monteros_007 Zgłoś #81 Napisano 15 Października 2010 Witam ponownie Dowiedziałem się co nie co o moim pasku tzn. nie jest obniżony. Ma oryginalne zawieszenie. Taksiarz z wawy powiedział mi, że te passaty tak mają tj. że po jakimś czasie po prostu opadają na zawieszeniu. Mój pasek ma 13 lat i przekręcone około 270tys. Możliwe, że do tej pory nie było nic robione w tym temacie. Moje pytanie brzmi czy to się kalkuluje teraz wszystko mi powymieniać tj. amory, sprężyny i co tam jeszcze trzeba? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeonPL Zgłoś #82 Napisano 20 Lutego 2011 ja też sprowadziłem paska z niemiec i okazało się że jest obniżony, z racji takiej że wędkuje potrzebuję go na seryjnym wysokim zawieszeniu. Widzlałem ze sprezyny maja inny kolor nie wiem jak amorki . Jutro zajade na diagnostyke zbadam co i jak Czy był by ktoś zainteresowany zamianą za moje sportowe chce seryjna zawieche Pasek kombi 1.9 tdi 115 , 2000r pozdrawiam :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #83 Napisano 20 Lutego 2011 Czy był by ktoś zainteresowany zamianą za moje sportowe chce seryjna zawieche szkoda, że masz kombi ale szybko znajdziesz klienta na swoje sprężyny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti_R Zgłoś #84 Napisano 20 Lutego 2011 ja jak kupilem swojego to tez sie okazalo ze obnizony fajnie wygladal prowadzil sie tez ok ale w 2 osoby to zahaczal na nierownosciach na drodze i nie moglem do garazu wjechac u mnie wystarczylo wymienic sprezyny seryjne -uzywane a i dodam jeszcze ze byly czarne i grubsze po wyjeciu okazalo sie ze sa duzo nizsze jesli ktos by chcial kupic moge sprzedac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregga Zgłoś #85 Napisano 21 Lutego 2011 witam, podepne się pod temat ten sam problem - kyab na przodzie i mam półsportowego paska tzn. przód gleba jakieś 2-3 centy - tył seria... na zawiasie zrobione 1 tyś km - może chce się ktoś zamienić na serie (mowa o samych sprężynach) o podobnym lub niewiele większym przebiegu? model tak jak w profilu... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeonPL Zgłoś #86 Napisano 21 Lutego 2011 Cytat: Napisał LeonPL Zobacz post Czy był by ktoś zainteresowany zamianą za moje sportowe chce seryjna zawieche szkoda, że masz kombi ale szybko znajdziesz klienta na swoje sprężyny nie wiem czy i amorki nie sa sportowe , jak w niemczech zmieniaja to lubia to i to ; / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeonPL Zgłoś #87 Napisano 21 Lutego 2011 oto fotki mojego autko , jak by ktos by zainteresowany taka gleba pisac na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #88 Napisano 27 Lutego 2011 Ja kupiłem swojego Passata B5 Kombi z obniżonym sportowym zawieszeniem. Jest twarde ale pewnie trzyma się drogi. Nie wymieniam go na wyższe. Po prostu trzeba uważać na dziury, krawężniki itd. Frajda z jazdy na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnsk Zgłoś #89 Napisano 28 Lutego 2011 Cześć, jestem tu nowy mam pytanie co sądzicie o sprężynach weitec -35mm do passata b5 kombi?? Nie potrzebna będzie wymiana amortyzatorów? Sprzedający zapewnia że sprężyny są dostosowane do seryjnych amortyzatorów. Jeśli nie bedzie potrzebna wymiana amorków to springi zawitają w autku na wiosnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #90 Napisano 4 Kwietnia 2011 A tak wygląda mój na Kayabach rh 1020 kupionych od Przemola: http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=50131&d=1301861289 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=50132&d=1301861330 Jeszcze muszę tylko tył dosadzić-w tej chwili mam sprngi ze sporta, ale są wciąż za wysokie, muszę poszukać innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #91 Napisano 13 Lipca 2011 ja sie dowiedzialem od mechanika ze sa takie gumy ktore owija sie na sprezyny i wtedy auto jest wyzsze i twardsze tylkko ze zapomnialem jak one sie nazywaja te gumy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #92 Napisano 13 Lipca 2011 Rozwiązanie bardzo nie dobre, bo wyłączając zwój sprężyny z pracy, automatycznie przenosisz większe obciążenie na pozostałe zwoje. A jak to się skończy to chyba logiczne-a sprężyny pękają i bez tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajku Zgłoś #93 Napisano 13 Lipca 2011 Nie wiem czy tak od razu będą pękać ale omijał bym to szerokim łukiem... Dlaczego? Ano z takiego powodu że zmusza to sprężynę do pracy innej niż ta do której została stworzona. Powstała siła w cudowny sposób nie zniknie i będzie musiała zostać przeniesiona przez inny "fragment" sprężyny. W moim wypadku pasek miał seryjne amory, sportowe sprężyny - wymiana sprężyn i po kłopocie. Nie jest już taki zajefajny ale zajefajnie się na luzie jeździ. Trzyma się drogi równie dobrze jak się trzymał przed zabiegiem... Opony 225/45/17. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawsie Zgłoś #94 Napisano 13 Lipca 2011 Ponieważ mojego posta admin wrzucił do kosza - spróbuje tutaj: Walczę z zbyt niskim zawieszeniem przednim. Poczytałem dyskusje na forum, z których wynika, że za wysokość zawieszenia odpowiadają tylko (przede wszystkim) sprężyny. Chyba nie "tylko" Passat, który posiadam, według nalepki w bagażniku ma standardowe zawieszenie (1BA 0JJ, passat z silnikiem AVF z 2003r). Nie było zmieniane na sportowe. Z dyskusji na forum wynika, że odległość od środka koła do przedniego nadkola powinna wynosić ok 40 cm - u mnie jest 34cm. Sprężyny były wymieniane 3 razy w ciągu ostatnich 5 miesięcy. Wpierw Kayaba - uwzględniona reklamacja, sprężyny ściśnięte o 2 cm, koła schowane w nadkola, drugi raz tez Kayaba, ale inne (chyba od Passata z silnikiem 2,5). Reklamacja- uwzględniona (tez 2 cm krótsze, ale zawieszenie trochę wyżej). W końcu wstawiłem oryginał, z serwisu (zgodnie z wyposażeniem, VIN). Tak jak poprzednio - kilka dni ok, potem coraz niżej, teraz mam 3 cm pomiędzy kołem 15" a przednim nadkolem. 3 razy problem z sprężynami? Chyba niemożliwe Czy są jeszcze jakieś elementy (oprócz sprężyn), które wpływają na wysokość przedniego zawieszenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #95 Napisano 13 Lipca 2011 W końcu wstawiłem oryginał, z serwisu (zgodnie z wyposażeniem, VIN). Tak jak poprzednio - kilka dni ok, potem coraz niżej, teraz mam 3 cm pomiędzy kołem 15" a przednim nadkolem. 3 razy problem z sprężynami? jak zrobiłeś zakup w serwisie było dołożyć ze 150 zł i założyliby i wtedy problem byłby ich, zwłaszcza że wcześniej już dwa razy reklamowałeś. A wracając do tematu sprawdź jeszcze amortyzatory czy fabryczne, i jakiej firmy zawieszenie, bo reszta odpada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawsie Zgłoś #96 Napisano 15 Lipca 2011 Problem nadal mój, bo sprężyny są ok. Amorki są fabryczne, chyba nawet nie były zmieniane od nowości. Nie widać, aby były zmieniane na sportowe - tym bardziej że mix sportowych amorków + standardowe sprężyny daje chyba wyższe zawieszenie ? W związku z tym pytanie - czy totalnie padnięte amorki mogą spowodować obniżenie się zawieszenia? Badanie na ścieżce diagnostycznej nie wykazuje zużycia amortyzatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #97 Napisano 15 Lipca 2011 Problem nadal mój, bo sprężyny są ok.Amorki są fabryczne, chyba nawet nie były zmieniane od nowości. Nie widać, aby były zmieniane na sportowe - tym bardziej że mix sportowych amorków + standardowe sprężyny daje chyba wyższe zawieszenie ? W związku z tym pytanie - czy totalnie padnięte amorki mogą spowodować obniżenie się zawieszenia? Badanie na ścieżce diagnostycznej nie wykazuje zużycia amortyzatorów. Ogólnie napisz jaki symbol sprężyn dobrał serwis bo w tym roczniku jest napradę ich sporo do wyboru i może np. sprzedali od AVB z innym oznaczeniem. Wg danych podanych powinni sprzedać 8D0 411 105 AT zółty 1 pasek brąz 2 paski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawsie Zgłoś #98 Napisano 15 Lipca 2011 Mam dokładnie takie sprężyny (jeden pasek zółty, 2 brązowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #99 Napisano 15 Lipca 2011 Wklej fotkę auta jak wygląda, amor nie reguluje wysokości tylko sprężyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #100 Napisano 15 Lipca 2011 Mam dokładnie takie sprężyny (jeden pasek zółty, 2 brązowe) To masz najwyższe z możliwych w serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach