteś 100% pewny że pompka podaje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jestem pewien bo odpinaliśmy przewód ktory prowadzi od pompki do filtra i ciśnienie paliwa był, tym bardziej że po włączeniu zapłonu słychać pompkę że podaje paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z moim passatem b6 170 koni żona jechała i zgasł przyciągnęli ją do domu jak przyjechałem nie było żadnych będów na komputerze podejrzewam że to pompka paliwa bo na pleka odpalił odpaliłem go jeszcze ze dwa razy bez pleka wyjechałem z garażu i znowu zgasł pompke w zbiornku słysze jak buczy czy jest jeszcze jakaś inna pomka od czego zacząć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od czego zacząć

 

Od sprawdzenia czy podaje paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ide odkrece filtr i zobacze

 

---------- Dodano o 10:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:54 ----------

 

nie podaje wszystko jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy! mam ten sam problem ale pojawia sie raz za jakis czas!! wkładam kluczyk..kreci kreci i nic..az pojawia sie kontrolka od oleju i STOP!wtedy odpuszczam druga proba po ponownym przytrzymaniu go i dodania gazu czego chyba nie powinna sie robic odpali! swiece wymienione filtry rowniez pompa w baku tez niemam juz pomysłu co to moze byc na kompie zero błedow!!!mozliwe by był to rozrusznik????hmm ale kreci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną mogą też być uszczelniacze na pompowtryskach jeśli dzieje się tak po np. nocnym postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z odpalaniem. Występował nieregularnie niezależnie od tego czy silnik był zimny czy ciepły. Pomogły 2 rzeczy:

1. Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu ( koszt ok 100 zł)

2. Wymiana akumulatora (kosz ok 300 zł)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o pompo wtryski to na 4tym jest +2,8 podobno ze juz lipa i do wymiany: ale nie mam objawów szarpnięcia podczas przyspieszania czy tez jakieś kontrolki..przyznam ze jest trochę nierówna praca silnika po pierwszym rannym odpaleniu ale potem ok!! jak odpali rano pali juz potem za kazdym razem!!!!najgorsze jest to ze po pracy np.jak auto stoi 10godzin mam myśli odpali czy nie...raczej odpala tylko jak go przydusze!!!a co będzie z zimie akumulator nowy no ale...szybko może skończyć żywot!!gdzies czytałem ze rozrusznik!ale czy to mozliwe skoro kreci i niedzieje sie to codziennie ze nieodpali!! miałem poł roku spokoju!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też miałem problem z odpalaniem. Występował nieregularnie niezależnie od tego czy silnik był zimny czy ciepły. Pomogły 2 rzeczy:

1. Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu ( koszt ok 100 zł)

2. Wymiana akumulatora (kosz ok 300 zł)

 

Kręcił i kręcił i kręcił czy inaczej to wyglądało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kręcił i kręcił i kręcił czy inaczej to wyglądało ?

 

Tak. W sumie miałem takie odczucie że jakby jeszcze kilka sekund pokręcił to by zaskoczył. Ale jakoś tak to jest zrobione, że niezależnie od tego jak długo by się przyciskało przycisk rozrusznika, to po kilku sekundach przestaje kręcić, a nie tak jak przy zwykłej stacyjce, że kręci tak długo jak masz przekręcony kluczyk w pozycje III.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam bardzo nietypowy problem z moim Passatem B6 2.0 TDI 140KM automat-DSG.

Mianowicie po zagrzaniu silnika samochód gaśnie i do całkowitego ostygnięcia nie odpala, kręci ale nie odpala.

Samochód stał w serwisie Marszałka w Częstochowie przez 4 dni i Panowie nic nie znaleźli, poza tym, że paliwo wchodzi do układu w normalnej temperaturze, a wychodzi w ponad 100 stopniach, a skasowali mnie 530zł za nic nie zrobienie, chcieli dobrać się do głowicy ponieważ nie mieli innego pomysłu (a może pęknięta, może uszczelka do wymiany, ale to tylko domniemania, ponieważ rozebranie głowicy to koszt około 1800zł, więc dałem sobie spokój, ponieważ uważam, że nie w tym rzecz)

Znajomy dobrał się też do zbiornika, pompka paliwa jest nowa.

Powoli kończą się pomysły, może ktoś może pomóc?

Proszę o pomoc, bo już nie wiem co robić.... Sad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Chcialbym sie przylaczyc do tematu.

Mam Passata widmo !!!!! Od trzech tygodni mam Problemy z odpalaniem po dluszszym postoju! Ale Problem nie wystepuje pernamentnie tylko jak mu sie zachce to nie Chce odpalic Tak srednio raz w tygodniu! Musze wtedy ze 5-6 razy zakrecic Zeby zapalil.Mechanicy rozkladaja rence i patrza na mnie jak na wariata "Czego pan Chce Auto pali na dotyk" Bylem z Tym Problemen w Aso i u dwoch innych spetzow u nich na warsztacie pali za kazdym razem nawet jak dzien postoi. Na komputerach Zero bledow! Nikt mi nie moze Togo zdiagnozowac! Prosze o promoc !!!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Kolego z tego co podejrzewam uszkodzona vacum-pompa paliwa, u mnie było podobnie tylko ze po wymianie w ASO pompowtrysków. Silnik BMR ma raczej to do siebie.

Po zamianie pompy objawy znikły.

 

Zapalająca kontrolka od ciśnienia oleju przy długim kręceniu rozrusznikiem to raczej standard.

 

Sprawdź pompę !!

 

Kolego nowa w ASO około 1000zł, używana około 350 zł. A znajduje się po lewej stronie głowicy silnika patrząc od przodu.

 

Ta w zbiorniku by Ci po odpaleniu BUCZAŁA !!!

 

U mnie było tak że jak postał dłużej ok.8 godzin to właśnie był taki problem. A jak już odpalił to później na strzała aż do momentu jak dłużej postał. Czy u Ciebie jest tak samo ??

 

A kolego Ty wymieniałeś pompowtryski na BEZPŁATNEJ AKCJI SERWISOWEJ ??

 

U mnie pompa buczy po odpalaniu Przez Kilian sekund potem po postoju w pracy Przez okolo 8 h nie Chce odpalic!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem z odpalaniem.

 

Samochód stał 2 dni nie jeżdżony i rano odpalił bez problemu. Przejechałem 15 km, zgasiłem. Wróciłem za 2 minuty i już nie odpala. Tak to wygląda jak chcę odpalić

https://youtu.be/W0EOTvwoSDM

Błędów w VCDS brak, pompka paliwa działa bo słychać ją po włączeniu zapłonu. Jakieś pomysły?

 

W międzyczasie odkręciłem obudowę filtra paliwa. Czy pompka prawidłwo pompuje?

Mi się wydaje że jest słabe ciśnienie i za mało nalało do pojemnika

https://youtu.be/c9ddNxCDpYU

 

Jak dostał plaka w dolot to odpalił na 2 sekundy

Edytowane przez zarembaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Kolegomto samo albo szarpie silnikiem przy odpalaniu Tak jak u ciebie albo kreci na pusto i za 6-7 podejsciem odpala

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mam Kolegomto samo albo szarpie silnikiem przy odpalaniu Tak jak u ciebie albo kreci na pusto i za 6-7 podejsciem odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności