Skocz do zawartości

pawel_23

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawel_23

  • Urodziny 06.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006
  1. witam panowie mam pytanie czy aby wymienić pompowtryski w passacie b6 1.9 tdi 105 koni silnik bxe trzeba rozpinać rozrząd itp.czy tylko ściąga sie osłonę i wszystko jest na wierzchu ktoś pomoże i czy to prawda ze jak jeden padnie auto odpali??i pojedzie dalej pytam o 1.9 w 2.0 podobno ze niema szans!!ile w tym prawdy???
  2. panowie a mam pytanie bo oczywiście mam problem z ręcznym tak jak i wy ..ale ostatnio znalazłem taki link i tam pisało o pasacie i nieszczęsnym i dość awaryjnym właśnie hamulcu ale tam napisali ze główna przyczyna jest przycisk!!!!!bo po podłączaniu pod kompa nie wywala mi żadnego błędu..a tez wyczytałem ostatnio ze komputer w aucie sam sobie robi test po 1000km.i zaciąga i spuszcza hamulec w celu sprawdzenia tarcz i klocków!! i tak właśnie teraz myślę jak by był walnięty silniczek po takim samoistnym teście(na ktory nie mam wpływu) nie zwolnił by sie tylko gong i zablokowane koła!! wiec może to jednak ten przycisk!!dodam ze obejrzałem te silniczki i nie widać tam jakiegoś pęknięcia obudowy...byłbym wdzięczny za jakieś sugestie..
  3. wiem wiem..ale tu kiedys był juz poruszany ten watke i goscie pisal ze po po ponownym zamontowaniu silniczka wywalało bład i swieciła kontrolka!! u mnie nie wywala bo go nie załączam juz pare razy mi go chwyciło i konczyło sie na wypinaniu akumulatora dopiero puszczał wiec puki co go nieuzywam!!!
  4. a powiedzcie mi jak wypniecie taki silniczek sa tam chyba dwie sruby nie wywali potem błędu na desce czy moze lepiej prze demontażem wypiąć akumulator?
  5. ja piernicze ubedzie cie jak bys napisał ja polecam....to i to ...dobra bez łaski tu o cos prosic..dobra niebyło tematu lepiej w sklepie spytac niz tu....
  6. kurcze panowie a nie możecie mi zaproponować jakieś nazwy oleju jaki wy lejecie jaki najlepszy:)auto ma juz ponadz 200 tys. jak niewiecej:) dzieki z gory za sugestie
  7. tak gosc powiedział ze mobli był kiedys dobry teraz jest rozlewany po garażach....gosc co bedzie wymianiał mi wałek powiedział ze ok jest castrol 5w30 dlatego pytam was jakie macie sugestie i doswiadczenia w tym temacie moze przy takim przebigu trzeba juz zmienic na cos innego.....kto pyta nie bładzi:)
  8. panowie będę miał wymieniany wałek rozrządu pasek b6 1.9 zalewałem go wcześniej mobilem 5w30 auto obecnie ma 206tys. chyba ze był cofany ale nie wiem...gość powiedział ze to chała..do byście doradzili auto bez filtra cząstek stałych na pompo wtryskach...oryginalna moc 105 kucyków wgrana nowa mapa paliwa wiec jest ok 140:) z gory dzieki za jakies sugestie..
  9. panowie nie załamujce mnie juz ...to taka uszczelka to to jeszcze..i jak myślałem o samym wałku nic więcej a zdecydowałem sie na taki komplet..i tak już wyliczyłem ze ten zestaw 1100 + robocizna 500zł to robi niezłą sumkę do tego ostatnio wymieniłem sprzęgło z dwu masą..1600zł..a kupujac 3 lata temu tego paska z silnikiem 1.9 liczyłem na jakaś nie zawodnosc a tu takie spikusy alezrobie to i chyba go picisne dalej...heheh moze ktos chętny:)???
  10. czyli wałek ok co?jezeli chodzi o firme..reszta tez.?no a jak cena robocizny ile was to wyszło...??
  11. panowie mnie tez dopadło wytarty wałek przymierzam sie do wymiany co sadzicie o tym zestawie.. http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-vw-passat-3c-1-9-tdi-i4631354109.html mechanik ca wymianę tego wszystkiego powiedział mi 500zł duzo??ile was to kosztowało!! - - - - - aktualizacja - - - - - aha zapomniałem dodac auto to passat b6 1.9 na pompo wtryskach bxe
  12. nie chce nic na tacy...po prostu może ktoś już przerabiał taki problem,,,i sie podzieli jakie to koszty..czy lepiej nowy czy regenerować...i pomoze w tym temacie...
  13. ja piernicze tu kogos sie doprosic o pomoc graniczy w cudem porażka:hehe
  14. koledzy moze jakas podpowiedz..na kompie nie wychodza żadne błędy autem nie szarpie tylko nieraz sa problemy z odpalaniem auta ale to nie jest regularne po prostu nieraz raz w tygodniu nieraz raz na pól roku!! na 4 pompo wtrysku jest + 2,8 na pozostałych : na 1 ..-1 na drugim - 0,8 na 3cim -0,00 ten 4 ty mnie martwi czy to juz koniec jego żywotu i trzeba go wymienić czy śmigać dalej?? jak to wygląda cenowo??ktos robił w tym silniku passat b6 1.9 tdi silnik bxe dzieki za jakias odpowiedz
  15. jeżeli chodzi o pompo wtryski to na 4tym jest +2,8 podobno ze juz lipa i do wymiany: ale nie mam objawów szarpnięcia podczas przyspieszania czy tez jakieś kontrolki..przyznam ze jest trochę nierówna praca silnika po pierwszym rannym odpaleniu ale potem ok!! jak odpali rano pali juz potem za kazdym razem!!!!najgorsze jest to ze po pracy np.jak auto stoi 10godzin mam myśli odpali czy nie...raczej odpala tylko jak go przydusze!!!a co będzie z zimie akumulator nowy no ale...szybko może skończyć żywot!!gdzies czytałem ze rozrusznik!ale czy to mozliwe skoro kreci i niedzieje sie to codziennie ze nieodpali!! miałem poł roku spokoju!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności