Skocz do zawartości
Gość marcinsebastia

Problem z odpaleniem na zimnym

Rekomendowane odpowiedzi

Świece mam ori - jeszcze do nich nie zaglądałem (w gościach nie mam warunków). Paliwo tankuje na Neste, wcześniej tam tankowałem forda TDCI i nigdy nie maiłem żadnych problemów. Filtr paliwa wymieniony 2 miesiące temu. Latem pali mniej więcej przy trzecim obrocie wału.

Dzisiaj rano po podładowaniu akumulatora odpalił za pierwszym podejściem ale kręciłem go z 10sek.

Chciałem sprawdzić świece i właśnie do mnie dotarło, że to nie takie trywialne (trzeba ściągać pokrywę zaworów).

 

Pytanie: Czy jest możliwe, aby któraś ze świec żarowych była padnięta a komputer tego nie wykrywał / sygnalizował?

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja ztakim zapytaniem? Od kilku tygodni zauwazylem ze gdy odpalam auto(nie zawsze)ale gasnie za pierwszym odpaleniem?Wtedy zapala sie kontrolka swiec zarowych. Po ponownym odpaleniu odpala normalnie.Troszke jest to dziwne , bo wczesniej takiego problemu nie mialem?Pytanie moje co moze byc przyczyna tego??Czy moze to byc wina swiec zarowych??Dodam ze juz mam przejechane 300 tys.km i odpukac w silniku nic jeszcze nie bylo robione.Dzieki za pomoc,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie swiece ,moze to byc wina immo (raczej blokady kiery) ale najlepiej podlaczyc pod komp aby odczytac bledy i wszystko bedzie jasne

pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Odgrzewam temat tak jak obiecałem zrobiłem porządek z rozrusznikiem co prawda nie kupiłem nowego ale oddałem do regeneracji no i dziś -14 zdał egzamin co prawda musiałem trochę dłużej pokręcić ale zapalił od pierwszego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem jak jest zimno bądź jak jest wilgotno nie wiem czy to pompa olejowa i wadliwy zabierak czy pompa paliwa może wy coś będziecie wiedzieli w 18 sekundzie gaśnie potem nie chce odpalić i za 3 razem po piłowaniu rozrusznikiem zapala.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego z tego co podejrzewam uszkodzona vacum-pompa paliwa, u mnie było podobnie tylko ze po wymianie w ASO pompowtrysków. Silnik BMR ma raczej to do siebie.

Po zamianie pompy objawy znikły.

 

Zapalająca kontrolka od ciśnienia oleju przy długim kręceniu rozrusznikiem to raczej standard.

 

Sprawdź pompę !!

Edytowane przez michuwlkp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napęd pompy oleju myślę, że ma niewiele wspólnego z tym odpalaniem. Kontrolka wyskakuje bo jak długo "kręcisz" to nie ma ciśnienia w układzie. To tylko skutek tego co się dzieje z silnikiem. Jakby był problem z olejem to od razu by Ci wyskakiwała czerwona informacja na MFA. Poza tym, strasznie dużo komunikatów mu wyskakuje, chyba bym zwariował ;) Może być i pompa paliwa, może świece żarowe, może jakaś nieszczelność w dolocie. Tamten czujnik co wyskakiwał zrobiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak Maciuś zrobiłem ten czujnik ciśnienia spalin to był czujnik od DPF-a tego check engine już nie ma.

 

Dodam jak zmieniłem olej wraz z filtrami w tym filtr paliwa to jak mi zalał filtr paliwa mechanik to wyjechałem i też zgasł i nie chciał odpalić dopiero po drugim zalaniu obudowy filtra paliwa odpalił tak jakby nie miał ciśnienia paliwa.

 

To na pewno jest vacu pompa czy może ta która jest pod siedzeniem ?

 

Ile ta pompa kosztuje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nowa w ASO około 1000zł, używana około 350 zł. A znajduje się po lewej stronie głowicy silnika patrząc od przodu.

 

Ta w zbiorniku by Ci po odpaleniu BUCZAŁA !!!

 

U mnie było tak że jak postał dłużej ok.8 godzin to właśnie był taki problem. A jak już odpalił to później na strzała aż do momentu jak dłużej postał. Czy u Ciebie jest tak samo ??

 

A kolego Ty wymieniałeś pompowtryski na BEZPŁATNEJ AKCJI SERWISOWEJ ??

Edytowane przez michuwlkp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam taki problem jak jest zimno bądź jak jest wilgotno nie wiem czy to pompa olejowa i wadliwy zabierak czy pompa paliwa może wy coś będziecie wiedzieli w 18 sekundzie gaśnie potem nie chce odpalić i za 3 razem po piłowaniu rozrusznikiem zapala.

 

 

 

Mi to wygląda na problem z pompą paliwa ,lub cofającym sie paliwem zobaczy czy jak wsadzisz kluczyk do stacyjki podawane jest paliwo do filtra paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem pompki niedawno z 2 tygodnie temu.

 

I tak jak piszesz jak stoi dłużej niż 8 godzin to wtedy tak się dzieje lecz nie zawsze.

 

Jak już odpali to nie ma problemu odpala od strzała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MARCHEWA

Witam. Nie mogę odpalić pasata b6 2,0 TDI 140 KM, Silnik BMP,skrzynia DSG , rok prod.2006. Problem pojawił się podczas parkowania , wyskoczył komunikat uszkodzenia hamulca postojowego , lewa strona. Z takim komunikatem świetlnym oraz dźwiękowym przejechałem około 100 km. Na warsztacie stwierdzono uszkodzenie zacisku elektrycznego więc go zamówiłem. Samochód przez ten czas stał pod chmurką (odwilż, mróz). Po tym okresie nie zakręcił na kluczyk kóry używałem na codzień lecz na zapasowy. Myślałem że to bateria , lecz okazało się że na zapasowy klucz też już nie pali. Akumulator OK. Poprosiłem mechanika z VAG-iem,oprócz hamulca nic innego nie wskazał. Wymieniony został zacisk ,wykasowany błąd i dalej nic. Okazało się że za ruzruch odpowiedzialne jest DSG, na desce rozdz. nie wyświetla biegów, brak komunikacji z VAG. Czasem po kilku godzinnych próbach na desce rozdzielczej pokaże się symbol biegów w tedy odpala, nawet są biegi ale na krótki czas (przejechałem około 2 km.i rozłączyło skrzynie ) Prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak robiłem pompki niedawno z 2 tygodnie temu.

 

I tak jak piszesz jak stoi dłużej niż 8 godzin to wtedy tak się dzieje lecz nie zawsze.

 

Jak już odpali to nie ma problemu odpala od strzała.

 

 

 

NO to kolego 100% poszła VACUM POMPA albo któryś w niej z zaworków kierunkowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam taki problem jak jest zimno bądź jak jest wilgotno nie wiem czy to pompa olejowa i wadliwy zabierak czy pompa paliwa może wy coś będziecie wiedzieli w 18 sekundzie gaśnie potem nie chce odpalić i za 3 razem po piłowaniu rozrusznikiem zapala.

 

miałem podobny problem, możesz zerknąć sobie w ten temat :

http://forum.vw-passat.pl/threads/71180-Przejsciowe-problemy-z-odpalaniem-cofanie-paliwa/page11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sobczykartur

Witam ! Mam problem z odpaleniem mojego passata, jedyny błąd to czujnik położenia wału korbowego. Pompa daje ciśnienie na wtryski(tak twierdzi mój mechanik), wymieniłem rozrząd i czujnik wałka rozrządu. Przy odpalaniu mruga spirala świec żarowych. Silnik odpala po wstrzyknięciu paliwa do wlotu powietrza, na kilka sekund.Inne objawy to nie działające wycieraczki(ruszają sie tylko trochę).Auto stoi już dwa miesiące i powoli tracę nadzieję. Czy wymiana czujnika pomożę i czy są jakieś problemy, których komputer może nie widzieć ? Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie trochę zaniedbałem swojego passata ostatnio i rozładował sięakumulator - nawet ciężko mi ocenić kiedy. Podłączyłem go przewodami do skody Fabii 1.6tdi i próbowałem podładować przez ok 10minut. Niestety auto na kablach nie odpala bo wyświetla się błąd blokady kierownicy natomiast po odpięciu kabli nie ma wogóle zasilania - nawet auta nie mogę zamknąć z pilota. Pewnie to wina akku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko spróbuj wyjąć aku i podładuj z prostownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

poprawcie mnie, jeżeli się mylę:

po włożeniu kluczyka do stacyjki tak, by zapaliły się kontrolki pompa w zbiorniku powinna przez dwie sekundy podawać paliwo?

Jeżeli nie podaje, to co? walnięta pompa, brak napięcia? Gdzie znajduje się bezpiecznik od pompy paliwa?M Dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedź. Chyba już znalazłem: po odłączeniu kostki od pompy w zbiorniku... autko bardzo ładnie zapaliło "od pierwszego kopa i pracowało dobre kilkanaście sekund do wyciągnięcia kluczyka. Tak, że pompa do wymiany niestety...No i po wymianie. Jak na razie problemu nie ma, zobaczymy przy dłuższej eksploatacji. Stary silniczek raz chodził a raz nie- najprawdopodobniej szczotki się skończyły.

Edytowane przez wisienka1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuszyn

Witam, dołączę się do wielu postów w tym temacie, a mianowicie około raz na tydzień mój passat nie chce odpalić. Nic żadna kontrolka o błędach czy coś takiego się nie zapala po prostu auto zachowuje się tak jakby było zapowietrzone, czyli po długim kręceniu odpala. Jeszcze nie podłączałem go do kompa i nie wiem czy ma jakieś błędy. Przy diagnostyce komp. jakieś 3 tygodnie temu błędów nie było. Jeszcze jedno, chcę zakupić VAG CAN PRO http://allegro.pl/vag-can-pro-k-line-1992-2013r-aktualizacje-i3204405520.html, czy on będzie działał w b6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam passata b6 2,0 140 koni 2006rok kombi mam problem z odpaleniem wkładam kluczyk odpalają się kontrolki a jak wciskam dalej jest tylko " pyk lub cyk " z przodu w silniku do rozrusznika idzie czerwony kabelek który był przecięty i nie zaizolowany do końca i iskrzył, zaizolowałem go odpowiednio ale to nic nie zmieniło czy to możliwe że iskra zrobiła jakieś zwarcie. Na wyświetlaczu pokazuje mi się komunikat "serwis teraz" Co to może być proszę o poradę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności