Skocz do zawartości
Gość marcinsebastia

Problem z odpaleniem na zimnym

Rekomendowane odpowiedzi

Na oko nie zmierzę ile tam mam barów ;) Może Manometr podłącze do węża ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy u mnie problem podobny!!wsadzam kluczyk..gasną wszystkie kontrolki..wciskam kluczyk i..kreci..kreci..i trzeba go tak potrzymać ok.3-4 sek. i odpali!!!nie zawsze jest z tym problem ale ostatnio coś częściej:( mi się to zdarza!!!akumulator nowy filtr paliwa wymieniony!!pomocy!!myślałem czy to nie immobilizer...lub cos innego a nieraz jest tak ze wkładam kluczyk wciskam i...cisza......dopiero trzeba wyjąc kluczyk i spróbować jeszcze raz...nie pamiętam ale pojawia się komunikat coś z Keys..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Umnie wyglada to tak .

 

Kiedys sporadycznie przy odpalaniu krok po kroku zakrecil ,cisza i tylko lampka aku, ponownie juz ok . Kiedy aku mial 6 lat oryginal przed ta zima kiedy pierwsze chlody nastawaly bylo tak, ze przy kolejnym odpalaniu mial zadlawienie czyli niechetnie odpalal z zadlawieniem czyli krecil jak z oporami . Spr ladowanie i aku wymienione . A teraz czasem czkawka ,czasem cisza robi sie tak jak kolejne odpalenie silnik goracy i jak polata sie z muza . Rano po nocy odpala idealnie i od wymiany aku chyba w grudniu dzis pierwsza cisza . lampki bledow sie nie pala jakiekolwiek ,lampa kiery normalnie gasnie ,blokada tez normalnie chodzi . Co to jest ,rozrusznik ,imo ,blokada czy cos innego .Czemu na to ma wplyw ilosc kolejnych odpalen , temp pod klapa i odbiorniki .W czasie tych trudnosci z odpaleniem az żuca autem ,odpalam stopniowo nie wpycham klucza na raz .

 

Wstawka z innego watku ,moze tu cos ktos wie w temacie .

 

Opisalem wiecej tu ,Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem ,od postu 932 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa w zbiorniku zanim siądzie na dobre to lubi sobie głośno pobuczeć , jak siądzie to odpali za każdym razem ale trzeba się nakręcić sporo. nie polecam wkładów tylko nową kombinowane potrafią się zawieszać. lać dobry olej , jeszcze lepsze paliwo a filtry wymieniać dwukrotnie częściej niż zaleca to vw. nie wiem czy warto brać pod uwagę fakt , ale w nowych bmw ecu jest tak zaprogramowany że przy przebiegu 200k +k wyskakuje komunikat że skrzynia do serwisu choć jeździ , ale jak jej cofnie o np.30k i wykasuje błędy to już się nie upomina dopóki nie przekroczy 200k. elektronicy się tylko uśmiechają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy miał ktos tak..moze..mam w dalszym ciągu problem z odpalaniem mojego paska...ostatnio po podłączeniu do kompa wyszedł bład klucza!!po skasowaniu błędu wszystko grało do jakiegoś czasu znow pojawił sie ten sam problem od czego to może byc spowodowane dodam ze nawet zacząłem używać zapasowego kluczyka!!i to samo!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego MITEL

to sa poczatki znanej "usterki" z modulem blokady kierownicy

pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tu nowy i znalazłem ten post który i mnie dotyczy.Wszyscy tu piszą o silniku 2.0 a ja mam 1.9 105KM. Problem jest taki że jestem uziemiony w Niemczech od piątku bo gdy jechałem autostradą to mój passacik przy prędkości około 150 km/h nagle zgasł i już nie odpalił. żadnych wcześniejszych oznak oraz zapalających się kontrolek. ADAC zholował mnie do serwisu VW gdzie podpięli kompa i żadnych błędów. Stwierdzili że pompa paliwa w zbiorniku. Sprawdzili i okazało się że to nie to. Później sprawdzili wtryski i też nie. Wymienili wiązkę elektryczną do wtrysków i też nie. Pompa wacum z pompą wysokiego ciśnienia też ok. Jak dali mu samostartu to chwytał i zaraz gasł. Wieczorem powiedzieli mi że nie wiedzą co jest i rozgrzebane auto musi zostać do poniedziałku bo oni mają przecież wolny weekend. Szanują siebie i robotę a ja nadal nie wiem co z autem. Ciekawe na ile mnie zkasują a poza tym czy go naprawią bo w pracy muszę być na wtorek a do chaty ponad 1000km. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hihotek to na super serwis trafiłeś jak tak się motają.

Czujniki wału i wałka sprawdzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hihotek to na super serwis trafiłeś jak tak się motają.

Czujniki wału i wałka sprawdzone?

 

Nie wiem czy sprawdzili ale takie czujniki powinien pokazać komputer. A czy gdyby one padły to auto zgaśnie podczas jazdy i nie odpali?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam ten sam problem z kontrolkami i odpaleniem, ale Major nic z tego nie rozumiem. Jedni pisza o pompowtryskach, o błedach a ty wyjezdzasz ze to wina aku albo rozrusznik.....o co kaman???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Ja dzisiaj w ogólne swojego passata 2.0 tdi 2008 rnie odpaliłem:(Nie wiem co może byc przyczyną. Myślałem ze to aku ale po podłączeniu do klamrami tez nie odpalił i jestem tym faktem troche poirytowany. Dodam tylko że świecą sie kontrolki które zawsze włączają się przy zapalaniu samochodu. Co może być tego przyczyną?Pomożcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sorki że tak późno daję odpowiedz ale wcześniej jakoś nie było chwili. W końcu naprawili mojego paska. Padło turbo tylko trochę nie fortunnie bo nie było żadnych oznak. W turbinie urwał się wirnik na wydechu i zatkał kanał wylotowy spalin dlatego auto nie odpalało bo go dusiły spaliny. Nie było żadnych oznak bo ośka została cała więc olej nie poszedł na wydech. Naprawa w niemieckim serwisie kosztowała 1100euro więc trochę bolało ale trudno. Ważne że auto chodzi jak nowe. Pozdrawiam wszystkich i bezawaryjnie do 1000000km haha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam taki problem z odpalaniem. częściej na ciepłym silniku ale na zimnym ostatnio też. przy uruchamianiu silnika występuje sygnał dźwiękowy w postaci pojedynczego pisku i dłużej świeci się ikona ciśnienia powietrza w oponach. ciśnienie sprawdzone jest 2,5 bara tak jak podaje producent. błędów brak, akumulator w porządku. wiecie co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

sorki, że odgrzebuję ten temat, ale nie znalazłem właściwszego a jako nowy chyba nie mogę założyć własnego...

 

Do rzeczy: TDI 2.0, B6, 2007, przebieg 65k, akumulator nowy (ma 10 miesięcy), zwykle go garażuję i odpala ok, ale teraz jestem w gościach i po nocy przy -15C nie odpalił .

 

Nagrzewam świece, po zgaśnięciu kontrolki czekam 2,3 sek i kręcę, słychać, że idzie mu to ciężko (kręcę po 5-7 sek i przerwa). Po około 10ciu takich próbach kompletna klapa, akumulator rozładowany a silnik ani razu nawet nie "kichnął".Jak ciepły, ew. w garażu to pali od pierwszego strzału, wcześniej żadnych innych niepokojonych objawów nie zanotowałem.

 

Podładowałem akumulator (pod prostownikiem 30min), z trudem (kręciłem z 10sek) ale odpalił za pierwszym razem.

 

Od czego zacząć szukanie problemu?

 

J

 

 

HeliCAM Filmowanie z powietrza

Zdjecia lotnicze Heli-Cam

Edytowane przez jawor99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie świece ? - Ori czy zamienniki ?

Gdzie zalewasz auto ? - Orlen VERVA ? tańsze paliwa czy droższe ?

Czy w lato pali od razu czy też kręci ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć,

 

sorki, że odgrzebuję ten temat, ale nie znalazłem właściwszego a jako nowy chyba nie mogę założyć własnego...

 

Do rzeczy: TDI 2.0, B6, 2007, przebieg 65k, akumulator nowy (ma 10 miesięcy), zwykle go garażuję i odpala ok, ale teraz jestem w gościach i po nocy przy -15C nie odpalił .

 

Nagrzewam świece, po zgaśnięciu kontrolki czekam 2,3 sek i kręcę, słychać, że idzie mu to ciężko (kręcę po 5-7 sek i przerwa). Po około 10ciu takich próbach kompletna klapa, akumulator rozładowany a silnik ani razu nawet nie "kichnął".Jak ciepły, ew. w garażu to pali od pierwszego strzału, wcześniej żadnych innych niepokojonych objawów nie zanotowałem.

 

Podładowałem akumulator (pod prostownikiem 30min), z trudem (kręciłem z 10sek) ale odpalił za pierwszym razem.

Czy ktoś wie czy ten rozrusznik będzie pasował 02M 911 024G to jest od CC ma trochę większa moc ,wizualnie powinien pasować.

 

 

Od czego zacząć szukanie problemu?

 

J

 

 

Mam podobny problem ale jak dla mnie jest to wina rozrusznika ( wtryski nowe ,pompa podaje paliwo ,akumulator nowy z zeszłego roku i na pewno dobry) jak wymienię to dam Ci znać czy pomogło.

A czy jak długo kręcisz rozrusznikiem w normalnych warunkach tak ze trzy obroty ?

 

Znalazłem taki rozrusznik 02M 911 024M jest to od CC wizualnie wygląda podobnie tylko że ma 2,2 KW ktoś wie czy bedzię pasował.

Edytowane przez robert.gda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczęły się mrozy i niewielkie problemy.Mój pasiorek przy temp.poniżej -7-10 zapala za drugim razem. Niestety najpierw muszę pokręcić rozrusznikiem przez 5-10 sek.(poszarpie budą) i dopiero odpala z reguły za drugim razem. Auto garażowane w pomieszczeniu nieogrzewanym.Czy to wina mrozów czy inne przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie świece ? - Ori czy zamienniki ?

Gdzie zalewasz auto ? - Orlen VERVA ? tańsze paliwa czy droższe ?

Czy w lato pali od razu czy też kręci ?

Świece mam ori - jeszcze do nich nie zaglądałem (w gościach nie mam warunków). Paliwo tankuje na Neste, wcześniej tam tankowałem forda TDCI i nigdy nie maiłem żadnych problemów. Filtr paliwa wymieniony 2 miesiące temu. Latem pali mniej więcej przy trzecim obrocie wału.

Dzisiaj rano po podładowaniu akumulatora odpalił za pierwszym podejściem ale kręciłem go z 10sek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaczęły się mrozy i niewielkie problemy.Mój pasiorek przy temp.poniżej -7-10 zapala za drugim razem. Niestety najpierw muszę pokręcić rozrusznikiem przez 5-10 sek.(poszarpie budą) i dopiero odpala z reguły za drugim razem. Auto garażowane w pomieszczeniu nieogrzewanym.Czy to wina mrozów czy inne przyczyny.

 

powinien zapalać z pierwszego strzała. Coś jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie okazał się akumulator. po wymianie wszystkie problemy znikły :) pali na dotyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności